JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250919/0043334301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 490510448</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 471-41-97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18 471-40-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pgk.muszyna.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e9fa447c-060f-42e3-a31c-16cae49ef979</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00433343</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00212971/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Informacje ogólne: Program: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 Numer naboru: FEMP.02.24-IZ.00-007/25 Priorytet: FEMP.02 Fundusze europejskie dla środowiska Działanie: FEMP.02.24 Rozwijanie systemu gospodarki wodno-ściekowej – ZIT </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9fa447c-060f-42e3-a31c-16cae49ef979 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e9fa447c-060f-42e3-a31c-16cae49ef979</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. W szczególnie uzasadnionych przypadkach<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>3. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.<br/>4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace<br/>konkursowe” dostępnej na platformie e-Zamówienia pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf<br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych (oferta, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe<br/>oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu) zawiera SWZ oraz Rozporządzenie w<br/>sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 ustawy PZP, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna informuje, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna, tel. 18 471 41 97, adres e-mail: sekretariat@pgk-muszyna.pl;<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pgk-muszyna.pl<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. <br/>4.	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym <br/>w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy PZP.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 ustawy Pzp.<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/><br/><br/>8.	Posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>2.	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa<br/>3.	Pana/Pani dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, mogą zostać udostępnione, <br/>w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGK.ZP.271.8.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla inwestycji pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik” w ramach projektu pn.: „Rozwój Gospodarki wodnej i zwiększenie efektywności systemów wodociągowych poprzez wymianę wodociągu i rozbudowę sieci w gm. Muszyna”.<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2 do SWZ.<br/>3.	Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym zasady dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.<br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie z zakresem i wymaganiami wskazanymi w SWZ oraz załącznikach do niej, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz projektowanymi postanowieniami umowy, a także przy dołożeniu należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których <br/>nie można wykonać zamówienia należycie.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, jak również projektowanych postanowieniach umownych, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:<br/>1)	Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych robót i czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia propozycji i uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie materiałów.<br/>3)	Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego.<br/>4)	Zapewnienie dostaw, magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót objętych zamówieniem.<br/>5)	Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji zaplecza budowy oraz wykonania niezbędnych zabezpieczeń placu budowy przed dostępem osób trzecich.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac, Wykonawca zapewni usuwanie odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt. <br/>7)	Wykonawca uzyska własnym kosztem i staraniem w imieniu Zamawiającego stosowne pozwolenia zarządcy drogi publicznej na zajęcie terenu (pasa drogowego), a także wszelkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do prawidłowego wykonania robót, np. wejście w teren dla celów budowy, zgodnie z wytycznymi zarządców dróg, właścicieli działek etc. i pokryje koszty wynikające z tych decyzji w razie potrzeby.<br/>8)	Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, wodnym etc. w razie potrzeby.<br/>9)	Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami.<br/>10)	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego personelu do realizacji zamówienia, w tym osób do projektowania i kierowania robotami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia, aby prawidłowo i zgodnie z przepisami prawa oraz umową wykonać powierzone zamówienie.<br/>11)	Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również pokrycie wszelkich kosztów i opłat związanych z realizacją umowy, w szczególności:<br/>a)	prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, <br/>b)	organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, <br/>c)	prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad BHP, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, <br/>d)	pokrycie kosztów zużycia mediów i wody,<br/>e)	pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, <br/>f)	koszty oznakowania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,<br/>g)	pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej, <br/>h)	pokrycie kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, <br/>i)	pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,<br/>j)	pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych,<br/>k)	uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, zatwierdzeń, certyfikatów i innych dokumentów koniecznych do realizacji robót budowlanych i użytkowania urządzeń, instalacji, obiektu etc. <br/>l)	w imieniu Zamawiającego zgłosić do właściwego organu nadzoru budowlanego zamiar przystąpienia do użytkowania lub w razie potrzeby uzyskać decyzję pozwolenia na użytkowanie wydaną przez właściwy organ nadzoru budowlanego tj. