JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250915/0042286101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Odnowa Parku Fryderyka Chopina w Brodnicy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Brodnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118371</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kamionka 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brodnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umb@brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odnowa Parku Fryderyka Chopina w Brodnicy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be2762c5-3456-402b-b1e1-89bd75131bbc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00422861</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038981/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.21 Odnowa Parku Fryderyka Chopina w Brodnicy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Uzyskano dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be2762c5-3456-402b-b1e1-89bd75131bbc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal (za wyjątkiem składania ofert) oraz poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl (za wyjątkiem składania<br/>ofert).<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/. Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne,<br/>oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-<br/>Zamówienia - Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres<br/>email: umb@brodnica.pl oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępnym pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-<br/>Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji na Platformie e-Zamówienia wynosi 250 MB.<br/>8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia. Jeżeli chodzi o złożenie, przekazanie oferty to bardzo ważnym jest -<br/>potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty, które znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i<br/>Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce<br/>„Oferty/Wnioski”.<br/>9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>Platformę e-Zamówienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być<br/>szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: umb@brodnica.pl .<br/>11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres<br/>email: umb@brodnica.pl . Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119), zwanym dalej RODO, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brodnicy jako kierownik Zamawiającego, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, tel. 564930300, fax. 564982626, email: umb@brodnica.pl;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych jest Grzegorz Dzięgielewski, tel. 564930354, email: iod@brodnica.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odnowa Parku Fryderyka Chopina w Brodnicy”, nr sprawy: IR-BI.271.6.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR-BI. 271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Przebudowa parku Chopina będzie polegała na usunięciu istniejących ciągów pieszych wraz z obrzeżami, usunięciu istniejących opraw oświetleniowych, usunięcie istniejących koszy na śmieci (kosze przekazać zamawiającemu), demontaż istniejących ławek (ławki przekazać zamawiającemu), demontażu i ponownym montażu (w nowej lokalizacji) popiersia Chopina, przebudowa, rozbudowa istniejącej sceny, rozebranie istniejących schodów od strony ul. Kamionka, <br/>bieżąca konserwacja kładek, wykonanie nowych utwardzeń z nawierzchni typu HanseGrand Royal w kolorze beżowo-żółtym – lub rozwiązanie o porównywalnych parametrach, nie gorszych, ograniczonych obrzeżem z podwójnej kostki granitowej 7x9cm, wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych. wykonanie schodów terenowych z kostki granitowej 7x9cm, wykonanie nowych ławek, koszy, wykonanie nawierzchni pod ławkami z kostki granitowej kolor szary 7x9cm, wykonanie nowego oświetlenia parku oraz murów obronnych, wykonanie nowych tablic informacyjnych, wykonanie nowych punktów czerpalnych do wody, wykonanie nowej instalacji wodociągowej, elektroenergetycznej, monitoringu, usunięcie części istniejących drzew, krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem, wykonanie nowych rabat, nasadzeń (zgodnie z projektem nasadzeń), wykonanie nowych trawników, wymiana nawierzchni na kostkę granitową kolor szary 7x9cm oraz renowację tablic od strony ul. Kamionka (w wschodniej części działki nr 1214/1), wykonanie nowych donic, remont istniejącego murku przy dawnej fosie, remont balustrad schodów przy dawnym murze obronnym. Odtworzenie rowu, Remont tarasu i schodów tarasowych w budynku Pałacu Anny Wazówny<br/>Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prace w zakresie pielęgnacji drzew zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody oraz zgodnie z aktualną sztuką ogrodniczą i fachową literaturą oraz standardami przyjętymi przez Zamawiającego. <br/><br/>2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 6 do 154 do SWZ (projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, przedmiar robót).<br/>Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614, 629 lub 311, w godzinach od 8:00 do 15:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.<br/>2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.<br/>3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,<br/>w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek<br/>odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu<br/>ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia<br/>właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.<br/>4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny<br/>ofert.<br/>6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z<br/>najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako<br/>najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy<br/>wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po<br/>wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.<br/>8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z<br/>najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił<br/>warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz<br/>przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.<br/>10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z<br/>uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.<br/>11. Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody<br/>na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za<br/>wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.<br/>14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w<br/>postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.<br/>15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczno-jakościowe (termin udzielenia pisemnej gwarancji jakości)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 8 ust. 1 pkt 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:<br/>-	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości: min. 2.500.000,00 zł.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 9 ust. 1 pkt 1), 3) i 7) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:<br/><br/>1) Wykonawca wykaże, przedstawiając wykaz, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/>Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył):<br/>co najmniej dwa (2) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. w zagospodarowaniu parków lub terenów zielonych obejmujących budowę/przebudowę/remont chodników/alejek, remont/budowę/ przebudowę oświetlenia, budowę/przebudowę/remont małej architektury oraz pielęgnacji zieleni oraz wykonaniu nowych nasadzeń przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 2.000.000,00 PLN brutto<br/>Należy podać ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg załącznika Nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/><br/>2) Wykonawca wykaże, przedstawiając wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi:<br/>– kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiada wymagane uprawnienia budowlane nieograniczone do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej.<br/>Osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) – wg załącznika Nr 5 do SWZ;<br/>- kierownik robót branży drogowej - posiadający uprawnienia w specjalności drogowej co najmniej ograniczone oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220 ze zm.)<br/>Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika Nr 5 do SWZ<br/>- kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia co najmniej ograniczone w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220 ze zm.).<br/>Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika Nr 5 do SWZ.<br/>- kierownik robót branży sanitarnej minimalne wymagania: posiadający uprawnienia nieograniczone do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej.<br/>Osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).<br/>Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika Nr 5 do SWZ;<br/>- kierownik robót ogrodniczych posiadający wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe oraz posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót ogrodniczych oraz doświadczenie w nadzorowaniu albo doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie tworzenia lub rewitalizacji terenów zieleni - wg załącznika Nr 5 do SWZ;<br/>3) Wykonawca wykaże, przedstawiając oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, wskazanych w wykazie osób (załącznik Nr 5 do SWZ) niezbędnych do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwane dalej „ustawą”,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,<br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>6) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przy czym Zamawiający wymaga, aby potwierdzić posiadanie takiego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż – 2.500.000,00 zł brutto. <br/>2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wg Załącznika nr 4 do SWZ, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia:<br/>- co najmniej dwa (2) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. w zagospodarowaniu parków lub terenów zielonych obejmujących budowę/przebudowę/remont chodników/alejek, remont/budowę/ przebudowę oświetlenia, budowę/przebudowę/remont małej architektury oraz pielęgnacji zieleni oraz wykonaniu nowych nasadzeń przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 2.000.000,00 PLN brutto – wg załącznika Nr 4 do SWZ. <br/>3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, przy czym Zamawiający określa następujące osoby w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownych zdolności zawodowych dla:<br/>– kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiada wymagane uprawnienia budowlane nieograniczone do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej – wg załącznika Nr 5 do SWZ;<br/>- kierownik robót branży drogowej - posiadający uprawnienia w specjalności drogowej co najmniej ograniczone oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi – wg załącznika Nr 5 do SWZ.<br/>- kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia co najmniej ograniczone w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi – wg załącznika Nr 5 do SWZ.<br/>- kierownik robót branży sanitarnej minimalne wymagania: posiadający uprawnienia nieograniczone do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej – wg załącznika Nr 5 do SWZ;<br/>- kierownik robót ogrodniczych posiadający wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe oraz posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót ogrodniczych oraz doświadczenie w nadzorowaniu albo doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie tworzenia lub rewitalizacji terenów zieleni – wg załącznika Nr 5 do SWZ.<br/>4) Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz oświadczenia wskazanego w ust. 1 niniejszego rozdziału następujące inne dokumenty lub oświadczenia w ramach oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu:<br/>1) Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Uwaga: wymóg przedłożenia przedmiotowego dokumentu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt XVIII.2 ppkt 2) SWZ.<br/>Uwaga: wymóg przedłożenia przedmiotowego dokumentu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Uwaga: wymóg przedłożenia przedmiotowego dokumentu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt XVI.4 ppkt 3) SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>5) Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika (Pełnomocnictwo), o którym mowa w SWZ, tj. – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.