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Sączu<br/>-	szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.<br/>12)	Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie, w tym wszelkie koszty wynikające z uwarunkowań realizacyjnych oraz zobowiązań Wykonawcy.<br/>13)	Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji oraz nie utrudniać użytkowania przylegających terenów i obiektów. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do terenów przyległych, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. W przypadku konieczności zamknięcia drogi Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia robót z Zamawiającym, zarządcą drogi, z odpowiednimi służbami oraz poinformowania mieszkańców.<br/>14)	Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Wykonawca własnym kosztem i staraniem wykona oraz dostarczy Zamawiającemu 3 (trzy) egzemplarze dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i 1 w wersji cyfrowej. Opracowania zostaną przekazane najpóźniej w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu i odbiorze zadania.<br/>15)	Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.<br/>6.	Dodatkowe informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia:<br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezkolizyjną i bezpieczną ciągłość użytkowania terenów przyległych oraz infrastruktury Zamawiającego (w tym ciągów komunikacyjnych, dojść, dojazdów, infrastruktury technicznej) przez osoby trzecie i użytkowników terenu. W tym celu Wykonawca wykona i odpowiednio zabezpieczy wszystkie dojścia, przejścia, przejazdy oraz miejsca prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami BHP oraz Prawem budowlanym. Szczegółowe środki bezpieczeństwa oraz organizację terenu budowy Wykonawca przedstawi w Planie Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), który sporządzi i przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót.<br/>2)	Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie dostarczone w ramach niniejszej umowy materiały i urządzenia będą posiadały wszelkie atesty, certyfikaty i zatwierdzenia wymagane przez przepisy prawa. <br/>7.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody</p> <p class="mb-0">45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">44162500-8 - Rurociągi wody pitnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, w kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego.<br/>Zamówienie to zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe). Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu budowy dodatkowego odcinka sieci wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu. <br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” na następujących zasadach: <br/>a)	Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b)	Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie wg. następującej formuły:<br/>𝑷𝒄 = 𝑪𝒏 / 𝑪𝒃 𝒙 𝟏𝟎𝟎 𝒙 𝑾c <br/>gdzie: <br/>Pc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena” <br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych <br/>Cb – cena oferty badanej Wc – waga kryterium „Cena” <br/>c)	Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku<br/>3.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” na następujących zasadach: <br/>a)	Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane wraz z urządzeniami zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b)	Okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia. <br/>c)	Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany minimalny okres, na następujących zasadach: <br/>-	oferta zawierająca okres gwarancji i rękojmi równy 60 miesięcy, otrzyma 0 pkt. <br/>-	maksymalny okres wydłużenia gwarancji i rękojmi ponad wymagane minimum, za który Zamawiający będzie przyznawał punkty wynosi 12 miesiące - tzn. oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji i rękojmi równy lub dłuższy niż 72 miesiące otrzyma 40 pkt. <br/>-	pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:<br/>𝑷𝒓 = 𝑹𝒃 – 𝟔𝟎 / 𝟏𝟐 𝒙 𝟏𝟎𝟎 𝒙 𝑾r<br/>gdzie: <br/>Pr – liczba punktów otrzymana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” <br/>Rb – okres gwarancji i rękojmi zaproponowany w ocenianej ofercie <br/>Wr – waga kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. <br/>d)	Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu gwarancji i rękojmi zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>4.	Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako suma punktów przyznanych na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w punkcie A, a obliczonych zgodnie z zasadami określonymi w punktach B.2, B.3, czyli równą Pc + Pr. <br/>5.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskała taką samą ilość punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną. <br/>6.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tj.:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że: <br/>a)	wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty:<br/>	co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na remoncie sieci wodociągowej metodą krakingu statycznego rurociągu stalowego, <br/>	co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie hydroforni wraz z rozruchem zestawu hydroforowego z układem min. dwupompowym,<br/>	co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego z rur PE o średnicy min. fi 63 mm.