<br/>Z treści tego dokumentu powinno wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>6) Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w pkt XVI.3. ppkt 3) SWZ – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ (w Formularzu ofertowym przygotowano stosowne zapisy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku:<br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Uwaga - Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej<br/>wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.<br/>- Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie prowadzona przez<br/>Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówieni ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte<br/>wykonanie zobowiązania.<br/>- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu podpisanego przez obie strony,<br/>pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych<br/>w art. 454 i art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w zakresie:<br/>1) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania<br/>zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia (SWZ) dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny,<br/>osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe,<br/>2) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>3) zmiany terminu realizacji zamówienia, z jednoczesnym przedłużeniem, jeżeli zajdzie taka konieczność, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z uwagi na:<br/>a) zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, rozumianych jako siła wyższa, które spowodowały szkodę w<br/>trakcie realizacji przedmiotu umowy lub ze względów technologicznych negatywnie wpływają na jakość wykonania i<br/>trwałości przedmiotu umowy, mimo zastosowania przez Wykonawcę wszelkich dostępnych środków zabezpieczających<br/>przed negatywnym oddziaływaniem,<br/>b) działanie siły wyższej uniemożliwiającej kontynuowanie robót budowlanych, przez którą należy rozumieć zdarzenia<br/>niezależne od stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu zawarcia umowy, w<br/>szczególności wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, epidemie, strajki oraz akty władz i administracji publicznej,<br/>c) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było uniknąć<br/>lub przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności,<br/>d) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie,<br/>e) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego,<br/>f) dokonanie w dokumentacji projektowej niezbędnych zmian niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy<br/>mających wpływ na czas realizacji robót,<br/>g) realizację w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem zamówienia powodujących konieczność<br/>skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań,<br/>4) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z:<br/>a) konieczności ograniczenia zakresu robot, czyli rezygnacja z części robót, w tym wynikająca m.in. z potrzeby dokonania w<br/>dokumentacji projektowej niezbędnych zmian niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy i mających wpływ na<br/>zakres robót,<br/>b) konieczności realizacji dodatkowych robót niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu, których<br/>realizacja stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,<br/>c) konieczności realizacji robót w sposób zmieniony, których zmiana stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej<br/>wcześniej do przewidzenia, w tym wynikająca m.in. z potrzeby zmiany materiałów, parametrów technicznych, technologii<br/>wykonania robót budowlanych, sposobu wykonania przedmiotu umowy<br/>d) zmiany stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej po dacie otwarcia ofert,<br/>e) z innych konieczności pod warunkiem, że łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej<br/>pierwotnie w umowie (wartości pierwotnej umowy), a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. Ze<br/>względu na brak miejsca reszta informacji jest zawarta w &amp; 34 wzoru umowy i w informacjach dodatkowych tego ogłoszenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty załącznika nr1 do SWZ. Sposób złożenia oferty opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/ oraz w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Reszta treści z warunków zmiany umowy (...).... 5) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących<br/>powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia (SWZ):<br/>a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób,<br/>b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań,<br/>c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub<br/>Wykonawcy (np. rezygnacji),<br/>6) zmiany materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu wykonania przedmiotu<br/>umowy, w następujących sytuacjach:<br/>a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikające ze stwierdzonych<br/>wad w tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o które je przygotowano, gdyby zastosowanie<br/>przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczność<br/>realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne<br/>odstępstwo, c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji<br/>projektowej, w<br/>szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów<br/>budowlanych, d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze<br/>względu na zmiany obowiązującego prawa.<br/>3. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na nieuzasadnione opóźnienie lub<br/>zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.<br/>4. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli<br/>zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe<br/>związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.<br/>Dotyczy wykluczenia........Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 tejże ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tejże ustawy;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tejże ustawy.<br/>8. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.<br/>9. W przypadku wykonawcy wykluczonego na (...) Reszta informacji w Rozdz. XVII SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com