<br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w ramach jednej umowy (kontraktu) lub w ramach kilku oddzielnych umów (kontraktów), pod warunkiem, że łącznie spełniają wymagania określone w SWZ.<br/>oraz<br/>b)	skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia:<br/>	projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, jeżeli wydane są po 1994 r. lub o właściwym zakresie specjalności, jeżeli uprawnienia są wydane przed 1994 r oraz doświadczenie w projektowaniu co najmniej:<br/>	remontu sieci wodociągowej metodą krakingu statycznego rurociągu stalowego, <br/>	budowie hydroforni z układem min. dwupompowym,<br/>	budowy sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego z rur PE o średnicy min. fi 63 mm.<br/>	kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, jeżeli wydane są po 1994 r. lub o właściwym zakresie specjalności, jeżeli uprawnienia są wydane przed 1994 r oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej<br/>	remontu sieci wodociągowej metodą krakingu statycznego rurociągu stalowego, <br/>	budowie hydroforni wraz z rozruchem zestawu hydroforowego z układem min. dwupompowym,<br/>	budowy sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego z rur PE o średnicy min. fi 63 mm.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż dopuszcza łączenie funkcji w przypadku posiadania uprawnień więcej niż jednej specjalności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>1)	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1616, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>b)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe winny zostać przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2.	Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>3.	Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu są określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>1)	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w Rozdziale 10 SWZ, w szczególności nazwy inwestycji, rodzaj realizowanych prac, wartość, termin realizacji, nazwę Zamawiającego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>b)	Dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>c)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do SWZ.<br/>2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe winny zostać przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2.	Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>3.	Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ oraz według treści formularza oferty (załącznik nr 3 do SWZ) i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców;<br/>2)	oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) tj.:<br/>a)	oświadczenie o udostępnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowiązaniem lub innym środkiem dowodowym /o ile dotyczy/;<br/>b)	oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>3)	pełnomocnictwo (zgodnie z rozdziałem 13 ust. 4-5 SWZ) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile dotyczy;<br/>4)	KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz;<br/>5)	oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy /o ile dotyczy/;<br/>6)	dowód wpłaty wadium.<br/>2.	Oferta musi być napisana w języku polskim.<br/>3.	Jeżeli wykonawca składając ofertę, zastrzega sobie prawo do nie udostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać w ofercie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów i wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Dokumenty opatrzone klauzulą; „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” winny być załączone łącznie z oświadczeniem i stanowić odrębne pliki zaszyfrowane wraz innymi plikami stanowiącymi ofertę. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>4.	Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.<br/>5.	Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych oświadczeń lub dokumentów są zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, zgodnie z treścią rozdziału 18 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. <br/>b)	są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) powyżej specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi 7 załącznik do SWZ. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, dokumenty wymienione w rozdziale 15 SWZ. <br/>5.	Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>6.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa rozdziale 11 SWZ. <br/>7.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale 11 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 10 SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale 15 SWZ w sposób i w trybie tam określonym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, w sposób opisany w Rozdziale 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Nazwa projektu: „Rozwój gospodarki wodnej i zwiększenie efektywności systemów wodociągowych poprzez wymianę wodociągu i rozbudowę sieci w gm. Muszyna”. <br/>2. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem sektorowym – udzielanym w celu wykonywania działalności w sektorze wodno-kanalizacyjnym określonym w art. 5 ust. 4 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wartość niniejszego zamówienia przekracza kwotę 130.000,00 zł, lecz jest niższa od progów unijnych określonych w art. 3 ustawy Pzp. W związku z treścią art. 362 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dobrowolnie stosuje przepisy ustawy Pzp (oraz przepisy wykonawcze do ustawy), w tym dotyczące trybu podstawowego z negocjacjami, z wyłączeniem przepisów dotyczących środków ochrony prawnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com